Skoči na vsebino

MITAS pnevmatike


vonAxl
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

anketa o doseženih kilometrih z Mitas cestno pnevmatiki (SF+ in ToF) ANKETA

Svetovani tlaki (glej spodaj razpredelnico) 

ali poišči na MITAS strani: MITAS

 

Mitas-Recommended-inflation-pressures.pdf

Priporočene objave

Pravkar, jvalant pravi:

 Ce sem posten, na cesti razlike 0.2 ali 0.4 sploh ne opazim. Ne verjemem da jo na cesti kdorkoli opazi, ce bi naredili blind test, torej nekomu rekli da ima 2.7 pa bi imel 2.9 v resnici. Dodajam tlak najvec zaradi obrabe/svajlkanja....

 

jaz opazim, predvsem ko je bolj hladno, mi malce nižji tlak lepše pokaže drsenje, al pa mal prej začne drseti. Kakorkoli Nardim pa z obemi mopedi enako, pa se samo na KTMju v dvoje vozim. S prvo do 8 jurjev z zadnjo pa če sem zlo priden nekje 5. Ampak ponavadi že prej menjam, ker pade kak izlet pa ne morem it samo z 1mm profila na pot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, DAMI34 said:

sej 2,5 in 2,9 je štandard.

za mojega je 2.2 zadaj standard... Ampak, to velja za gumo ki jo proizvajalec da gor, in ne za gume ki jih potem mi damo gor.  In tlak seveda tudi ni zabetoiran, kaka desetinka gor al dol je ok...  Na mojem, je 2.2 na Jadranki ko je vroce zelo nevarno. Pa nej proizvajalec pise kar hoce...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

za mojega je 2.2 zadaj standard... Ampak, to velja za gumo ki jo proizvajalec da gor, in ne za gume ki jih potem mi damo gor.  In tlak seveda tudi ni zabetoiran, kaka desetinka gor al dol je ok...  Na mojem, je 2.2 na Jadranki ko je vroce zelo nevarno. Pa nej proizvajalec pise kar hoce...

v bistvu in po teoriji, bi moral pogledati, kaj predvideva Mitas za tvoj moped. 2,2 je po moji logiki, pa čeprav imaš lažji moped za Mitasko premalo, ker nima Ntec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

jaz opazim, predvsem ko je bolj hladno, mi malce nižji tlak lepše pokaže drsenje, al pa mal prej začne drseti. Kakorkoli Nardim pa z obemi mopedi enako, pa se samo na KTMju v dvoje vozim. S prvo do 8 jurjev z zadnjo pa če sem zlo priden nekje 5. Ampak ponavadi že prej menjam, ker pade kak izlet pa ne morem it samo z 1mm profila na pot.

 Ne zezam ampak: motor mi NE drsi... pa bo ocitno zadnja zdrzala 3000, na Duku pa drzi 4500... Ce bi vozil da zdrzi 5000, bi po vsej logiki se manj (sicer ni mozno, ker je ze zdaj 0) obcutil drsenje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, jvalant pravi:

 Ne zezam ampak: motor mi NE drsi... pa bo ocitno zadnja zdrzala 3000, na Duku pa drzi 4500... Ce bi vozil da zdrzi 5000, bi po vsej logiki se manj (sicer ni mozno, ker je ze zdaj 0) obcutil drsenje....

če svaljka pol drsi, meni so povedali, da se vidi za mojim črna črta iz ovinka :P (optimalni pogoji, vroč asfalt, sport mode)

ps. mikrodrsenje pa povzroča potrošnjo, na hladnem asfaltu predvsem, tistega pa ne zaznaš

Kar pa se tiče vožnje po neoptimalnem rahlo vlažnem in bolj mrzlem, je meni osebno bolj všeč malo manj napumpana, to pišem, ker mi lepše deluje, optimalen tlak me pa lepo slepari, da lima, ampak ko odlima, pa odleti :D

ps. to je sam meni osebno, ni to neko dejstvo niti plod nekih raziskav, da se ne bo kdo slučajno tule užigal zarad tega kar pišem

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Snecer pravi:

preagresivna vožnja, kakšen tečaj ne bi škodil

Bolj bi koristile gume in ne Mitas...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

no če bi jaz tako mojo olupil, potem s prvo naredim 10000jurjev minimalno :D

 

še kakega jurčka, tako čez prste. A voziš nižji tlak a ne. 

ne bas. 2,3 - 2,5 prednja, 2,6 - 2,9 zadnja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, jvalant pravi:

Dobro, jest da su skupe ove gume, ali mogao si prije menjat... osobito prvu...

