Skoči na vsebino

Kawasaki KMX125 => KMX 200. Možno ali samo sanje?


Priporočene objave

Objavljeno

Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:

Objavljeno

Ojla!

Kaj si pa delu da ti je zaribu???Kawl ne zariba kr tko :evil: :evil: Jst sem ga mel pa sem mel 25k km pa je delu k ura(pa skoz sem ga gonu).

Po moje je najbols ce das res od KMx-a 200 bat noter ,cilinder pa povrti al pa kaksnega rabljenga kup od 200-tke.Pol bo sele trgal!!

Objavljeno
cilinder pa povrti

madonca.... a to se vrta? :twisted: :shock:

Objavljeno

Ja, dovolj debel sveder moraš imeti in roke z vrtalnim strojem ti ne sme postrani vleči. Zato je bolje, če vrtalni stroj vpneš v stojalo. :wink: :lol:

Objavljeno

po moje ti ležaji ne bojo dolg zdržal pri 200ccm :?: (povprašaj na kakih KMX forumih)

raje kupi rabljen cilinder ali tega obnovi, ni spet tolk drago, je pa odvisno, koliko časa bi rad še vozil ta lep motorček

Objavljeno

Mašino iz MZja dej not... poceni pa dela. Pa 250ccm je.

LP

Objavljeno
...vozil ta lep motorček

hehe good one :lol:

( ej, lightning, eno revijo maš še pri meni... )

Objavljeno
Ja, dovolj debel sveder moraš imeti in roke z vrtalnim strojem ti ne sme postrani vleči. Zato je bolje, če vrtalni stroj vpneš v stojalo. :wink: :lol:

pa sveder morš dat prej nabrusit :lol: :lol:

Objavljeno

Eh ne sej se da tut s pilo sam morš met fajn roko naštudirano :bad-words:

Objavljeno

Da ne boš plačal preveč, je dovolj, da ti sveder nabrusijo le na robovih rezil in ne po celih rezilih, ker je na sredini (v cilindru) itak že luknja. :P :lol:

Objavljeno

KK ste pametni, pa neki experti.... :P ka mislite da se celinder doma na pormašino al pa PILOOO brusi?? pa sm mislo d mi bi lahk kj pomagali.... ma kir kak dober naslov od kakega KMX foruma??

brez zamere :oops:

Objavljeno

potem,da si tukaj prisoten sklepam,da imas dostop do interneta; s tem pogojeno imas tudi dostop do raznih ISKALNIKOV...... n´est paz?! ....sestej 2 in 2 in ce si zelo brihten dobis vsoto 4..... :twisted:

ce ti se vedno ni jasno,kaj sem mislil povedati... ni prepovedano uporabljati tistega "piscaja" med rameni,kateri vecinoma sluzi kot stender za klobuk. :twisted: :rofl:

Objavljeno

Piz... ste bedni.Povrtu sem mislil da ga das nekomu ki ima struznico in to obvlada!!Nevem no..pri nas se uporablja -Sem dal povrtat iz xxx na yyy ccm....Pa ne se neumne delat ker vsak normalen je to razumel tko kot je treba :evil: :evil: :evil: Eni se tudi ob crto na asvaltu spotaknejo....pa ne mislim vas :shock:

Objavljeno

brusit- ja. to je obvezn. sam se splaca pol cilinder tud galvanizirat za tako ceno? al tud lepo laufa brez tega?

:drinking:

Objavljeno

A imaš sedaj Nikasil "oblogo" po stenah cilindra? Baje, da se lahko da kromasto pušo vstavit v cilinder ampak potem motor precej slabše vleče.

Mogoč bi pa Gidl kej več vedel in ti znal svetovati.

Objavljeno

Če maš original cilinder pol je aluminijast, pa s hard kromom.

V tem primeru to sranje ven podrejat pa gus pušo noter~20000sit,

ali pa obnoviš hard krom to pa je od 40000sit navzgor.

Hard krom se bolj vrti pa več moči, manj se greje, samo je pa dražji.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!