Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Iz Z-ja ne boš naredil Honde.  Ali se ga boš privadil ali pa kupi Hondo. Sta preveč različna, da bi ju lahko primerjal. Meni je na Z 750 po še ne 100 km že vse bolelo, noge nekje zadaj, teža na rokah, nad 8000 obrati se mu šele utrga...lep za gledat, za vozit manj. :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zdj priporočajo mi Dunlop roadsmart 3 ali pa pirelli diablo rosso 3, saj da so mitas bolj tako tako...

ps: me res zanima ali je ves problem v teh gumah..

Objavljeno
pred 1 uro, Joker pravi:

Sedaj se pa resno sprašujem, kako smo se v tistih časih, ko sem jaz naredil izpit, sploh lahko lahko vozili na zgonjenih Jawah in MZ-jih, na znucanih Barumkah, v vilicah pa sam Bog ve, če je sploh bilo olje...

To je bilo v prejšnjem stoletju!

Čas gre naprej, stvari se spremjnjajo B)

pred 37 minutami, denis099 pravi:

zdj priporočajo mi Dunlop roadsmart 3 ali pa pirelli diablo rosso 3, saj da so mitas bolj tako tako...

ps: me res zanima ali je ves problem v teh gumah..

Vzemi Dunlop.

Objavljeno (popravljeno)
pred 21 minutami, KARMEN1 pravi:

To je bilo v prejšnjem stoletju!

Čas gre naprej, stvari se spremjnjajo B)

Tako je! To hočem povedati! Z750 je s katerimi koli današnjimi gumami in katerimi koli nastavitvami vzmetenja, kljub večji masi, svetlobna leta boljši motor, kot sta bila Jawa in MZ. 

Ni težava v motorju!

Kar se pa avtošol tiče pa imam tudi svoje mnenje. Razen častnih izjem, kandidate, kljub silnim obveznim uram, naučijo ubogo malo. Saj so nas pred 30 in več leti tudi. Ampak smo morali za to malo tudi plačati malo. 6 ur plus izpit...

Če morda ni  bilo opaženo, oba posta sem napisal brez uporabe smeškov!

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
1 hour ago, Joker said:

Tako je! To hočem povedati! Z750 je s katerimi koli današnjimi gumami in katerimi koli nastavitvami vzmetenja, kljub večji masi, svetlobna leta boljši motor, kot sta bila Jawa in MZ. 

 

Lej, se nimam za Lorenza, se mi pa zdi, de se en mal znam pelat. Tud ko se presedem na kak testni bajk al kej podobnega, se nekako znajdem. Ne znam po komolcih, ampak....kolon ne delam. Ker mam svoj urnik, me vcasih kak frend prosi, ce grem z njegovim motorjem do rumenga menat gume. Za tri primere se spomnim, kako nenormalno tezko je blo it v Logatec, pa kako fino je blo pelat domow. To niso bli isti motorji. S TDM sm bil posran, ko je u desnem vrh rid zaprlo belanco, za nazaj sm drsal z nozniki...cbr iz planine v logatec 80-90, domow tud 180.  Nocm nit pomislit, kako bi te probleme dojemal  zacetnik. Ja motor je dobr, ampak s podrtmi gumami, je naporn. Pika. Se posebej, ce ga vozi kdo drug, ti pa se samo usedes. Gor so 4 leta stare gume. Po moje ma tud pol prazne. Stavim de bo z novim setom cist druga zgodba. 

Pizda sploh si ne predstavlam...4leta ene gume. 

Objavljeno

Gume, veriga, bremze,........pa še kaj.........

Objavljeno
pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Lej, se nimam za Lorenza, se mi pa zdi, de se en mal znam pelat. Tud ko se presedem na kak testni bajk al kej podobnega, se nekako znajdem. Ne znam po komolcih, ampak....kolon ne delam. Ker mam svoj urnik, me vcasih kak frend prosi, ce grem z njegovim motorjem do rumenga menat gume. Za tri primere se spomnim, kako nenormalno tezko je blo it v Logatec, pa kako fino je blo pelat domow. To niso bli isti motorji. S TDM sm bil posran, ko je u desnem vrh rid zaprlo belanco, za nazaj sm drsal z nozniki...cbr iz planine v logatec 80-90, domow tud 180.  Nocm nit pomislit, kako bi te probleme dojemal  zacetnik. Ja motor je dobr, ampak s podrtmi gumami, je naporn. Pika. Se posebej, ce ga vozi kdo drug, ti pa se samo usedes. Gor so 4 leta stare gume. Po moje ma tud pol prazne. Stavim de bo z novim setom cist druga zgodba. 

