Skoči na vsebino

Harley Davidson


Noise

Priporočene objave

no tam enkrat po 45 letu pade kaksen pan head :worship: :worship:

aja klasika pač

vidim da jih res obožuješ,...hvala bugu da je toliko znamk in modelov, da si lahko vsak zbere kar mu paše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ekola

en ćist običn

tak v izi

če bi živel v ameriki al pa avstraliji

bi vozu kej tazga

Hmm... naporno za spodnji del hrbta, sploh po naših rumplastih cestah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej zato pa sm reku, da bi mel tazga če bi živu v ameriki al pa avstraliji

v sloveniji je preveč ovinkov

res ja ovinki bo ful brezvezni, rabimo 1000 km ravnine :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej zato pa sm reku, da bi mel tazga če bi živu v ameriki al pa avstraliji

v sloveniji je preveč ovinkov

prej premal :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
HD je res kup železja za razliko od ostalih, ki so kup plastike :headbang:

Je pa ta motor ZAKON in ima DUŠO :naughty:

To se pa čist strinjam.

sam nesmeš ga parkirat na lepe tlakovce, pa na prorfido tud ne. najbolj de so ploščice. pol dušo brez truda obrišeš s pod njega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HD je kup železa in DS je kup železa, ostalo je le kup plastike... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Včeraj na Faaker See sem, lahko rečem dodobra, a pa vsaj kolikor se je dalo, poglobil v filozofijo HD-ja... Pa NE kar se duše in legende tiče ampak predvsem iz uporabniško potovalnega stališča... Ti motorji so mi namreč (po videzu) neznansko všeč - predvsem touring variante ala E.G., R.K... ampak... :unsure: :unsure: :unsure:

Zanima me, takole čisto iz prakse, kako se človek počuti, ko s tem mopedom prevozi cca 400 km mogoče smo s kakšnim kratkim postankom, pa potem še ene dva - tri dni zapored še po toliko? :rolleyes:

A se je sploh možno pelat cca 140 - 160 km/h tako, potovalno? :unsure:

Res prosim za odgovore tiste, ki ste to probal... in ne neke "kvazi pametnjakoviče" ki jim HD itak vzbuja grozo... :krneki:

Sam sem ugotovil sledeče...

Luksuzni HD E.G. pri štanggasu prav nemarno trese - ročke, ogledala, vibracije na kestlu... :krneki:

Položaj na V-rodu, night-rodu in sličnih je prav obupen: daleč naprej stopalke za noge, potem usločen hrbet, telo upognjeno naprej in stegnjene roke... NE VEM kako bi po 100 km iz tega položaja spočit vstal... in ne čudim se tipu. ki je v 3 letih naredil nekaj čez 3000 km...

:unsure:

Prav nobeden (sedel sem na vseh) mi ni vlil navdušenja kar se ergonomije in sedenja tiče... :alien1:

Edina, zame nekako znosna pozicija je bila na dveh, največjih luksuznih HD E.G. jih, z malo bolj na debelo oblazinjenima sedežema... a v obeh primerih za mojih 177 cm predaleč naprej postavljenima stopalkama in krmilom - ful stegnjene roke... :krneki:

A so res delani za 2 m dolge, 150 kilske američne? :evilgrin:

Položaj na intruderju (M 800), Kawi (1600), G. Wingu, FJR, Pan EU, in BIG NAKEDIH je prava milina ...BMW je enostavno zakon, čeprav me vizuelno v primerjavi s HD prav odbija! :unsure:

Še vedno upam, da bi se ga že nakako navadil, ampak želel bi si pa vseeno udobja bolj kot lepote... že zdaj na ER-6F mi 400 km dnevno (v par urah!) ni problem... Kako bi torej taka vožnja zgledala na HD-ju? Dobil sem občutek, da bi bil prav sesut!

Kaj pravite Harlejisti? Kako kaj križ, hrbet, roke, noge in prevsem rit? :naughty: A lepota odtehta prisiljen položaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridi eno sredo k Vaškim boysom v brunarico v Domžalah boš dobil info iz prve roke treh lastnikov HD EG vsak ima prevoženih v treh letih preko 40000 km vse bp.Pa še višina lastnikov 2x 171 cm 1x 180+cm,pa vsako leto vsaj eno potovanje 3000km+.Za sigurno me pokliči tel v profilu.Vse ostalo bo verjetno nabijanje plastičarjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so res delani za 2 m dolge, 150 kilske američne? :evilgrin:

Ne. Sam sem 194 cm in 130 kg, pa so mi HDji premajhni ... Po dolgi turi križ boli in to ... (pa je v dobri formi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Faakerju poljal Fat Boba. Pričakovanja so bila eno, realonst pa druga. Lep motor na izgled, ampak me je razočaral. Zavore, ispušna cev greje nogo in menjalnik - mislu sem da to pa lahko peleješ v zadnji prestavi "cel dan" - malo morje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridi eno sredo k Vaškim boysom v brunarico v Domžalah boš dobil info iz prve roke treh lastnikov HD EG vsak ima prevoženih v treh letih preko 40000 km vse bp.Pa še višina lastnikov 2x 171 cm 1x 180+cm,pa vsako leto vsaj eno potovanje 3000km+.Za sigurno me pokliči tel v profilu.Vse ostalo bo verjetno nabijanje plastičarjev.

