Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

živjo..Pred kratkim sem kupil motor kater nima homologiranega izpuha in nobenih papirjev zanj..Zanima me kaj bi zdaj moral narediti, da bi ga lahko homologiral in se izogno kaznim :)

Hvala za odgovore. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Zvikiii93 pravi:

živjo..Pred kratkim sem kupil motor kater nima homologiranega izpuha in nobenih papirjev zanj..Zanima me kaj bi zdaj moral narediti, da bi ga lahko homologiral in se izogno kaznim :)

Hvala za odgovore. Lp

Malo preberi par strani nazaj..bilo že "miljon tavžntkrat"razloženo..pa veselo branje ti želim:book::cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 7. 2016 at 20:57, dAlencc87 pravi:

Malo preberi par strani nazaj..bilo že "miljon tavžntkrat"razloženo..pa veselo branje ti želim:book::cool:

zgleda bom mogo ploščico lasersko vgravirat pa gor prinetat..papirje pa od enga skopirat oz. na akrapovi strani dol cuknt..pa vse lepo na homologiranje nest pa upat da uspe:dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisi npr. se svoje podatke in podatke motorja, da se mozje postave ne bodo prevec mucili z iskanjem....!

Ves, da kar si opisal je kaznivo?

Popravljeno . Popravil Yagi-san
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Yagi-san pravi:

Napisi npr. se svoje podatke in podatke motorja, da se mozje postave ne bodo prevec mucili z iskanjem....!

Ves, da kar si opisal je kaznivo?

v bistvu ne, je zadostitev predpisom. :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Zvikiii93 pravi:

to sem hoto slišat :D

Kot sm rekel, če boš vse uredil skladno s predpisi, pa ti nekdo homologira, je on odgovoren za homologacijo. Isti je qurc a sešvasa ror napoletanc ali ga narediš v domači garaži. Dokler se znajdeš se znajdeš...tako je še vedno žal pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

Kot sm rekel, če boš vse uredil skladno s predpisi, pa ti nekdo homologira, je on odgovoren za homologacijo. Isti je qurc a sešvasa ror napoletanc ali ga narediš v domači garaži. Dokler se znajdeš se znajdeš...tako je še vedno žal pri nas.

točno tak..sam da ustreza z papirji pa predpisi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, DAMI34 said:

v bistvu ne, je zadostitev predpisom. :P

 

DAMI,DAMI,DAMI.....ccccc...

To je poneverjanje uradnih dokumentov in so kazni za poneverbo in zlorabo!

Pa, ko bo nekdo, ki mu je jasno, izmeril glasnost in bo le-ta namesto npr. 92db, 97db, bo zurka. Da o kaksni nesreci sploh ne govorimo!

Je pa tudi res, da se na periferiji mnogo manj preverja te zadeve, kot npr. LJ! Kakor berem, pa sploh v tujini radi merijo glasnost.

lp,

Yagi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Yagi-san pravi:

DAMI,DAMI,DAMI.....ccccc...

To je poneverjanje uradnih dokumentov in so kazni za poneverbo in zlorabo!

Pa, ko bo nekdo, ki mu je jasno, izmeril glasnost in bo le-ta namesto npr. 92db, 97db, bo zurka. Da o kaksni nesreci sploh ne govorimo!

Je pa tudi res, da se na periferiji mnogo manj preverja te zadeve, kot npr. LJ! Kakor berem, pa sploh v tujini radi merijo glasnost.

lp,

Yagi

Če je to da na en ror prilotaš oznako, njegov/moj/tvoj najhujši prekršek..pa naj bo. Glede na to kaj vse se pri nas dogaja, moralno prav nič ne trpim. 

Dejstvo je, da ror homologiraš. In če ti ga vpišejo v homologacijski karton, ni nič več spornega.

Moraš pa vedeti, da marsikateri uradno izdelan in homologiran izpuh, če ne takoj pa sčasoma začne presegati, dB, ki so predpisani na identifikacijski ploščici. In takrat ti prav nič ne pomaga pojasnjevanje avstrijskemu organu, da je vse uradno. S homologacijskim kartončkom si v takem primeru samo rit lahko obrišeš :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

Če je to da na en ror prilotaš oznako, njegov/moj/tvoj najhujši prekršek..pa naj bo. Glede na to kaj vse se pri nas dogaja, moralno prav nič ne trpim. 

Dejstvo je, da ror homologiraš. In če ti ga vpišejo v homologacijski karton, ni nič več spornega.

