Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
57 minutes ago, IZTOK said:

Toke zanasanje je obcutek zaradi podajanja profila. Stopli se malce podajajo oz upogibajo.

Seveda, mi je jasno. Sem zvozil ene na prejšnjem motorju.

Objavljeno
pred 35 minutami, Snecer pravi:

A seveda obstaja.

Kot sem napisal E-07 plus in ne Dakar.

Samo je očitno še ni v Sloveniji.

https://www.mitas-moto.com/international/products/motorcycle-trail-tyres/e-07plus/

Improved version of a highly popular E-07. E-07+ was developed especially for big trail motorcycles with a goal that tyres and a motorcycle work together properly. Due to a slightly modified tread pattern, the tyre delivers an improved off- and on-road riding performance. A bigger knobby design provides a plenty of open space between the tread blocks to displace sand, mud and water from the contact patch while keeping enough rubber in contact with the road as the tyres rotate.

A modified tread pattern gives this 50/50 tyre durability and great adhesion on all types of terrain as well as on wet surface.

akano.jpg.5e98291a28910356d1051b2957c61cb7.jpg

Dakar pa najdeš pod E-07 z rumeno črto...

Ok, torej jo ocitno zaenkrat prodajajo samo cez luzo. Meni se zadnja E07 ne zdi slaba. Bi pa si zelel da spremenijo sprednjo. Na terenu ta zacne hitro odhajat po svoje. Ima premalo smerne stabilnosti.

Objavljeno
pred eno uro, IZTOK pravi:

Toke zanasanje je obcutek zaradi podajanja profila. Stopli se malce podajajo oz upogibajo.

sam ravno ti štopli so pri pretiravanju lahko hudičevo nevarni, ker ko se 1x odločijo da spustijo...adijo pamet :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

sam ravno ti štopli so pri pretiravanju lahko hudičevo nevarni, ker ko se 1x odločijo da spustijo...adijo pamet :D

 

to je tko, kot bi s petkam teku po ridah gor pa dol in pulagu :huh: 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sam ravno ti štopli so pri pretiravanju lahko hudičevo nevarni, ker ko se 1x odločijo da spustijo...adijo pamet :D

 

Hja ce pretiravas lahko vsaka guma oddrsi. Z Mitasko se nisem bil v taksnem polozaju, ker sem precej zadrzan z tem profilom. Naceloma pa se tudi cestne gume ob pretiravanju zelo razlicno obnasajo. Recimo Bridgestone BW 502 je hinavska, kar naekrat spusti brez opozorila. Metzeler Tourance next da dovolj povratnih informacij, da ves kje je meja a ni najbolj prilimana. Pirelli Scorpio trail 2 pa je zalepljena, daje feedback in celo moznost, da se resis. Preverjeno, ker sem z prednjo drsel in je ponovno zagrabika, ko sem malenkost poravnal. Razne stoplarce kot Continental TKC 80 ali Mitas E09 pa je po mojem pretiravanje v smislu terena, ker te velike krave niti slucajno be zmorejo taksnih terenskih vozenj kot jih te gume omogocajo. Eno je oprijem, drugo pa zelo omejeno vzmetenje in 250 kil.

Objavljeno
pred 8 minutami, maus pravi:

to je tko, kot bi s petkam teku po ridah gor pa dol in pulagu :huh: 

sam petke dobr primejo, sploh ko mi jih v bedra zategne, pol pa jaha.... :P

 

Objavljeno
pred 2 minutami, IZTOK pravi:

