Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Kako je pa s homologacijo in barvo, ki je v njej napisana? a je kdo mel kdaj kakšen problem?
namreč mel sem namen mogoče v bodoče prebarvati tank in druge barvane dele, nakar poglejam v homologacijo, kjer je koda 
E4D KOVINSKI - VIJOLIČNA - TEMNA , moj motor je pa bel in zdaj ne vem a je napaka in če je, ali je to lahko problem 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekdo ti je prefarbau motor, mislim da koda je lahko drugačna ampak če piše vijolična mora bit usaj nekaj na tvojem motorju vijolično.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, a-rod pravi:

Kako je pa s homologacijo in barvo, ki je v njej napisana? a je kdo mel kdaj kakšen problem?
namreč mel sem namen mogoče v bodoče prebarvati tank in druge barvane dele, nakar poglejam v homologacijo, kjer je koda 
E4D KOVINSKI - VIJOLIČNA - TEMNA , moj motor je pa bel in zdaj ne vem a je napaka in če je, ali je to lahko problem 

Kaj pa piše v prometnem dovoljenju ?

pred 7 minutami, smasher pravi:

nekdo ti je prefarbau motor, mislim da koda je lahko drugačna ampak če piše vijolična mora bit usaj nekaj na tvojem motorju vijolično.

Bo pogledal, kaj piše v prometnem dovoljenju. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, smasher pravi:

nekdo ti je prefarbau motor, mislim da koda je lahko drugačna ampak če piše vijolična mora bit usaj nekaj na tvojem motorju vijolično.

Ja zgleja delta krško mi ga prefarbu oziroma drugo barvo plastik gor nasraufal kot so ble v originalu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, a-rod pravi:

Pise e4d

Se barvna koda ujema z realnim stanjem vozila ? Če je odgovor nikalen, potem je nekje prišlo do napake ali pa do "napake".

V primeru napake je nekdo vnesel napačno barvo v homologacijo in posledično v prometno dovoljenje. V tem primeru preveri pri zastopniku znamke motorja, kakšne barve je le-ta prišel iz tovarne in nato zahtevaj novo homologacijo z ustrezno barvno kodo. Takšni primeri so že bili in še bodo. Tudi tip motorja je že bil napačen v homologaciji. Pač, človeška napaka. 

Potem imamo pa še "napako", kjer je nekdo zavestno sledil modnim trendom. Imaš možnost vpisa barve vozila v prometno dovoljenje ali pa povrnitev barve motorja v originalno stanje. Odločitev je tvoja. Pa na možnost sankcioniranja ne pozabi. 

Popravljeno . Popravil Borutt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Potrebujem vašo pomoč. Kako bi homologiral smernike, ki sicer imajo E11 oznako in vse številke vendar ne najdem več papirjev (TUV) za njih. Morda ima kdo kašne papirje, pa da jih malo priredim, oz. kako bi rešili situacijo.

Smerniki so takšni:

Hvala vsem za pomoč in lp, denis
 

1.jpg

2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poliranje INOX loncev do visokega sijaja. Da ase odstranit tudi ostanke zapečene gume, plastike, razne praske, itd...

2016-04-08 16.40.59.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delim še v to temo...

Kupil sem rabljen motor suzuki gsr 750 na katerem je nameščen izpuh Shark factory carbon vendar nimam papirjev, da bi ga lahko homologiral. Na izpuhu sicer je evropska koda. Ima kdo mogoče doma papirje in bi mi naredil kopijo? na internetu nisem našel ničesar.

