lupen Objavljeno Maj 7, 2010 Opozori Objavljeno Maj 7, 2010 Hojla pobje,ali obstaja kakšen test Aguste 750 Brutale od letnika 2004 dalje v našem materinem jeziku?Če ima kdo kašen link,naj mi pomaga prosim.Lep vikend in varno vožnjo.
lupen Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Pobje,a si kdo na forumu lasti MV Agusto 750 Brutale?Namreč,rad bi kar največ izvedel o tej mašini.L.P.
biker77 Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Pobje,a si kdo na forumu lasti MV Agusto 750 Brutale?Namreč,rad bi kar največ izvedel o tej mašini.L.P. MihaJ jo ima..
jakabmwdrei Objavljeno Februar 6, 2011 Opozori Objavljeno Februar 6, 2011 A mogoče kdo ve natančne razlike med 1078RR in 1090RR ?
MihaJ Objavljeno Februar 6, 2011 Opozori Objavljeno Februar 6, 2011 A mogoče kdo ve natančne razlike med 1078RR in 1090RR ? Bolj ali manj vse je različno, a hkrati podobno. Kaj natančno te pa zanima? sesir in domina 2
jakabmwdrei Objavljeno Februar 6, 2011 Opozori Objavljeno Februar 6, 2011 (popravljeno) Bolj ali manj vse je različno, a hkrati podobno. Kaj natančno te pa zanima? Agregat je isti, lepotnih popravkov je precej sm opazu (smerokazi v ogledalih, zadek... ), 1090 ima višji sedež, večji tank...Zanima me kakšna je razlika v vožnji... Popravljeno Februar 6, 2011. Popravil jakabmwdrei
MihaJ Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Agregat je isti, lepotnih popravkov je precej sm opazu (smerokazi v ogledalih, zadek... ), 1090 ima višji sedež, večji tank...Zanima me kakšna je razlika v vožnji... Agregat je kar precej različen. Na zunaj sicer zgleda enak ja, ampak glava je povsem predelana, glavna gred je druga, dodana je gred za izravnavo tresljajev. Menjalnik je v osnovi enaki, ampak precej dodelan, lepše prestavlja. Tank je drugačen in vse plastike, kot si že ugotovil, sama elektronika je ista, Magnetti Marelli 5SM, ampak z novimi mapami in traction controlom, pa tud sicer zdej deluje elektronika na principu can-bus, prej je bila pa malo predpotopna(delala je pa vseeno). Okvir je malo predrugačen, malce so povečali kot vilic in podaljšali nihajno roko zadaj za 20mm, da je motor bolj stabilen v dolgih ovinkih, tastara je bila bolj živčna. Malo je sicer izgubila na igrivosti v kratkih ovinkih, ampak ne dosti. Nova je tudi malce bolj mehko vzmetena, pelješ so kot na leteči preprogi, hkrati pa vseeno dovolj trda, da se ne gunca. Sicer je tudi 1078ka zelo podobna v tem, tastare Brutale so bile precej bolj trde(750, 910). Zmogljivosti so praktično enake. Na papirju ima nova manj konjev, ampak v 3. gre gladko na zadnjega pri prehitevanju, pa ni treba do konca odpret... Če gledaš nove in jih dobiš za enako ceno, vzameš 1090. Če gledaš novo 1090 proti rabljeni 1078, potem nova ni vredna doplačila, ker ni tooooliko razlike. Tkole bi šel povzetek; hitri sta enako, handling je enako dober pri obeh, le da je 1090 malo bolj ukročena in ima nekoliko več prostora na motorju, boljša za višje raščene ljudi. domina, Sharko, babilon in 2 others 5
jakabmwdrei Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Agregat je kar precej različen. Na zunaj sicer zgleda enak ja, ampak glava je povsem predelana, glavna gred je druga, dodana je gred za izravnavo tresljajev. Menjalnik je v osnovi enaki, ampak precej dodelan, lepše prestavlja. Tank je drugačen in vse plastike, kot si že ugotovil, sama elektronika je ista, Magnetti Marelli 5SM, ampak z novimi mapami in traction controlom, pa tud sicer zdej deluje elektronika na principu can-bus, prej je bila pa malo predpotopna(delala je pa vseeno). Okvir je malo predrugačen, malce so povečali kot vilic in podaljšali nihajno roko zadaj za 20mm, da je motor bolj stabilen v dolgih ovinkih, tastara je bila bolj živčna. Malo je sicer izgubila na igrivosti v kratkih ovinkih, ampak ne dosti. Nova je tudi malce bolj mehko vzmetena, pelješ so kot na leteči preprogi, hkrati pa vseeno dovolj trda, da se ne gunca. Sicer je tudi 1078ka zelo podobna v tem, tastare Brutale so bile precej bolj trde(750, 910). Zmogljivosti so praktično enake. Na papirju ima nova manj konjev, ampak v 3. gre gladko na zadnjega pri prehitevanju, pa ni treba do konca odpret... Če gledaš nove in jih dobiš za enako ceno, vzameš 1090. Če gledaš novo 1090 proti rabljeni 1078, potem nova ni vredna doplačila, ker ni tooooliko razlike. Tkole bi šel povzetek; hitri sta enako, handling je enako dober pri obeh, le da je 1090 malo bolj ukročena in ima nekoliko več prostora na motorju, boljša za višje raščene ljudi. Tenx za te izčrpne informacije. Predvidevam da si probal obe... Sem že kar neki prebral tudi po netu in forumih in pravjo nekako isto kot ti. Rabljene so pa tko, kakor gledam v ITA...1090 dobiš za 13500-15000, 1078 je ene 2-3 jurje cenejša, gledam od letnika 2009 dalje,... cene se pa da pri teh uradnih prodajalcih še zglihat Pole ti praviš, da ni neke BISTVENE razlike med 1078 in 1090 v sami vožnji...zanimivo.