Ne, 2.2 predpisan (sicer za Pirelli) od KTM-a, vozim 2.6, na 2.2 se hitro zacne svaljkat...

A se da tale kurcev merge izklopit?

istina trebalo je! kriva procjena sa moje strane!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snecer pravi:

preagresivna vožnja, kakšen tečaj ne bi škodil

Tecaj cega? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, jvalant pravi:

 Ne zezam ampak: motor mi NE drsi... pa bo ocitno zadnja zdrzala 3000, na Duku pa drzi 4500... Ce bi vozil da zdrzi 5000, bi po vsej logiki se manj (sicer ni mozno, ker je ze zdaj 0) obcutil drsenje....

Zadnja 5800, je na indikatorju.

Prednja bo še malo zdržala.

pred 1 minuto, kronik pravi:

Tecaj cega? 

Kulturnega vedenja :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, jvalant pravi:

za mojega je 2.2 zadaj standard... Ampak, to velja za gumo ki jo proizvajalec da gor, in ne za gume ki jih potem mi damo gor.  In tlak seveda tudi ni zabetoiran, kaka desetinka gor al dol je ok...  Na mojem, je 2.2 na Jadranki ko je vroce zelo nevarno. Pa nej proizvajalec pise kar hoce...

In kaksna je razlika med gumo proizvajalca in tisto k ti daš gor¿

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, KARMEN1 pravi:

Zadnja 5800, je na indikatorju.

Prednja bo še malo zdržala.

Kulturnega vedenja :lol1:

Imas kavu/sok/pive .... !!   :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kavo, sok.

Alkohola ne pijem, vozim  Mitas:panic:

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

če svaljka pol drsi, meni so povedali, da se vidi za mojim črna črta iz ovinka :P (optimalni pogoji, vroč asfalt, sport mode)

Na jadranki se da skoraj s vsako gumo črte risat. To smo delal že 10 let nazaj, pa nismo Mitas vozl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, bikez pravi:

Na jadranki se da skoraj s vsako gumo črte risat. To smo delal že 10 let nazaj, pa nismo Mitas vozl.

vem, ampak pišemo v temi Mitas, sem vozil tudi druge gume :P

edin RS1 pa niso risale črt, so se kr topile :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, hajamoto said:

In kaksna je razlika med gumo proizvajalca in tisto k ti daš gor¿

Uporabljena zmes, trdota karkase, tip karkase. Primer dunlop Ntec (trda karkasa) za pisto 1.2 bar, probaj to z mehko karkaso (primer pirelli) in ti jo bo sezulo...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, bikez pravi:

Na jadranki se da skoraj s vsako gumo črte risat. To smo delal že 10 let nazaj, pa nismo Mitas vozl.

Veš....Ktm je poln elektronike in to nikakor ne gre z vsako ampak mora guma biti res totalno v pizdi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, sesir said:

Bolj bi koristile gume in ne Mitas...

Dej ze nehi nabijat, se probal jo nisi nikoli.. sem se tud jaz ze zakalkuliral in prisel na platno. In to z gumo, ne z Mitasko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, jvalant pravi:

Dej ze nehi nabijat, se probal jo nisi nikoli..

sem se tud jaz ze zakalkuliral in prisel na platno. In to z gumo, ne z Mitasko...

Jih že tri leta vozim na prdalo,ki drvi do 50 in kupil le ker najcenejše oz pol cenejše od gum za skuterčka...

V kilometru se ne pregrejejo niti,če se poln gas pelješ celo pot!

Ja tudi z gumo se verjetno lahko zgodi...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jvalant pravi:

Dej ze nehi nabijat, se probal jo nisi nikoli.. sem se tud jaz ze zakalkuliral in prisel na platno. In to z gumo, ne z Mitasko...

saj to je problem pri večini gum, ki nardijo 4-5 jurjev, al se zakalkuliraš al pa mečeš še dobro stran :(

 

Pravkar, sesir pravi:

Jih že tri leta vozim na prdalo...

