Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, MiNa pravi:

Na koliko časa menjaš ventile, vidim, da so na računu. Jaz jih imam še iz leta 13...

Zdaj so jih prvič menjali, sem debelo gledal :) oem so bile tudi iz 2013

Objavljeno
pred 49 minutami, Kugelschreiber pravi:

:hmm: Piše, da je za skuter. Ampak, a je to pomembno? Ravni ventili med naperami mi žrejo živce. 8,3mm luknja pa ni pogosta, in vulkanizer prejsno rundo ni mel krivih na lagerju....

https://www.bartog.si/en-us/ventil-tr-412-skuter-krivi-luknja-83-mm-p-178872.aspx

 

 

vizualno zgleda identičen (ventil) originalu

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4780&detailid=11440

bo kar ok ventil :) 

slika za pozornost

w8SLbUWK8k-0U89YlRzrsuAkXjRuTG0XY4A3PJ3HpA9-yeyXEEA0pJxm5GbUQWROJURqhBX_vMMy555FKk0VR91MJ6FIrNfa9fBMwIwFqHFBPTbhpjp-zWx92qjRxSMMt8_UCaeyQnIHSq4s7KdMvCY8ItET7DYbsHQ4MC4CLDzk0J6YyOAO7H7Tx3B-YC1ZO9JqkQ418Cgq-MbCnrGNDc6E1MOKKQ8xuZw8BgfHjSfyFrEb72QMchm9JquhStm_rRb1pYWdLOuxmC_fzm2ysu0D_8OGXIirMXwnjUp0L8iIBrfbJvfnNYHBZjwRvFFeMgDLaW1nZwmz3r_87YNhjWmmtdNZERN9NEM_ML0gZzaQHkV6r9xYAZAgL4mKGy671cH7v1bjaebHSSQmO1WMx-ubEgqIRkVkhzMzXHQh-1jYhEoQwsHg4Qra0P_wza59YGxVl-kvmurHNfC01QMoFaFmhH0NLW7C8syc0ODwJzw2UG7GBxVPl4KDCyzTikO-ygAnFa9tYySmz48K7-VOPvAXOkeCVk2wL3sQeNZlMkcwBrKl50oj5Wc-3_fKTz2A81EvPNhQn9jyMIELRonjdE-UY61Na0rH3RnskPWwE6ckDZQY9tCcj_Hzv7_R3lbPkUMgz5QeHhfiMphBivh2qjnNqLy4P6d6pmspflad9CmPn0Ews3SuXlCl=w535-h947-no

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 43 minutami, Snečer pravi:

slika za pozornost

Ko menjaš ketno, menjaš miteske :P .. pohvalno :jezik:

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

Ko menjaš ketno, menjaš miteske :P .. pohvalno :jezik:

varnost na prvem mestu, strošek menjave gum in ketne je manjši kot nakup nekonkurenčne continental gume :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

varnost na prvem mestu, strošek menjave gum in ketne je manjši kot nakup nekonkurenčne continental gume :) 

vesel sem.. tudi za tiste, ki živijo v zablodi :P

  • Haha 2
Objavljeno
35 minutes ago, maus said:

vesel sem.. tudi za tiste, ki živijo v zablodi :P

drgac bi biu razocaran sam nad sabo, ne? :lol1: 

fun fact glede ventilčov pri Bartogu. V štacuni mi je razložil da to prodajajo na škatle. 100kom. pa sm šu na splet, poklikal 2kom, in naročil brezplačn prevzem s plačilom pr njih v štacuni :hmm: Me prav zanima, če bo šlo to tako simpl skozi, kot sm si zamislil.... 

Objavljeno
pred 4 minutami, Kugelschreiber pravi:

drgac bi biu razocaran sam nad sabo, ne? :lol1: 

fun fact glede ventilčov pri Bartogu. V štacuni mi je razložil da to prodajajo na škatle. 100kom. pa sm šu na splet, poklikal 2kom, in naročil brezplačn prevzem s plačilom pr njih v štacuni :hmm: Me prav zanima, če bo šlo to tako simpl skozi, kot sm si zamislil.... 

