Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Pred parimi dnevi na RTI v MB dal homologirati / vpisati v kartoncek Akrapovicev izpuh na mojem S1000XR. Prvic sel povprasat kaj vse rabijo, mi dal tip vse informacije in potrdilo za vgradnjo. Po montazi izpuha so mi na Selmarju potrdili tole zadevo o vgradnji in nato sem vse skeniral in poslal po mailu na RTI. Certifikat za izpuh sem pa jim poslal pdf iz Akrapoviceve strani. Drug dan me poklice da je vse v redu z papirji in da naj pridem z original homologacijo, da mi vse vpise. Ko sem se oglasil je mel vse ze sprintano, edino originalno potrdilo o vgradnji je zadrzal zase, meni pa naredil kopijo. Sel placat 25,99 EUR na blagajno, vmes so pa mi v original homologacijo vpisali izpuh.

Proti parim letom nazaj ko sem vpisoval izpuh na prejsnjem motorju so zdaj dosti bolj prijazni in ustrezljivi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako slabo razumem stvar. V Nemčiji smo pred časom kupili motor s tovarniško vgrajenim Schnitzerjevim izpuhom. Pri postopku homologacije pri nas ni bilo ne bu ne mu o izpuhu. Kdo zdaj ne razume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Borutt pravi:

. Izpuh v vsakem primeru ustreza, ampak mora biti vpisan, da se tako lažje ugotavlja krivda v primeru nečesa nezaželenega. 

 

 

npr..?  :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, tomash pravi:

sem homologiral Mivv izpuh na BMW K1200R. Zdaj ko imam papirje izpuh ustreza, brez papirjev pa kao ne. Se gremo mi kr neki. Nemci imajo manj komplicirano situacijo, pa vidite kje so. Zadnji čas da prevzame komando nekdo ki zna.

za homologacijo rabiš ustrezen izpuh, potrdilo o vgradnji in certfikat, ki ga obdrži homologator. Tako, da certifikata ni možno uporabit dvakrat. Tak je to pri nas, verjetno je pa v naslednji vasi drug sistem.

Pred dvema tednoma sem bil v Postojni in opravil homologacijo avspuha . . . . originalni certifikat mi je ostal, tega so kopirali in potrdilo o strokovni ugradni pa zadržali, jaz pa dobil kopijo!

Certifikat original ti ostane da lahko avspuh ponovno uporabiš, za na drug motor in ti se ni treba jebat z temi stvarmi . . . 

Originalno potrdilo o strokovni vgradni pa zadržijo, ker če montiraš na drug motor, moraš imeti originalno potrdilo o strokovni vgradnji katero ti izda tisti ki je montiral!

Včasih je pa res originalni certifikat ostal pri njih, po novem pa ne več!

l.p.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, carmagedon pravi:

npr..?  :hmm:

... v primeru odpadlega izpuha. Ali pa v kakšnem drugem primeru, kot je preglasen izpuh. Pa se lahko na podlagi papirjev išče krivca. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne razumem kako bi na podlagi papirjev našli krivca. edini podatek ki je vpisan v homol. kartonu je tudi na samem izpuhu in ti pove zgolj na kateri motocikel izpuh ustreza...? (originalni izpuh ocitno ne more odpast ? )

sam sicer menim da je to osamljen primer.. koliko primerov v praksi pa je ze bilo da je komu odpadel avspuh in se ga je slo iskat s pomočjo evidentiranja vgradnje.. je po moje vec primerov pomotoma odprtega / odpadlega kovcka na cesti, pa taksnih stvari pac ni potrebno homologirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, carmagedon pravi:

ne razumem kako bi na podlagi papirjev našli krivca. edini podatek ki je vpisan v homol. kartonu je tudi na samem izpuhu in ti pove zgolj na kateri motocikel izpuh ustreza...? (originalni izpuh ocitno ne more odpast ? )

sam sicer menim da je to osamljen primer.. koliko primerov v praksi pa je ze bilo da je komu odpadel avspuh in se ga je slo iskat s pomočjo evidentiranja vgradnje.. je po moje vec primerov pomotoma odprtega / odpadlega kovcka na cesti, pa taksnih stvari pac ni potrebno homologirat.

... tu se gre tako:

... nič bolj varno ni, če imaš papir, ali ne.... gre se pa zato, da ne natikate na motorje, kar vam pod roke pade, pa kar vam je všeč....itd...itd... in da ta dela ne opravljajo šalabajzerji, ki pojma nimajo, kaj delajo.... ampak, da to vgradi/spremeni nekdo, ki to opravi strokovno in kvalitetno.

