Skoči na vsebino

HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema)


motomanijak

Priporočene objave

Me zanima kako mi lahko dokaže, da žmigavci niso originalni...posebi, če imajo vse tiste E-je vgravirane :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je menda homologacijski mojster.

Že ima kakšne kataloge homologizirane osnovne opreme za posamezne modele.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima, če je za homologacijo zadost certifikat EG-BE, ali se na lpp-ju še vedno držijo samo TUV-a kot pijanec plota?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je menda homologacijski mojster.

Že ima kakšne kataloge homologizirane osnovne opreme za posamezne modele.

hmmm, mam vse bolj občutek, da tam ni niti M od mojstra :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avotkad, a model je kaj rekel za tvoje žmigavce ali te je sam pogledal :?

Neki si omenjal da so tadeju zatežil, kaj pa ma za težit, če si ti prišel na pregled za avspuh. :hmm:

Me zanima če bi kontra naredili da bi pršu homologirat žmigavce pa bi jih zaprosu če ti še avspuh zravn, bi ti pomoje kuj odgovorili da to je pa čist drug pregled in bi mogu še enkrat plačat :angry: :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[attachmentid=70696] Včeraj sem delal tehnični pregled na Viatorju v Ljubljani (zraven Twin bara). Motor imam hudo predelan - originalen je praktično samo še okvir, kolesa, tank in mašina, aja, pa auspuhe sem dal že pred leti nazaj originalne,ker z njimi dosti manj žre in veliko bolje pospešuje - pa izgled ni majstra na tehničnem nič motil. Preverir je delovanje luči (žmigavci, štop lampa), hupe in zavor, ostalo ga ni zanimalo. Tehničnega sem naredil brez problemov, homologacije neoriginalnih delov ni nihče omenjal, tudi z mojo izjavo, da imam prvo pomoč doma v omari, je bil popolnoma zadovoljen. Verjetno se pozna dobrodejen vpliv Twin bara, kajti tja fantje hodijo na malico (pivo, itd.),kjer pač hočeš nočeš poslušajo in se tudi udeležujejo motorističnih pogovorov! In že nekajkrat so tudi meni dejali, da ne komplicirajo. Tudi sami namreč vejo, da je lahko včasih zakon malce neživljenski. A si predstavljate, da bi npr. pozimi stal policaj na parkirišču pod Krvavcem ali v Kranjski gori in pisal kazni, ker ljudje ne bi imeli homologacije za prtljažnike za smuči??? Po zakonu je tudi to namreč dodatna oprema oz. predelava, kar mora seveda biti homologirano. SMEŠNO.

Še slika mojega motorja, da se vidi predelave.

LP vsem skupaj in na tehničnega h Viatorju oz. LPP ali kakor koli se že imenuje.

Motor_80.bmp

Popravljeno . Popravil andi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ravno danes klical na Sava avto( tehnični pregledi v sevnici ) in jih vprasal kako je glede predelav.

Je reku da će ni nič drastičnega in če je ispraven, da ni problema.

sem pa klical tudi na LPP za homologacijo in je rekla 2 tedna do pregleda in 3 tedne še za papirje.

lp,

Peter

ps.: slika se ne vidi, me pa zanima kak zgleda.

Popravljeno . Popravil Brrrm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima, če je za homologacijo zadost certifikat EG-BE, ali se na lpp-ju še vedno držijo samo TUV-a kot pijanec plota?

no kaj zdaj mojstri, mi noben ne zna povedat? pol pa vsaj povejte tisti, ki ste homologirali akrapoviče, leovincije,...kakšni tipi certifikatov so bili? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avotkad, a model je kaj rekel za tvoje žmigavce ali te je sam pogledal :?

Neki si omenjal da so tadeju zatežil, kaj pa ma za težit, če si ti prišel na pregled za avspuh. :hmm:

Me zanima če bi kontra naredili da bi pršu homologirat žmigavce pa bi jih zaprosu če ti še avspuh zravn, bi ti pomoje kuj odgovorili da to je pa čist drug pregled in bi mogu še enkrat plačat :angry: :blink:

Bomo vidli jutri...jaz mam ene papirja tudi za žmigavce,prijavljen sem pa za homolo Akrapota...bomo vidli,kolk bodo komplicirali.

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[attachmentid=70785]

ps.: slika se ne vidi, me pa zanima kak zgleda.

Tako nekako.

LP vsem skupaj, Andi.

post-291-1148550939_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Thundercat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če morajo biti drugi deli(konkretno blokada za 25KW) vgrajena pri uradnem serviserju (konkretno mojga Suzukija) ali je lahko pri drugem serviserju(konkretno Jure Primec), ali mi lahko on napiše izjavo o strokovni vgradnji v motor?

