Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno
3 minutes ago, xtzs said:

WR250R, Avstralci in Ameri ji pravijo Adventure bike, ne govorim o specialki WR/F. (se opravičujem, morda sem te zavedel)

to ti hočem povedat :004

nisi, nisi...nic bat . . . . . . tudi na Pokljuki pravijo motorni zagi "motorka"  :smoke:

Objavljeno
pred 5 minutami, Nearrain pravi:

nisi, nisi...nic bat . . . . . . tudi na Pokljuki pravijo motorni zagi "motorka"  :smoke:

nisem s Pokljuke, a ji enako rečem "motorka":OK:

Objavljeno

Tudi meni se dopade. Bolj me vleče, kot H 701.

Sicer moram probat, ampak do sedaj me še noben 1 cilinder ni prepričal. Tole bi pa znalo biti udobno na daljših turah. Tudi pobrati se bo dalo. Razliko v vožnji se pa lahko nadoknadi s tehniko.

Sigurno pride dober voznik na T7 dlje, kot pa slab na H 701.

Objavljeno

Glede na to ko vsi iščete primerjave motorjev mene bolj zanima če se bo dalo zadnji kufer namestit. Pa sedež bo potreben menjave ta mi deluje nekam oster, trd.. Ker mam namen vozit motor tudi v dvoje in na vseh podlagah ter nikjer hard extrem! 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pa kljun si pozabil. To je v modi.

  • Haha 3
Objavljeno

Za kljun se bom pa odločil glede na finance ker če misli bit ta model predrag grem lepo po starega gs800 ki ima kljun pa je to to :) 

Objavljeno (popravljeno)

Pritrditvene točke so, vprašanje pa je koliko je cevast okvir pod plastiko močan, da nosi težo kovčka in prtljage na relativno dolgi ročici.

XTZ700.jpg.557eb4ca06df5413ab01a02175ca945b.jpg

Ko je moja :inlove: imela MT07 jaz pa 800ccm 650-ko se želel, da bi imel moj "sivček" motor kot ga ima Yamaha. No so pri velikem modrem to sedaj naredil, ampak ceno pa tudi.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 urami, celjan89 pravi:

Glede na to ko vsi iščete primerjave motorjev mene bolj zanima če se bo dalo zadnji kufer namestit. Pa sedež bo potreben menjave ta mi deluje nekam oster, trd.. Ker mam namen vozit motor tudi v dvoje in na vseh podlagah ter nikjer hard extrem! 

v dvoje?

Razn če sovražiš sopotnika. :P

 

  • Haha 2
Objavljeno

Verjeli ali ne, sem nekaj takega kot na zgornji sliki videl v živo.

Par na tenere, oba stoje po makadamu. Sem skoraj s klopce padel od smeha. Ampak njima je to očitno ustrezalo.

lp

Objavljeno

Za kufre bo očitno takle nosilec. Nevem, meni se motor blazno dopade. S H701 se mi ne zdi smiselno primerjat, različni ciljni kupci po mojem mnenju.

45622096_10214340289075315_2492937230645

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 urami, krucymucy pravi:

Breaking news: 790 je se tezji.

189 kg. Pa 95 konjev, pa vzmetenje primerno za teren ( fj 48 napram 43 pri yamahi ) in z 20 l rezervoarjem in 265 mm odmika sasije od tal. Boljsi v vseh pogledih. Samo cena zna bit pa visoka.

Ta Yamaha je z mojega vidika malo izboljsana tenerejka 660. Za teren pretezka in z presvoh vzmetenjem, ista zgodba kot jo ze poznamo pri 660. Ce je 70 konjev dovolj naj vsak sam oceni, meni ni ( prehitevange ). Rezervoar 15 l je totalno zgresena zadeva, pri 205 kilah se 3 l vec ne bi kaj dosti poznalo. Pa razocarajocih 205 kg. Ne tic ne mis.

