Skoči na vsebino

Kako sem izbral pr(a)vi motor??????


Priporočene objave

Objavljeno

sam sem nekaj let čakal na pravi motor, sedaj sem prišel do tistega željenega, ki mi nudi zares prave občutke in užitke v sami vožnji, to je yamaha tdm 900, še prej sem imel yamaho xt600, tenere660, hondo transalp, vsi dobri,vendar pa premalo močni, manjka jim vsaj 30 do 40konjev

janih

Objavljeno (popravljeno)

jeseni sem naredil izpit A do 25kw, tako sem čez zimo in na pomlad iskal motor zase. bil sem odločen: naked classic npr. CB 550, XS 400... ali pa endura nad 350cc. po nekaj neuspešnih ogledih sem šel gledat yamaho XT 350, v sloveniji redek model, takšna s slovenskimi dokumenti pa še toliko bolj. motor precej obtolčen, je že nekajkrat pobližje pogledal tla, a tehnično brezhiben in redno servisiran. v motor sem se zaljubil, plačal aro, naslednji dan je bil že doma, za smešno nizko ceno in dodaten +: mašina ima dobrih 20kw, v prometni 13 :D . sicer sem imel še nekaj stroškov z njim (nov sprednji disk + ploščice, servis, gume in razni potrošni material), a zaenkrat me po dveh mesecih lastništva še ni razočaral :) upam da bo tako še nekaj let, potem pa najverjetneje večja sestra 660 :P

Popravljeno . Popravil Chrasher
Objavljeno

moj prvi "motor" je bil Piaggio Typhoon. takrat nisem imela denarja in sem iskala nekaj, kar mi bo kupil ati. pa mi je kupil to. sem bila pa zadovoljna.

za tem sem imela še enega skuterja (Benelli 491 Racing), ki sem ga kupila sama.

po 5 letih sem ga prodala in kupila Yamaha TZR 50 Rossi, ki pa mi je kmalu postala premalo.

sedaj sem bila spet pred dilemo... kako izbrati prvi in pravi motor zame.

odločala sem se med Yamaho R6, Hondo CBR600RR in Suzuki SV650S. na koncu sem se odločila za suzukija. predvsem zaradi finančnih omejitev. zaenkrat ga še nisem imela priložnost preizkusit, ker sem ravno v fazi delanja izpita. upam, da bo izpit kmalu in da bom videla, kako bo.

ko pa bojo finance dopuščale, pa bom verjetno posegla po kakšni R6, ker so to moje sanje.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

eni ste pa na dobrih začel...

Jaz prvega nisem izbiral...

Stari ata mi ga je podaril(78).... Tomos (ne vem kaki) ... jermenaš moped

Fotr mi ga je dal oz. zaplenil sem ga(80)..... apn 4 bog ve kolko star

tretji ki sem ga zajahal ... JAWA 350(86).... nova... lepa kot prasi...!! potujoči kiper. Me je ruknla kot pra...a

četrti... poročil sm se

peti.... rodilo se dete

šesti... spet se rodilo dete

sedmič mi je pa ponovno uspelo .... Po treh ženskah... je pršu Bandit

Objavljeno (popravljeno)

V Sloveniji (srednja sola) Tomos APN-4 49ccm... No, ni bil res 49 za dolgo, sem dal noter cilinder in bat 60ccm, znizal glavo, zbrusil kanale, dodal 5 prestavo. Letelo je ko k... videlo pa se na zunaj ni nic, tud ce so policaji se tako gledali :) :)

Potem pa dolga PAAAAVZA, z 18 leti presaltal popolnoma na avtomobile.

Tukaj v ZDA pa:

2003 Honda GoldWing GL-1800 (se imam...)

2005 Suzuki Hayabusa 1300 (prodal po 1 letu)

2007 Kawasaki ZX-14 1400 (najnovejsa ZVERINA!)

LP iz Chicaga!