Hja ce pretiravas lahko vsaka guma oddrsi. Z Mitasko se nisem bil v taksnem polozaju, ker sem precej zadrzan z tem profilom. Naceloma pa se tudi cestne gume ob pretiravanju zelo razlicno obnasajo. Recimo Bridgestone BW 502 je hinavska, kar naekrat spusti brez opozorila. Metzeler Tourance next da dovolj povratnih informacij, da ves kje je meja a ni najbolj prilimana. Pirelli Scorpio trail 2 pa je zalepljena, daje feedback in celo moznost, da se resis. Preverjeno, ker sem z prednjo drsel in je ponovno zagrabika, ko sem malenkost poravnal. Razne stoplarce kot Continental TKC 80 ali Mitas E09 pa je po mojem pretiravanje v smislu terena, ker te velike krave niti slucajno be zmorejo taksnih terenskih vozenj kot jih te gume omogocajo. Eno je oprijem, drugo pa zelo omejeno vzmetenje in 250 kil.

ne govorim o terenu, zgolj o asfaltu in razliki med gumo ki ima 2x večjo naležno površino tipa Hypersport, ki tudi med drsenjem ne spusti kar tako in "lažnim" filingom, ki ga štoplarca daje. Namreč površina naleganja na asflat je manjša, zmes gume je mehka in res hudičevo drži...dokler ne spusti. In takrat se ne obnaša tako kot bi se cestna guma.

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

ne govorim o terenu, zgolj o asfaltu in razliki med gumo ki ima 2x večjo naležno površino tipa Hypersport, ki tudi med drsenjem ne spusti kar tako in "lažnim" filingom, ki ga štoplarca daje. Namreč površina naleganja na asflat je manjša, zmes gume je mehka in res hudičevo drži...dokler ne spusti. In takrat se ne obnaša tako kot bi se cestna guma.

Tudi jaz sem pisal o obnasanju na asfaltu. Niso vse gume enake. Ene so prav hinavske.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno
pred 6 minutami, Snecer pravi:

Mitas ima vse, če pa nimajo pa naredijo :) 

Z mitaskam ugotoviš, da je andrenalin rjave barve :huh:

Objavljeno
pred 36 minutami, maus pravi:

Z mitaskam ugotoviš, da je andrenalin rjave barve :huh:

Če preveč kave spiješ :) 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 22 urami, maus pravi:

Z mitaskam ugotoviš, da je andrenalin rjave barve :huh:

Just do it :)

  • Haha 2
Objavljeno
pred 57 minutami, Snecer pravi:

to sliko sem videl, kaj zdaj že motorje delajo?

 

36511236_10214577189881033_4335951269802803200_o.jpg

Misliš,da gre vse poceni v prodajo?

Drugace je to ducati ..

Objavljeno (popravljeno)

BTW v Solkanu imajo trenutno Mitas v akciji...še nekaj centov ceneje kot na mimovrste :OK:

 

Ko ponucam Continentalko zadaj grem skoraj skoraj tudi jaz na komplet Mitas...za manj denarja kot samo zadnja Conti  :bounce:

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno
pred 18 minutami, Rey pravi:

BTW v Solkanu imajo trenutno Mitas v akciji...še nekaj centov ceneje kot na mimovrste :OK:

 

Ko ponucam Continentalko zadaj grem skoraj skoraj tudi jaz na komplet Mitas...za manj denarja kot samo zadnja Conti  :bounce:

Le v dežju in čez zalivke, črte, malo bolj previdno pa se boš dolgo vozil :)

Škoda da ni nobene informacije o modelu TouringForce, ki bi naj bila bolj potovalna verzija...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

SF+ 2150km, ne bo vec dolgo... ;)

IMG_20180707_160616.thumb.jpg.9ad1da5c8cb0e5fda44b777fd73f36c1.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Prednja SF+ na ca. 6.500 - 7.000km

F65FCA93-7E46-F24C-9B6F-9E1F162E9383.jpg

Popravljeno . Popravil kronik
Objavljeno (popravljeno)

i zadnja 

prije /  poslije ca. 3.500 - 4.000km

IMG-1445.JPG

Popravljeno . Popravil kronik
Objavljeno
pred 50 minutami, kronik pravi:

Prednja SF+ na ca. 6.500 - 7.000km

F65FCA93-7E46-F24C-9B6F-9E1F162E9383.jpg

no če bi jaz tako mojo olupil, potem s prvo naredim 10000jurjev minimalno :D

 

pred 55 minutami, jvalant pravi:

SF+ 2150km, ne bo vec dolgo... ;)

IMG_20180707_160616.thumb.jpg.9ad1da5c8cb0e5fda44b777fd73f36c1.jpg

še kakega jurčka, tako čez prste. A voziš nižji tlak a ne. 