Držim za besedo! Bil v brunarci že ene parkrat... enkrat na zboru, spomladi na sejmu... pridem eno sredo (mogoče še to) mimo! :worship:

...ker res ne vem v čem je fora, da folk tolk šimfa te stroje... :unsure: , če pa pogledam F.See, mi je blo pa z mojo "čebelico" skor mal neroden.. :blush: . po duši sem "kruzeraš" in me ta scena res mika...

...Hvala za ponudbo, se oglasim na PM... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem sedel na 883, -samo sedel, pa šel takoj dol. Mali, mali.. Kot kaka 535 Virago. Big block mašine so pa že bolj človeške, kar se tiče pozicije sednja.

Ferek, če je treslo vse skupaj (a ni tudi v tem ene vrste čar?), obstajajo variante z mašino vpeto preko gumi blokov.

Če bi lahko izbiral, pa bi izbral Road kinga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Kaj pravite Harlejisti? Kako kaj križ, hrbet, roke, noge in prevsem rit? :naughty: A lepota odtehta prisiljen položaj?

mogoče je pa kak razlog, da jih toliko na Faaker See pripelje HDje na prkolcah? :unsure: :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče je pa kak razlog, da jih toliko na Faaker See pripelje HDje na prkolcah? :unsure: :krneki:

Je. Pridejo cele druzine z avtodomi itd... Pa so tam en teden in se okol vozjo... Ce gres na Bled ko traja bikeweekend, jih je polno, pr nas ne Jesenicah pa cele dneve sam hrumi, ko se mimo vozijo... Povsod jih je dost... Drug razlog so pa custom zadeve, leps je za videt, bolj lomi hrbet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, kar se mene tice, so motorji HD precenjeni. Okej, sej neki pade na imidz pa na resice itd, ampak vseeno prevec. Poleg tega se jim pa pozna, da niso grajeni za nase ceste, polne ovinkov in serpentin. Smo na Dolomitih samo gledal s kako muko se prebijajo cez prelaze HDjevci. Pac. Ce bi pa zivel v US, z njihovimi omejitvami in popolnoma ravnimi cestami, bi pa ziher menjal mojega za kako custom zadevo. Lp j

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje o HD po dobrih 1000 km na najetem modelu "Heritage softail classic":

plusi:

- udobno sedenje, (moja višina 178)

- prestavljanje z dvojno prestavno ročico je fensi

- z nogami trdno na tleh ko se ustaviš, nizko težišče

- skoraj redne pripombe mimoidočih v stilu "what a nice bike..."

minusi:

- Zavore zelo slabe, model ki sem ga vozil je imel samo en disk spredaj, tresenje ob zaviranju

- obnašanje v ovinkih bistveno slabše od mojega bmw

- Po 20 minutah so me bolela ušesa in potem sem stalno uporabljal zamaške

(verjetno so v EU bolj zadušeni, ker moj je imel samo rore...)

- ca 150kmh (85mph) je po moji oceni zgornja meja

- Mestna vožnja problem poleti, mašina se je prekleto močno segrela, kar se je poznalo na nestabilnem minimumu

- Rezervarja je za ca 180km (100 milj)

- ni zaščite proti vožnji z odprto parkirno tačko

- cena (razmerje price/performance)

Sicer imam BMW 1200 GSA in po pravici rečeno se mi je po treh dneh na HD-ju že močno tožilo po mojem motorju. Slučajno sem naletel na BMW trgovino in poklepetal čisto odkrito s prodajalcem o svojih izkušnjah, (šinfanje HD-ja v ZDA je nevarno početje, skoraj tako kot bi kuril ameriško zastavo), pa je trgovec povedal da mu je čisto jasno da je BMW zakon oziroma da je HD krepko zaostal z razvojem.. pa pokazal je na skoraj čisto novega HD-ja (neka jubilejna serija), ki se je prodajal; lastnik je menda naredil to napako, da je potem, ko je že kupil HD-ja probal peljat BMW-ja...

Tole sem skušal napisat čim bolj pošteno, v pomoč nekomu ki se odloča. Tudi našteti minusi (predvsem zavore) niso tako hudi v ZDA (točneje v Californiji), kjer so šoferji avtov zelo uvidevni in ceste pregledne.

Vsekakor bi si HD-ja želel imeti v garaži kot drugi motor, da bi se tu pa tam

ležerno zapeljat naokoli.

LP, nduro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odgovor ni enostaven. To je v vsakem posamezniku.

Pet let sem vozil BMW R1150R - pa nisem čutil tistega. Saj ne rečem, dobre zavore in ostalo ;ampak manjkalo je tisto.

Vmes sem si sposodil V-ROD Screaming Eagle. Prevozila sva 400 km v enem dnevu in moja ga še sedaj hvali.Takoj po nesreči sem kupil CBF 1000. In jo prodal po treh mesecih.Trenutno vozim RK in med tem vikendom sva naredila po 300 km na dan po Korrroški in po Gorenjski. In to je to. Tam ob Baškem jezeru pa res lahko vidiš vse sorte. To je tako kot pogled po hribih. Sploh jeseni ko se obarvajo.Naši bratje bi rekli :" Ima svakojakih ..." .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

HD je zakon, kot je tud BMW zakon, za oboje mora bit človk ta prav za skupi. Tako kot ženske. Sej Pamela ni slaba, da bi jo pa 40 let doma gledu pa gladu, ko enkrat tiste balote ratajo kot ušesa od koker španjela? :wacko: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!