.... gre se predvsem v primeru, ko se kaj zgodi... pol pa je milijon "če-jev"...in "zato-jev"...in kdo je kriv..... in na koncu so krivi vsi drugi, le tisti ne, ki je avspuh izgubil, ali pa so mu namerili preveliko glasnost.

Potrebuješ potrdilo o skladnosti od izpuha za dotični motor....in potrdilo o strokovni vgradnji. Kaj tu ni jasno. Če ti odpade avspuh, se vidi, kdo ga je montiral.... če so ti taplavi namerili, da je preglasen, gre lahko pritožba na proizvajalca...itd. ... sevede pod pogojem, da je vse skladno s homologacijo ( da nisi kaj sam šaril po avspuhu...itd)...

zakaj to govorim?

... verjamem, da se ti to zdi popolnoma brezveze in neumno. Tudi meni se tako zdi, zato, ker se spoznam na te stvari in znam marsikaj narediti... ravno tako si mislim o tebi... če pa pogledam po drugi strani, kako si nekateri predsatavljajo kake tehnične stvari..in potem se sami spravijo to delat ...še slabše kot šalabajzersko (na osnovi informacij na MS... recimo... kako sneti verigo in vstaviti novo, brez da bi jo rezal ali štukal...itd)...me pa srat prime, kako to nekateri na simpl  jemljejo stvari, da bodo boljše in bolj strokovno naredili kako stvar od pravega strokovnjaka.... samo, da prišparajo tistih par evrov...

:D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Zivnorc pravi:

... tu se gre tako:

... nič bolj varno ni, če imaš papir, ali ne.... gre se pa zato, da ne natikate na motorje, kar vam pod roke pade, pa kar vam je všeč....itd...itd... in da ta dela ne opravljajo šalabajzerji, ki pojma nimajo, kaj delajo.... ampak, da to vgradi/spremeni nekdo, ki to opravi strokovno in kvalitetno.

.... gre se predvsem v primeru, ko se kaj zgodi... pol pa je milijon "če-jev"...in "zato-jev"...in kdo je kriv..... in na koncu so krivi vsi drugi, le tisti ne, ki je avspuh izgubil, ali pa so mu namerili preveliko glasnost.

Potrebuješ potrdilo o skladnosti od izpuha za dotični motor....in potrdilo o strokovni vgradnji. Kaj tu ni jasno. Če ti odpade avspuh, se vidi, kdo ga je montiral.... če so ti taplavi namerili, da je preglasen, gre lahko pritožba na proizvajalca...itd. ... sevede pod pogojem, da je vse skladno s homologacijo ( da nisi kaj sam šaril po avspuhu...itd)...

zakaj to govorim?

... verjamem, da se ti to zdi popolnoma brezveze in neumno. Tudi meni se tako zdi, zato, ker se spoznam na te stvari in znam marsikaj narediti... ravno tako si mislim o tebi... če pa pogledam po drugi strani, kako si nekateri predsatavljajo kake tehnične stvari..in potem se sami spravijo to delat ...še slabše kot šalabajzersko (na osnovi informacij na MS... recimo... kako sneti verigo in vstaviti novo, brez da bi jo rezal ali štukal...itd)...me pa srat prime, kako to nekateri na simpl  jemljejo stvari, da bodo boljše in bolj strokovno naredili kako stvar od pravega strokovnjaka.... samo, da prišparajo tistih par evrov...

:D

 

kter motor nj kupm :?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, maus pravi:

kter motor nj kupm :?

 

...unga, brez auspuha...pa ga pol nauš mogu zgubit..  .... pa preglasen tut nau....k ga sploh nau..  :jezik:

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Zivnorc pravi:

... tu se gre tako:

... nič bolj varno ni, če imaš papir, ali ne.... gre se pa zato, da ne natikate na motorje, kar vam pod roke pade, pa kar vam je všeč....itd...itd... in da ta dela ne opravljajo šalabajzerji, ki pojma nimajo, kaj delajo.... ampak, da to vgradi/spremeni nekdo, ki to opravi strokovno in kvalitetno.

.... gre se predvsem v primeru, ko se kaj zgodi... pol pa je milijon "če-jev"...in "zato-jev"...in kdo je kriv..... in na koncu so krivi vsi drugi, le tisti ne, ki je avspuh izgubil, ali pa so mu namerili preveliko glasnost.