Objavljeno
50 minutes ago, kronik said:

i zadnja 

prije /  poslije ca. 3.500 - 4.000km

IMG-1445.JPG

Dobro, jest da su skupe ove gume, ali mogao si prije menjat... osobito prvu...

2 minutes ago, DAMI34 said:

no če bi jaz tako mojo olupil, potem s prvo naredim 10000jurjev minimalno :D

 

še kakega jurčka, tako čez prste. A voziš nižji tlak a ne. 

Ne, 2.2 predpisan (sicer za Pirelli) od KTM-a, vozim 2.6, na 2.2 se hitro zacne svaljkat...

A se da tale kurcev merge izklopit?

Objavljeno
Pravkar, jvalant pravi:

Dobro, jest da su skupe ove gume, ali mogao si prije menjat... osobito prvu...

Ne, 2.2 predpisan (sicer za Pirelli) od KTM-a, vozim 2.6, na 2.2 se hitro zacne svaljkat...

A se da tale kurcev merge izklopit? Najbrž ne

Ja se strinjam, bolj drži, pa bolj kuri :P Sva prav zadnjič z Rumenim mal čvekala, kok jih je hitro požrlo, sploh ker je bil asvalt še hladen, pa mal nižji tlaki. Recimo meni lani v Romunijo, pa kr nekaj AC, pa skoz vroče, pa je bila poraba precej manjša kot običajno. Zanimivo.

Jaz itak vozim 2,5 in 2,9. Ampak to poleti (pa velik v dvoje), ko se malo shladi mi bolje deluje 2,3 in 2,7.

Objavljeno
Just now, DAMI34 said:

Ja se strinjam, bolj drži, pa bolj kuri :P Sva prav zadnjič z Rumenim mal čvekala, kok jih je hitro požrlo, sploh ker je bil asvalt še hladen, pa mal nižji tlaki. Recimo meni lani v Romunijo, pa kr nekaj AC, pa skoz vroče, pa je bila poraba precej manjša kot običajno. Zanimivo.

 Ja, moras ujeti pravi tlak... na kaksni jadranki, al pa pri nas na Wiessbriachu se hitro vidi, ker se zacne svaljkati, pri manjsih brzinah/temperaturah  je pa tezje... No,  kasnih 0.2-0.5 cez predpisan tlak ne more skodovati, ce ravno ne letis u smrt.

 

Objavljeno
Pravkar, jvalant pravi:

 Ja, moras ujeti pravi tlak... na kaksni jadranki, al pa pri nas na Wiessbriachu se hitro vidi, ker se zacne svaljkati, pri manjsih brzinah/temperaturah  je pa tezje... No,  kasnih 0.2-0.5 cez predpisan tlak ne more skodovati, ce ravno ne letis u smrt.

 

sej 2,5 in 2,9 je štandard.

Objavljeno
6 minutes ago, DAMI34 said:

Jaz itak vozim 2,5 in 2,9. Ampak to poleti (pa velik v dvoje), ko se malo shladi mi bolje deluje 2,3 in 2,7.

 Ce sem posten, na cesti razlike 0.2 ali 0.4 sploh ne opazim. Ne verjemem da jo na cesti kdorkoli opazi, ce bi naredili blind test, torej nekomu rekli da ima 2.7 pa bi imel 2.9 v resnici. Dodajam tlak najvec zaradi obrabe/svajlkanja....

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!