Popravljeno . Popravil ChgoTom
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
sam sem nekaj let čakal na pravi motor, sedaj sem prišel do tistega željenega, ki mi nudi zares prave občutke in užitke v sami vožnji, to je yamaha tdm 900, še prej sem imel yamaho xt600, tenere660, hondo transalp, vsi dobri,vendar pa premalo močni, manjka jim vsaj 30 do 40konjev

janih

Janih Janih vsi motorji so pravi (za pravga motorista) in vsak motor,ki ga kupiš si ga želiš in vsak željen ti nudi prave občutke in užitke.Vendar nepozabi še vedno obstajajo boljši in šeboljši nam navadnim smrtnikom NEDOSEGLIVI. :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Še en novinec... :krneki:

Prvi motor sem si zamislil spomladi letos (Yamaha XT125R), s katerim naj bi se fural malo okoli doma--1 mesec 2.000 km

Bil je prešvoh, zato sem ga zamenjal z XT660R, ki je postal motor tudi za daljše ture ---3 mesece 9.000 km

Za poletje z ženo planirava daljše ture, pa je XT vse drugo kot potovanje 500-700 km na dan. Zato bom očitno še tretjič :headbang: v parih mesecih zamenjal...

Izbiram med banditom 1250SA ter V-STROMom 1000. Čeprav več kot očitno razmetavam z €, kupujem zopet nov motor, ker se ne bi rad opekel še s kako zj. mašino.

V vseh pogledih se mi Bandit dopade bolj, vendar ne vem v čemu je fora, da je strom dražji. Oba modela stara in prenovljena, ....

Kaj je primerneje za daljša potovanja (veterna zaščita, utrujenost,...)? Nobenega od obeh še nisem vozil.

Hvala,

lp

Objavljeno

1. preberi doticne teme.

2. ta tema je namenjena pisanju zakaj je nekdo izbral nekaj in ne sprasevanju kaj je "boljse".

lp

Objavljeno

Pozdravljeni,

izbira pravega motorja je po mojem mnenju vedno podrejena najmanj dvema faktorjema: želji po čim boljšem motorju in zmožnosti posameznika. Vsak bi si zase izbral naj-naj motor, vendar se pojavi omejitev v obliki, koliko sem zmožen in koliko sem pripravljen plačati ta užitek.

Sam nimam pretiranih izkušenj z motorji, začel sem v študentskih letih s Tomosom 50, ki je kmalu postal Tomos 60 (Lamo cilinder in glava), nato z (ročnim) brušenjem še nekaj več. Zatem je prišla Vespa E200 (zanjo sem stal celo noč v vrsti - železni časi, ki so danes težko razumljivi) in potem je nastopila doooolga motoristična pavza. Pred tremi leti sem ugotavljal, da so zopet nastopili pogoji za motor, kupil sem V-Strom 1000, za potovanja. Sedaj vozim R1200RT, ki se mi zdi idealno razmerje med udobnostjo in agilnostjo.

Torej, vedno sem izbiral med najboljšim, kar sem si v danem trenutku lahko privoščil. Mislim, da bom pri tem BMW ostal, ker bi nadaljevanje v smeri udobnosti (npr. LT ali GoldWing) pomenilo oddaljevanje od motociklizma.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Kako sm izbral pravi motor? ENOSTAVNO, kupu KAWASAKI-ja :blush: :wub: :P

Se strinjam.sm nabavil novo ninjo l.00 pa bil zelooo zadovoljen.samo gre tehnika naprej tko da mam letos spet novo-ninjo seveda.kawasaki je 1A. :beer2:

Objavljeno

Kako sem izbral prvi motor.

Hja, seveda je bila največja ovira cena, saj sem bil odločen da si motor kupim sam, prav tako pa še vso opremo&vse kar paše zraven. Zagledal v Cagivo Supercity 125, in ker sem prvič kupoval motor, nism opazil napak na njem, tako da, sem vložil skoraj šeenkrat toliko kolikor je bil motor vreden samo za popravilo. Pred dvema mesecema je ponovno zaribal, takrat sem se pa odločil da 2t ni zame, in s tem izgubil en kup denarja. Seveda je bila misel na 600cc vedno prisotna ob iskanju novega motorja, a je zdrav razum premagal željo po hitrosti. Odločil sem se za nakup Hyosunga gt 125, ker je res eden največjih med 125 klaso, in ni mi žal. Še vedno pa to ni pravi motor, naslednje leto se začne novo obdobje, ko bom končno lahko kupil ''pravi'' motor. Kdaj bom pa našel tistega, res pravega, pa ne vem.