Že zaradi iznajdljivosti, bi ti jih morali šenkat. 

  • Haha 3
Objavljeno
Just now, LunaticFringe said:

Že zaradi iznajdljivosti, bi ti jih morali šenkat. 

ni to iznajdlivost. samo pismenost. ventil sm najdu na netu, naredu print screen in se ustavil u štacuni. ok, 100 jih RES ne rabim. doma je bil ipad še odprt na isto stran, in opazim 1kom, dodaj v košarico. Pa sm klikal, de vidim če se kje zatakne......pa se ni. 

Objavljeno
7 hours ago, MiNa said:

Na koliko časa menjaš ventile, vidim, da so na računu. Jaz jih imam še iz leta 13.

Dober vulkanizer jih menja vsakokrat ko menja gume.

Objavljeno
pred 16 urami, ftp pravi:

Dober vulkanizer jih menja vsakokrat ko menja gume.

In pameten gospodar. Zakaj bi zaradi preperelega ventilčka ali napokanega ventilčka klical vlečno službo?

Objavljeno

@ftp in @DAMI34 sem vedel, da bo kdo nasedel :P.

Ventili imajo vgrajene senzorje RDC (Reifendruckkontrollsysteme) zato jih še nisem menjal.

PS kolikokrat ste že menjal zavorne cevi zaradi starosti?

@ftp ti še imaš R1150??

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, MiNa said:

@ftp ti še imaš R1150??

Imam. In menjal vse zavorne cevi in cevi goriva

tudi "zajle" od gasa

Popravljeno . Popravil ftp
Objavljeno
13 minutes ago, MiNa said:

PS kolikokrat ste že menjal zavorne cevi zaradi starosti?

Pa na cist vseh motorjih do zdej. 

 

8 minutes ago, ftp said:

Imam. In menjal vse zavorne cevi in cevi goriva

tudi "zajle" od gasa

Kako se je pa wilbersom koncalo? So dali kak konkretn odgovor? 

Objavljeno
3 minutes ago, Kugelschreiber said:

Kako se je pa wilbersom koncalo? So dali kak konkretn odgovor? 

Ni se še končalo.
Rekli so, da se to ne bi smelo zgodit, so priznali odgovornost (brez ekspertov in dokazovanj) in čakam da se ženi zdravljenje zaključi, da predamo dokumentacijo. Upam da bodo še naprej tako fer, kot so bili do sedaj.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kaj pa je blo z Wilbersom? 

Objavljeno
pred 2 urami, MiNa pravi:

@ftp in @DAMI34 sem vedel, da bo kdo nasedel :P.

Ventili imajo vgrajene senzorje RDC (Reifendruckkontrollsysteme) zato jih še nisem menjal.

PS kolikokrat ste že menjal zavorne cevi zaradi starosti?

@ftp ti še imaš R1150??

ventili držijo leta in leta, ni tu panike ja

na oldiju mam stare 40let, ne pušča nič

ni treba vsako leto menjat :)

mitas ne dela ventilov? 

pozabil si še cevi za hladilni sistem :)

Objavljeno
12 hours ago, DinDiin said:

Kaj pa je blo z Wilbersom? 

Šel na pol, žal med vožnjo.

Objavljeno
pred 14 urami, MiNa pravi:

@ftp in @DAMI34 sem vedel, da bo kdo nasedel :P.

Ventili imajo vgrajene senzorje RDC (Reifendruckkontrollsysteme) zato jih še nisem menjal.

PS kolikokrat ste že menjal zavorne cevi zaradi starosti?

@ftp ti še imaš R1150??

nisem tebi odgovoarjal, senzorskih ventilov se ne menjuje, ker so običajno kotni, lahko pa bi ga, ker gre senzor tudi dol. Ga mam in vem, če pa maš klasične gumijaste vsekakor menjaš.

ps. jaz menjam prej moped, kot pa cev zaradi starosti :P

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

0˙C, rahlo sneži, Mitas Terra Force se ceste drži.... Pri razumni normalni vožnji seveda!

 

LP Bajsi

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
pred 25 minutami, kronik pravi:

U medjuvremenu je doslo do male promjene. 

