antares Objavljeno November 4, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 4, 2016 Bostjan L in 3nity 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 4, 2016 Deli Objavljeno November 4, 2016 pred 7 urami, sebar pravi: Po dimenzijah je dosti bližja versaču kot pa multistradi. sve to je istih mer, tut MTS ni ravno velik. Sedel in vozil sem tako MTS kot Versačeta, pa nisem nekih blaznih razlik videl, dejstvo je, da ni to ST moped. sebar 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 4, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 4, 2016 KTM - pričakuje se cela serija "facelifted" modelov ( KTM 390 Duke, KTM 1290 Adventure R, street bikes); nov 800 Duke Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 5, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 5, 2016 Ducati 1299 Superleggera (Project 1408) več fotografoj v temi: Ducati SuperSport fazerčk in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fazer03 Objavljeno November 5, 2016 Deli Objavljeno November 5, 2016 Res da so dimniki taki kot na SB stroju, res da so narejeni pri nas, ampak po obliki so pa (naj mi oprostijo Ducati fani - tako pač vidim te rore) kot ročke samokolnice .... NumLock, GoBobi in maxxa 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lipstick Objavljeno November 6, 2016 Deli Objavljeno November 6, 2016 To na sliki so rori za na pisto ( dobiš skupaj v ceni z motorjem ), za na cesto je zmontiran drugi dimnik ( homolohacija, ..... ) narejen tudi v Zloweniji. Fazer03 in cikadina 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NumLock Objavljeno November 6, 2016 Deli Objavljeno November 6, 2016 pred 13 urami, Fazer03 pravi: Res da so dimniki taki kot na SB stroju, res da so narejeni pri nas, ampak po obliki so pa (naj mi oprostijo Ducati fani - tako pač vidim te rore) kot ročke samokolnice .... Prav imaš ... Ne glede na namembnost motorja bi lahko dimnike speljali enega na stran, drugega pa pod rep, to jest nad kolo. Pri Akrapoviču bi lahko razmišljali malo tudi na celoten videz in ne samo na dimnike. Prav grd zgleda zadaj motor. Ducati bi moral Akrapoti dat popravni izpit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno November 6, 2016 Deli Objavljeno November 6, 2016 men so pa ful dobro rori....Ališič bi rekel: ulalala Brezkompromisno!!! Matej207 in Bmflar 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jskrablin Objavljeno November 6, 2016 Deli Objavljeno November 6, 2016 pred 2 urami, DL650 pravi: Prav imaš ... Ne glede na namembnost motorja bi lahko dimnike speljali enega na stran, drugega pa pod rep, to jest nad kolo. Pri Akrapoviču bi lahko razmišljali malo tudi na celoten videz in ne samo na dimnike. Prav grd zgleda zadaj motor. Ducati bi moral Akrapoti dat popravni izpit. Fukcija > oblika. V motošportu izvedeno do ekstrema. Ror višje... lahko pohebe težišče, pol pa ni več to, kar bi moglo biti. Lahko pol več ne štima še kaj drugega. Izpuh že precej časa ni zgolj čimbolj direkt ror iz mašine nekam. Sicer pa če maš za takle moped, si lahko privoščiš Akrapota po meri. Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 6, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 6, 2016 27 minutes ago, jskrablin said: Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane? ali pa forum... jskrablin 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 6, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 6, 2016 EICMA urnik za publiko: -četrtek 10.novembra od 10h-18,30 -petek 11. novembra od 10h-22h -sobota 12. novembra od 10-18,30 -nedelja 10-18,30 Za ženske je v petek 11.novembra vstop zastonj. Cena: 21€; 14-17let 15€, skupina 20 ljudi 14€. Ducati stand v pripravi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NumLock Objavljeno November 7, 2016 Deli Objavljeno November 7, 2016 pred 19 urami, jskrablin pravi: Fukcija > oblika. V motošportu izvedeno do ekstrema. Ror višje... lahko pohebe težišče, pol pa ni več to, kar bi moglo biti. Lahko pol več ne štima še kaj drugega. Izpuh že precej časa ni zgolj čimbolj direkt ror iz mašine nekam. Sicer pa če maš za takle moped, si lahko privoščiš Akrapota po meri. Nekatere stvari so neprecenljive, za druge imamo pa Mastercard, ane? Se strinjam, da je izredno pomembno tudi težišče, no, potem takem bi lahko oba rora namestili na eno stran bolj spodaj. Kot sem rekel, to so pač naše debate, drugače pa, inženirji že vedo, kaj delajo, tako, da tukaj je bilo tudi z pridihom humorja napisano. pred 19 urami, antares pravi: ali pa forum... No no, ne bit užaljen, saj si nisi ti tega izmislil, da si tako kritično vzel opazko. Pač 100 ljudi sto čudi, 100 žena .... Duče je najboljši motor na svetu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 7, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 7, 2016 40 minutes ago, DL650 said: No no, ne bit užaljen, saj si nisi ti tega izmislil, da si tako kritično vzel opazko. Pač 100 ljudi sto čudi, 100 žena .... Duče je najboljši motor na svetu. Reklamni slogan "za vse drugo je Mastercard" se v polno glasi "do odobrenega limita". Onkraj tega limita je forum; kot sem že bil napisal. Kar se izpuhov tiče, se je Akrapovič navdihnil pri zalivalniku za rože svoje žene. