DAMI34 Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 Pravkar, jvalant pravi: Ce sem posten, na cesti razlike 0.2 ali 0.4 sploh ne opazim. Ne verjemem da jo na cesti kdorkoli opazi, ce bi naredili blind test, torej nekomu rekli da ima 2.7 pa bi imel 2.9 v resnici. Dodajam tlak najvec zaradi obrabe/svajlkanja.... jaz opazim, predvsem ko je bolj hladno, mi malce nižji tlak lepše pokaže drsenje, al pa mal prej začne drseti. Kakorkoli Nardim pa z obemi mopedi enako, pa se samo na KTMju v dvoje vozim. S prvo do 8 jurjev z zadnjo pa če sem zlo priden nekje 5. Ampak ponavadi že prej menjam, ker pade kak izlet pa ne morem it samo z 1mm profila na pot. KARMEN1 1
jvalant Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 Just now, DAMI34 said: sej 2,5 in 2,9 je štandard. za mojega je 2.2 zadaj standard... Ampak, to velja za gumo ki jo proizvajalec da gor, in ne za gume ki jih potem mi damo gor. In tlak seveda tudi ni zabetoiran, kaka desetinka gor al dol je ok... Na mojem, je 2.2 na Jadranki ko je vroce zelo nevarno. Pa nej proizvajalec pise kar hoce...
DAMI34 Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 Pravkar, jvalant pravi: za mojega je 2.2 zadaj standard... Ampak, to velja za gumo ki jo proizvajalec da gor, in ne za gume ki jih potem mi damo gor. In tlak seveda tudi ni zabetoiran, kaka desetinka gor al dol je ok... Na mojem, je 2.2 na Jadranki ko je vroce zelo nevarno. Pa nej proizvajalec pise kar hoce... v bistvu in po teoriji, bi moral pogledati, kaj predvideva Mitas za tvoj moped. 2,2 je po moji logiki, pa čeprav imaš lažji moped za Mitasko premalo, ker nima Ntec
jvalant Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 1 minute ago, DAMI34 said: jaz opazim, predvsem ko je bolj hladno, mi malce nižji tlak lepše pokaže drsenje, al pa mal prej začne drseti. Kakorkoli Nardim pa z obemi mopedi enako, pa se samo na KTMju v dvoje vozim. S prvo do 8 jurjev z zadnjo pa če sem zlo priden nekje 5. Ampak ponavadi že prej menjam, ker pade kak izlet pa ne morem it samo z 1mm profila na pot. Ne zezam ampak: motor mi NE drsi... pa bo ocitno zadnja zdrzala 3000, na Duku pa drzi 4500... Ce bi vozil da zdrzi 5000, bi po vsej logiki se manj (sicer ni mozno, ker je ze zdaj 0) obcutil drsenje....
DAMI34 Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 3 minutami, jvalant pravi: Ne zezam ampak: motor mi NE drsi... pa bo ocitno zadnja zdrzala 3000, na Duku pa drzi 4500... Ce bi vozil da zdrzi 5000, bi po vsej logiki se manj (sicer ni mozno, ker je ze zdaj 0) obcutil drsenje.... če svaljka pol drsi, meni so povedali, da se vidi za mojim črna črta iz ovinka (optimalni pogoji, vroč asfalt, sport mode) ps. mikrodrsenje pa povzroča potrošnjo, na hladnem asfaltu predvsem, tistega pa ne zaznaš Kar pa se tiče vožnje po neoptimalnem rahlo vlažnem in bolj mrzlem, je meni osebno bolj všeč malo manj napumpana, to pišem, ker mi lepše deluje, optimalen tlak me pa lepo slepari, da lima, ampak ko odlima, pa odleti ps. to je sam meni osebno, ni to neko dejstvo niti plod nekih raziskav, da se ne bo kdo slučajno tule užigal zarad tega kar pišem Wakasaki 1
Snečer Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 2 urami, kronik pravi: Prednja SF+ na ca. 6.500 - 7.000km preagresivna vožnja, kakšen tečaj ne bi škodil
sesir Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 14 minutami, Snecer pravi: preagresivna vožnja, kakšen tečaj ne bi škodil Bolj bi koristile gume in ne Mitas...
kronik Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 3 urami, DAMI34 pravi: no če bi jaz tako mojo olupil, potem s prvo naredim 10000jurjev minimalno še kakega jurčka, tako čez prste. A voziš nižji tlak a ne. ne bas. 2,3 - 2,5 prednja, 2,6 - 2,9 zadnja DAMI34 1
kronik Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 3 urami, jvalant pravi: Dobro, jest da su skupe ove gume, ali mogao si prije menjat... osobito prvu... Ne, 2.2 predpisan (sicer za Pirelli) od KTM-a, vozim 2.6, na 2.2 se hitro zacne svaljkat... A se da tale kurcev merge izklopit? istina trebalo je! kriva procjena sa moje strane! jvalant 1
kronik Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 1 uro, Snecer pravi: preagresivna vožnja, kakšen tečaj ne bi škodil Tecaj cega?