Pizda sploh si ne predstavlam...4leta ene gume. 

ok :) najprej mehanik da ga pogleda konec tedna potem pa gume, pa da vidmo

Objavljeno

Tudi če so gume slabe, to da so 4 leta stare ni takšen problem, bi moral motor po lepi cesti letet kot po tirnicah.

Malo ga na AC zapelji pa boš videl, seveda bo nad 100km že kar sitno, ker imaš naked motor, ampak vse to boš sčasoma spoznal :)

Lepega motorizma iz reklam in gostiln je za 5 minut, ostalo je vse kar pride poleg, o švicanja, pihanja, mušic, priprave motorja, promet, hrup, objestneži, tankanje, dež, slabe ceste...

Ampak se splača za tistih 5minut miru.

 

Objavljeno

@Snecer ja na AC sem bil na izpitu in je res tečno, kot da te hoče odpihnit :D

Bom videl, kaj bo rekel mehanik pa potem poročam. 

Objavljeno
pred 1 minuto, denis099 pravi:

@Snecer ja na AC sem bil na izpitu in je res tečno, kot da te hoče odpihnit :D

Bom videl, kaj bo rekel mehanik pa potem poročam. 

s svojim se zapelji na AC pa malo spustiš tudi krmilo in sicer pri popuščanju pa boš videl če kaj trese

saj bo

Objavljeno
22 minutes ago, denis099 said:

 voznik začetnik :S

Vsak začetnik je kdaj poširil linijo. Tudi izkušenim se še kdaj zgodi.

Občutljivi ne odpirajte linka, posnetek je precej nazoren...   https://www.youtube.com/watch?v=VDCkgIt6DFI

 

Objavljeno
pred 33 minutami, denis099 pravi:

 voznik začetnik :S

pa po konta strani voz :huh:

klasična napaka začetnika ko zmrzne in pele kamor gleda ;)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 22 urami, denis099 pravi:

zdj priporočajo mi Dunlop roadsmart 3 ali pa pirelli diablo rosso 3, saj da so mitas bolj tako tako...

ps: me res zanima ali je ves problem v teh gumah..

Pireli vzemi nevš falil...honda je ženski mopi...za kawasaki pač morš dedi bit...buš vidu kawl power rule...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 13 urami, denis099 pravi:

 voznik začetnik :S

Če boš take gledal... se ne boš nikol pelal sproščeno. Nehaj fantazirat in preveč premišljevat stvari in pejd menjat gume na mopedu. Če ti bo po tem motor še vedno cigla, prodaj in nabavi karkoli si vozil v AŠ. Prvo se moreš počutiti udobno na motorju, pol pride vse ostalo.

Največja neumnost kar jih lahko narediš zdaj je, da greš (poleg menjave gum, te so res bistvenega pomena) nekaj spreminjat vzmetenje. To ti ne bo pomagalo ker kot začetnik itak nimaš izkušenj in kilometrine da bi sploh lahko pogruntal, kaj/če ti pri nastavitvi mopeda nagaja. Na tej točki je bolj 'ta motor se da lepo pelat' vs 'ta motor me sploh ne uboga'.

Sam sem naredil to napako pri prvem offroad motorju - prehitro spreminjanje nastavitev, ki me je teplo celo (začetniško) sezono, dokler jih sam nisem spravil nazaj na tovarniške. In je bilo takoj bistveno boljše. Nekdo drug ne more vedet kaj tebi ustreza ali ne ustreza je bila glavna lekcija te izkušnje. Še dosti boljše se je izkazala menjava za bolj primeren moped dve sezoni kasneje. Če ti Z ne sede, ti pač ne sede, par € lekcije je to, nič hujšega.

Objavljeno

začetnik nima pojma kaj mu sede ... nj se zamenjajo pnevmatike in napumpat gume na predpisan pritisk in to je to 

 

Objavljeno

ampak pri kawasakiju nima kaj falit, zadeva je vlita out of the box...

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 6 urami, Snecer pravi:

ampak pri kawasakiju nima kaj falit, zadeva je vlita out of the box...

kok nimaš pri kavlu kj falit :D

 

Objavljeno
pred 5 minutami, denis099 pravi:

 

sedeš gor in pelješ, dokaj naravno vse skupaj

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vendar je kar zoprno, če imaš na motorju nenehno nek slab občutek :blush:

Objavljeno
pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

@denis099 kako gre?

že išče nove drsnike :huh: 

Objavljeno
pred 3 minutami, maus pravi:

že išče nove drsnike :huh: 

Ne ne,ne...men dal svoje nove jaz njemu moje znucane in nikakor ni več začetnik pač pa džajic,ki vec na kolenu kot kaj druga...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!