Skoči na vsebino

Yamaha Tenere 700 (2019)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servisna navodila T7sh.pdf

15B1E4E6-7756-4DEA-9832-540165C2C052.jpeg.3743b8414cc2c5f66b88b5aab1bc1a62.thumb.jpeg.2bd511e4a127d34be2090be0366a0f13.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

Se strinjam s tabo skoraj v vsem,jaz recimo bimerja nimam za frajerisat ampak za vozit,cca17000km let.in mi je vsec predvsem zato ker je udoben in z odlicno ciklistiko,se pravi da je ful vozen,glede servisov je tko da najbol vejo povedat kolk so dragi tisti k niso nikol mel bimerja,za teren bo pa tudi ta mamoyaha pretezka,ko bo folk obesu gor vsa jajca k jih rab kao za teren bo ista teza kot bimer.

Objavljeno

Imaš prav, bimer GS jurja in malo manj kot pol, je za asfalt, Yamahca 700 pač to ne bo, cena je tudi skoraj 2x manj kot bimer. Za cesto je Yamaha XT1200 Tenere, cena seveda višja od 700, krava težka. Servisi pa vem kako so pri Bimerjih in kaj crkuje, pa nikakor porihtat. K sreč znanec "rihta" Bimerje pa malo vem, zato ga tudi nimam. "Japanci" pač delajo. Treba je priznat, da Evropejci sicer namečejo super-duper komponente, ki delajo ampak ko se začne, ... Seveda ta 700 ne bo hard enduro, vendar mnogo lažje z njo kam offroad, kot pa z GS-om 1kccm+, ki je uporaben za 99% bimer šoferjev samo za asfalt. Sicer pa, kaj še preostane od enduro motorjev, ki nimajo en cilinder in vzdrževanja na ure, pa da je še kolikor toliko sprejemljiva cena? 

Objavljeno

Meni so vsi enduri všeč, kar vse bi imel, če bi jih lahko...od Tenere, Africa, Guzzi v85, GS, Strom..., tudi vsi so mi lepi :naughty:

Imam GS, napram stare Tenere ni velike razlike v ničemer. Večkrat je Tenere peljal 150 - 160 km/h kot GS 1.2, morda, ker sem imel takrat tudi 20 let manj. Sicer peljem malokrat na servis ampak sem dal za Yamaho več kot za BMW...to je po moje odvisno od serviserja do serviserja ne od znamke. ?

Objavljeno

Jaz tudi razmišljam o tej Yamahci. Če nč ne prodam, (najraj ne bi) bo polna garaža motorjev :P. Doma niso ravno navdušeni :baa:

Objavljeno

Kar lepo čakajo.

Ni motor za vsazga, meni se pa zdi skor popoln kompromis, sploh če si solo rider, ali imaš ekipo riderjev, ki imajo neki offroad izkušenj, ki niso izključno pridobljene v parih urah na Vranskem ali BMW akademiji.

56811435_2126550270772945_7140582446147305472_o.jpg

56944986_2126550137439625_4661470801126490112_o.jpg

57023960_2126550350772937_7165079427775201280_o.jpg

57038261_2126550144106291_5087772092238135296_o.jpg

57056129_2126550230772949_4357832869750505472_o.jpg

57088178_2126550254106280_3638039163174912_o.jpg

57317196_2126550337439605_5499900536733827072_n.jpg

57325178_2126550157439623_3301327574143074304_o.jpg

Objavljeno

rdeče bela je hudo lepa, še malo popimpat, šipa mora bit v spodnjem delu zatemnjena, lonec, pa počasi bo

Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

Bos nabavil?

bi imel ja, bi bila dobra menjava, čudi me teža edino, 180 bi morala imeti

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

bi imel ja, bi bila dobra menjava, čudi me teža edino, 180 bi morala imeti

Pa malo večji kesl.

Objavljeno

16l ni tak slabo, če pije do 4

teža me čudi.. tracerka s 17 l tankom. ma 196kg

kje so 10kg pridelali, namesto da bi zmanjšali

Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

16l ni tak slabo, če pije do 4

teža me čudi.. tracerka s 17 l tankom. ma 196kg

kje so 10kg pridelali, namesto da bi zmanjšali

 

Najbrž mora biti že grušt kaj močnejši za teren in prtljago, pa vilce ...  ? ...

Objavljeno

Ne more imet 180, če ima yamaha XT z alu feltnami mokra 170, s 13l bencina. Suha T7 naj bi imela 180. Zaokrožimo 3l olja, 2l hladilne + gorivo = 16,5kg, sum 196,5

- ror, -akku, - tačke za sopotnika + liberalnih 10kg kreš bari, kot tehtajo za T660.

Glede na to kje sem lezel z adv 990r s fertik E07+ zadaj, bo tale T7 najlažji dvovaljnik in gorska koza v adv segmentu. Samo ne za pritlikave riderje.

Realno težo pa bo itak pokazala dinos vaga.

 

57024130_10158513847449768_3371630218774052864_n.jpg

Objavljeno
11 minutes ago, D.J. said:

Ne more imet 180, če ima yamaha XT z alu feltnami mokra 170, s 13l bencina. Suha T7 naj bi imela 180. Zaokrožimo 3l olja, 2l hladilne + gorivo = 16,5kg, sum 196,5

- ror, -akku, - tačke za sopotnika + liberalnih 10kg kreš bari, kot tehtajo za T660.

Glede na to kje sem lezel z adv 990r s fertik E07+ zadaj, bo tale T7 najlažji dvovaljnik in gorska koza v adv segmentu. Samo ne za pritlikave riderje.

Realno težo pa bo itak pokazala dinos vaga.

 

57024130_10158513847449768_3371630218774052864_n.jpg

Dinos vage so v minus kalibrirane. :)

  • Haha 2
Objavljeno

"The first Yamaha Ténéré 700 arrived ... Available by May for the specialized press. In June, Yamaha Europe will circulate motorcycles in every country in Europe, and the first customers who ordered theirs (via the Yamaha website) should be delivered in early July. We have planned a small test of this new Ténéré 700 against the AJP PR7"

Objavljeno

Ajp je specialka. Bodo pa gotovo tudi primerjave z novim 690, 790 ... 

Objavljeno

Bolj zgleda specialka, ima low performance vzdržljiv swm agregat in solidne komponente, ki so še ornk v razvoju. Špartanec za TET.

Yamaha končno dodala t700 v my garage, samo ni še nič dodatne opreme na voljo zaenkrat. So pa vsaj krivine že ulaufane.

shared.png

  • 3 tedne pozneje...
  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno
Citiraj

Wheeliefahren 73PS:
1. - 3. Gang aus jeder Fahrlage, ohne Probleme

?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Je že kje pri nas za videt / sprobat ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!