Ja tudi z gumo se verjetno lahko zgodi...

lej, saj ti dopuščam mal svobode, ampak kar vsepovprek klobasat pa res ni treba.

Žal ni tule takih, ki so sponzorirani, niti takih, ki bi hvalili gumo in kovali v nebo, mislim, da so ocene pnevmatike dokaj realne, vključno s slabimi lastnostmi le te.

Veš tako nabijanje me spomni na stare čase, ko si je prvi v vasi lahko privoščil Golfa, ostali so pa Yugote nažigal. No čez 20 let so je isti tip še vedno vozil Golfa in nabijal, kako je to najboljši avto. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

vem, ampak pišemo v temi Mitas, sem vozil tudi druge gume :P

edin RS1 pa niso risale črt, so se kr topile :(

Ravno zaradi tega, ker se Mitaske tako hitro znucajo, jih ne bom vozil, pa čeprav delam malo km-jev. Jaz sem za mojga litraša nabavil Debelinkota Pilot RS. Dunlop pa ne vozim. Vozil bi edino GP racer, ki pa je predraga guma, vse ostalo od Dunlopa žal ni zame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7. 7. 2018 ob 18:16, DAMI34 pravi:

če svaljka pol drsi, meni so povedali, da se vidi za mojim črna črta iz ovinka :P (optimalni pogoji, vroč asfalt, sport mode)

ps. mikrodrsenje pa povzroča potrošnjo, na hladnem asfaltu predvsem, tistega pa ne zaznaš

Kar pa se tiče vožnje po neoptimalnem rahlo vlažnem in bolj mrzlem, je meni osebno bolj všeč malo manj napumpana, to pišem, ker mi lepše deluje, optimalen tlak me pa lepo slepari, da lima, ampak ko odlima, pa odleti :D

ps. to je sam meni osebno, ni to neko dejstvo niti plod nekih raziskav, da se ne bo kdo slučajno tule užigal zarad tega kar pišem

 

Svaljkanje nastane zaradi pregretja gume. Mnogo dejavnikov vpliva na to, med drugim hrapavost asfalta, temperatura asfalta in predvsem tlak v pnevmatikah. Ce imas v gumah nizji tlak se bolj deformira in to gnetenje gumo segreva. Poletna vrocina + nizek tlak = pregreta guma. Jaz osebno sem vedno pomladi in jeseni vozil z 0.2 do 0.3 bar manj kot v poletni vrocini. Ce gres na Grobnik z prenizkim tlakom ti po10 krogih gumo cisto skuri. Pa pregreta guma tudi ne nudi boljsi oprijem kot primerno ogreta. Drugace pa drsenje po cesti se meni zdi prevec nevarno. Ce vozis na meji in zdrsnes je na cesti bistveno manj prostora za popravljanje, si takoj na nasprotnem pasu ali pa v jarku. Vsak pac po svoje, zato tega ne jemlji kot kritiko, to je zgolj moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, IZTOK pravi:

Svaljkanje nastane zaradi pregretja gume. Mnogo dejavnikov vpliva na to, med drugim hrapavost asfalta, temperatura asfalta in predvsem tlak v pnevmatikah. Ce imas v gumah nizji tlak se bolj deformira in to gnetenje gumo segreva. Poletna vrocina + nizek tlak = pregreta guma. Jaz osebno sem vedno pomladi in jeseni vozil z 0.2 do 0.3 bar manj kot v poletni vrocini. Ce gres na Grobnik z prenizkim tlakom ti po10 krogih gumo cisto skuri. Pa pregreta guma tudi ne nudi boljsi oprijem kot primerno ogreta. Drugace pa drsenje po cesti se meni zdi prevec nevarno. Ce vozis na meji in zdrsnes je na cesti bistveno manj prostora za popravljanje, si takoj na nasprotnem pasu ali pa v jarku. Vsak pac po svoje, zato tega ne jemlji kot kritiko, to je zgolj moje mnenje.

nč ne jemljem kot kritiko, jaz se na mitaskah udobno počutim. :D Malce sem komentiral razlike v tlakih in zakaj. Odebeljeno velja tudi zame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!