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 7, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 7, 2016 Ducati Monster 797 75CV Ducati Multistrada 950 113 CV pri 9.000 obratih ; navor 96Nm pri 7.750 obratih Ducati Monster 1200 in 1200S 150CV pri 9.250 obratih, navor 12.9Kgm pri 7.750 obratih TakeALookAround in Fazer03 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno November 7, 2016 Deli Objavljeno November 7, 2016 samo MTS 950 na zadnji sliki pa izgleda kot borbeni petelinček .. GoBobi 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 7, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) Letošnja sejemska predstavitev Honde na salonu v Milanu je potrdila, da so pri Hondi res dokončno izgubili stik z realnim svetom. Na oder porivajo in vlačijo motocikel po motocikel, vsak model, ki ga premorejo, posebej. Seveda so začeli z najmanjšimi kubaturami in v eni uri so prisotni že bili skoraj v komi. Novinarjem je totalno zakuhalo, zapuščajo predstavitev ter se selijo k Yamahi, ki bo v kratkem imela zelo zanimiv show. Popravljeno November 7, 2016. Popravil antares Fazer03, thumper in GoBobi 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
celjan89 Objavljeno November 7, 2016 Deli Objavljeno November 7, 2016 a lahko pričakujemo kakšno novo enduro v rangu 660-800? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 7, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 7, 2016 7 minutes ago, celjan89 said: a lahko pričakujemo kakšno novo enduro v rangu 660-800? pri kateri znamki in kaj imaš točno v mislih? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno November 7, 2016 Deli Objavljeno November 7, 2016 hi-tech suzuki dr big 800? z originalnim izvornim kljunom? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 7, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 7, 2016 CBR650F in CB650F 649cc agregat je dobil 4 konje več, EURO4, 90CV pri 11.000obratih. Nadgradili so vilice na Showa dual bending valve in nove "pinze" za zavore od Nissin, LED žarometi. CBR-90CV, 213kg, 810mm sedež CB650F-90CV, 208kg, 810mm sedež O Hondi CBR1000RR ne vem če ima smisel pisati, saj so motocikel oskubli mehanike. Za to nesmiselno predstavitev "novosti" je bilo potrebno čakati 2 uri, na oder so vlačili motocikel po motocikel začenši pri mopedih. TakeALookAround in GoBobi 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno November 7, 2016 Deli Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) pred 32 minutami, celjan89 pravi: a lahko pričakujemo kakšno novo enduro v rangu 660-800? Yamaho XTz 700 - 2cilindra Popravljeno November 7, 2016. Popravil sayo MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
antares Objavljeno November 7, 2016 Avtor Deli Objavljeno November 7, 2016 kako ločiti med Yamahinimi simboli? Glazbena Yamaha ima vilice znotraj kroga, pri diviziji motociklov pa vilice prebadajo obroč. (ravno za vse spretneže, ki kupujejo razne jakne, kape, itd. prek interneta in dobijo ponaredke; tako se boste ognili, da bo na vašem moto-dodatku znak klavirja ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thumper Objavljeno November 7, 2016 Deli Objavljeno November 7, 2016 če poveš - povej vse .. tudi napis je drugačnih fontov - "M" ..in ni razlika med glasbo in motorji , temveč med "Yamaha Corporation" in sestrsko firmo "Yamaha Motor Co., Ltd." .. xtz 700 bi znal biti ob ugodni teži interesanten .. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno November 7, 2016 Deli Objavljeno November 7, 2016 (popravljeno) T7 Popravljeno November 7, 2016. Popravil sayo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NumLock Objavljeno November 7, 2016 Deli Objavljeno November 7, 2016 pred eno uro, sayo pravi: Yamaho XTz 700 - 2cilindra Lušten motorček. Kolesa z naperami so res lepa in dajejo motorju res zanimiv videz. Se ga nebi branil, če bi mi ga kdo šenkal. celjan89 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se