Moraš pa vedeti, da marsikateri uradno izdelan in homologiran izpuh, če ne takoj pa sčasoma začne presegati, dB, ki so predpisani na identifikacijski ploščici. In takrat ti prav nič ne pomaga pojasnjevanje avstrijskemu organu, da je vse uradno. S homologacijskim kartončkom si v takem primeru samo rit lahko obrišeš :D

 

Me zanima, če boš še vedno enakega mišljenja, ko bo nekdo ukradel tvojo identiteto. Saj bo samo en papir imel v roki. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si se pa orenk pretegnil... primerjaš mulca ki je pri sosedi "nabral" šopek rož za izvoljenko s slovenskim politikom... to pa ne ge...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Me zanima, če boš še vedno enakega mišljenja, ko bo nekdo ukradel tvojo identiteto. Saj bo samo en papir imel v roki. 

hehe, pločevinast ror enačiš s krajo identitete?

Kaka je razlika, med mojim nosilcem za kovček in doma izdelanim slip onom?

Sicer pa veš, da 10 let nazaj se je vsem jebalo za homologacije, pa je folk varil rore doma? No potem smo pa izzumili homologacije :P

Taiste rore je bilo potrebno polegitimit, in kaj se je naredilo? Nekateri so vgravirali nanje napis kawasaki, če je bil ror na kawi, drugi drugo ime...

Nihče, vključno s tabo, me ne more prepričati, da je en navaden ror lahko nevaren, vse ostalo je pa sam birokracija. V bistvu je ror manj nevaren od nosilcev kufra (le poglej koliko se jih polomi, pa tudi kaj odleti po tleh), pa za nosilec te nihče ne vpraša po homologaciji.

In če smo že tako fini, oziroma prežeti z moralo, osebno vem, da je kup rorov na Slovenskih mopedih, homologirano bp z odstranitvijo katalizatorja....kar se uradno ne da, ampak se da :P

Nadalje, a si ti prepričan, da ena leva kovinarska delavnica (recimo v Italiji) resnično naredi homologacijo za ror, ki ga švasajo? Lepo te prosim, par papirčkov izpolnijo, pa je vse tipitopi.

Sicer ne govorim in ne podpiram, da se to dela, dejstvo pa je, da je predvsem na starejših mopedih kup rorov, ki so po črki zakona nelegalni, in jih je potrebno nekako legalizirat. Nič drugega, zadostit birokraciji.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Borutt pravi:

Še vedno enako razmišljanje; pustite me pri miru in raje preverite pri sosedu. 

Tebe kot "organ" lahko zanima samo slednje: ali sem v skladu s predpisi.

Tebe kot "organ" niti pod razno nima kaj zanimati, kako sem jaz do zadostitve teh predpisov prišel. :ras:

Tebe kot "organ" tudi ne zanima kaj vse si birokrati v Bruslju izmišljujejo. 

Tebe kot "organ" lahko skrbijo samo papirčki in členi v zakonu. 

Na meni je, da kakorkol tebe kot "organ" zadovoljim s temi papirčki. Kapišiš?

 

Pa se spustiva na realna tla, kaj porečeš o ročicah, ki jih vsi na kg za 30€ kupujemo iz Honkonga? Katere pa niso videle nobenih homologacij, a testov, tuv certifikatov.....

Tule bi se veliko bolj bilo za zamisliti, saj naj bi bil material (aluminij) porozen in kaj lahko se zgodi, da se zlomi. V končni fazi se pri eni zavori gre za življenje, ročica mora točno pritiskati na batek, utor za osovino batka je včasih netočen in ga je potrebno povrtati...itd itd..

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

Tebe kot "organ" lahko zanima samo slednje: ali sem v skladu s predpisi.

Tebe kot "organ" niti pod razno nima kaj zanimati, kako sem jaz do zadostitve teh predpisov prišel. :ras:

Tebe kot "organ" tudi ne zanima kaj vse si birokrati v Bruslju izmišljujejo. 

Tebe kot "organ" lahko skrbijo samo papirčki in členi v zakonu. 

Na meni je, da kakorkol tebe kot "organ" zadovoljim s temi papirčki. Kapišiš?

 

Pa se spustiva na realna tla, kaj porečeš o ročicah, ki jih vsi na kg za 30€ kupujemo iz Honkonga? Katere pa niso videle nobenih homologacij, a testov, tuv certifikatov.....

Tule bi se veliko bolj bilo za zamisliti, saj naj bi bil material (aluminij) porozen in kaj lahko se zgodi, da se zlomi. V končni fazi se pri eni zavori gre za življenje, ročica mora točno pritiskati na batek, utror za osovino batka je včasih netočen in ga je potrebno povrtati...itd itd..

Tisti zgornji odstavek ni ravno tako, kot bi ti želel in hotel. 

Očitno se zelo ceniš, da na svoj motor vijačiš neke poceni in dvomljive izdelke. Tukaj se zamisli nad svojim ravnanjem, saj si sam napisal, da so ti izdelki to, kar sem jaz napisal v prejšnjem stavku. Če te ne skrbi zase, naj te vsaj za ostale. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

Tisti zgornji odstavek ni ravno tako, kot bi ti želel in hotel. 

