Skoči na vsebino

STOP policija (vse kar ni v zvezi z motorizmom, zdravljenje frustracij, ter nabijanje do nezavesti)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

za Martinovo bodo baje tudi redarji v akciji :P

 

Pol bom pa jaz strajkal :jezik:

Objavljeno
pred 3 minutami, IZTOK pravi:

Pol bom pa jaz strajkal :jezik:

pravilna odločitev. Al pa ne štrajkaš in daš vozit tistemu, ki štrajka, je še bolje :D

 

Objavljeno
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

pravilna odločitev. Al pa ne štrajkaš in daš vozit tistemu, ki štrajka, je še bolje :D

 

Nic bat, pijan ne vozim. Tudi ce policaji strajkajo :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
Objavljeno
Objavljeno
pred 2 minutami, Bostjan L pravi:

Lahko bi kaj skombinirali s telefoni ;)

se strinjam .. dons me je ena baba skor zbila na prehodu za pešce .. če ne bi odpeljala tok hitr, bo ji vrata odpru, telefon uzeu in ga ob tla fuknu in naredu samoprijavo na policijo ... :mad:

Objavljeno
Objavljeno
pred 57 minutami, maus pravi:

se strinjam .. dons me je ena baba skor zbila na prehodu za pešce .. če ne bi odpeljala tok hitr, bo ji vrata odpru, telefon uzeu in ga ob tla fuknu in naredu samoprijavo na policijo ... :mad:

Bos mogu visoke pete obut da te bodo videli..... :friend1:...... :jezik:

Objavljeno
pred 21 urami, DAMI34 pravi:

za Martinovo bodo baje tudi redarji v akciji :P

 

Redarji nimajo pooblastil za preverjanje psihofizičnega stanja voznikov.

pred 15 urami, maus pravi:

Sponzor prispevka PU Kranj

Objavljeno
pred 4 minutami, Primosio pravi:

Redarji nimajo pooblastil za preverjanje psihofizičnega stanja voznikov.

Sponzor prispevka PU Kranj

Pravis, da redarji nimajo pooblastil za alkotest. V prispevku pa navajajo, da bodo preverjali. Kaj sedaj stima?

Objavljeno
pred 6 minutami, Primosio pravi:

Redarji nimajo pooblastil za preverjanje psihofizičnega stanja voznikov.

tole majo:

OBČINSKO REDARSTVO


Zakon o občinskem redarstvu (ZORed, Ur. list RS, št. 139/06 in 9/17) ureja obveznosti občin in pristojnosti državnih organov na področju občinskega redarstva.

Izvirna pristojnost na sistemskim urejanjem področja zasebnega varovanja sodi v Ministrstvo za javno upravo.

 

Ministrstvo za notranje zadeve je pristojno za nadzor nad zakonitostjo dela občinskih organov, občinskih uprav in občinskih redarstev pri izvrševanju tega zakona, pri čemer nudi občinam strokovno pomoč pri pripravi in izvajanju občinskega programa varnosti. Inšpektorat RS za notranje zadeve pa obravnava prekrške nezakonite reprodukcije in uporabe uniforme in označb občinskega redarstva.

 

Delovna področja in naloge občinskega redarstva določa zakon ali na podlagi zakona izdan občinski predpis. Iz tega izhaja tudi pristojnost posameznih ministrstev. Tako je npr. za predpise s področja cestnega prometa pristojno Ministrstvo za infrastrukturo, za področje zaščite živali Ministrstvo za kmetijstvo gozdarstvo in prehrano, za izvajanje prekrškovne zakonodaje pa Ministrstvo za pravosodje.


V  skladu z občinskim programom varnosti skrbi občinsko redarstvo za javno varnost in javni red na območju občine. Pristojno je:
 
– nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih; 
– varovati ceste in okolje v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij; 
– skrbeti za varnost na občinskih javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah; 
– varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščino; 
– vzdrževati javni red in mir.

 

Občinski redar ima pri opravljanju nalog naslednja pooblastila:

 
– opozorilo; 
– ustna odredba; 
– ugotavljanje identitete; 
– varnostni pregled osebe; 
– zaseg predmetov; 
– zadržanje osebe; 
– uporaba telesne sile, sredstev za vklepanje in vezanje ter plinskega razpršilca. 
 
Strokovno usposabljanje občinskih redarjev, obdobno izpopolnjevanje in preskus znanja opravlja Policijska akademija Generalne policijske uprave v Tacnu.


Smernice za izdelavo občinskega programa varnosti

 

 

Kontakt:

Direktorat za policijo in druge varnostne naloge

Sektor za zasebno varstvo in občinska redarstva
T: 01 428 54 09

Objavljeno

Pise veliko, pa nic konkretnega. Varnost v prometu je sirok pojem. Teoreticno bi potem imeli enaka pooblastila kot policija.

Objavljeno
pred 13 minutami, IZTOK pravi:

Pise veliko, pa nic konkretnega. Varnost v prometu je sirok pojem. Teoreticno bi potem imeli enaka pooblastila kot policija.

