Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Kaj pa E10? Kompromis med E09 in E07? Sicer malo večji štopli ampak veliko bolje kot E07 ali E08....bojda tudi zelo vzdržljiva in vodljiva na asfaltu?

Ima kdo konkretne izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, kp-kp pravi:

E09 navadna ali dakar in sprednja C17(tudi dakar) namenska top guma. Za teren in makadame 1A. Po asfaltu tudi ok razen mokro je bolj problematično. Zelooo glasna. Zdrži med 7 in 8.000km.

Kje si ti našel 7 - 8k z zadnjo E09... jaz sem ji prerokoval max 3k, po 1.5k je bla že grdo pretepena :whistle: No pol sem 690 prodal tako da ne vem kako je stanje z novim lastnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, BIF pravi:

Kaj pa E10? Kompromis med E09 in E07? Sicer malo večji štopli ampak veliko bolje kot E07 ali E08....bojda tudi zelo vzdržljiva in vodljiva na asfaltu?

Ima kdo konkretne izkušnje?

Jest sem jih na mojga 1050ADV vrgu..... sicer prvic vozim take gume in moram priznat filing je popolnoma drugacen kot na vseh prejcnih gumah.... Na makedamu guma lepo drzi neki hujsega nisem najdu v okolici villacha... potem sem sel na Villacher alpine straße tam sem jo na cesti sprobal koliko drzi... ce na ovinkih na polno gas odpiras  pol kr fino cutis kako dela TC, dokler se pa normalno peles pa ni panike negre pa to v ovink kot recimo s ostalimi cestnimi gumami al pa sm sam jest posran, kar je pa tut moznio HEHEHE. naredil 180km...

36228306_10216278921263572_4910440129606189056_n.jpg

36295925_10216278921383575_7941052169870901248_n.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam E07 na Yamahi Super tenere. Za po razritih cestah je dovolj dobra in je omejitev prej v motorju. Po cesti pa jo lahko kar lepo nagibas in nic ne trese ali tuli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, jskrablin pravi:

Kje si ti našel 7 - 8k z zadnjo E09... jaz sem ji prerokoval max 3k, po 1.5k je bla že grdo pretepena :whistle: No pol sem 690 prodal tako da ne vem kako je stanje z novim lastnikom.

Mešane vožnje predvsem makadama, peska in precej asfalta. En mesec Maroka (cca 5000km) in še izlet v Bosno po makadamih. Pa še kar nekaj dnevnih fur. Z ENIM kompletom!!! Sicer na koncu le zakonska ustreznost. Po kamnitem odpirat na polno je pa vse drugo...verjamem...:)

pred 27 minutami, IZTOK pravi:

Jaz imam E07 na Yamahi Super tenere. Za po razritih cestah je dovolj dobra in je omejitev prej v motorju. Po cesti pa jo lahko kar lepo nagibas in nic ne trese ali tuli.

Meni je proti koncu predvsem prednja tulila, da so jo kolegi na svojih motorjih poslušali čez ovinke.:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ocenjujem da mi bo zadnja E07 vzdrzala kaksnih 5000 km. Ima pa vsak svoj slog voznje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, gasperX pravi:

Jest sem jih na mojga 1050ADV vrgu..... sicer prvic vozim take gume in moram priznat filing je popolnoma drugacen kot na vseh prejcnih gumah.... Na makedamu guma lepo drzi neki hujsega nisem najdu v okolici villacha... potem sem sel na Villacher alpine straße tam sem jo na cesti sprobal koliko drzi... ce na ovinkih na polno gas odpiras  pol kr fino cutis kako dela TC, dokler se pa normalno peles pa ni panike negre pa to v ovink kot recimo s ostalimi cestnimi gumami al pa sm sam jest posran, kar je pa tut moznio HEHEHE. naredil 180km...

36228306_10216278921263572_4910440129606189056_n.jpg

36295925_10216278921383575_7941052169870901248_n.jpg

nej te samo opozorim, kljub TCju, ni to guma za zlorabljanje po jadranki ali vročem asfaltu, ker nekaj časa bo dajala kul filing (ker je mehka) potem jo boš pa prekuril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, DAMI34 pravi:

nej te samo opozorim, kljub TCju, ni to guma za zlorabljanje po jadranki ali vročem asfaltu, ker nekaj časa bo dajala kul filing (ker je mehka) potem jo boš pa prekuril.

Na jadranki se da prekurit skoraj vsaka guma, tudi SS guma, ki je namenjena za na cesto. Res pa je, da sem z leti postal bolj moder glede kurjenja.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, bikez pravi:

Na jadranki se da prekurit skoraj vsaka guma, tudi SS guma, ki je namenjena za na cesto. Res pa je, da sem z leti postal bolj moder glede kurjenja.

ok, se strinjam, sploh če je tlak spuščen, ampak prekurjena SS ali Hypersport bo začela dajati znake in opozorila, postopno drseti, medtem ko bo cvekarca samo odpizdila. Je pa filing noro dober na nji, ko se v prve ovinke zaženeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in ne. Odvisno od temperature. Tudi SS guma se mi je vlekla k čigumi na jadranki. Rešiti situacijo s takšno gumo pomeni imeti več sreče kot pameti. Za to so narejene nameske gume. Sicer pa takšnimm priporočam, da se umaknejo iz ceste na dirkališče. Bo manj trpela denarnica in kosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js skos govorim, da se mormo umirit, pa se mi sam rezijo! Bols, da se sam vozm. 

Popravljeno . Popravil DinDiin
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, IZTOK pravi:

Jaz imam E07 na Yamahi Super tenere. Za po razritih cestah je dovolj dobra in je omejitev prej v motorju. Po cesti pa jo lahko kar lepo nagibas in nic ne trese ali tuli.

