Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

pred 41 minutami, Borutt pravi:

Ne zavajaj z nečim, kar ne razumeš. Si mogoče videl odgovor policije ali kakšne druge institucije  ? Ko bo prilepil odgovore vseh vprašanih, boš lahko komentiral. Sploh pa ni nobene luknje, ker je zelo razumljivo. 

 

 

nisem videl odgovora, sem komentiral kar je izpostavil uporabnik Bg. nisem rekel da ni razumljivo, ampak da je nelogično.

pred 43 minutami, Borutt pravi:

 

Ne nakladaj o nekem povečanju moči, ker to sploh ni res. Gre za izvorno moč, katera ne sme biti prevelika glede na blokirano moč.  

 

 

torej 25kw motorja ne sme vozit, 35kw pa lahko. kje torej nakladam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, carmagedon pravi:

 

nisem videl odgovora, sem komentiral kar je izpostavil uporabnik Bg. nisem rekel da ni razumljivo, ampak da je nelogično.

torej 25kw motorja ne sme vozit, 35kw pa lahko. kje torej nakladam

Nakladaš v tem, da trdiš,  da ga birokracija sili voziti močnejši motor. Po zakonu lahko vozi motor z močjo do 35 kW. In tukaj so vsi motorji z ustrezno močjo, katera je lahko tudi manjša, vendar z omejeno izvorno močjo.  In ta izvorna moč je problem v njegovem primeru in ne blokirana moč. Sedaj veš, kje in kako nakladaš  ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojem primeru ni problem izvorna moc, niti blokirana, ampak njuno razmerje. Je pa neumno da isti motor z 35kW lahko vozim, z 25kW pa ne, razen ce mi lahko pojasnis zakaj je 25kW bolj nevarno kot 35.

Odgovoril mi pa se vedno nisi. Ministrstvo je pristojno za tolmacenje tega zakona, policija pa za pravilno izvedbo le-tega. Zalostno pa je, da mi policija ne zna odgovoriti ali sem ali nisem v prekrsku, znate mi pa zaseci motor.

lp

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Subjektivno gledano bi tega SV-ja lahko vozil, zato se je MZI odlocilo za tak odgovor.

Objektivno gledano pa se postavim na Borutovo stran, zakon je jasen, noben pa pac ne trdi, da ni obenem tudi neumen.

Kopije mailov brez elektronskih podpisov ti ne bodo pomagale prav nic, edino tetica lahko dobi odpoved, ce iz tega nastane kaksen hud pomp. Zahtevaj, da se tisti, ki je v tem primeru najvisje - verjetno MZI, na katerega te vsi zaradi svoje neupravicene nevednosti preusmerjajo - jasno zjasni, da ta motor izrecno dovoljujejo za voznjo z A2 izpitom, da bo kristalno jasno naj navedejo serijsko stevilko in cimvec podatkov, kot priloga mogoce kopija prometnega dovoljenja, navedejo naj sledljivost tega dokumenta in ga overijo. V glavnem povej po domace, da hoces zascito pred policijo, za to naredit pa ista tetica verjetno ne bo dovolj. Samo z njenim mailom pa si prej kot pomagas nakopljes se vec tezav, ker ima v podpisu verjetno stavek o zasebnosti sporocila. Pa se vedno je vprasanje ali je to opisano dovolj, naredijo naj tako, da tega njihovega ne more izpodbijat niti policaj niti odvetnik. Mogoce pa bi se namesto ''...in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo.'' uporabilo ''...in ne izvira iz vozila z več kot 70kW moči.'' v zakunu, se popravilo, dopisalo, kakorkoli pac ze to delajo, ker je kar nekaj ljudi, ki ima s tem tezave. Tako bo tudi tistim, ki imajo izvorne moci nad 70kW, pa vseeno blokirajo, ker so bolj bogi v matematiki jasno pa tudi policaji bodo tako dolgo poved mnogo lazje razumeli, ce bo podkrepljena z dodatno stevilko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Borutt pravi:

Nakladaš v tem, da trdiš,  da ga birokracija sili voziti močnejši motor. Po zakonu lahko vozi motor z močjo do 35 kW. In tukaj so vsi motorji z ustrezno močjo, katera je lahko tudi manjša, vendar z omejeno izvorno močjo.  In ta izvorna moč je problem v njegovem primeru in ne blokirana moč. Sedaj veš, kje in kako nakladaš  ? 