Objavljeno

Prvi motor sem izbral tako da me je poklical prijatel nejc in rekel mam motor zate fzr 1000 ko je povedal ceno sem seveda imel premalo in sem šel na banko vzel še dodatnih 2000dem kredita in še 1000dem mu ostal doužan :rolleyes: ma po dveh sezonah sem pogruntal da je yamaha=pianino in sem prodal in si od takrat kupil že ta tretjo cbr-ko

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Prvi motor sem izbral tako da me je poklical prijatel nejc in rekel mam motor zate fzr 1000 ko je povedal ceno sem seveda imel premalo in sem šel na banko vzel še dodatnih 2000dem kredita in še 1000dem mu ostal doužan :rolleyes: ma po dveh sezonah sem pogruntal da je yamaha=pianino in sem prodal in si od takrat kupil že ta tretjo cbr-ko

je bla že dobra.............. :OK: vsakmu ga je kadila eno sezono, pol je pa še na moto zborih pokala......................ja, kaj češ zadnji lastnik ji j dal vetra

Objavljeno
Pozdravljeni,

izbira pravega motorja je po mojem mnenju vedno podrejena najmanj dvema faktorjema: želji po čim boljšem motorju in zmožnosti posameznika. Vsak bi si zase izbral naj-naj motor, vendar se pojavi omejitev v obliki, koliko sem zmožen in koliko sem pripravljen plačati ta užitek.

Sam nimam pretiranih izkušenj z motorji, začel sem v študentskih letih s Tomosom 50, ki je kmalu postal Tomos 60 (Lamo cilinder in glava), nato z (ročnim) brušenjem še nekaj več. Zatem je prišla Vespa E200 (zanjo sem stal celo noč v vrsti - železni časi, ki so danes težko razumljivi) in potem je nastopila doooolga motoristična pavza. Pred tremi leti sem ugotavljal, da so zopet nastopili pogoji za motor, kupil sem V-Strom 1000, za potovanja. Sedaj vozim R1200RT, ki se mi zdi idealno razmerje med udobnostjo in agilnostjo.

Torej, vedno sem izbiral med najboljšim, kar sem si v danem trenutku lahko privoščil. Mislim, da bom pri tem BMW ostal, ker bi nadaljevanje v smeri udobnosti (npr. LT ali GoldWing) pomenilo oddaljevanje od motociklizma.

Imaš moj podpis -naslednjega kup novga K-aja in ostal boš motorist. :beer2:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo!

Imam eno vprašanje za tiste, ki so imeli priliko voziti Hornetko in Z750 oba letnik 2007. Zanima me namreč, če je kaka opazna razlika pri vetru med tema dvema motorjema. Bohvekaj zaščite verjetno ni - naked pač. Me pa vseeno zanima, če se mogoče na katerem veter bolj občuti, kot na drugem? :)

Objavljeno
Živjo!

Imam eno vprašanje za tiste, ki so imeli priliko voziti Hornetko in Z750 oba letnik 2007. Zanima me namreč, če je kaka opazna razlika pri vetru med tema dvema motorjema. Bohvekaj zaščite verjetno ni - naked pač. Me pa vseeno zanima, če se mogoče na katerem veter bolj občuti, kot na drugem? :)

Izbral si napacno temo, uporabi iskalnik... Aja, veter pa se obcuti cisto odvisno od tega koliko se peljes! :kva2: :slap:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

no bom se js prstavu svoj pisker.... lani mal pred poletjem sm meu prevc dnarja pa prevc prostega cajta.. pa sm se odlocu narest izpit. prvo stalca, pol pa kravca... sm reku ka cem zdj neki mutit pa delat za do 25kw pa 300cc al kak je ze omejitev, gremo kr na 'the real thing'... pa sm se spravu delat izpit... prvo v avtosoli vozu eno yamaho 125, po kakem mescu me je pa instruktor pelal s svojim oplehanim mopedkom (ne vem iz glave kterim.. nekje 600cc) pa je ovinke polagu ko pr norcih.. ravno tistikrat k sm js presel na tatezji motor... honda cb500f. celi presran sm se vsedu nanj pa zacel kruzat po poligonu... no... ker majo nekteri radi poletne pocitnce pa k so neresni sm mogu z izpitom pocakat na konc septembra! sm pa pred tem kupu svoj prvi motor... daelim vt125 evolution od fotra od sedaj ze bivse punce.. nizka cena.. mal pobran po robovih, sam okej.. motor je motor... kdo pravi da mene nebo skotalo kje.. zaka bi zdj djal 5000€+ za motor, ce se zna zgodit da se ubijem na njem v prvem tednu. no.. leto je naokoli, js hrepenim po kakem boljsem (mocnejsem), sam bom z nakupom novega mogu se pocakat par mesecev... spogledujem se s kako hornetko (v tusu v majo neko nagradno igro, tk da drzte pesti da jo dobim :whistle:) , mogoc kawasakijem er5 (fajn poceni), mogoc fazerco.. pac.. kej takega, kar sm ze vozu... sportni mi ne disijo, ce bi meu kakega pravega chopperja, bi pa rad mel kakega old school.. indian pa kaj takega.. sam tist niti ne morm gledat.. tak da bo kak naked just fine...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