Očitno se zelo ceniš, da na svoj motor vijačiš neke poceni in dvomljive izdelke. Tukaj se zamisli nad svojim ravnanjem, saj si sam napisal, da so ti izdelki to, kar sem jaz napisal v prejšnjem stavku. Če te ne skrbi zase, naj te vsaj za ostale. 

prjatu, ti se zamisli že nad motorjem, ki ga voziš :D

 

torej, zakaj sem napisal zgornji stavek, ni debata tule, da ti meni ocenjuješ kaj vozim, niti kaj gor vijačim (dokler sem v skladu s predpisi), zato tak butasti stavek, kot sem ga napisal. Predlagam, da je debata samo neosebna in zgolj na podlagi dejstev. 

Torej nekdo ima moped in ror, ki trenutno ne zadostuje predpisom. Nekaj mora ukreniti, da bo temu tako. Ideja, kot jo je napisal je logična (večkrat tudi uporabljena) in konec koncev, se jo da spraviti skozi. Lahko pa tudi pogleda malce na ebayu in kupi rabljen ror. 

Ampak totalno pa mi gre na qurac, ko se dela taka fama iz rorov, ki niti ne vplivajo na varnost v prometu, namesto da bi se posvetilo ali pogledalo za bolj resnimi problemi (na dva sem sam opozoril)

Medtem pa HDji veselo grmijo po cesti.

Viva la birokracija v Bruslju in bolj papeški papeži v Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, DAMI34 pravi:

prjatu, ti se zamisli že nad motorjem, ki ga voziš :D

 

torej, zakaj sem napisal zgornji stavek, ni debata tule, da ti meni ocenjuješ kaj vozim, niti kaj gor vijačim (dokler sem v skladu s predpisi), zato tak butasti stavek, kot sem ga napisal. Predlagam, da je debata samo neosebna in zgolj na podlagi dejstev. 

Torej nekdo ima moped in ror, ki trenutno ne zadostuje predpisom. Nekaj mora ukreniti, da bo temu tako. Ideja, kot jo je napisal je logična (večkrat tudi uporabljena) in konec koncev, se jo da spraviti skozi. Lahko pa tudi pogleda malce na ebayu in kupi rabljen ror. 

Ampak totalno pa mi gre na qurac, ko se dela taka fama iz rorov, ki niti ne vplivajo na varnost v prometu, namesto da bi se posvetilo ali pogledalo za bolj resnimi problemi (na dva sem sam opozoril)

Medtem pa HDji veselo grmijo po cesti.

Viva la birokracija v Bruslju in bolj papeški papeži v Sloveniji.

Preden začneš tipkati, si preberi kakšen predpis. Zna biti zanimivo branje. 

Nič ne more biti neosebno, ker se vsi poznamo. In to je dejstvo :P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Borutt pravi:

Preden začneš tipkati, si preberi kakšen predpis. Zna biti zanimivo branje. 

Nič ne more biti neosebno, ker se vsi poznamo. In to je dejstvo :P.

predpis pri aftermarket izpuhih je jasen, mora biti vpisan v homologacijski karton. Torej, kako bom do tega prišel je moj problem, ko je enkrat vpisan v homologacijo, bo (v primeru težav) problem organizacije, ki ga je vpisala.

Mogoče lažem?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, DAMI34 pravi:

predpis pri aftermarket izpuhih je jasen, mora biti vpisan v homologacijski karton. Torej, kako bom do tega prišel je moj problem, ko je enkrat vpisan v homologacijo, bo (v primeru težav) problem organizacije, ki ga je vpisala.

Mogoče lažem?

 

Zato ti pa predlagam branje predpisov, da ne boš presenečen ob zvoku lisic na svojih rokah v primeru ugotovljenega ponarejanja ali prenarejanja določenih papirjev ter drugega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Borutt pravi:

Zato ti pa predlagam branje predpisov, da ne boš presenečen ob zvoku lisic na svojih rokah v primeru ugotovljenega ponarejanja ali prenarejanja določenih papirjev ter drugega. 

Mogoče ponarejam, imaš dokaze, si kje kaj slišal? :P

Je to maximalni domet policije, da rožlja z lisicami, ko se nekdo z nelegalnim rorom pripelje? Žalostno če je....

Ajoj, priznam, pa se ne kesam, z ene brako prikolce sem na drugo brako prikolico prestavil identifikacijsko številko, na drugi je namreč ni bilo, pol sm pa registriral....zdej me pa lahko pridete iskat :D

 

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Številko šasije si pa kar pustil ? Saj veš, da se na izpuh vgravira potreben podatek, kajne.  Enako bi lahko naredil na prikolici. Ali se bojiš, da bo kdo moralno trpel ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!