Objavljeno
22 minutes ago, IZTOK said:

189 kg. Pa 95 konjev, pa vzmetenje primerno za teren ( fj 48 napram 43 pri yamahi ) in z 20 l rezervoarjem in 265 mm odmika sasije od tal. Boljsi v vseh pogledih. Samo cena zna bit pa visoka.

Ta Yamaha je z mojega vidika malo izboljsana tenerejka 660. Za teren pretezka in z presvoh vzmetenjem, ista zgodba kot jo ze poznamo pri 660. Ce je 70 konjev dovolj naj vsak sam oceni, meni ni ( prehitevange ). Rezervoar 15 l je totalno zgresena zadeva, pri 205 kilah se 3 l vec ne bi kaj dosti poznalo. Pa razocarajocih 205 kg. Ne tic ne mis.

189kg dry. Yamaha je lazja. Vzmetenje je pa itak treba menjat pri vseh.

Objavljeno
pred 8 minutami, krucymucy pravi:

189kg dry. Yamaha je lazja. Vzmetenje je pa itak treba menjat pri vseh.

Ne dry ampak brez goriva, tako navaja KTM. 20 l goriva znese nekje 12 kg. Torej je marginalno lazji. S tem da so vilice fi 48 in 5 l goriva vec. To pa je gromozanska razlika.

Objavljeno
pred 40 minutami, IZTOK pravi:

 

 Ce je 70 konjev dovolj naj vsak sam oceni, meni ni ( prehitevange ).

Meni je 50 konjev dovolj. Vse kar je počasneje prehitim tudi s 50-imi konji. Kar je hitreje od mene pa itak ne prehitevam...:naughty:

Objavljeno
pred 21 minutami, IZTOK pravi:

Ne dry ampak brez goriva, tako navaja KTM. 20 l goriva znese nekje 12 kg. Torej je marginalno lazji. S tem da so vilice fi 48 in 5 l goriva vec. To pa je gromozanska razlika.

Teh motorjev verjetno ne bo kupil nihče prvenstveno za teren. Par kg razlike na cesti se niti ne opazi, na terenu sta pa oba pretežka. Kar bo šlo po terenu bo šlo z veliko mero pazljivosti, če se vzame v poštev še precejšnja obtežitev s prtljago. Nista za teren in kg niso pomembni...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Unikat555 pravi:

Za kufre bo očitno takle nosilec. Nevem, meni se motor blazno dopade. S H701 se mi ne zdi smiselno primerjat, različni ciljni kupci po mojem mnenju.

45622096_10214340289075315_2492937230645

@motolover se sklanja na desni :) 

Objavljeno

Pa saj če smo realni...tisti, ki res vozijo teren se spogledujejo z bolj resno terensko naravnano kategorijo motorjev.

Taki mongolidi pa je čisto vseeno katere znamke so za...recimo malce bolj radovedne popotnike. Če si prazen malce pokukaš kakšno bolj razrito makadamsko cesto....po vlakah in na živo pa s tem itak nihče ne rije...vsaj pri nas. Če pa si otovorjen in potuješ, pa kdaj ubereš kakšno prašno bližnjico...in to je vse. In za to je dobra in stara in nova, plava in oranžna, s kratkim hodom vilic in dolgim...itd.

Tu se zdaj taka debata razvija kot, da so vsi neki silni off-roaderji....kurac...

Objavljeno
pred 2 minutami, BIF pravi:

Pa saj če smo realni...tisti, ki res vozijo teren se spogledujejo z bolj resno terensko naravnano kategorijo motorjev.

Jaz sem začel gledat naokoli za nekaj bolj... allrounderja. Ne tič ne miš je kr dobra varianta. Mel 690, super za dokaj zahteven teren sam precej manj super za vse ostalo. Alternativa je potencialno kak SWM Superdual X sam tam so nadgradnje vprašanje (vzmetenje spredaj je neka Fastace varianta, nikol slišal), pa AJP PR7 bi potencialno še pogledal. Sam najbližji AJP dealer in servis sta ~ 500km stran, cena pa 10.5k€ v Italiji. Lih tako zelo všeč mi ni.