KOt prvi motor sem izbral Yamahco TTR iz vec razlogov.

Motor mi je estetsko zelo vsec,bil je monocilindricen (manj stroskov) pa tudi je all -road,tako da sem ga lahko rabil po cesti in po njivah...

motor sem kupil rabljenega od prijateljevega oceta,ki je pravi dlakocepec,tako da ej bil motor kot nov...

odlcil sem se tudi za endurasa ker sme precej visok (195cirka) pa tudi masiven (pod 100kg em ne boste videli...ste zamudili otroska leta!) in sem zjahal runnerco 180 do kraja.

Po netu sem izvedel da ej motor pravi TTR-aktorcek,kar je meni najbolj pasalo.

Poleg tega zivim na vasi in ceste so kar so, zato mi bi bil cestjak malo enroden za vsakdanjo uporabo...

poleg TTRca ki sem ga predelal v motard sem si privosil Kawaskija ZX10,ki bo hleti oldtimer (20 let).

Motor sem dobil v zameno za gliser,ki je vec let pavziral na dvoriscu.Marsikdo bo rekel ,da se to mi ni splacalo,a imel sem tehtne razloge: gliser je bil vec let ustavljen,za ga dat v vodo gre kar neki denarja,za ga vzdrevat se vec,poleg tega mores imet cajt za to itd...Motor deluje kot urca in z njim sem sel na potovanja,ki za ttr so predolga oz. neudobna...pa se sopotnica je komot!

V kratkem baje da se bo pridruzil KTM 300 2t...to pa bomo videli kako pali po grapah in kamenju!

:naughty:

Objavljeno (popravljeno)

...nabral neki dnarja

pogledu kaj dobim za ta dnar... ...nč

šu v banko po še...

in kupu tist kar sem že od vsega začetka gledu hornet hornet in še 1x hornet... modro da ne bo pomote!

:kva2: in to je to.

Popravljeno . Popravil paris2
Objavljeno

Torej kako je šla ta zadeva pri meni,

najprvo sem dve ali tri leta gledal po netu kaj bi jaz imel od 125ccm, želje so bile od honde nsr do yamahe tdr. Potem sem se spravil delat izpit in si obenem kupoval opremo, pa še na prvih maksijevih delavnicah sem se parkrat oglasil, ter spoznal kaj je to pravi motor :whistle: . No kmalu po narejenem izpitu, sem dobil na test yamaho ybr 125 ( tisto, ki je nekaj časa sodelovala na Maksijevih delavnicah) in od samega veselja, da se lahko končno vozim, sem se zapeljal direkt v drugi graben, po akrobatsko (neprostovoljno) sestopil i nsešteval stroške. Takrat sem torej želel to lastnoročno narejeno razbitino odkupiti, a je že odšla v druge roke. No čez kakšen mesec, ko sem nabral nekaj rumenih zvončkljajočih stvari (ter nekaj sponzorjev), sem se znašel v salonu hoteč podobno ybr (izkušnje kaj češ :naughty: ), ko mi je uč padel še na xt 125x, po hitrem posvetu z bančniki (ata in ma......v bistvu je bil sam ata) sem jo lahko odpeljal iz salona in eno sezono užival potem pa jo zaradi pomanjkanja moči prodal, delno zato ker mi je bilo škoda uničevati cestne gume po šodru. Tako sem za naslednji motor iskal neko enduro varianto, ter pristal na XTZ 660, o katerem nimam kaj povedati ker se še nisem peljal, predvsem zaradi birokratskih ovir, nekaj pa se kriv tudi sam ker tlačim nekatere žice tja kamor ne sodijo in potem......................................................tema :rolleyes:

Aja, dvomim da jo bom kdaj prodal, morda v kosih :krneki:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Govorilo se je, da je ER-5 za zacetnike. Jaz sem primer tezkega zacetnika! Zdaj mi je zal, da mi ni nihce svetoval za prvi motor CBF 600 SA.

