Skoči na vsebino

Harley Davidson


Noise

Priporočene objave

V-rod je res zelo zanimiv.Misliš si to je pa bolj tako za gledati ,a je bila moja po celodnevni vožnji čisto zadovoljna.Res pa je, da je Road King čisto nekaj drugega - kot bi rekli v Monthy Pytonu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam resne namene nabavit harleya in sicer sportsterja 883 letnik najmanj 07, malo me bega ponudba pri nas in "krepka" razlika v dolarski in naši ceni, pa me zanima če ima kdo izkušnje z uvozom iz USA, konkretno akcijske cene letnika 08 v USA so od 5990 do max 7000 USD, medtem ko pri nas za letnik 07' prodajalci želijo min 7000€ .....

za vsako izkušnjo ali mnenje bom hvaležen....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prištej kontejnerski prevoz, pa preureditve za homologacijo... Bo cena višja, verjetno. Lahko pa da se motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Samo v primerjavo. Pred leti, ko sem dobil zadnje pare Lewis 501 kavbojk iz ZDA, so tam stale v tolarjih okoli 6000 Sit, pri nas pa je bila cena že okoli 14 - 15 tisočakov. S tem, da so bile ameriške made in u.s.a. , kupljene v sloveniji pa tak sami veste kje jih šivajo - južni sosedje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam resne namene nabavit harleya in sicer sportsterja 883 letnik najmanj 07, malo me bega ponudba pri nas in "krepka" razlika v dolarski in naši ceni, pa me zanima če ima kdo izkušnje z uvozom iz USA, konkretno akcijske cene letnika 08 v USA so od 5990 do max 7000 USD, medtem ko pri nas za letnik 07' prodajalci želijo min 7000€ .....

za vsako izkušnjo ali mnenje bom hvaležen....

...MAL smo že to večkrat računal in pri sportsterju ne prideš skozi... splača pa se baje pri strojih ki so pri nas čez 15000 €... prevoz in homolagocija je za vsak moped cca ista :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prevoz v zbirnem kontejnerju stane cca 500$ tako da to ni ne vem kakšen strošek, koliko pa so stroški "homologiranja" pa nimam predstave, če kdo ve hvala v naprej..... (vem npr. za Suzuki "uvožen" iz Nemčije, je vsega 200 €, vsaj bilo je lani pri Avto+ v KP).... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prevoz v zbirnem kontejnerju stane cca 500$ tako da to ni ne vem kakšen strošek, koliko pa so stroški "homologiranja" pa nimam predstave, če kdo ve hvala v naprej..... (vem npr. za Suzuki "uvožen" iz Nemčije, je vsega 200 €, vsaj bilo je lani pri Avto+ v KP).... :hmm:

Največji problem je pridobitev homologacije.

Ker so motorjinarejeni za USA trg delani po drugem standardu kot pa za EU.

Svetlobna telesa, izpuh, zavore,... en kup stvari je lahko, ki ne ustreza EU zahtevam.

Največji problem je pa še ta, da pri nas v sloveniji naši uradniki veliko bolj komplicirajo kot bi pa morali.

In se lahko naredi, da ti homologacije sploh ne izdajo, tudi, če boš imel opravljenevse meritve in ostalo dokumentacijo o predelavi vozila, da ustreza EU normam.

V Nemčiji veliko manj komplicirajo glede teh zadev.

Sem že slišal, da so pri nas komplicirali za HD-ja, ki je bil uvožen iz USA, EU homologacija urejena v Nemčiji, že registriran v Nemčiji, pa so potem pri nas kompicirali, ko so hoteli motor v SLO registrirat.

Razen, če imaš kakšne veze potem se, da pa vse zrihtat.

Sem že jaz tudi gledal, da bi uvozil enega Road Kinga iz USA posebj poleti, ko je bil tečaj $ zelo nizek si ga dobil za 16.900$ kar je bilo okoli 11.000 €, kar je pol ceneje kot pri nas.

Pase mi ni dalo ubadati z birokracijo.

Tako, da če boš najdu kakšno pametno rešitev povej, se lahko potem podamo skupaj v te vode.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno sem bom podal v te vode ko bom razčistil kaj vse je potrebno "homologirati" in koliko to stane, če je vse skupaj le administrativna (denarna) homologacija pomeni plačaš in pelješ me ne skrbi, če pa pomeni to menjavo izpuhov, svetlobnih teles in še kaj pa verjetno tega ne bom počel.... will see... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred slabim mesecem sem se jaz poglobil v to zadevo - uvoz iz ZDA, ker grem poleti tja in sem imel opcijo kupit motor, prevozit ZDA in poslati kupljen motor v SLO. Problem nastane pri naši birokraciji, ki ali je povezana z 'uradnimi' uvozniki, da zavira individualne uvoze, ali pa imajo kake druge razloge, znane samo njim. Ustavi se zgolj v SLO, kot je že napisano, motor bi lahko registriral npr. v Nemčiji, v SLO pa nikakor ne, čeprav je ustrezno predelan na EU standarde (če je to sploh potrebno). Mogoče bi pri kaki levi znamki motorja uvoz vseeno uspel, za harleya pa sem še posebej opozorjen, da je praktično nemogoče.