Danes sem bil pri njemu da če mi bo lahko vgradil blokado pa ni vedel če lahko on ali mora biti pooblaščen serviser za Suzuki :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi pri takih delih piše kdo jih lahko vgradi, oz. kdo je pooblaščem za to. Skratka, mogoče bi bilo dovolj,da ti on napiše uradno potridlo o vgradnji (z štempljom firme) in to je to....

Npr. za amortizerje za avto je točno pisal, keri servisi so pooblaščen za vgradnjo.

Najboljš bi bilo,da pokličeš na LPP in vprašaš kako je z temi stvarmi, saj ti bodo oni na koncu dali zeleno luč .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi pri takih delih piše kdo jih lahko vgradi, oz. kdo je pooblaščem za to. Skratka, mogoče bi bilo dovolj,da ti on napiše uradno potridlo o vgradnji (z štempljom firme) in to je to....

Npr. za amortizerje za avto je točno pisal, keri servisi so pooblaščen za vgradnjo.

Najboljš bi bilo,da pokličeš na LPP in vprašaš kako je z temi stvarmi, saj ti bodo oni na koncu dali zeleno luč .)

On je blokado kupu v nemčiji, zato mu verjetno nikjer ne piše pri katerem servisu oz. kje jo mora vgradit. Po mojem mnenju bi zadostovalo, da bi on napisal potrdilo o vgradnji in na koncu dodal žig s podpisom.

Burek, najbol da res pokličeš na LPP, pa jim poveš kje je problem :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Burek, najbol da res pokličeš na LPP, pa jim poveš kje je problem :D

Na LPPju se ne oglašajo na telefon očitno, fotr je klicaril CEL DAN, je reku da je mogoče 50× klical pa nič...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes bil na homolomo pregledu na LPP, proti pričakovanju nobenega teženja zaradi drugih žmigavcev,samo pogledal je številko na izpuhu in mi povedal,da dobim papirje po pošti;vsega skupaj sem bil na LPPju 15 min,plačal 7400 SIT & izpuh je sedaj legaliziran :OK:

lp vuk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla, še eno vprašanje :blush: kaj pa če imaš na motorju (Kwasaki) avspuh, ki ni originalno na motorju, ampak je vseeno avspuh, ki ga je naredil Kawasaki za ta tip motorja, kot neko nadgradnjo.

Kako je pol z homologizacijo, je potrebno vpisat v kartonček :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da če je izpuh original kawasakijev, verjetno ne bi smelo bit problemov. ponavadi pogledajo samo znamko in če so vgravirane kakšne številke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo bil danes na LPP zarad homologacije Akrapota. Tudi noben nič težil...no razen mene, ki sem zatezil njim naj se mal podvizajo, ker nimam cek dan :devil:

Plačal 7400 za pregled, pa 5000 za A4 plahto (homologacijski kartonček,stari je manjši)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj je sploh treba te stvari vpisovat v homologacijski kartoncek :? itak imajo dandanes ze skoraj vsi aftermarket izpuhi tüv oz abe...

ps. a kdo od vas res nosi homologacijski kartoncek s seboj??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tole je pa iz zakljenjene teme,ki sem jo odprl- Legalizacija izpuhov - homologacija, Vpis v prometno dovoljenje.

Ja Thundercat C'est La Vie, ampak še vedno nisem nikjer dobil informacije ali sploh lahko home made izpuhe homologiram, na LPP se izgovarjajo,da oni niso pristojni zato :? zakaj pa so <_< za burek prodajat jebemti :D ? Pr Akrapoviču nočejo o tem nočejo nič slišat,klonk,jih kar razumem,ampak hudiča en način že mora bit,ker je ogromno predelav in trike-ov na cest pa mnogo bolj ropotajo kot moji auspuhi???Če se kdo najde s pametno idejo se mu že vnaprej zahvaljujem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...., ampak še vedno nisem nikjer dobil informacije ali sploh lahko home made izpuhe homologiram, na LPP se izgovarjajo,da oni niso pristojni zato :?

Ni mogoče homologirati, če ni pripadajočih papirjev (TUV oz potrdilo s strani proizvajalca o skladnosti nadomestnega dela)..naj me popravi kdo,če se motim.

Btw...danes bil osebno prisoten na LPP, ko je gospod majster rekel v stilu : Ni papirjev,ni homologacije.

Drugače pa na LPP in podobnih, preverjajo "strokovno vgradnjo" :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!