Potrebuješ potrdilo o skladnosti od izpuha za dotični motor....in potrdilo o strokovni vgradnji. Kaj tu ni jasno. Če ti odpade avspuh, se vidi, kdo ga je montiral.... če so ti taplavi namerili, da je preglasen, gre lahko pritožba na proizvajalca...itd. ... sevede pod pogojem, da je vse skladno s homologacijo ( da nisi kaj sam šaril po avspuhu...itd)...

zakaj to govorim?

... verjamem, da se ti to zdi popolnoma brezveze in neumno. Tudi meni se tako zdi, zato, ker se spoznam na te stvari in znam marsikaj narediti... ravno tako si mislim o tebi... če pa pogledam po drugi strani, kako si nekateri predsatavljajo kake tehnične stvari..in potem se sami spravijo to delat ...še slabše kot šalabajzersko (na osnovi informacij na MS... recimo... kako sneti verigo in vstaviti novo, brez da bi jo rezal ali štukal...itd)...me pa srat prime, kako to nekateri na simpl  jemljejo stvari, da bodo boljše in bolj strokovno naredili kako stvar od pravega strokovnjaka.... samo, da prišparajo tistih par evrov...

:D

 

Da, vendar šalabajzerstvo, kot si sam ugotovil je lahko tudi na kovčkih, torbah itd (ki večkrat odpadejo kot avspuhi), ki jih pa ni potrebno homologirat. Sicer pa tu gre za pomankljivo in slabo narejeno zakonodajo. V končni fazi bi lahko EU imela vsaj na tem področju enotne zakone, poenostavljeno tako, da bi proizvajalec, vsakršnega natikanja, šipce, ogledala, torbe, rori imel določen certifikat aka TUV. Večina zadev, kot je slip on izpuh, pa tudi ne bi rabili potrdil o strokovni vgradnji, ker gre v tem primeru za par vijakov.

Ampak kako bi potem vsa ta naša (in EU) birokracija lahko preživela? Mogoče edin s povečanjem kakih drugih kazni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

Da, vendar šalabajzerstvo, kot si sam ugotovil je lahko tudi na kovčkih, torbah itd (ki večkrat odpadejo kot avspuhi), ki jih pa ni potrebno homologirat. Sicer pa tu gre za pomankljivo in slabo narejeno zakonodajo. V končni fazi bi lahko EU imela vsaj na tem področju enotne zakone, poenostavljeno tako, da bi proizvajalec, vsakršnega natikanja, šipce, ogledala, torbe, rori imel določen certifikat aka TUV. Večina zadev, kot je slip on izpuh, pa tudi ne bi rabili potrdil o strokovni vgradnji, ker gre v tem primeru za par vijakov.

Ampak kako bi potem vsa ta naša (in EU) birokracija lahko preživela? Mogoče edin s povečanjem kakih drugih kazni.

v kovček gre samo 5 kil in hitrost samo do 130 km/h ... me zanima, kok jih vse to upošteva ... do tok je pač homologiran kovček (kokr se spomnem)

:ninja:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

v kovček gre samo 5 kil in hitrost samo do 130 km/h ... me zanima, kok jih vse to upošteva ... do tok je pač homologiran kovček (kokr se spomnem)

:ninja:

 

na kovček vplivajo tudi kilometri in kilometri po razdrapanem cestišču, torbe so lahko slabo pripete...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Zivnorc pravi:

... tu se gre tako:

... nič bolj varno ni, če imaš papir, ali ne.... gre se pa zato, da ne natikate na motorje, kar vam pod roke pade, pa kar vam je všeč....itd...itd... in da ta dela ne opravljajo šalabajzerji, ki pojma nimajo, kaj delajo.... ampak, da to vgradi/spremeni nekdo, ki to opravi strokovno in kvalitetno.

.... gre se predvsem v primeru, ko se kaj zgodi... pol pa je milijon "če-jev"...in "zato-jev"...in kdo je kriv..... in na koncu so krivi vsi drugi, le tisti ne, ki je avspuh izgubil, ali pa so mu namerili preveliko glasnost.

Potrebuješ potrdilo o skladnosti od izpuha za dotični motor....in potrdilo o strokovni vgradnji. Kaj tu ni jasno. Če ti odpade avspuh, se vidi, kdo ga je montiral.... če so ti taplavi namerili, da je preglasen, gre lahko pritožba na proizvajalca...itd. ... sevede pod pogojem, da je vse skladno s homologacijo ( da nisi kaj sam šaril po avspuhu...itd)...

zakaj to govorim?