KARMEN1 Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 3 urami, jvalant pravi: Ne zezam ampak: motor mi NE drsi... pa bo ocitno zadnja zdrzala 3000, na Duku pa drzi 4500... Ce bi vozil da zdrzi 5000, bi po vsej logiki se manj (sicer ni mozno, ker je ze zdaj 0) obcutil drsenje.... Zadnja 5800, je na indikatorju. Prednja bo še malo zdržala. pred 1 minuto, kronik pravi: Tecaj cega? Kulturnega vedenja Wakasaki 1
hajamoto Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 3 urami, jvalant pravi: za mojega je 2.2 zadaj standard... Ampak, to velja za gumo ki jo proizvajalec da gor, in ne za gume ki jih potem mi damo gor. In tlak seveda tudi ni zabetoiran, kaka desetinka gor al dol je ok... Na mojem, je 2.2 na Jadranki ko je vroce zelo nevarno. Pa nej proizvajalec pise kar hoce... In kaksna je razlika med gumo proizvajalca in tisto k ti daš gor¿
kronik Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 pred 18 minutami, KARMEN1 pravi: Zadnja 5800, je na indikatorju. Prednja bo še malo zdržala. Kulturnega vedenja Imas kavu/sok/pive .... !! KARMEN1 1
KARMEN1 Objavljeno Julij 7, 2018 Opozori Objavljeno Julij 7, 2018 (popravljeno) Kavo, sok. Alkohola ne pijem, vozim Mitas Popravljeno Julij 7, 2018. Popravil KARMEN1
bikez Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 pred 14 urami, DAMI34 pravi: če svaljka pol drsi, meni so povedali, da se vidi za mojim črna črta iz ovinka (optimalni pogoji, vroč asfalt, sport mode) Na jadranki se da skoraj s vsako gumo črte risat. To smo delal že 10 let nazaj, pa nismo Mitas vozl. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 pred 27 minutami, bikez pravi: Na jadranki se da skoraj s vsako gumo črte risat. To smo delal že 10 let nazaj, pa nismo Mitas vozl. vem, ampak pišemo v temi Mitas, sem vozil tudi druge gume edin RS1 pa niso risale črt, so se kr topile bikez 1
jvalant Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 (popravljeno) 11 hours ago, hajamoto said: In kaksna je razlika med gumo proizvajalca in tisto k ti daš gor¿ Uporabljena zmes, trdota karkase, tip karkase. Primer dunlop Ntec (trda karkasa) za pisto 1.2 bar, probaj to z mehko karkaso (primer pirelli) in ti jo bo sezulo... Popravljeno Julij 8, 2018. Popravil jvalant
sesir Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 pred 34 minutami, bikez pravi: Na jadranki se da skoraj s vsako gumo črte risat. To smo delal že 10 let nazaj, pa nismo Mitas vozl. Veš....Ktm je poln elektronike in to nikakor ne gre z vsako ampak mora guma biti res totalno v pizdi...