(1) Občinski redarji na cestah v naselju (vključno z nekategoriziranimi cestami, ki so dane v javno uporabo), na občinskih cestah zunaj naselja in nekategoriziranih cestah zunaj naselja, ki se uporabljajo za javni cestni promet, izvajajo nadzor nad določbami tega zakona:

-       5. člena (varstvo okolja),

-       7. člena (odgovornost staršev, skrbnikov oziroma rejnikov),

-       prvega in drugega odstavka 16. člena (listine, ki jih morajo imeti pri sebi udeleženci cestnega prometa, razen listine o tovoru in pri opravljanju prevoza skupine otrok, potrdila o poklicnih vozniških izkušnjah),

-       17. člena (izločitev vozila iz prometa),

-       18. člena (čas trajanja izločitve iz prometa),

-       19. člena (odstranitev nepravilno parkiranega in zapuščenega vozila),

-       27. člena (dolžnost upoštevanja pravil),

-       31. člena (območje umirjenega prometa),

-       32. člena (območje za pešce),

-       33. člena (varnostni pas),

-       34. člena (zaščitna čelada),

-       35. člena (prepoved uporabe naprav ali opreme, ki zmanjšujejo voznikovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanje vozila),

-       37. člena (vožnja z vozilom po cesti),

-       41. člena (vožnja z vozilom na prehodu za pešce),

-       46. člena (najvišje dovoljene hitrosti),

-       47. člena (najvišje dovoljene hitrosti posameznih vrst vozil),

-       61. člena (odpiranje vrat vozila),

-       62. člena (zapustitev vozila),

-       63. člena (označitev ustavljenih vozil),

-       65. člena (ustavitev in parkiranje),

-       67. člena (parkiranje na parkirnem mestu označenem za invalide),

-       68. člena (območja kratkotrajnega parkiranja),

-       69. člena (izjeme parkiranja na prostoru, kjer to ni dovoljeno),

-       77. člena (pogoji za nalaganje in razlaganje tovora na cesti),

-       78. člena (pogoji za opravljanje gospodarske vožnje),

-       83. člena (udeležba pešcev v cestnem prometu),

-       84. člena (označitev pešcev),

-       petega in šestega odstavka 87. člena (varstva otrok),

-       88. člena, razen nad določbo sedmega in devetega odstavka tega člena (prevoz oseb),

-       92. člena (jahač, gonič in vodič živali v prometu ter pogoji za udeležbo živali v cestnem prometu),

-       93. člena (kolesa in kolesa s pomožnim motorjem), 

-       94. člena (vožnja voznikov koles z licenco), 

-       95. člena (pogoji za udeležbo motornih koles in mopedov v cestnem prometu),

-       97. člena (pogoji za uporabo posebnih prevoznih sredstev v cestnem prometu),

-       98. člena (prometna signalizacija),

-       99. člena (svetlobni prometni znaki).

(2) Občinski redarji izvajajo nadzor nad 46. in 47. členom tega zakona izključno s samodejnimi napravami in sredstvi za nadzor prometa, s katerimi se prekrški slikovno dokumentirajo, pri tem pa nimajo pravice ustaviti voznika.

(3) Občinski redarji na cestah v naselju, na občinskih cestah zunaj naselja in nekategoriziranih cestah zunaj naselja, ki se uporabljajo za javni cestni promet, urejajo promet, izvajajo ukrepe, določene s tem in drugimi zakoni, ter ukrepe, določene z občinskimi predpisi, ki urejajo promet v skladu s tem zakonom.

Objavljeno (popravljeno)
pred 47 minutami, maus pravi:

tole majo:

OBČINSKO REDARSTVO


Zakon o občinskem redarstvu (ZORed, Ur. list RS, št. 139/06 in 9/17) ureja obveznosti občin in pristojnosti državnih organov na področju občinskega redarstva.

Izvirna pristojnost na sistemskim urejanjem področja zasebnega varovanja sodi v Ministrstvo za javno upravo.

 

Ministrstvo za notranje zadeve je pristojno za nadzor nad zakonitostjo dela občinskih organov, občinskih uprav in občinskih redarstev pri izvrševanju tega zakona, pri čemer nudi občinam strokovno pomoč pri pripravi in izvajanju občinskega programa varnosti. Inšpektorat RS za notranje zadeve pa obravnava prekrške nezakonite reprodukcije in uporabe uniforme in označb občinskega redarstva.

 

Delovna področja in naloge občinskega redarstva določa zakon ali na podlagi zakona izdan občinski predpis. Iz tega izhaja tudi pristojnost posameznih ministrstev. Tako je npr. za predpise s področja cestnega prometa pristojno Ministrstvo za infrastrukturo, za področje zaščite živali Ministrstvo za kmetijstvo gozdarstvo in prehrano, za izvajanje prekrškovne zakonodaje pa Ministrstvo za pravosodje.