... verjamem, da se ti to zdi popolnoma brezveze in neumno. Tudi meni se tako zdi, zato, ker se spoznam na te stvari in znam marsikaj narediti... ravno tako si mislim o tebi... če pa pogledam po drugi strani, kako si nekateri predsatavljajo kake tehnične stvari..in potem se sami spravijo to delat ...še slabše kot šalabajzersko (na osnovi informacij na MS... recimo... kako sneti verigo in vstaviti novo, brez da bi jo rezal ali štukal...itd)...me pa srat prime, kako to nekateri na simpl  jemljejo stvari, da bodo boljše in bolj strokovno naredili kako stvar od pravega strokovnjaka.... samo, da prišparajo tistih par evrov...

:D

 

točno to!! ampak evidentirat je treba avspuh, ki ga je naredilo podjetje ki je zanj ŽE pridobilo homologacijo. to sem nekaj časa nazaj že pisal in se mi ne da ponovno. skratka avspuh, ki je pregledan pri institucijah, ki verjetno vejo kaj preglejujejo, in ne odobrijo homologacije kar enemu avspuhu.. in ja, TO se mi zdi neumnost. homemade zadev itak ne mors homologirat..

strokovno pregledana vgradnja? kolikor imam jaz izkušenj z vpisovanji izpuhov, še E številk ne najdejo.. (resnicno info s prve roke - kolikor berem forum in govorim z ostalimi motoristi imajo podobne izkusnje) .kakšna kontrola strokovne vgradnje neki. še tisti ki imajo potrdila od serviserjev, je v veliki večini vse akr je serviser storil to da je podpisal in dal štempelj. v tem primeru je vpis izpuha brezpredmeten. in je to pipanje denarja.

jaz razumem kaj hoces ti povedat. in na vseh motorjih do sedaj sem imel menjane avspuhe vpisane, tako kot mora bit. ampak samo svoj pogled hocem raztolmačit, ampak se hitro začnejo jemat besede iz konteksta in mešat hruške in jabolke.

da avspuh, ki je vpisan v homol. pripomore k varnosti na cesti pa tudi dvomim. menim da teorija o odpadlih izpuhih ne pije vode, lahko da se motim.. rad bi slisal kak konkreten primer. kot pravim, (ker so seveda razni če-ji) bi bilo s tega vidiga bolj smiselno homologirat razne dodatne kufre in podobne stvari.

Aja, bi morda izpostavil primer ki si ga sam navrgel. Nekdo ki ni vesc sraufanja bo menjal verigo in jo slabo zakovicil. Je kar velika moznost da jo bo nekdo pri 100kmh dobil v glavo. Menim da je vecja moznost kot da odpade avspuh.. Drugi mora ror z vsemi pripadajocimi tuv papirji tudi ce mu ga je vgradil serviser vpisat v karton, sicer je ilegalen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...vsi ( zadnjih nekaj postvov nazaj) imate prav.

sem že tudi jaz pisal o tem, da pri nas na homologacijah delajo "strokovnjaki", ki znajo samo poštempljati papirje, jih potem skupaj speti in dati v mapo v arhiv skupaj s fotografijo tega dela (na motorju recimo). Da bi pa to kdo preveril, ali je strokovno ali ne....pa žal NIMAJO POJMA!!!!! ...in s temi papirji, ki si jim jih priskrbel in jim plačal arhiviranje si lahko pomagaš samo takrat, če je kaj narobe, da ugotovijo, da niso krivi oni, ki so ti izdali "dovoljenje" ....ampak za to odgovarjaš sam...oz. ti naprej iščeš krivca, ki ti je namontiral  izpuh....on se bo zgovarjal na dobavitelja izpuha... dobavitelj na proizvajalca...in na koncu to pride do rudarja, ki je izkopal rudo za izdelavo materiala za ta klinčevi auspuh.....

...ok... tule je bila debata o avspuhih... se strinjam o tem, da (ne)odpade....pa o kufrih, da ne govorim. Ravno si delam nosilno konstrukcijo za moj kufer za na Suziko. Nihče me ne bo vprašal po homologaciji za ta nosilec. .... razen Borutt mogoče, če bo tole prebral....  :P

-.... ravno tako za prtljažnike za bicikle na strehah avtomobilov.... boh pomagi, kako to nekateri gor fiksirajo bicikle.... bi bilo bolje, da bi si bicikel namontiral že doma v garaži in potem ven zapeljal skozi vrata  :slap: .... bi bilo manj škode, kot pa da ga zgubi nekje na AC.....