 

Kao prvo nisam izdrzao dugo na T30EVO. 

Cini mi se nekih ca.  500km. Nisam se mogao nikako naviknuti na te gume. 

Vjerujem svima koji kazu da nisu lose. Ali ja niti u jednom trenutku nisam imao onaj potreban osjeca sigurnosti sa njima. 

 

I tako sam u jednom susretu ( prije ovog ? sa Covid-19 ), kod poznatog nam vulkanizera kukao kako me te Bridgestone gume nikako ne mogu zadovoljiti, upoznao direktora prodaje Bridgestone moto guma. Prica je bila sasvim slucajna. Casna pionirska!! 
Da skratim pricu - lik mi je ponudio S22 set po predobroj cijeni! Za probu i da ne gubim vjeru u  Bridgestone. Ali uz uvjet da mu napisem osvrt. Sve dogovoreno. Gume namontirane sljedeci dan. 

Sa prijateljem sam relativno brzo odradio plan - motore u prikolicu i za Senj! 

27.02. smo krenuli prema jugu. 28. i 29.02. smo odradili nemam pojma koliko puta Karlobag - Starigrad! Onaj dio od Senja do Karlobaga je "nuzno zlo". Apartman smo uzeli isto od prosle godine. Mjesta za 5 osoba sa cijenom van sezone od 30,-€. ZA SVE!!! 6,-€ po osobi!! Posto smo bili samo nas dvojica platili smo 20,-€ za noc! 10,-€ po osobi! 

 

S22 - guma je stvarno odlicna. U svim uvjetima. Nema mane. Osim jedne. 

Guma je izdrzala cijelih 1.200km!!! Na bokovima profila nije bilo. Ovaj iz Bridgestona tvrdi da je u pitanju greska u proizvodnoj seriji. Guma je poslata u tvoricu na pregled. Vjerujem da ce biti pozitivan ishod Snecerove teorije o mojoj voznji!

Jedan Bridgestone jednostavno ne grijesi ?

Osvrt na gumu nije zelio u pismenom obliku... nemam pojma zasto! Uzeo je slike i par video uradaka i bez rijeci otisao..... 

Da teoriju od niskim temp. svedemo na nulu. Ta dva dana na jadranskoj magistrali nije bilo hladno. Temp. se kretala izmedju 10°C u ranojutarnjim satima pa do 17°C tokom suncanog popodneva! 

Slike  gume za vrijeme eksploatacije! 

WhatsApp Image 2020-02-29 at 14.23.55.jpeg

IMG_20200229_140107.jpg

Na Ninja100sx imam S22 in da povem moj vtis:

Drži dobro je zanesljiva, ampak se mi ne dopade kot SF+

1. prva ima manjši lok, bolj je položna kot sf+, zato je premetavanje motorja iz zavoja v zavoj bolj počasno (a konstantno), dopuščam možnost, da mi višja krivulja od SF+ pač bolj ustreza

2. fidbek, podatki s podlage so za kak % slabši kot pa na SFju, ne morem točno zaznati kaj je konkretno pod gumo, koliko še ima rezerve

3. določene anomalije na cesti ji ne ustrezajo, zdrsne, tako da ne vem kaj se bo zgodilo, ko se spremeni podlaga ( pokrovi jaškov)

4. prva je po 800km ok, ampak zadnja...precej več kot 1mm porabe.

Komaj čakam da namestim SF+

Zadnje dneve imam določen odsek, ki ga konstantno drgnem, pa sem včeraj isti odsek nažigal z SDGT, morem povedati, da sem imel veliko boljši občutek kot na S22, ali pa veliko več podatkov, filinga kot na S22 ( s tem tudi večji pogum pri zaleganju in odpiranju), pa čeprav je prva SF+ že trikotna in preko 6kkm prevoženih, zadnja pa ToF nova.

Ne smem sicer delati krivice S22, lepi, je sigurna, je konstantna, ma S20 ni bila prav nič slabša.

Ampak to je samo moj vtis, ni nujno da je vse res.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)

Kako je ovo ipak tema o Mitas gumama da napisem i koju o Mitasu.... 

