ZINGA Objavljeno Februar 24, 2003 Opozori Objavljeno Februar 24, 2003 Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
lightning Objavljeno Februar 24, 2003 Opozori Objavljeno Februar 24, 2003 Ojla! Kaj si pa delu da ti je zaribu???Kawl ne zariba kr tko :evil: :evil: Jst sem ga mel pa sem mel 25k km pa je delu k ura(pa skoz sem ga gonu). Po moje je najbols ce das res od KMx-a 200 bat noter ,cilinder pa povrti al pa kaksnega rabljenga kup od 200-tke.Pol bo sele trgal!!
miki Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 cilinder pa povrti madonca.... a to se vrta? :twisted: :shock:
Brrrm Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Ja, dovolj debel sveder moraš imeti in roke z vrtalnim strojem ti ne sme postrani vleči. Zato je bolje, če vrtalni stroj vpneš v stojalo. :wink: :lol:
D.J. Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 po moje ti ležaji ne bojo dolg zdržal pri 200ccm :?: (povprašaj na kakih KMX forumih) raje kupi rabljen cilinder ali tega obnovi, ni spet tolk drago, je pa odvisno, koliko časa bi rad še vozil ta lep motorček
strom Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Mašino iz MZja dej not... poceni pa dela. Pa 250ccm je. LP
BC Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 ...vozil ta lep motorček hehe good one :lol: ( ej, lightning, eno revijo maš še pri meni... )
miki Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Ja, dovolj debel sveder moraš imeti in roke z vrtalnim strojem ti ne sme postrani vleči. Zato je bolje, če vrtalni stroj vpneš v stojalo. :wink: :lol: pa sveder morš dat prej nabrusit :lol: :lol:
Grilzz Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Eh ne sej se da tut s pilo sam morš met fajn roko naštudirano :bad-words:
Brrrm Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Da ne boš plačal preveč, je dovolj, da ti sveder nabrusijo le na robovih rezil in ne po celih rezilih, ker je na sredini (v cilindru) itak že luknja. :P :lol:
ZINGA Objavljeno Februar 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 KK ste pametni, pa neki experti.... :P ka mislite da se celinder doma na pormašino al pa PILOOO brusi?? pa sm mislo d mi bi lahk kj pomagali.... ma kir kak dober naslov od kakega KMX foruma?? brez zamere :oops:
Ice Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 potem,da si tukaj prisoten sklepam,da imas dostop do interneta; s tem pogojeno imas tudi dostop do raznih ISKALNIKOV...... n´est paz?! ....sestej 2 in 2 in ce si zelo brihten dobis vsoto 4..... :twisted: ce ti se vedno ni jasno,kaj sem mislil povedati... ni prepovedano uporabljati tistega "piscaja" med rameni,kateri vecinoma sluzi kot stender za klobuk. :twisted: :rofl:
lightning Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Piz... ste bedni.Povrtu sem mislil da ga das nekomu ki ima struznico in to obvlada!!Nevem no..pri nas se uporablja -Sem dal povrtat iz xxx na yyy ccm....Pa ne se neumne delat ker vsak normalen je to razumel tko kot je treba :evil: :evil: :evil: Eni se tudi ob crto na asvaltu spotaknejo....pa ne mislim vas :shock:
ZINGA Objavljeno Februar 25, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 brusit- ja. to je obvezn. sam se splaca pol cilinder tud galvanizirat za tako ceno? al tud lepo laufa brez tega? :drinking:
cypena Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 A imaš sedaj Nikasil "oblogo" po stenah cilindra? Baje, da se lahko da kromasto pušo vstavit v cilinder ampak potem motor precej slabše vleče. Mogoč bi pa Gidl kej več vedel in ti znal svetovati.
simonsi Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 Če maš original cilinder pol je aluminijast, pa s hard kromom. V tem primeru to sranje ven podrejat pa gus pušo noter~20000sit, ali pa obnoviš hard krom to pa je od 40000sit navzgor. Hard krom se bolj vrti pa več moči, manj se greje, samo je pa dražji.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se