Slišal pa sem še za eno opcijo, in sicer da najdeš nekoga, ki se ukvarja z uvozom iz ZDA in ti vse uredi - zgolj in samo zaradi vez na SLO birokraciji. Seveda to tudi konkretno zaračuna. Naprej te opcije nisem preverjal, čeprav sem uspel najti tudi kontakte, saj se mi ne da ukvarjat s takimi pizdarijami, kjer te na suho nategnejo.

Fajn bi bilo, če bi se našel nekdo, ki bi spisal pritožbo - še bolje grožnjo - naši birokraciji, da naj se skulirajo, če ne gre pritožba na ustrezne EU inštitucija za kršenje načela svobodnega pretoka blaga - če so v EU tako zjebali volkswagen, menda lahko tudi našo birokracijo, ki je podkupljena od ''uradnih'' uvoznikov. Pri razrasli EU birokraciji je naša 10x hujša in hkrati se nihče ne pritožuje, ljudje pa kot ovce, sploh ne vedo kdaj jih nategujejo. Samo pomislite na komplete prve pomoči v vozilih, kjer smo bolj čistunski od EU, za nas tudi npr. mercedesov originalni komplet, ki je celo bolje opremljen od našega predpisanega, ne ustreza. Absurd. :cry:

hough

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani uvažal iz Nemčije HD ja pa nisem vedel da je bi ameriški model in sem imel probleme ker čeprav je bil registriran v Nemčiji potem odjavljen in z overovljeno kupoprodajno pogodbo so mi pri Avtoplusu mirno rekli ne gre skozi je delan za Ameriko in niso bremze homologirane.Keč je v tem,da v Nemčiji dela tehnične preglede TUV in če grejo bremze tam skozi ne rabiš posebej homologacije za bremze.To stvar naši dobro izkoriščajo pri homologacijah.Imel sem srečo,da mi je prodajalec uredil tudi TUV za bremze in sem lahko registriral. Pri HD ju poglejte št. na okvirju če se začne 1HD........ je delan za Ameriko in so problemi,če je št 5HD..... je delan za evropo in ni problema z homologacijo.To morate preveriti tudi če uvažate iz Nemčije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, kar se tiče premz, totalna papirologija. Nobene predelave, samo zajebancija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor boljša varianta je iskanje po internetu po Evropi. To sem tudi jaz počel in našel marsikaj zanimivega na koncu sem ga kupil pa v Ljubljani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lani uvažal iz Nemčije HD ja pa nisem vedel da je bi ameriški model in sem imel probleme ker čeprav je bil registriran v Nemčiji potem odjavljen in z overovljeno kupoprodajno pogodbo so mi pri Avtoplusu mirno rekli ne gre skozi je delan za Ameriko in niso bremze homologirane.Keč je v tem,da v Nemčiji dela tehnične preglede TUV in če grejo bremze tam skozi ne rabiš posebej homologacije za bremze.To stvar naši dobro izkoriščajo pri homologacijah.Imel sem srečo,da mi je prodajalec uredil tudi TUV za bremze in sem lahko registriral. Pri HD ju poglejte št. na okvirju če se začne 1HD........ je delan za Ameriko in so problemi,če je št 5HD..... je delan za evropo in ni problema z homologacijo.To morate preveriti tudi če uvažate iz Nemčije.

Koliko si na koncu plačal vse te "homologacijske" zajebancije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor boljša varianta je iskanje po internetu po Evropi. To sem tudi jaz počel in našel marsikaj zanimivega na koncu sem ga kupil pa v Ljubljani.

Po Evropi so cene več ali manj iste kot pri nas, point je v USD ceni v Ameriki, drugače nima smisla...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po Evropi so cene več ali manj iste kot pri nas, point je v USD ceni v Ameriki, drugače nima smisla...

...točno tako... ampak, dost je že bilo debate o tem in niti EDEN še ni napisal, da mu je ratalo uvozit motor iz ZDA direktno, brez VEZ IN POZNANSTEV, po normalni zakonski proceduri, ki naj bi jo zagotavljal "svoboden pretok blaga"...

Vsi, ki so uvažali so to počeli preko nekih italijanskih in nemških firm ter preko "določenih oseb" ki to lepo spravijo skozi in vzamejo lep kupček denarja... :alien1:

Če bi se to dalo naredit individualno, bi se tudi sam tega lotil: Izbral moped na NETU, poklical žlahto v Milvoki, da pogledajo motor in mal preverjo kupca, jim nakazal dnar, oni bi zbasal stroj v kontejner, jaz bi ga prevzel v EU, plačal vse potrebne prevoze, carine, davke, homologacije in TO BI BILO TO... IN če bi šla zadeva po tem sistemu skozi, bi se folk tega loteval, ker bi se tako PROFITIRAL... V RESNICI pa rabiš preplačat še nekaj ljudi, ki ti zaradi SLO birokracije, zadeve prek svojih firm, vez in poznanstev + kaKŠNEGA "podmazanja" uradnikov ZADEVO UREDIJO.... in Goldwing ali Harley pri MOTOHITU je potem SAMO 2000 € in NE 5000 €, kot bi bil, če bi zadeve lahko uredil sam... :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in Goldwing ali Harley pri MOTOHITU je potem SAMO 2000 € in NE 5000 € --CENEJŠI SEVEDA, kot bi bil, če bi zadeve lahko uredil sam... :headbang:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...točno tako... ampak, dost je že bilo debate o tem in niti EDEN še ni napisal, da mu je ratalo uvozit motor iz ZDA direktno, brez VEZ IN POZNANSTEV, po normalni zakonski proceduri, ki naj bi jo zagotavljal "svoboden pretok blaga"...