U usporedbi sa S22 - osim sto ce zasigurno puno dulje trajati - Sport Force ima tri mane i jednu prednost:

Mana Nr. 1 - osjetljivija na bitumenske popune

Mana Nr. 2 - osjetljivija na bijele prometne oznake na kolniku

Mana Nr. 3 - kod snaznijeg kocenja sa vecih brzina ( barem na XR-u ) pokazuje znake nestabilnosti

Prednost Nr. 1 - na izfrezanom cijelu kolnika kao npr. onaj dio od Starigrada prema Selinama je puno neutralnija - isprobao neplanirano u petak u Austriji. Tu S22 nekako kao da mora pratiti te linije 

U zadnjih par voznjica sam odradio sa Mitasom ca. 1.000km. U Austriji su ceste jos "slane" i prasnjave tako  da se onim uobicajenim ljetnim tempom nije moglo uvijek i svugdje voziti.

Na slikama sam oznacio mjesto mjerenja ( spica mjeraca pokazuje mjesto ) i dubinu profila. Nazalost nemam digitalni mjerac - morati cete zoomirati sliku ?? I jos jedna stvar: zaboravio sam koja je dubina profila nove gume ?? 

Dubina profila nije mjerena do indikatora vec do kraja! 

Racunam da ako mi je profil sada nakon 1.000km oko 3mm da ce guma izdrzati nekih 2.500-3.000km. 

Gledano kroz cijenu gume po km usporedba sa S22 izgleda u grubo ovako: 
 

-- S22 - 0,21€ / km ( ca. 250,-€ set / 1.200km ) 

-- SF+ - 0,05 - 0,06 € / km ( ca. 150,-€ set / 2.500 - 3.000 km ) 

Uzmemo li u obzir i 15.000km godisnje i nadodamo na set guma i montazu.....

S22 15.000 / 1.200 = 12,5 setova * ( 250,-€/set + 25,-€ promjena guma ) = 3.437,50 € / 15.000 km = 0,23 €/ km

SF+ 15.000 / 2.500 = 6 setova * ( 150,-€/set + 25,-€ promjena ) = 1.050,-€ / 15.000 km = 0,07€ / km

SF+ 15.000 / 3.000 = 5 setova * ( 150,-€/set + 25,-€ promjena ) =   875,-€ / 15.000 km = 0,06€ / km

Dolazim do zakljucka da je S22 u odnosu na SF+, uz po meni vise manje iste performanse za vrijeme eksploatacije, ca. 3x skuplji.

Uzmimo racunicu da S22 izdrzi npr. 4.500km

S22 15.000 / 4.500 = 3,34 setova * ( 250,-€/set + 25,-€ promjena guma ) =  918,5 € / 15.000 km = 0,62 €/ km

Sada ne ulazim u detalje da prednja guma kod obje uz povuci potegni moze izdrzati dvije zadnje...... 

Ukoliko Bridgestone ne pokaze veeeeeliko srce i dokaze da su stvarno imali gresku u proizvodnji te da njihova guma moze izdrzati barem 4,000 - 4.500km financijski nije isplativo mijenjati SF+.

Prijatelj trenutno vozi Michelin Pilot 5 - vjerujem da bi ta guma mogla doci do nekih 4,500-5,000km. rijec je o istim motorima i istoj brzini kretanja. Vidjeti kako ce se ta guma pokazati!! 

Za one kojima njemacki nije stran njegova stranica https://motorradreifentest.jimdofree.com/tests-2020/
 

c1_IMG-0663.jpg

c1_IMG-0661.jpg

c1_IMG-0662.jpg

c1_49280DC9-F589-4915-8D01-202785476DD7.jpg

Popravljeno . Popravil kronik
Objavljeno

Kao sto je DAMI34 napisao vrijedi i za moj tekst: 

- oni su iskljucivo subjektivni i nisam placen niti sponzoriran od strane bilo kojeg porzvodzaca pneumatika.

- napisao sam samo moje osobne utiske, dozivljaje, osjecaje i iskustva. 

- naravno da moj tekst ne treba utjecati na vasu odluku koju gumu kupiti i montirati i na kraju i voziti  

Objavljeno
pred 3 urami, kronik pravi:

U medjuvremenu je doslo do male promjene. 

