Hornet Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Na avtonetu se najdejo nekateri "sivi" uvozniki omenjene znamke. Kdo izvaja servis in ostale probleme z dodatno opremo mi ni znano.
batzajla Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 http://zupin.de/index.php?id=273 na štojerskem koncu ga najdeš :winkiss:
simonsi Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Obstaja ena znanost okol idealne delovne temp, je pa največji problem da voda prekmalu zavre.
_Fingi_ Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Eno razmišlanje, malo čudno, pa vseeno... Energija od eksplozije se prenese v gibanje bata, nekej v zvok, dosti jo gre pa tudi v toploto. Zaradi vseh teh stranskih energij je tud izkoristek motorja sam tistih 20% al kok je, pa niti ni važno to :blush: Se pravi, po moji logiki, nekako, višja kot bi bila lahko temperatura motorja, manj energije od eksplozije bi se porabilo za segrevanje mašine, kar bi pomenilo večji izkoristek. Bluzim, vem :ninja:
k0ci Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 nekje sem prebral, da je nižja delovna temp v dirkalnikih tudi na račun specialnega olja, ki zelo zmanjšuje trenje v valjih
salo Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Eno razmišlanje, malo čudno, pa vseeno...Energija od eksplozije se prenese v gibanje bata, nekej v zvok, dosti jo gre pa tudi v toploto. Zaradi vseh teh stranskih energij je tud izkoristek motorja sam tistih 20% al kok je, pa niti ni važno to :blush: Se pravi, po moji logiki, nekako, višja kot bi bila lahko temperatura motorja, manj energije od eksplozije bi se porabilo za segrevanje mašine, kar bi pomenilo večji izkoristek. Bluzim, vem :ninja: Ne bo povsem držalo, ker dejstvo je da pri izgorevanju mešanice goriva in zraka pride do toplotnih izgub, se pravi se določen del dovedene energije spremeni v toplotno energijo ne glede na temperaturo okolice. Grejemo oziroma hladimo motor samo zaradi optimalnega delovanja sestavnih delov agregata. Ker tudi, če nebi greli ali hladili bi se sistem v določeni točki temperaturno stabiliziral, če zanemarimo nihanja zaradi motilnih veličin. Sedaj sem pa tako naložil, da se mi že vrti v glavi :wacko:
k0ci Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 bi se stabiliziral ja ampak dejstvo je da materiali ki so danes na voljo tega enostavno ne bi zdržali
salo Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 bi se stabiliziral ja ampak dejstvo je da materiali ki so danes na voljo tega enostavno ne bi zdržali vsekakor :yes:
Piksna Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 (popravljeno) Meni se pa ta moped niti ne zdi neka vroča roba. Če pogledaš je specifična le prva maska (do nekje) in pa vsekakor izpuh. Bočne plastike so pa mal prazne (zgleda kot prajmer za pol nalepke gor nalepit). Če naredim preprosto primerjavo vs. npr. Suzuki GSX-R 1000-07 kaže v prid slednjega. In sicer: Moč: 190 KM @ 12.200 vs. 185 KM @ 12.000 obr/min Navor: 124 @ 8.200 vs. 117 Nm @ 10.000 obr/min* Masa: 192 ? (+30 tekočin) kg vs. 172 (+30 tekočin) kg ... in Cena: 20.000 EUR vs. 12.000 EUR ! Za npr. 3000 EUR kupiš še malo karbona in Akrapoviča, pa si na 195KS+ (street legal). In potem si na stezi definitivno hitrejši (če ne že prej?!)- sploh če moraš premetavat 30kg več po nekaj krogov (je pa tukaj čudna navedba o masi za tak motor - vprašanje kakšnih je teh 192kg - upam, da ne čiste suhe teže ?!). :doze: Da ne govorim, da rezervne dele za Suzukija prodajajo skoraj "v kioskih s časopisom", dostopnost servisa, cena servisa,... Res pa je tudi, da sem pričakoval tudi kaj več navora a verjetn niso mogli iz linijskega-4 več iztisnit. Vsekakor preseneča večje kompresijsko razmerje a verjetno bolj za potrebe doseganja EURO 3 norm, čeprav te niso navedene ali pa sem kaj spregledal. Če bi lahko izbiral bi v tem trenutku še zmeraj raje kupil kakega japonca. Je pa res, da ko prideš s takim strojem v kafič, te mal drugač gledajo... :rolleyes: Saj ne, da kritiziram, da je slaba zadeva - daleč od tega, samo hočem rečt, da pa tudi ni neka huda stvar. Diši kot D-1098 in tukaj mislim na "1st inpression" pomp. Počakmo kaj bo reku čas. Popravljeno November 20, 2007. Popravil Piksna
Nagaya Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 :rolleyes: ja.. ce diši po 1098 potem se obeta veliko, glede na to da je ocenjen kot ena boljših dirkalnih igrač ever. --> slaba primerjava tisti trenutek ko začenš takole preračunavat gixxera in agusto si zgrešil bistvo in poanto in esenco in vse troje skupaj.