ISTI motor je blokiran na 35kw legalen, blokiran na 25kw pa po  nelegalen. se pravi ga v konkretnem primeru zakon sili da motor odpre za +10kw, ce ga hoce vozit. kdo zdaj naklada

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Bg pravi:

V mojem primeru ni problem izvorna moc, niti blokirana, ampak njuno razmerje. Je pa neumno da isti motor z 35kW lahko vozim, z 25kW pa ne, razen ce mi lahko pojasnis zakaj je 25kW bolj nevarno kot 35.

Odgovoril mi pa se vedno nisi. Ministrstvo je pristojno za tolmacenje tega zakona, policija pa za pravilno izvedbo le-tega. Zalostno pa je, da mi policija ne zna odgovoriti ali sem ali nisem v prekrsku, znate mi pa zaseci motor.

lp

Da ne bom pozabil; odgovoril sem ti 12.05. Ker ti očitno rad pozabljaš. 

V tvojem primeru je problem samo izvorna moč in nič drugega. Je tako težko razumeti, da je lahko izvorna moč samo enkrat večja od blokirane moči ? Pokimaj za pritrdilen odgovor. 

Ne gre za nobeno nevarnost, kot želiš sedaj predstaviti, ampak za zakonsko določilo, katero pravi tisto, kar sem ti napisal v prejšnjem odstavku.

Si nepismen ali nepismen  ? Sem ti že napisal, da policija deluje v skladu z zakonom, samo razlago zakona pa obravnava in sprejema nekdo drugi in to ni ministrstvo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, Bg pravi:

V mojem primeru ni problem izvorna moc, niti blokirana, ampak njuno razmerje. Je pa neumno da isti motor z 35kW lahko vozim, z 25kW pa ne, razen ce mi lahko pojasnis zakaj je 25kW bolj nevarno kot 35.

Odgovoril mi pa se vedno nisi. Ministrstvo je pristojno za tolmacenje tega zakona, policija pa za pravilno izvedbo le-tega. Zalostno pa je, da mi policija ne zna odgovoriti ali sem ali nisem v prekrsku, znate mi pa zaseci motor.

lp

Kaj pa če bi drugače razmišljal, namesto da se ubadaš z birokracijo (ko boš to rešil boš že lahko vozil A neomejeno), greš in zamenjaš blokado? Prehud strošek?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

Kaj pa če bi drugače razmišljal, namesto da se ubadaš z birokracijo (ko boš to rešil boš že lahko vozil A neomejeno), greš in zamenjaš blokado? Prehud strošek?

V tem trenutku, zal, dejansko ja. :/

To bi pomenilo cca 200€ dodatnega stroska, kar je zame v tem trenutku ZELO dosti. Jeba, studentje pac :P

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Bg pravi:

V tem trenutku, zal, dejansko ja. :/

To bi pomenilo cca 200€ dodatnega stroska, kar je zame v tem trenutku ZELO dosti. Jeba, studentje pac :P

lp

sej vem, vendar bo najhitreje rešen problem. Ne pozabi pa, da moped je strošek, v začetku par gum na 10kkm, servis, gorivo tudi ni đabe :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, DAMI34 said:

sej vem, vendar bo najhitreje rešen problem. Ne pozabi pa, da moped je strošek, v začetku par gum na 10kkm, servis, gorivo tudi ni đabe :P

Vem vem, sej delam skos ko mam cas ob faksu, sploh zdaj cez pocitnice poleti bom. Za gume menjat mam, ker je zadnja ze bolj boga, pa za zavarovanje, registracijo, pa ene 100 litrov, sam pol pa pocasi sfali :D

mislim da bom kak mesec, dva, sal na sunjara pa se probal spogajat, potem pa ko bo financno malo boljse menjat blokado da je 1oo% :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas je integrirana zadnja led luč street legal ali ne? http://www.motodynamic.com/yamaha/led-tail-lights/fz1-fz6-fz6r-fz8-fz07-fz09/2003-2009-yamaha-fz6-sequential-led-tail-lights-smoke.html

Sem zadnjič na avstrijski ali nemški spletni strani videla, da pri njih to ni legalno... Prej mi sploh na pamet ni padlo, da bi to prišlo v poštev saj takšna luč kvečjemu pripomore k boljši vidljivosti pri zavijanju. :huh:

Popravljeno . Popravil Yoghurt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Yoghurt pravi:

Pri nas je integrirana zadnja led luč street legal ali ne? http://www.motodynamic.com/yamaha/led-tail-lights/fz1-fz6-fz6r-fz8-fz07-fz09/2003-2009-yamaha-fz6-sequential-led-tail-lights-smoke.html