Tudi sam imam že tretji komplet E07...in sem zelo zadovoljen, enako...brez tresenja in tuljenja... Mi je pa to tuljenje gum tudi zanimivo....ob drndanju agregata in pod čelado, ter pišu vetra, nekoga še moti zvok gume....ob tem, da se serijsko menjujejo izpuhi, ki se praviloma veliko bolj derejo...kar pa ni moteče...wtf. V glavnem jaz gume ne slišim nikoli. Vmes sem imel eno serijo dakar verzije...ampak je verjetno res namenjena težjim motorjem kot je moj...je na navadni boljši občutek oprijema...verjetno malce mehkejša mešanica. No, da bi jo prekuril je z mojim motorjem težko. Bi si pa želel res nekaj več oprijema na makadamu...še posebaj na prednji gumi. Saj se da ok peljat....ampak...glede na moje pomanjanje enduro znanja, bi si vseeno želel kanček več suverenosti. Prav zato mi "dišijo" E10. Gotovo so prijetnejše na makadamu, na asfaltu pa mislim, da bi zadoščale mojemu znanju, pogumu...predvsem pa zmogljivosti motorja. Pri 50KS...tudi če ga "zategnem" v ovinku je reakcijski čas takšen, da sem že davno pokonci, preden se zadeva malce konkretneje premakne. @gasperX ...občasno objavi še kakšno izkušnjo...bom spremljal....

Drugače pa E07 menjam tam okrog 8000km. prevoženih...ampak je to verejtno res odvisno od stila vožnje...zasledil sem da nekaterim z težjimi motorji uspe tudi po 14.000...pa še takrat izgledajo odlično...je pa res, da pri tej ceni gume mi ne pade na pamet, da se bi po žlauhu drajsal...

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Snecer pravi:

odlične, enkrat mitas, vedno mitas

kaj pa e-07 plus? nova huda adventure guma

Kaj pa vem...eno je izgled...drugo pa dejanska uporabnost.  Meni osebno ne delujejo ne vem kako uporabne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah...to je kar zanimivo mnenje...čeprav se mi zdi, da bo za počakat še par drugih mnenj. Sem pa opazil da ima enako razmerje obrabe kot jaz z E07...na eno prednjo zamenjaš dve zadnji. Bom videl....moje bodo še dobre za kakih 4000..mogoče pa potem te nataknem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, BIF said:

Mi je pa to tuljenje gum tudi zanimivo....ob drndanju agregata in pod čelado, ter pišu vetra, nekoga še moti zvok gume.

 

Ej, jaz sem tud tole mal s pod čela bral, ker sm cel lajf vozu cestake. Zdej mam SUV in mal bol grobe gume. Prvi giro v hribe, v dvoje, je vzpon na nevejsko sedlo, in na predel, zarad premehko nastavljenga fedra contijevim trail attack čudno poglodal robove, da je  na spustu s predela proti logu pod mangrtom začelo tako tulit in trest, da sem bil prepričan, da je shodil kak kolesni ležaj.  čim sem motor nagnil par stopinj, WOOOOOOO in so ratala oka u čeladi tako velika :eek:   v Bovcu sm tankal, ijugal kolesa, ko sm na zadnji opazil hudo stopničasto požrt profil.....

 

zdej mam dušenje manj zaprto, vzmet bistveno bol prtegnjeno in je terraforce lepo obrabljena. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/29/2018 at 9:59 AM, gasperX said:

Jest sem jih na mojga 1050ADV vrgu..... sicer prvic vozim take gume in moram priznat filing je popolnoma drugacen kot na vseh prejcnih gumah.... Na makedamu guma lepo drzi neki hujsega nisem najdu v okolici villacha... potem sem sel na Villacher alpine straße tam sem jo na cesti sprobal koliko drzi... ce na ovinkih na polno gas odpiras  pol kr fino cutis kako dela TC, dokler se pa normalno peles pa ni panike negre pa to v ovink kot recimo s ostalimi cestnimi gumami al pa sm sam jest posran, kar je pa tut moznio HEHEHE. naredil 180km...

36228306_10216278921263572_4910440129606189056_n.jpg

36295925_10216278921383575_7941052169870901248_n.jpg

Tole drži, tudi na Jadranki. TC malo utripa, daje pa res čuden občutek zanašanja, ko se navadiš se pelješ isto kot šminkerji :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, NejcZ pravi:

Tole drži, tudi na Jadranki. TC malo utripa, daje pa res čuden občutek zanašanja, ko se navadiš se pelješ isto kot šminkerji :)

Toke zanasanje je obcutek zaradi podajanja profila. Stopli se malce podajajo oz upogibajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, IZTOK pravi:

Tale E07 kj jo opisuje je izvedba Dakar, ojacana karkasa in boki. Ne vem ce obstaja se kaksna drugacna E07.

A seveda obstaja.

Kot sem napisal E-07 plus in ne Dakar.

Samo je očitno še ni v Sloveniji.

https://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-trail-tyres/e-07plus/

Improved version of a highly popular E-07. E-07+ was developed especially for big trail motorcycles with a goal that tyres and a motorcycle work together properly. Due to a slightly modified tread pattern, the tyre delivers an improved off- and on-road riding performance. A bigger knobby design provides a plenty of open space between the tread blocks to displace sand, mud and water from the contact patch while keeping enough rubber in contact with the road as the tyres rotate.

A modified tread pattern gives this 50/50 tyre durability and great adhesion on all types of terrain as well as on wet surface.

akano.jpg.5e98291a28910356d1051b2957c61cb7.jpg

Dakar pa najdeš pod E-07 z rumeno črto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!