 

...viš.... po tej logiki ni ne konca ne kraja. ...govorimo, da so brezveze te papirji za auspuhe.... za ketno bi morali bit.... v eni drugi temi je bilo govora o ročkah, ko so jih nekateri sam svoji mojstri, vešči teorije, montirali na motorje...in so jim potem blokirale bremze...itd.

Sej se večina spozna na stvari, da znajo kaj sami narediti... se pa najdejo "strokovnjaki", ki si stvar predstavljajo po svoje.... potem so pa vsi drugi krivi, samo oni ne.... in tu nastajajo problemi...

... zato obstajajo teli naši "uradi " in "uradniki", ki jih plačujemo, ki se trudijo držati neki "red".....pa čeprav je v naši ljubi državi skrajno ponesrečen....

Je pa težko, ko ima vsak posameznik 1000 želja narediti nekaj drugače, samo da ni tako, kot je nekje zapisano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, carmagedon pravi:

točno to!! ampak evidentirat je treba avspuh, ki ga je naredilo podjetje ki je zanj ŽE pridobilo homologacijo. to sem nekaj časa nazaj že pisal in se mi ne da ponovno. skratka avspuh, ki je pregledan pri institucijah, ki verjetno vejo kaj preglejujejo, in ne odobrijo homologacije kar enemu avspuhu.. in ja, TO se mi zdi neumnost. homemade zadev itak ne mors homologirat..

 

načeloma se strinjam, ampak, saj bereš, kok bi jih homologiralo auspuh, pa nima homologacije in sprašujejo, kako bi homologirali auspuh, pa nimajo papirjev

tudi akrapovič ima nehomologirane auspuhe za na cesto in fantje bi to homologirali... pač ne gre in potem imajo razne prebliske o gravuri in podobno, kar pa že meji na ponarejanje listin.

moje osebno mnenje je, da bi morali na uradnih servisih, ko vgradi auspuh preveriti, ali je tak motor legalen za na cesto in izdati potrdilo. Res je pa tudi, da potem ko dobijo homologacijo, ven vzamejo dB kiler in potem je auspuh že nelegalen ... in kdo je potem kriv ... tisti, ki je ven vzel dB kiler ali tisti ki mu je izdal potrdilo, da je izpuh homologiran...

nedokončana zgodba, ki bi jo moral zakonodajalec nekako rešiti, čeprav trenutno zakon ureja tudi to.

p.s.

samo razmišljam in izliwam svoje misli na tipkownico :P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res, ampak to je druga tema vsekakor. Jaz govorim izkljucno za legalne zadeve ;)

Se ena stvar s prve roke.. Pridem na tehnicni pregled, edino kar se je preverilo je ce mam avspuh homologiran. Pa prva pomoc. In sem vprasal, a zavor ne preverjate? Eh ni blema, lahko podatke "z baze potegnem" toliko o varnosti... Tako sem do sedaj ze 2x naletel. No, letos so ga dali na valje in zapisal st. Km. Morebiti se pa zacenja pocasi kaj premikat ; )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Ameriki imajo custom predelane avte in nikome ništa, pri nas moraš slip-on izpuh, ki je pritrjen z dvemi vijaki homologirat, pa žmigavce, itd... Pa sej nismo sami butlni, da tega ne bi znali narediti, razen, če je cilj države, da naredi foh idote. Ne vem zakaj so navodila zraven priložena, če sam ne smem posega narediti.

Včasih sem tudi dimnik sam čistil, danes ga ne, menda nisem usposobljen :). Pa sem vprašal dimnikarja ali odgovarjajo v primeru, da hiša zgori zaradi dimnika? Odgovor negativen :).

Avto moraš vozit na original servis. In sem peljal, olje je počrpal, ni odvil vijaka na karterju. Sem mislil, da bom ošpice fasal. Toliko o profesionalcij, ki so usposobljeni za spuknit denar.

Zadnjič sem tamali kolo sestavil. A moram homologirat ekstra ogledalo, ki ga ima nameščenega :P?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, bikez pravi:

V Ameriki imajo custom predelane avte in nikome ništa, pri nas moraš slip-on izpuh, ki je pritrjen z dvemi vijaki homologirat, pa žmigavce, itd... P....