Be wild Objavljeno Junij 15, 2011 Opozori Objavljeno Junij 15, 2011 (popravljeno) Odpiram novo temo, kjer se bomo posvetili MV Agustini najnovejši lepotički F3.. Na kup sem nabral nekaj člankov za radovedneže: Članek 1 Članek 2 Članek 3 Članek 4 Interviju z g. Castiglionijem- iz Motosveta Njena domača stran PRVI VTISI IZ VOŽNJE Pa še filmček iz uradnih slikic... Skratka motor zgleda izredno nabrit, lepo oblikovan, in naj bi se tudi vozil vredu. CENA: Med 9.000 in 11.000 Eur, kakor se da razbrati iz člankov... Še malo bo treba počakati. Osebno me izredno privlači.. Pa še ena slikca za tiste, ki se jim ne da brat vseh člankov Popravljeno Junij 15, 2011. Popravil Be wild nejcgs in She 2
marinaio Objavljeno Junij 16, 2011 Opozori Objavljeno Junij 16, 2011 http://www.moto.it/news/mv-agusta-f3-sound-le-prime-immagini-in-azione.html
kađiva Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 očitno jo bomo dočakali tudi v bolj enduro, motard, touring izvedbi Tricruiser concept
jupiter Objavljeno November 5, 2011 Opozori Objavljeno November 5, 2011 Novi borec v razredu naked motociklov, trivaljni naked na osnovi F3. Jasno, z motorjem prostornine 675 ccm. Zmogla naj bi 115 KM, torej nekoliko manj (13 KM) kot superšportna sestra, ceno pa še vedno postavljajo na okoli 8990 EUR. Samo upamo lahko, da bo cena res tako konkurenčna... še fotke: Ninč in domina 2
freshman Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 Kdo pa je zastopnik za MV Agusto v Sloveniji oziroma kje se bo dalo dotični motor pogledati v Sloveniji?
hilton Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 Kdo pa je zastopnik za MV Agusto v Sloveniji oziroma kje se bo dalo dotični motor pogledati v Sloveniji? Mislim da bos moral kr kaksnim sosedom it zadevico pogledat drugace pa MIhaJ povprasaj on ti je naslov za to
MihaJ Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 Ja v Sloveniji žal nikjer, bo treba v Trst, mislim da so oni najbližje. Nimajo pa tega motorja še nikjer, tudi F3 ne. Proizvodnja menda že teče, tovarna pa trgovcem iz meseca v mesec prestavlja dobavo trivaljnih strojev. Tja do januarja bo bolj jasno kako je na stvari. freshman 1
freshman Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 Hvala obema za informacije . Res škoda, da nimamo nobenega zastopnika.
hilton Objavljeno December 3, 2011 Opozori Objavljeno December 3, 2011 Hvala obema za informacije . Res škoda, da nimamo nobenega zastopnika. zadeva ki se ne splaca prodajat v sloveniji, ker ni zasluzka.... simpl ko pasulj..... :glare:
Red Objavljeno Januar 22, 2012 Opozori Objavljeno Januar 22, 2012 Končno bo oz. ta mesec bi mogla bit ne? "Ta mala" je huda.... pravo veselje jo je pogledat. ....držim pesti da bo lepo grizla z ostalimi v WSS, z Batto na čelu...težko bo čakat začetek sezone 2012. ...pa naj bo prodajalc kmalu tudi pri nas v SLO .
Red Objavljeno Marec 11, 2012 Opozori Objavljeno Marec 11, 2012 Jan.-feb. 2012 vse tiho je bilo.... :yawn: ....javnosti so navrgli video o produkciji ta male... Švabi so že lani popenili, jo izglasovali za naj moped leta 2012 ali kaj ... ...zdaj v nemčiji v tretje napovedujejo "premiero" : 24.3. Premore od launch do whelie kontrole, elektrosnke asistence prestavljanja (shift asisst), 8. stopenjskega TC, 5 modusov vožnje oz. podajanja moči.....
MihaJ Objavljeno Marec 11, 2012 Opozori Objavljeno Marec 11, 2012 Prvi kupci v Nemčiji so jo že dobili, Oro pa prav tako.
Rocky Objavljeno Marec 11, 2012 Opozori Objavljeno Marec 11, 2012 Oziroma ni vse v lepoti. Pa naj si razlaga vsak po svoje. Noimel bi pa kar oba Oziroma ni vse v lepoti. Pa naj si razlaga vsak po svoje. Noimel bi pa kar oba jupiter 1
domina Objavljeno Marec 26, 2012 Opozori Objavljeno Marec 26, 2012 "angry little beast" :evilgrin: She, Be wild, casper7 in 2 others 5
Red Objavljeno April 24, 2012 Opozori Objavljeno April 24, 2012 Tema z zelo podobnim naslovom je stara že par let.Združte se .
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se