salo Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Meni se pa ta moped niti ne zdi neka vroča roba. Če pogledaš je specifična le prva maska (do nekje) in pa vsekakor izpuh. Bočne plastike so pa mal prazne (zgleda kot prajmer za pol nalepke gor nalepit). Če naredim preprosto primerjavo vs. npr. Suzuki GSX-R 1000-07 kaže v prid slednjega. In sicer: Moč: 190 KM @ 12.200 vs. 185 KM @ 12.000 obr/min Navor: 124 @ 8.200 vs. 117 Nm @ 10.000 obr/min* Masa: 192 ? (+30 tekočin) kg vs. 172 (+30 tekočin) kg ... in Cena: 20.000 EUR vs. 12.000 EUR ! Za npr. 3000 EUR kupiš še malo karbona in Akrapoviča, pa si na 195KS+ (street legal). In potem si na stezi definitivno hitrejši (če ne že prej?!)- sploh če moraš premetavat 30kg več po nekaj krogov (je pa tukaj čudna navedba o masi za tak motor - vprašanje kakšnih je teh 192kg - upam, da ne čiste suhe teže ?!). :doze: Da ne govorim, da rezervne dele za Suzukija prodajajo skoraj "v kioskih s časopisom", dostopnost servisa, cena servisa,... Res pa je tudi, da sem pričakoval tudi kaj več navora a verjetn niso mogli iz linijskega-4 več iztisnit. Vsekakor preseneča večje kompresijsko razmerje a verjetno bolj za potrebe doseganja EURO 3 norm, čeprav te niso navedene ali pa sem kaj spregledal. Če bi lahko izbiral bi v tem trenutku še zmeraj raje kupil kakega japonca. Je pa res, da ko prideš s takim strojem v kafič, te mal drugač gledajo... :rolleyes: Saj ne, da kritiziram, da je slaba zadeva - daleč od tega, samo hočem rečt, da pa tudi ni neka huda stvar. Diši kot D-1098 in tukaj mislim na "1st inpression" pomp. Počakmo kaj bo reku čas. vse kar si napisal drži, če pa ga boš videl kje parkiranega si podrobno oglej dejale razlika je očitna tako v dizajnu kot v izdelavi komponent .)
dive Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 (popravljeno) Vse to je res. Italijanski motocikli so bili zmeraj (pre)dragi v primerjavi z japonci. .) Ampak so pa (za nekatere) nekaj posebnega. Meni osebno se dotični motocikli ne dopadejo, pa naj še tako hudo izgleda pred gostilno. Mogoče ravno zaradi tega, ker se mi tudi pozerji ne dopadejo. :P Brez zamere .) Italijanski motocikli so nekaterim fuuuul všeč, drugi pa jih še bolj ne marajo. Mislim da neke vmesne variante ni. Love it or hate it. Seveda ima nekdo 10tisoč€ mesečne plače in si bo privoščil najdražji motocikel, zato pač, ker ga nima vsak sosed. Popravljeno November 21, 2007. Popravil dive
2384nsdf83 Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Problem bo najbrž spet pregrevanje; namreč, če se voziš po mestu ali bolj počasi, temperatura mimogrede zraste do 110C.Motor je narejen,brez heca, za vožnjo 120+... :krneki: ko bi ti vido kaj men na ferariju dela, ko grem na lublansko tržnico turirat. ..
MihaJ Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 ko bi ti vido kaj men na ferariju dela, ko grem na lublansko tržnico turirat. .. In kaj si pravzaprav hotel s tem povedat? @Piksna: glede nekaterih stvari imaš prav. Motor je malce pretežak, treba je upoštevat dejstvo da je osnovni dizajn star 10 let. Recimo meni tiste zaprte plstike izgledajo mnogo boljše kot pa vse odprte na novejših japoncih. Ko od blizu pogledaš, vidiš tehnične rešitve, ki jih mnogi še nekaj časa ne bodo dosegli. Pa npr. perla bela barva; airbrusherji pravijo, da je težko narest tako lepo izdelavo pri one-off izdelku, to pa je serijska produkcija in še in še... Če primerjaš F4 in gixxerja si zgrešil poanto že v štartu. Se pa strinjam cena je boleča, ampak se splača.
MarduK Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 In kaj si pravzaprav hotel s tem povedat? Še en nepismen, oz. z omejenim razmišljanjem...
MihaJ Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Še en nepismen, oz. z omejenim razmišljanjem... Oh se opravičujem za omejeno razmišlanje. Povem kako s tem motorjem pač je, on pa mora nekaj bluzit tu. Ne vem, si ti že mogoče kdaj vozil MV F4 ali si jo mogoče lastiš...?
