Janezs Objavljeno Junij 13, 2016 Opozori Objavljeno Junij 13, 2016 Kot zanimivost, Mitas je pri meni prva guma, pri kateri mi ne viha roba kanalov. Če vam to kaj pove,... meni ne ?
DAMI34 Objavljeno Junij 13, 2016 Opozori Objavljeno Junij 13, 2016 pred 5 minutami, Janezs pravi: Kot zanimivost, Mitas je pri meni prva guma, pri kateri mi ne viha roba kanalov. Če vam to kaj pove,... meni ne ? manj kot jih je, pa manjši kot so, manj jih viha (pa bolj guma zdrsne na pesku) KNNMS 1
Snečer Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 singapurski merilec spredaj/zadaj prva cifra do oznake, druga do slick modela hajoktejn, Bmflar, DAMI34 in 1 other 4
CINDAPP Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 2 hours ago, Snecer said: singapurski merilec spredaj/zadaj prva cifra do oznake, druga do slick modela Koliko kkm?
Snečer Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 8.2k km+ MiNa, builder in DAMI34 3
CINDAPP Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 15 minutes ago, Snecer said: 8.2k km+ Pol bo ziher čez 10k..,to pa je to
compaq Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 Prejsnji teden se se vozil po Grobniku in guma je bila takale: Naslednji dan sem se pa s Supermoto motorjem podil po novi karting progi Bura in je guma po zakljucku dneva izgledala povsem cista. Lepo obrusena od roba do roba, vendar brez "svalkov". Zal nimam fotke pri sebi, da bi lahko slikovno argumentiral. Gre pa v obeh primerih za Mitas SF+ gume. Vprasanje je torej, zakaj je prislo do takih razlik? V obeh primerih nisem zaznal, da bi se guma pregrevala, zvijala ali kakorkoli cudno obnasala. Drzala je super in vracala zanesljiv obcutek. Tlak je bil tak, kot je predpisan. Moje laicno mnenje, na prvo zogo je, da so se svalki nabrali na Grobniku, ker je pac toliko gume na stezi, Bura pa je precej nova in te gume se nima? Ali ta trditev drzi vodo? maus, DAMI34 in Zivnorc 3
sayo Objavljeno Junij 14, 2016 Opozori Objavljeno Junij 14, 2016 pred eno uro, compaq pravi: Prejsnji teden se se vozil po Grobniku in guma je bila takale: Naslednji dan sem se pa s Supermoto motorjem podil po novi karting progi Bura in je guma po zakljucku dneva izgledala povsem cista. Lepo obrusena od roba do roba, vendar brez "svalkov". Zal nimam fotke pri sebi, da bi lahko slikovno argumentiral. Gre pa v obeh primerih za Mitas SF+ gume. Vprasanje je torej, zakaj je prislo do takih razlik? V obeh primerih nisem zaznal, da bi se guma pregrevala, zvijala ali kakorkoli cudno obnasala. Drzala je super in vracala zanesljiv obcutek. Tlak je bil tak, kot je predpisan. Moje laicno mnenje, na prvo zogo je, da so se svalki nabrali na Grobniku, ker je pac toliko gume na stezi, Bura pa je precej nova in te gume se nima? Ali ta trditev drzi vodo? Grob asfalt Zivnorc, siks in Bmflar 3
Sorty Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 Grobniškega asvalta se ne da primerjati z nobenim.. Asvalt je zelo načet in hkrati grob. Iz slike je razvidno, da je guma pobrana lepo enakomerno, svaljki so pa zgolj posledica grobega asvalta. Zdej pa v garažo pa zategnit vse šraufe na makaronarju ker se nekateri med vožnjo razpadajo Zivnorc in hajoktejn 2
Zivnorc Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 (popravljeno) pred 11 urami, compaq pravi: Prejsnji teden se se vozil po Grobniku in guma je bila takale: . Moje laicno mnenje, na prvo zogo je, da so se svalki nabrali na Grobniku, ker je pac toliko gume na stezi, Bura pa je precej nova in te gume se nima? Ali ta trditev drzi vodo? ...kot so rekli. Grobniški grobi asfalt je poznan kot gumožderec. Zadnjo gumo nasvaljka, kot si ti nalepil sliko. Pa tudi tvoja vožnja (po gumi sodeč) je bila dokaj nežna. Če se guma lepi na pnevmatiko , ki jo pobere z asfaltne površine, se pa vidi, kot da bi povozil čikgumi, ki se lepo nalepi na gumo. Ponavadi se te "čikgumiji" zalepijo na prednjo pnevmatiko in so videti kot neki "mozolji" . Z zadnje pnevmatike jih poradira, če se slučajno nalepijo. ...no ....tule se lepše vidi. po robovih nasvaljkana... ....po sredini pa pobrani "čikgumiji" Popravljeno Junij 15, 2016. Popravil Zivnorc maus, Bmflar in DAMI34 3
DAMI34 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 pred 12 urami, compaq pravi: Prejsnji teden se se vozil po Grobniku in guma je bila takale: Naslednji dan sem se pa s Supermoto motorjem podil po novi karting progi Bura in je guma po zakljucku dneva izgledala povsem cista. Lepo obrusena od roba do roba, vendar brez "svalkov". Zal nimam fotke pri sebi, da bi lahko slikovno argumentiral. Gre pa v obeh primerih za Mitas SF+ gume. Vprasanje je torej, zakaj je prislo do takih razlik? V obeh primerih nisem zaznal, da bi se guma pregrevala, zvijala ali kakorkoli cudno obnasala. Drzala je super in vracala zanesljiv obcutek. Tlak je bil tak, kot je predpisan. Moje laicno mnenje, na prvo zogo je, da so se svalki nabrali na Grobniku, ker je pac toliko gume na stezi, Bura pa je precej nova in te gume se nima? Ali ta trditev drzi vodo? drži maus 1