Sem zadnjič na avstrijski ali nemški spletni strani videla, da pri njih to ni legalno... Prej mi sploh na pamet ni padlo, da bi to prišlo v poštev saj takšna luč kvečjemu pripomore k boljši vidljivosti pri zavijanju. :huh:

kar jaz poznam zgodbo, in če ima TUV certifikat jo lahko namestiš (je legalna v nemčiji, avstriji). Itak sveti rdeče, ko se prižge. Mislim, pa da tut pri nas ne bi bil nobem problem. Na mojmu GT je črna, ko prižgem moped, so pa rdeče črte

Recimo tale: http://www.ebay.it/itm/LED-Rucklicht-Heckleuchte-schwarz-Yamaha-XJ-6-und-Diversion-F-smoked-tail-light-/361369170818?hash=item542347f382:g:CFwAAOSwv0tVHSQ~

Neuware! TÜV- und eintragungsfrei mit e-Prüfzeichen! 

Če pa misliš integrirane smernike, pa mislim, da ni legalna nikjer.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao, seveda lahko voziš 25kw blokiran motor, tudi če ima v originalu 70kw. To je bilo že tolikokrat povedano.

 

Quote

Številka:     218-3/2014/14-00821245
Datum:     19. 2. 2014

Zadeva:     Vožnja vozil s kategorijo A2  vozniškega dovoljenja  (INC201462)


Na Ministrstvo za infrastrukturo in prostor smo preko Enotnega kontaktnega centra državne uprave (INC201462) prejeli vprašanje glede vozil, ki se jih sme voziti z vozniškim dovoljenjem kategorije A2. V zvezi s tem podajamo sledeč odgovor.

Vozila, ki spadajo v posamezno kategorijo vozniškega dovoljenja, so določena v 56. členu Zakona o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10). V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G. Določbe glede vozil, ki se jih sme upravljati z določeno kategorijo vozniškega dovoljenja, izvirajo iz Direktive 2006/126/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. decembra 2006 o vozniških dovoljenjih (z dopolnitvami) in veljajo v vseh državah Evropske unije.

Ker je določba »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« nekoliko nejasna in jo je možno razlagati na različne načine, je Evropska komisija sprejela dodatno pojasnilo. Povzetek je v nadaljevanju.

Vozila kategorije A2 v nobenem primeru ne smejo imeti več kot 35 kW, zaradi česar ne morejo izvirati iz motornega kolesa, ki bi imel več kot 70 kW. Vprašanje, ki ni imelo jasnega odgovora, pa se nanaša na motorna kolesa z močjo pod 35 kW. Primer: motorno kolo s 30 kW, ki izvira iz motornega kolesa s 65 kW. V tem primeru bi bilo motorno kolo ustrezno, če bi povečali moč motorja, kar pa ni v skladu s prometno varnostnim namenom določbe. Določbo »in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo« se zaradi tega razlaga tako, da motorno kolo ne izvira iz vozila z močjo nad 70 kW. Imetnik kategorije A2 lahko torej vozi motorno kolo z močjo do 35 kW, če izvira iz vozila do 70 kW in pri katerem razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg.

S spoštovanjem,

Pripravil:
Alojz Habič                                               Bogdan Potokar
sekretar                                                   VODJA SEKTORJA

        

Poslati:
- naslovniku (elektronsko),
- ga. Liza Poljak (elektronsko, v vednost).

 

Vložiti:
- zbirka dokumentarnega gradiva.

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali na homologaciji izpuha preverijo samo serijske številke in dokumentacijo ali pogledajo še kaj drugega (npr. prižig mopeda, bolj podroben pregled, recimo, če nimaš  katalizatorja gor zna bit problem?:devil:)

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Original-One pravi:

Ali na homologaciji izpuha preverijo samo serijske številke in dokumentacijo ali pogledajo še kaj drugega (npr. prižig mopeda, bolj podroben pregled, recimo, če nimaš  katalizatorja gor zna bit problem?:devil:)

Čim manj tu piši kaj in kako pa boš homologiral brez problemov .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 28. 5. 2016 at 7:17 PM, DAMI34 said:

Če pa misliš integrirane smernike, pa mislim, da ni legalna nikjer.

To sem mislila, ja... :blush:
Samo, zakaj pa ni legalno? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Yoghurt pravi:

To sem mislila, ja... :blush:
Samo, zakaj pa ni legalno? :huh:

Dobro vprasanje, tudi mene je vedno zanimalo... ker mi hudicevo lepo zgleda... Samo sem se pac nehal ukvarjat s tem. Ce pa bo kdaj legalno pa montiram takoj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, gasperX said:

Dobro vprasanje, tudi mene je vedno zanimalo... ker mi hudicevo lepo zgleda... Samo sem se pac nehal ukvarjat s tem. Ce pa bo kdaj legalno pa montiram takoj.