Prosim za pomoč

V Sloveniji tudi nisem našel uradnega zastopnika? 
 

shark_factory-carbon.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam sem kupil že tovarniško blokiran motor na 35 kw in imam torej v homologaciji napisanih pod nazivno močjo , ali se da to po tem, ko naredim izpit za neomejeno naslednje leto, homologirati na originalnih 55kw, kajti prijatelj mi je dejal, da bi moral kupiti originalno brez blokade in nato šele dati blokado not ter homologirati na 35kw pod predelave in zdaj ne vem ali so to prazne marne ali ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, a-rod pravi:

sam sem kupil že tovarniško blokiran motor na 35 kw in imam torej v homologaciji napisanih pod nazivno močjo , ali se da to po tem, ko naredim izpit za neomejeno naslednje leto, homologirati na originalnih 55kw, kajti prijatelj mi je dejal, da bi moral kupiti originalno brez blokade in nato šele dati blokado not ter homologirati na 35kw pod predelave in zdaj ne vem ali so to prazne marne ali ne

Si vprašal na pooblaščenem servisu kako in kaj  ? Nekako se mi dozdeva, da bi lahko malo več vedeli, kot tvoj prijatelj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 4. 2016 at 17:11, denistilo pravi:

Pozdravljeni!

Potrebujem vašo pomoč. Kako bi homologiral smernike, ki sicer imajo E11 oznako in vse številke vendar ne najdem več papirjev (TUV) za njih. Morda ima kdo kašne papirje, pa da jih malo priredim, oz. kako bi rešili situacijo.

Smerniki so takšni:

Hvala vsem za pomoč in lp, denis
 

1.jpg

2.jpg

pssst, le kdo ti bo težil zaradi teh smernikov? sej zgledajo kot original. Ja vem, bogokletno govorim, ampak razmisli normalno? Kot vidim imajo normalne žarnice, in če delujejo bp, ne vidim vzroka za homologacijo.

Sem imel aftermarket nosilec tablice na XJ6. Postavljen pod enakom kotom kot original, spodaj montirano mačje oko, nihče me v treh letih ni vprašal, aj je kaj narobe. Prav tako sem na taistem motorju menjal rumena steklca za bela in navadno žarnico za rumeno. Tudi tu me nihče ni nič vprašal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, Borutt pravi:

Si vprašal na pooblaščenem servisu kako in kaj  ? Nekako se mi dozdeva, da bi lahko malo več vedeli, kot tvoj prijatelj. 

Nameravam prvo stvar v ponedeljek, namrec zjutraj sva se o tem pogovarjala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

mene pa zanima na kratko ..ali je problem it čez mejo na hrvaško stran brez dušilca v izpuhu.

kok kej na hrvaškem komplicirajo za vožnjo brez dušilca?

hvala in lp

Popravljeno . Popravil 215709
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej ti tut tu ne komplicirajo...

...če te ne dobijo... :D

..če pa te že dobijo...pa jim razloži, da se kvalitetneje pelješ brez dušilca....in da naj ti dajo mir...in naj se zase brigajo... :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob Wednesday, April 06, 2016 at 17:11, denistilo pravi:

Pozdravljeni!

Potrebujem vašo pomoč. Kako bi homologiral smernike, ki sicer imajo E11 oznako in vse številke vendar ne najdem več papirjev (TUV) za njih. Morda ima kdo kašne papirje, pa da jih malo priredim, oz. kako bi rešili situacijo.

Smerniki so takšni:

Hvala vsem za pomoč in lp, denis
 

1.jpg

2.jpg

Poglej po netu ce kje prodajajo take smernike in jih prosi za tüv ce se seveda ujemajo stevilke. Namrec tako so meni poslali dokumentacijo in se na sreco vse ujema. :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 4. 2016 at 11:41, a-rod pravi:

sam sem kupil že tovarniško blokiran motor na 35 kw in imam torej v homologaciji napisanih pod nazivno močjo , ali se da to po tem, ko naredim izpit za neomejeno naslednje leto, homologirati na originalnih 55kw, kajti prijatelj mi je dejal, da bi moral kupiti originalno brez blokade in nato šele dati blokado not ter homologirati na 35kw pod predelave in zdaj ne vem ali so to prazne marne ali ne

Jaz sem kupil zablokiranega (rabljenega), pa sem ga tudi takoj odblokiral, ker imam izpit za neomejeno. Motor je imel v prometni 35kw, vendar me je ta deblokada vdarila po žepu za cca 60€. 