cb1300 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 1 hour ago, Zivnorc said: ...kot so rekli. Grobniški grobi asfalt je poznan kot gumožderec. Zadnjo gumo nasvaljka, kot si ti nalepil sliko. Pa tudi tvoja vožnja (po gumi sodeč) je bila dokaj nežna. Če se guma lepi na pnevmatiko , ki jo pobere z asfaltne površine, se pa vidi, kot da bi povozil čikgumi, ki se lepo nalepi na gumo. Ponavadi se te "čikgumiji" zalepijo na prednjo pnevmatiko in so videti kot neki "mozolji" . Z zadnje pnevmatike jih poradira, če se slučajno nalepijo. ...no ....tule se lepše vidi. po robovih nasvaljkana... ....po sredini pa pobrani "čikgumiji" kok gre na grobniku z mitas? :-)
Zivnorc Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 Pravkar, cb1300 pravi: kok gre na grobniku z mitas? :-) ...do roba... .... lej... sej sem že enkrat pisal. Nekdo bo z Mitas peljal pod 1:40 ... nekdo drugi pa recimo z Dunlop KR XXX 1:50 ...štekaš? Drugače pa ja.... odpeljano je bilo tam cca 1:40 .... z enimi testnimi celo 1:36 , če se ne motim. Bo bolj točno povedal Profi. Bmflar 1
cb1300 Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 2 minutes ago, Zivnorc said: ...do roba... .... lej... sej sem že enkrat pisal. Nekdo bo z Mitas peljal pod 1:40 ... nekdo drugi pa recimo z Dunlop KR XXX 1:50 ...štekaš? Drugače pa ja.... odpeljano je bilo tam cca 1:40 .... z enimi testnimi celo 1:36 , če se ne motim. Bo bolj točno povedal Profi. štekam :-) Ampak mal me zanima kje so meje gume, ne voznika.....glede na to da vemo kok je grobnik specifika kar se asfalta tiče. Pa tlak gum? Ker na grobniku jih še nisem vozil....na marofu pa so kar sprobane....od 20-36 stopinj zraka. Pritiska nisem spuščal, ker sem opazil da ne paše to sport f...
Zivnorc Objavljeno Junij 15, 2016 Opozori Objavljeno Junij 15, 2016 ...meja gume je takrat, ko zdrsne.... ti pa moraš to mejo prestaviti za 0,5% nazaj... štekaš?! V temu je ves čar... Glede tlaka si pa itak sam opazil. Delali so teste... spuščali tlak....koliko pa... ne vem. Ampak, kot pravim, ....kot si sam pogruntal , kaj se najlepše pelje in ti paše.. Bmflar in DAMI34 2
thunderace Objavljeno Junij 22, 2016 Opozori Objavljeno Junij 22, 2016 Danes sem spet malo testiral SF, po isti cesti kot sem prej vozil SS2 in moram reči da mi je na gladkem asfaltu dajala boljši občutek in oprijem kot SS2, ki se je z enako vožnjo na tistem odcepu tudi včasih obrnila malo v prazno. Tako da zaenkrat sem zelo pozitivno zadovoljen s SF TOMCAT, NX650, Zivnorc in 1 other 4
schwantz Objavljeno Junij 27, 2016 Opozori Objavljeno Junij 27, 2016 Od danes sem tudi jaz zaljubljen... TOMCAT, NX650, Bmflar in 2 others 5
Dugales Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 Katera bi bila nadomestna Mitas guma namesto Dunlop Street master 2 za Kawasakija 650 Versys? Dimenzija: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17
Kmet2 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 24 minutami, Dugales pravi: Katera bi bila nadomestna Mitas guma namesto Dunlop Street master 2 za Kawasakija 650 Versys? Dimenzija: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17 Jaz sem imel gor SF in bil zelo zadovoljen , mel pa tudi Pirelli Corsa MK60 tudi zelo zadovoljen edino kilometrina je zelo mala , nudi pa vse in še več od dežja,makedama do asvalta. Zivnorc in Bmflar 2
DAMI34 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 39 minutami, Dugales pravi: Katera bi bila nadomestna Mitas guma namesto Dunlop Street master 2 za Kawasakija 650 Versys? Dimenzija: spredaj 120/70 R17, zadaj 160/60 R17 Samo ena mitas obstaja in to je Sport Force + Zivnorc 1
Kmet2 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 3 minutami, DAMI34 pravi: Samo ena mitas obstaja in to je Sport Force + Kaj pa TF ??
DAMI34 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 4 minutami, Kmet2 pravi: Kaj pa TF ?? nima dimenzij za versysa.
Kmet2 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: nima dimenzij za versysa. Aha...
DAMI34 Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 Pravkar, Kmet2 pravi: Aha... bi bilo pa zanimivo poskusit kako TF na naših mopedih, žal so sam te mere: http://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-road/motorcycle-radial-tyres/terra-force-r/ Inch Tire size LL/SS Type (LL/SS) F/R Rim (inch) Tire dimensions E.T.R.T.O. (mm) Max. inflation (BAR) Max. speed (km/h) Design Max. in service Section width Overall diameter Overall width Overall diameter 19″ 110/80R19 59V TL [F] 2.5 109 659 117 671 2.9 240 19″ 120/70R19 60V TL [F] 3.5 122 651 131 663 2.9 240 17″ 140/80R17 69V TL [R] 3.5 142 656 152 672 2.9 240 17″ 150/70R17 69V TL [R] 4.3 151 642 162 656 2.9 240 17″ 170/60R17 72V TL [R] 4.5 168 636 180 650 2.9 240 NumLock 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se