jvalant Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 13 hours ago, sesir said: Bolj bi koristile gume in ne Mitas... Dej ze nehi nabijat, se probal jo nisi nikoli.. sem se tud jaz ze zakalkuliral in prisel na platno. In to z gumo, ne z Mitasko... sesir in DAMI34 1 1
sesir Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 (popravljeno) pred 3 minutami, jvalant pravi: Dej ze nehi nabijat, se probal jo nisi nikoli.. sem se tud jaz ze zakalkuliral in prisel na platno. In to z gumo, ne z Mitasko... Jih že tri leta vozim na prdalo,ki drvi do 50 in kupil le ker najcenejše oz pol cenejše od gum za skuterčka... V kilometru se ne pregrejejo niti,če se poln gas pelješ celo pot! Ja tudi z gumo se verjetno lahko zgodi... Popravljeno Julij 8, 2018. Popravil sesir
DAMI34 Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 Pravkar, jvalant pravi: Dej ze nehi nabijat, se probal jo nisi nikoli.. sem se tud jaz ze zakalkuliral in prisel na platno. In to z gumo, ne z Mitasko... saj to je problem pri večini gum, ki nardijo 4-5 jurjev, al se zakalkuliraš al pa mečeš še dobro stran Pravkar, sesir pravi: Jih že tri leta vozim na prdalo... Ja tudi z gumo se verjetno lahko zgodi... lej, saj ti dopuščam mal svobode, ampak kar vsepovprek klobasat pa res ni treba. Žal ni tule takih, ki so sponzorirani, niti takih, ki bi hvalili gumo in kovali v nebo, mislim, da so ocene pnevmatike dokaj realne, vključno s slabimi lastnostmi le te. Veš tako nabijanje me spomni na stare čase, ko si je prvi v vasi lahko privoščil Golfa, ostali so pa Yugote nažigal. No čez 20 let so je isti tip še vedno vozil Golfa in nabijal, kako je to najboljši avto. sesir 1
bikez Objavljeno Julij 8, 2018 Opozori Objavljeno Julij 8, 2018 pred 8 urami, DAMI34 pravi: vem, ampak pišemo v temi Mitas, sem vozil tudi druge gume edin RS1 pa niso risale črt, so se kr topile Ravno zaradi tega, ker se Mitaske tako hitro znucajo, jih ne bom vozil, pa čeprav delam malo km-jev. Jaz sem za mojga litraša nabavil Debelinkota Pilot RS. Dunlop pa ne vozim. Vozil bi edino GP racer, ki pa je predraga guma, vse ostalo od Dunlopa žal ni zame. sesir 1
IZTOK Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 Ob 7. 7. 2018 ob 18:16, DAMI34 pravi: če svaljka pol drsi, meni so povedali, da se vidi za mojim črna črta iz ovinka (optimalni pogoji, vroč asfalt, sport mode) ps. mikrodrsenje pa povzroča potrošnjo, na hladnem asfaltu predvsem, tistega pa ne zaznaš Kar pa se tiče vožnje po neoptimalnem rahlo vlažnem in bolj mrzlem, je meni osebno bolj všeč malo manj napumpana, to pišem, ker mi lepše deluje, optimalen tlak me pa lepo slepari, da lima, ampak ko odlima, pa odleti ps. to je sam meni osebno, ni to neko dejstvo niti plod nekih raziskav, da se ne bo kdo slučajno tule užigal zarad tega kar pišem Svaljkanje nastane zaradi pregretja gume. Mnogo dejavnikov vpliva na to, med drugim hrapavost asfalta, temperatura asfalta in predvsem tlak v pnevmatikah. Ce imas v gumah nizji tlak se bolj deformira in to gnetenje gumo segreva. Poletna vrocina + nizek tlak = pregreta guma. Jaz osebno sem vedno pomladi in jeseni vozil z 0.2 do 0.3 bar manj kot v poletni vrocini. Ce gres na Grobnik z prenizkim tlakom ti po10 krogih gumo cisto skuri. Pa pregreta guma tudi ne nudi boljsi oprijem kot primerno ogreta. Drugace pa drsenje po cesti se meni zdi prevec nevarno. Ce vozis na meji in zdrsnes je na cesti bistveno manj prostora za popravljanje, si takoj na nasprotnem pasu ali pa v jarku. Vsak pac po svoje, zato tega ne jemlji kot kritiko, to je zgolj moje mnenje.
DAMI34 Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 pred 6 minutami, IZTOK pravi: Svaljkanje nastane zaradi pregretja gume. Mnogo dejavnikov vpliva na to, med drugim hrapavost asfalta, temperatura asfalta in predvsem tlak v pnevmatikah. Ce imas v gumah nizji tlak se bolj deformira in to gnetenje gumo segreva. Poletna vrocina + nizek tlak = pregreta guma. Jaz osebno sem vedno pomladi in jeseni vozil z 0.2 do 0.3 bar manj kot v poletni vrocini. Ce gres na Grobnik z prenizkim tlakom ti po10 krogih gumo cisto skuri. Pa pregreta guma tudi ne nudi boljsi oprijem kot primerno ogreta. Drugace pa drsenje po cesti se meni zdi prevec nevarno. Ce vozis na meji in zdrsnes je na cesti bistveno manj prostora za popravljanje, si takoj na nasprotnem pasu ali pa v jarku. Vsak pac po svoje, zato tega ne jemlji kot kritiko, to je zgolj moje mnenje. nč ne jemljem kot kritiko, jaz se na mitaskah udobno počutim. Malce sem komentiral razlike v tlakih in zakaj. Odebeljeno velja tudi zame.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se