Predvidevam, da se v tvojem primeru, da to urediti na uradnem servisu, malo povprašaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem homologiral Mivv izpuh na BMW K1200R. Zdaj ko imam papirje izpuh ustreza, brez papirjev pa kao ne. Se gremo mi kr neki. Nemci imajo manj komplicirano situacijo, pa vidite kje so. Zadnji čas da prevzame komando nekdo ki zna.

za homologacijo rabiš ustrezen izpuh, potrdilo o vgradnji in certfikat, ki ga obdrži homologator. Tako, da certifikata ni možno uporabit dvakrat. Tak je to pri nas, verjetno je pa v naslednji vasi drug sistem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... papirji za vse potrebne in nepotrebne stvari se pri nas vsak dan seštevajo..... birokrati, ki jih moramo živeti...se pa množijo.

...zdej pa računaj, kaj je več

5+5 ...... al  5x5  ... .   :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, Zivnorc said:

... papirji za vse potrebne in nepotrebne stvari se pri nas vsak dan seštevajo..... birokrati, ki jih moramo živeti...se pa množijo.

...zdej pa računaj, kaj je več

5+5 ...... al  5x5  ... .   :D

 

Škoda nisi napisal  2+2 ali 2x2.... bi blo precej težje zračunat kaj je več...se zakomplicira kot pri naši birokraciji :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, NX650 pravi:

Škoda nisi napisal  2+2 ali 2x2.... bi blo precej težje zračunat kaj je več...se zakomplicira kot pri naši birokraciji :lol1:

...2+2 in 2x2 je bilo v časih, ko je sistem še nekako špilal ...in je bilo ali eno  ali drugo enako.... v bistvu je bilo ravnovesje...

.... zdaj pa je že zdavnaj prekoračeno tudi 5+5 in 5x5.. :P ....

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, tomash pravi:

sem homologiral Mivv izpuh na BMW K1200R. Zdaj ko imam papirje izpuh ustreza, brez papirjev pa kao ne. Se gremo mi kr neki. Nemci imajo manj komplicirano situacijo, pa vidite kje so. Zadnji čas da prevzame komando nekdo ki zna.

za homologacijo rabiš ustrezen izpuh, potrdilo o vgradnji in certfikat, ki ga obdrži homologator. Tako, da certifikata ni možno uporabit dvakrat. Tak je to pri nas, verjetno je pa v naslednji vasi drug sistem.

Slabo razumeš stvar. Sedaj imaš vpisan izpuh v homologacijo in je vse po pravilih. Izpuh v vsakem primeru ustreza, ampak mora biti vpisan, da se tako lažje ugotavlja krivda v primeru nečesa nezaželenega. 

Napiši, kako imajo to Nemci urejeno. Da  ne  boš presenečen, ko boš ugotovil, da le ni vse tako enostavno. Sploh pa ne vem, kaj je pri nas komplicirano za vpis izpuha. 

Za vpis v homologacijo morajo kopirati papirje. Če delajo drugače, je na tebi, da jih opozoriš in zahtevaš nazaj originalne papirje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Borutt pravi:

Za vpis v homologacijo morajo kopirati papirje. Če delajo drugače, je na tebi, da jih opozoriš in zahtevaš nazaj originalne papirje. 

Povej ti to tetam pa stričkom za šalterjem..sem reku da hočem original nazaj, pa se mi je smejala v glavo še ene dve minuti..če bi pa še malo vstrajal, bi pa vse papirje dobil nazaj pa bi si lepo mislila lepo odjebi, pa naredi homologacijo kje drugje..in kaj boš pol naredu..še enkrat hodil nazaj pa čakal, da bo kdo drug za šalterjem. Od zdej naprej samo še kopije nosim na homologacijo. Original, bo lepo kar meni ostal, pa se naj pol po kolenih meče če se hoče.

Z ostalim se pa strinjam!

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!