Za Yamaho (ali katooma) me ne skrbi okoli delov in aftermarket podpore. To seveda bo. Oboje je pretežko, katoom je tudi premočen in preveč elektronike je gor navešene. Na koncu lahko da ne bom kupil ničesar... in še kako sezono ostal ekskluzivno v hard enduro vodah.

Za resen teren motor imam. In je bomba. Ni pa za SND izlete - ima premajhen doseg, škoda je delovnih ur na agregatu za svaljkanje po makedamih in asfaltih.

Objavljeno

Meni je zaenkrat na papirju in slikah zelo všeč, ravno zaradi mt07 motorja ki ni ravno močan ima pa zelo lep navor.

Teža je nekje pričakovana glede na to da hočemo nizko ceno tako da ravno kaksnega titana ni bilo za pricakovat.

 

Glede na to da cena še naj nebi bila 100% določena prosim da ful pluvate po motorju in da je čisto zgrešen itd...:naughty:

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, GULI pravi:

Glede na to da cena še naj nebi bila 100% določena prosim da ful pluvate po motorju in da je čisto zgrešen itd...:naughty:

Ok..če me bo kdo slišal v dobro nizke cene...motor je zgrešen..

V resnici pa to sploh ni zgrešen motor...še več...motor je zelo dober. Ampak kot sem že napisal....tako dober motor so že imeli. In kolikor poznam Japonce...če jim ne bi dihale za vrat EU okoljevarstvene norme...bi staro tenerejko malce popeglali, zamenjali 2 do 3 šraufe, kak kozmetični dodatek, nov izpuh in ualaa...brand new adventure. Tako pa ker jim ni preostalo drugega, so morali okoli starega agregata na novo zvit cevi...pa že zato so potrebovali 2 ali 3 leta....

Pri Japoncih tradicija visoko kotira...zato jim spremembe težko padejo...

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno

Če bi bil v dilemi, ali 690 ali T700 in cena ne bi bila faktor, bi se odločil za BMW 850GS. In dobro vem zakaj!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, BIF pravi:

Meni je 50 konjev dovolj. Vse kar je počasneje prehitim tudi s 50-imi konji. Kar je hitreje od mene pa itak ne prehitevam...:naughty:

S 50 konji na 205 kilskem motorju z 25 kil dodatne opreme in 30 kil prtljage plus mojih 88 kil se bolj bogo prehiteva. Saj si prav napisal, to kar se da. Z 95 konji se da pa mnogo vec, hitreje in s tem varneje. Ali drugace, ce mam 95 konjev jih lahko uporabljam samo 50 ce hocem, z 50 konjskim pa ...

Objavljeno (popravljeno)

Evo! Pa sem posral temo še z BMW!

Ampak resno: po takšnem terenu, kot se bo v povprečju vozila tale Yamaha se bo enako dalo tudi z 850. Povsod drugod pa ni primerjave... Da ne govorim o morebitnem sopotniku!

Če vzameš v račun še dejstvo, da tale Yamaha nima absolutno nobene opreme, jo mirno lahko primerjam z osnovnim modelom 850GS. V tej luči pa niti razlika v ceni ne bo tako gromozanska... 

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred eno uro, vandrovec pravi:

Teh motorjev verjetno ne bo kupil nihče prvenstveno za teren. Par kg razlike na cesti se niti ne opazi, na terenu sta pa oba pretežka. Kar bo šlo po terenu bo šlo z veliko mero pazljivosti, če se vzame v poštev še precejšnja obtežitev s prtljago. Nista za teren in kg niso pomembni...

Teza na terenu ne igra tako gromozanske vloge ce ne pades. Govor je seveda o slabih cestah in dobro vzdrzevanih stezah. Ce pa ti vzmetenje zabija pa je ze slaba cesta problem. Te hitro mine, nabija te v roke, nimas kontrole nad motorjem. Jaz bi pri vsakem dual sport kvazi enduro mooedu dal vzmetenje pred tezo in moc glede uporabnosti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • mladench



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!