Vsi, ki so uvažali so to počeli preko nekih italijanskih in nemških firm ter preko "določenih oseb" ki to lepo spravijo skozi in vzamejo lep kupček denarja... :alien1:

Če bi se to dalo naredit individualno, bi se tudi sam tega lotil: Izbral moped na NETU, poklical žlahto v Milvoki, da pogledajo motor in mal preverjo kupca, jim nakazal dnar, oni bi zbasal stroj v kontejner, jaz bi ga prevzel v EU, plačal vse potrebne prevoze, carine, davke, homologacije in TO BI BILO TO... IN če bi šla zadeva po tem sistemu skozi, bi se folk tega loteval, ker bi se tako PROFITIRAL... V RESNICI pa rabiš preplačat še nekaj ljudi, ki ti zaradi SLO birokracije, zadeve prek svojih firm, vez in poznanstev + kaKŠNEGA "podmazanja" uradnikov ZADEVO UREDIJO.... in Goldwing ali Harley pri MOTOHITU je potem SAMO 2000 € in NE 5000 €, kot bi bil, če bi zadeve lahko uredil sam... :headbang:

se strinjam ,vendar nekaj pri vsem tem ne štima, ker kolikor vem za rabljene motorje nikjer na svetu ne obstaja t.i. zaščita "uradnih uvoznikov".... vsaj ne za individualni uvoz kjer ne gre za biznis... will see

šr dve fotki za primerjavo

1) HD sportster 883XL low Florida letnik 2007 1.200 milj cena 5900 USD

post-17817-1230975564_thumb.jpg

post-17817-1230975575_thumb.jpg

2) HD sportster 883XL low Torino IT letnik 2007 6.000 km cena 7000 €

post-17817-1230975682_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam ,vendar nekaj pri vsem tem ne štima, ker kolikor vem za rabljene motorje nikjer na svetu ne obstaja t.i. zaščita "uradnih uvoznikov".... vsaj ne za individualni uvoz kjer ne gre za biznis... will see

Dokler se ne bo uvoza lotil en "mali človek" (ki ga bojo hotl zajebavat), le tam pa bo imel zadej enga dobrega "Čeferina", ki jim bo mal PODKURU, IN štorijo pol tukej opisal, bomo samo pametovali in tavali v temi. :trance_33_sleep: .. sem pa prepričan, da bi z dobrim odvetnikom brez problema predelal, homologiral in UVOZIL motor, še posebej, če bi bil tako odvetnik tudi motorist... :rolleyes: ...po mojem, bi še kako odškodnino zaradi zajebancije in zavlačevanja dobil... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa, če bi Strojanov Mirko odprl s.p., pa začel Harleye uvažat...? Denimo, da bi bila cena Harleya v USA +prevoz prišla 7000 evrov. Plus njegova provizija 10%. 7700 bi torej imel ceno v svoji trgovini. In ko bi naši vrli uradniki zahtevali raznorazna dovoljenja in homologacije, pa predelave,... -tedaj pa nastopi vrli Čeferin. V trenutku bi Mirko imel blagoslov države, da opravlja to dejavnost. Pa še subvencionirali bi uvoz iz USA....

Ferek, ideja ni slaba. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ta kup železja me je kar presenetil, ko sem ga imel priliko zajahati, še več, takrat sem se po dolgem času ponovno odločil, da domov pripeljem motor. Sledila je ledena doba....v zakonu :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa, če bi Strojanov Mirko odprl s.p., pa začel Harleye uvažat...? Denimo, da bi bila cena Harleya v USA +prevoz prišla 7000 evrov. Plus njegova provizija 10%. 7700 bi torej imel ceno v svoji trgovini. In ko bi naši vrli uradniki zahtevali raznorazna dovoljenja in homologacije, pa predelave,... -tedaj pa nastopi vrli Čeferin. V trenutku bi Mirko imel blagoslov države, da opravlja to dejavnost. Pa še subvencionirali bi uvoz iz USA....

Ferek, ideja ni slaba. :naughty:

Tako imaš slovenceljne, ki mirno poberejo 30 - 50% provizije in prek poznanstev mirno uvažajo motorje, ki jih navadni smrtniki ne morejo ampak so "naši". Toliko o pravni državi in ksenofobiji. Viva KKK, a ne? . :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno mi ni in mi ne bo jasno, kako in zakaj, motorja ki je bil homologiran in registriran v katerikoli evropskih držav (mislim Evropske unije), ne moreš brez problemov registrirati v Sloveniji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi Superhika ... :yes:

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!