Vendar!

Ce ga razbijes, razbij najcenejsega, in ER-5 je ravno to :P

Objavljeno

Najprej seveda v okviru svojih zmožnosti-denarja, potem pa je seveda tu prisoten faktor želja in smeri stila vožnje. Od začetka so mi najbol sedli čoperji oz. custom motorji, sedaj pa nekako naked in retro variante. Glede na to, da se politika države usmerja na čedalje bolj stroga merila hitrosti in kazni, si bom v prihodnje najbrž omislil nazaj neki na izi.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No pa še jaz

Prvo da povem da pred prvim svojim motorjem sem imel izpit že dolgih 12 let. Da veste kakšna želja po motorju je to.

Razlog: otroka, njihov vrtec in šola odrekanje saj bom saj bom....

Tako

- najprej sem v glavi razčistil kakšnega hočem imeti (sport, touring, cross...)

- izbral lepotca

- v najprimernejšem trenutku opisal in prepričal ženo o moji nameri (odgovor: pa kaj moraš to kupit). No saj se tudi ona

odpelje z mano kam pa kam.

- poiskal in kupil motor 2005 (uvozil sem ga iz Nemčije in ni mi žal. Bil je letnik 2004, cca 7000 km in boljši kot nov)

- obvladovanje motorja brez težav

in zdaj vozim Yamaho Fazer 600

(tudi sine mi vozi motor o tem pa drugič)..................

Objavljeno

No pa še jaz

Prvo da povem da pred prvim svojim motorjem sem imel izpit že dolgih 12 let. Da veste kakšna želja po motorju je to.

Razlog: otroka, njihov vrtec in šola odrekanje saj bom saj bom....

Tako

- najprej sem v glavi razčistil kakšnega hočem imeti (sport, touring, cross...)

- izbral lepotca

- v najprimernejšem trenutku opisal in prepričal ženo o moji nameri (odgovor: pa kaj moraš to kupit). No saj se tudi ona

odpelje z mano kam pa kam.

- poiskal in kupil motor 2005 (uvozil sem ga iz Nemčije in ni mi žal. Bil je letnik 2004, cca 7000 km in boljši kot nov)

- obvladovanje motorja brez težav

in zdaj vozim Yamaho Fazer 600

Kmalu ti bo prešvoh,če ti že ni (sploh za dva)Fejzerja se kupi 1000 ccm pol pa je muzika OK.

S tabo se popolnoma strinjam. Za dva je res "majčken" prešvoh. Me pa vsaj moja v rebra ne špika, da grem mal počas. Zame je pa kar OK.

Objavljeno

evo še moj lonček na to temo: po daljši pavzi brez motorja (nesreča leta 1987) sem si pred petimi leti kupil skuter 80 cm3, pa ga čez leto dni menjal za maxi skuter, nato pa pred tremi leti po preverjanju vseh nasvetov, sugestij izbral Hondo cbf 500. Vozil sem jo dve polni sezoni in pridelal 14500km ter pošteno obnovil znanje vožnje motorja. Splošno mnenje večine motorističnih kolegov je da je to prešvoh, da ne gre nikamor in podobno. Nihče od njih je ni vozil, ocenjevanje je na podlagi številk ki izražajo konje ali kubike, vendar motor potegne do 100 v 5 sekundah in doseže po števcu 190 kmh, in gre v večino slovenskih klancev na magistralkah v 6. brzini! Menjal sem jo za novo transalp samo zaradi tega, ker želim zaviti še na kakšen makadam ali pa travnik. Pa smo spet pri kolegih v stilu kaj tolko šoldov boš dal za motor ki ima samo 700 cm3 in 60 konjev. Pa smo spet tam.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!