 

Kao prvo nisam izdrzao dugo na T30EVO. 

Cini mi se nekih ca.  500km. Nisam se mogao nikako naviknuti na te gume. 

Vjerujem svima koji kazu da nisu lose. Ali ja niti u jednom trenutku nisam imao onaj potreban osjeca sigurnosti sa njima. 

 

I tako sam u jednom susretu ( prije ovog ? sa Covid-19 ), kod poznatog nam vulkanizera kukao kako me te Bridgestone gume nikako ne mogu zadovoljiti, upoznao direktora prodaje Bridgestone moto guma. Prica je bila sasvim slucajna. Casna pionirska!! 
Da skratim pricu - lik mi je ponudio S22 set po predobroj cijeni! Za probu i da ne gubim vjeru u  Bridgestone. Ali uz uvjet da mu napisem osvrt. Sve dogovoreno. Gume namontirane sljedeci dan. 

Sa prijateljem sam relativno brzo odradio plan - motore u prikolicu i za Senj! 

27.02. smo krenuli prema jugu. 28. i 29.02. smo odradili nemam pojma koliko puta Karlobag - Starigrad! Onaj dio od Senja do Karlobaga je "nuzno zlo". Apartman smo uzeli isto od prosle godine. Mjesta za 5 osoba sa cijenom van sezone od 30,-€. ZA SVE!!! 6,-€ po osobi!! Posto smo bili samo nas dvojica platili smo 20,-€ za noc! 10,-€ po osobi! 

 

S22 - guma je stvarno odlicna. U svim uvjetima. Nema mane. Osim jedne. 

Guma je izdrzala cijelih 1.200km!!! Na bokovima profila nije bilo. Ovaj iz Bridgestona tvrdi da je u pitanju greska u proizvodnoj seriji. Guma je poslata u tvoricu na pregled. Vjerujem da ce biti pozitivan ishod Snecerove teorije o mojoj voznji!

Jedan Bridgestone jednostavno ne grijesi ?

Osvrt na gumu nije zelio u pismenom obliku... nemam pojma zasto! Uzeo je slike i par video uradaka i bez rijeci otisao..... 

Da teoriju od niskim temp. svedemo na nulu. Ta dva dana na jadranskoj magistrali nije bilo hladno. Temp. se kretala izmedju 10°C u ranojutarnjim satima pa do 17°C tokom suncanog popodneva! 

Slike  gume za vrijeme eksploatacije! 

WhatsApp Image 2020-02-29 at 14.23.55.jpeg

IMG_20200229_140107.jpg

1200km guma?

samomorilska vožnja, ne more biti drugo

oziroma uničevanje gume, kot če bi driftal z avtom

pri normalni vožnj je to nemogoče

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
8 hours ago, Snečer said:

1200km guma?

samomorilska vožnja, ne more biti drugo

oziroma uničevanje gume, kot če bi driftal z avtom

pri normalni vožnj je to nemogoče

Snecer nisi me iznevjerio. Iako ocekivao sam ovakav tvoj post puno ranije :)

 

Isti dan u godini, isti ljudi, ista dionica ali  razliciti motori i gume - isto vrijeme mjereno po snimanim filmovima. 

Driftanja nije bilo jer ne znam kako se to radi. Sa autom bih mozda jos i mogao opet ..... 

I Sneci - ako je za tebe nesto nemoguce nije i za druge. 

Meni je tako gledano nemoguce da netko sa SF+ odradi vise od 5.000km. Ti radis dvostruko vise od toga - dokazujes da nije nemogoče! 

Iako meni nikako nije jasno kako dostignes te kilometre ali ih radis !! 

 

12 hours ago, kronik said:

Uzmimo racunicu da S22 izdrzi npr. 4.500km

S22 15.000 / 4.500 = 3,34 setova * ( 250,-€/set + 25,-€ promjena guma ) =  918,5 € / 15.000 km = 0,62 €/ km

Tu imam gresku: 918,5 € / 15000km = 0,062 € / km

Gore mi nedostaje jedna 0 iza zareza! 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!