Mislim, pa je dejansko kakšen razlog, da ni legalno... To kvečjemu poveča vidnost pri zavijanju, res mi ni jasno. @Borutt?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni legalno ker ni E oznake.. kak razlog da bi blo pa neverno ga pa ne vidim. razen ce bi imel prevec denarja bi kupil dve eno led luc brez blinkerjev z  E oznako na steklu in eno ilegalno pa samo premejeal sipce :D hihi sam jebiga denarja ne serjem tko da .... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Yoghurt pravi:

Mislim, pa je dejansko kakšen razlog, da ni legalno... To kvečjemu poveča vidnost pri zavijanju, res mi ni jasno. @Borutt?

Vsaka stvar je narejena z določenim namenom za opravljanje določene stvari. In, ko nekdo hoče neko stvar narediti cestno legalno, jo mora narediti v skladu z določenimi zahtevami in jo nato še homologirati, kar na koncu znese določen znesek evrov. Zato se marsikdo sploh ne trudi narediti izdelek, kateri bi izpolnjeval vrsto zahtev, kaj šele, da bi ga homologiral. Sploh so pa nekatere zahteve takšne, da niso nekako zanimive iz takšnega ali drugačnega razloga, kateri so povečini estetske narave. Zato je najlažje narediti izdelek všečen in zanimiv, čeprav neustrezen za cestno uporabo. Seveda ne pozabijo napisati, da ga uporabnik na cesti uporablja na lastno odgovornost.

Na vozilih se uporablja marsikaj. Dokler je ta marsikaj uporaben in koristen ter ne ogroža uporabnika in ostale, ne kompliciram. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Yoghurt pravi:

To sem mislila, ja... :blush:
Samo, zakaj pa ni legalno? :huh:

ne bi vedel zakaj, vem pa da ni, ker sem večkrat prebral. Sej jim bo počas prišlo, recimo zanimivo, štop lučka na kufru je pa legalna, smešno kajne :D

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ne bi vedel zakaj, vem pa da ni, ker sem večkrat prebral

 

pred 15 minutami, Borutt pravi:

Vsaka stvar je narejena z določenim namenom za opravljanje določene stvari. In, ko nekdo hoče neko stvar narediti cestno legalno, jo mora narediti v skladu z določenimi zahtevami in jo nato še homologirati, kar na koncu znese določen znesek evrov. Zato se marsikdo sploh ne trudi narediti izdelek, kateri bi izpolnjeval vrsto zahtev, kaj šele, da bi ga homologiral. Sploh so pa nekatere zahteve takšne, da niso nekako zanimive iz takšnega ali drugačnega razloga, kateri so povečini estetske narave. Zato je najlažje narediti izdelek všečen in zanimiv, čeprav neustrezen za cestno uporabo. Seveda ne pozabijo napisati, da ga uporabnik na cesti uporablja na lastno odgovornost.

Na vozilih se uporablja marsikaj. Dokler je ta marsikaj uporaben in koristen ter ne ogroža uporabnika in ostale, ne kompliciram. 

ti ne, ostali pa ali pa lahko.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej se da do tega dokumenta priti tudi po uradni poti če je arhiviran v dokumentaciji ..koliko pa stane uraden prepis tega tolmačenja , če bi ga želel recimo forumaš gb pridobiti?

zgleda da uradniki prebirajo samo 8 let stare zakone .. uradna dopolnila in uradna tolmačenja jih pa ne zanimajo , ker  jim izključujejo možnost sankcij .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potreboval bi malo pomoci. Kupil bom nov GPR izpuh s homologacijo in vsemi papirji. Izpuh bom zmontiral sam in me zanima kje bi lahko dobil potrdilo o strokovni vgradnji, da bom izpuh lahko homologiral. Lahko mi ga tudi tam zmontirajo v kolikor ne zaracunajo roke in noge za 10 minut dela in kos papirja.

Ce kdo ve za koga v LJ oz. Okolici naj mi poslje ZS da ne bomo smetili teme.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprasanje; ce kupim izpuh za tocno dolocen model (Akrapovic s papirji) in sta original 2 slip on-a, in ce uporabim samo enega.....je se izvedljiva homologacija?! Je pomembno, da uporabim oba slip on-a? Vizuelno mi je lepse, ce je samo eden.....

Pa drugi primer: sc project, ima v ponudbi en slip on....a mora biti montiram ob bok zadnjega sedeza ali ga lahko pod zadnjo nogco (nogca/tacka za sopotnika)?

 

Hvala, lp

Yagi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!