V Ameriki ne delajo sami, ampak specialne delavnice, ki izdajo potrdilo, da je vse v skladu z zakoni ... Američani so tok tupi, da morajo na špeglih met napisano, da pogled v ogledalu ni enak direktnemu pogledu .... aja .. pa navodilo, da ne smeš mačka prat v pralnemu stroju, ker če tega ni napisanega v navodilih, te tožijo, ker si jim prodal pralni stroj in nisi napisal, da ne smeš mačka not oprat ...

štekaš :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... dnar je treba pobrat tam kjer je....

....je pa za vsakim vogalom..  :D

...in če imaš moč in oblast... lahko pobiraš denat tudi tam, kjer ga ni...

... štekaš.. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje mnenje je, da ne more kdorkoli kar nekaj popravljat na vozilu: kupljeno vozilo je šlo skozi en kup preverjanj in kntrol, da se lahko varno in kolikor toliko ekološko in tiho vozi po cesti. vsi bi nekaj brkljali. pa avspuh da grmi, pa manjše žmigavce, pa kratke blatnike.. še bremze da začnemo frizirat, pa bo super oh in sploh. Aa, še širše gume, ker tiste ki jih je proizvajalc predpisal ne zagotavljajo dovolj dinamične vožnje..pa balanca.. skratka: vse tisto kar spreminja varnost in karakteristike vozila bi moralo imet homologacijo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

V Ameriki ne delajo sami, ampak specialne delavnice, ki izdajo potrdilo, da je vse v skladu z zakoni ... Američani so tok tupi, da morajo na špeglih met napisano, da pogled v ogledalu ni enak direktnemu pogledu .... aja .. pa navodilo, da ne smeš mačka prat v pralnemu stroju, ker če tega ni napisanega v navodilih, te tožijo, ker si jim prodal pralni stroj in nisi napisal, da ne smeš mačka not oprat ...

štekaš :P

Taka specializirana delavnica, kot jih jaz vidim na TV, ne bi pri nas nikoli dobila homologacije. Avto iz odpada, ves rjast, motor od 500 konjev, pošvasano podvozje, gume izven kolotekov, ojačano malo po domače, tam pa tle ena štanga pa bo, itd... Kaj pa, ko se zgodi nesreča? A odgovarjajo ti modeli? Kolk avtov razbijejo, da naredijo test? Previdevam, da nobenega, skoraj sigurno pa ne toliko kot Volvo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, maus pravi:

V Ameriki ne delajo sami, ampak specialne delavnice, ki izdajo potrdilo, da je vse v skladu z zakoni ... Američani so tok tupi, da morajo na špeglih met napisano, da pogled v ogledalu ni enak direktnemu pogledu .... aja .. pa navodilo, da ne smeš mačka prat v pralnemu stroju, ker če tega ni napisanega v navodilih, te tožijo, ker si jim prodal pralni stroj in nisi napisal, da ne smeš mačka not oprat ...

štekaš :P

... ja... na žalost tudi mi postajamo podobni amerom.... oz. čreda gre za njimi...

....in gremo tudi mi že počasi vse v tej smeri, da bo povsod zapisano, kaj ne smemo (recimo prat v pralnem stroju) in ne kar smemo....

....s tem je odprta dosti večja možnost, da je tisti, ki je dal (pralni) stroj na trg v uporabo, da je pozabil kej napisat, kar ne smeš prat v pralnem stroju.... in potem te lahko uporabnik dosti lažje toži.... odvetniki služijo... s tem država... dnar pa kroži..  :D

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, BRANE pravi:

moje mnenje je, da ne more kdorkoli kar nekaj popravljat na vozilu: kupljeno vozilo je šlo skozi en kup preverjanj in kntrol, da se lahko varno in kolikor toliko ekološko in tiho vozi po cesti. vsi bi nekaj brkljali. pa avspuh da grmi, pa manjše žmigavce, pa kratke blatnike.. še bremze da začnemo frizirat, pa bo super oh in sploh. Aa, še širše gume, ker tiste ki jih je proizvajalc predpisal ne zagotavljajo dovolj dinamične vožnje..pa balanca.. skratka: vse tisto kar spreminja varnost in karakteristike vozila bi moralo imet homologacijo.

se strinjam, da bi morali to početi le usposobljeni majstri in ne pod senikom

jaz imam balanco in ročke homologirane ... pa auspuh tut .... vse skup je mau dnarja, kokr maš lahko sranja pri naprimer izplačilu kaska ob nesreči, saj lahko zavarovalnica zavrne izplačilo, ker je motor neizpraven ... ;)

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!