Stric Burek Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Ta primerjava... Kot da primerjaš Aston Martina, Ferrarija, Lambota, bla bla... s BMW M3, petka, klio, :rolleyes: twin turbo, ki je mogoče na pisti celo res hitrejši. Vsekakor se nebi nobenega branu :whistle:
Piksna Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 :rolleyes: ja.. ce diši po 1098 potem se obeta veliko, glede na to da je ocenjen kot ena boljših dirkalnih igrač ever. --> slaba primerjava tisti trenutek ko začenš takole preračunavat gixxera in agusto si zgrešil bistvo in poanto in esenco in vse troje skupaj. Saj lahko primerjam še s čim drugim - kaj bi pa bilo po tvojem mnenju bolje in da nam je kolikor toliko poznano ? Možno. A sem namenoma to naredil v smislu "klasika vs. butični artikel". Pa še gixxerje vsi dobro poznamo. Mislim, pa da si ti zgrešil bistvo mojega posta. :rolleyes: vse kar si napisal drži, če pa ga boš videl kje parkiranega si podrobno oglej dejale razlika je očitna tako v dizajnu kot v izdelavi komponent .) To se strinjam - verjetno, da je tako. Ker drugač nebi bil MV ampak gixxer wannabe, ki bi ga na koncu še drago plačal. To tudi nisem nikoli komentiral, kaj šele oporekal. @Piksna: glede nekaterih stvari imaš prav. Motor je malce pretežak, treba je upoštevat dejstvo da je osnovni dizajn star 10 let. Recimo meni tiste zaprte plstike izgledajo mnogo boljše kot pa vse odprte na novejših japoncih.Ko od blizu pogledaš, vidiš tehnične rešitve, ki jih mnogi še nekaj časa ne bodo dosegli. Pa npr. perla bela barva; airbrusherji pravijo, da je težko narest tako lepo izdelavo pri one-off izdelku, to pa je serijska produkcija in še in še... Če primerjaš F4 in gixxerja si zgrešil poanto že v štartu. Se pa strinjam cena je boleča, ampak se splača. O tehničnih rešitvah je pa taka, da je to še zmeraj serijski motocikel. Verjamem, da s stezno verzijo nima kaj veliko skupnega. Kaj je vgrajeno in za kakšno ceno pri "butičnikih" mislim, da ni smiselno debatirat in se tega v prvem postu zato tudi nisem lotil. Saj ne kritiziram, a ni me prepričala. Glede izgleda pa, kot pravi stari slovenski rek: - vsake oči imajo svojega malarja. Barva pa je samo eyecandy. O koliko se "splača" pa je stvar debate. Dolge in oširne. Ob pivu.
MihaJ Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 Vsekakor, vsake oči imajo svojega malarja, ne oporekam. Splača ali ne, tudi to bi bila krasna debata, tako dolga da bi pivo na koncu zmagalo. :D Veš kako pravijo lastniki MV nelastnikom MVejk: če nimaš denarja, je ne preizkusi, ker če jo boš, jo boš zagotovo hotel imet.
Balistični Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Veš kako pravijo lastniki MV nelastnikom MVejk: če nimaš denarja, je ne preizkusi, ker če jo boš, jo boš zagotovo hotel imet.
Kawl Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Zakaj vedno vsi gledate samo podatke.Važna je ciklistika za katero pa sem 100% da jo ima ma MV-agusta sigurno boljšo kot pa Suzuki.Moja aprilia ima samo 130 konj na papirju in 220kg pa sem prepričan da ima ciklistiko boljšo od večine japoncev, kar je sigurno velik plus. LP
salo Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Zakaj vedno vsi gledate samo podatke.Važna je ciklistika za katero pa sem 100% da jo ima ma MV-agusta sigurno boljšo kot pa Suzuki.Moja aprilia ima samo 130 konj na papirju in 220kg pa sem prepričan da ima ciklistiko boljšo od večine japoncev, kar je sigurno velik plus. LP V neki nemški reviji je bil primerjalni test na pisti med apriljo rsv mile in yamaho r1. Isti pilot, iste gume,... rezultat testa = razlika med najboljšima časoma je bila samo 1/2 desetinke sekunde v prit yamahe. Ampak razlika v konjih je bila skoraj 40 HP. Tako, da res ni vse v moči agregata in je veliko tudi v ciklistiki ( po tem pa slovijo Italjani :evilgrin: ).
Brdaus Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Moja aprilia ima samo 130 konj na papirju in 220kg pa sem prepričan da ima ciklistiko boljšo od večine japoncev, kar je sigurno velik plus. Greva probat? :naughty: :naughty: Samo dražim, ker mi je dolgčas :whistle:
fp4492 Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 Zakaj vedno vsi gledate samo podatke.Važna je ciklistika za katero pa sem 100% da jo ima ma MV-agusta sigurno boljšo kot pa Suzuki.Moja aprilia ima samo 130 konj na papirju in 220kg pa sem prepričan da ima ciklistiko boljšo od večine japoncev, kar je sigurno velik plus. LP Za polovico razlike v ceni med suzukijem in tole mv agusto bo imel tudi suzuki takšne komponente vzmetenja, kot jih ima tale mv agusta.
Noise Objavljeno Maj 11, 2008 Opozori Objavljeno Maj 11, 2008 Tudi MV Agusta se baje spravlja v trovaljne vode... novica takoj po tem, ko je tudi iz BMW pricurljala novica o superšportnem triplu... ==> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=4118
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se