V  skladu z občinskim programom varnosti skrbi občinsko redarstvo za javno varnost in javni red na območju občine. Pristojno je:
 
– nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih; 
– varovati ceste in okolje v naseljih in na občinskih cestah zunaj naselij; 
– skrbeti za varnost na občinskih javnih poteh, rekreacijskih in drugih javnih površinah; 
– varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščino; 
– vzdrževati javni red in mir.

 

Občinski redar ima pri opravljanju nalog naslednja pooblastila:

 
– opozorilo; 
– ustna odredba; 
– ugotavljanje identitete; 
– varnostni pregled osebe; 
– zaseg predmetov; 
– zadržanje osebe; 
– uporaba telesne sile, sredstev za vklepanje in vezanje ter plinskega razpršilca. 
 
Strokovno usposabljanje občinskih redarjev, obdobno izpopolnjevanje in preskus znanja opravlja Policijska akademija Generalne policijske uprave v Tacnu.


Smernice za izdelavo občinskega programa varnosti

 

 

Kontakt:

Direktorat za policijo in druge varnostne naloge

Sektor za zasebno varstvo in občinska redarstva
T: 01 428 54 09

 

pred 26 minutami, Borutt pravi:

(1) Občinski redarji na cestah v naselju (vključno z nekategoriziranimi cestami, ki so dane v javno uporabo), na občinskih cestah zunaj naselja in nekategoriziranih cestah zunaj naselja, ki se uporabljajo za javni cestni promet, izvajajo nadzor nad določbami tega zakona:

-       5. člena (varstvo okolja),

-       7. člena (odgovornost staršev, skrbnikov oziroma rejnikov),

-       prvega in drugega odstavka 16. člena (listine, ki jih morajo imeti pri sebi udeleženci cestnega prometa, razen listine o tovoru in pri opravljanju prevoza skupine otrok, potrdila o poklicnih vozniških izkušnjah),

-       17. člena (izločitev vozila iz prometa),

-       18. člena (čas trajanja izločitve iz prometa),

-       19. člena (odstranitev nepravilno parkiranega in zapuščenega vozila),

-       27. člena (dolžnost upoštevanja pravil),

-       31. člena (območje umirjenega prometa),

-       32. člena (območje za pešce),

-       33. člena (varnostni pas),

-       34. člena (zaščitna čelada),

-       35. člena (prepoved uporabe naprav ali opreme, ki zmanjšujejo voznikovo slušno ali vidno zaznavanje ali zmožnost obvladovanje vozila),

-       37. člena (vožnja z vozilom po cesti),

-       41. člena (vožnja z vozilom na prehodu za pešce),

-       46. člena (najvišje dovoljene hitrosti),

-       47. člena (najvišje dovoljene hitrosti posameznih vrst vozil),

-       61. člena (odpiranje vrat vozila),

-       62. člena (zapustitev vozila),

-       63. člena (označitev ustavljenih vozil),

-       65. člena (ustavitev in parkiranje),

-       67. člena (parkiranje na parkirnem mestu označenem za invalide),

-       68. člena (območja kratkotrajnega parkiranja),

-       69. člena (izjeme parkiranja na prostoru, kjer to ni dovoljeno),

-       77. člena (pogoji za nalaganje in razlaganje tovora na cesti),

-       78. člena (pogoji za opravljanje gospodarske vožnje),

-       83. člena (udeležba pešcev v cestnem prometu),

-       84. člena (označitev pešcev),

-       petega in šestega odstavka 87. člena (varstva otrok),

-       88. člena, razen nad določbo sedmega in devetega odstavka tega člena (prevoz oseb),

-       92. člena (jahač, gonič in vodič živali v prometu ter pogoji za udeležbo živali v cestnem prometu),

-       93. člena (kolesa in kolesa s pomožnim motorjem), 

-       94. člena (vožnja voznikov koles z licenco), 

-       95. člena (pogoji za udeležbo motornih koles in mopedov v cestnem prometu),

-       97. člena (pogoji za uporabo posebnih prevoznih sredstev v cestnem prometu),

-       98. člena (prometna signalizacija),

-       99. člena (svetlobni prometni znaki).

(2) Občinski redarji izvajajo nadzor nad 46. in 47. členom tega zakona izključno s samodejnimi napravami in sredstvi za nadzor prometa, s katerimi se prekrški slikovno dokumentirajo, pri tem pa nimajo pravice ustaviti voznika.

(3) Občinski redarji na cestah v naselju, na občinskih cestah zunaj naselja in nekategoriziranih cestah zunaj naselja, ki se uporabljajo za javni cestni promet, urejajo promet, izvajajo ukrepe, določene s tem in drugimi zakoni, ter ukrepe, določene z občinskimi predpisi, ki urejajo promet v skladu s tem zakonom.

Evo tako je, me je Borutt prehitel. 107. člen ni naštet.

pred 40 minutami, IZTOK pravi:

Pise veliko, pa nic konkretnega. Varnost v prometu je sirok pojem. Teoreticno bi potem imeli enaka pooblastila kot policija.

Je treba vedet, kam pogledat...

Popravljeno . Popravil Primosio
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, Primosio pravi:

107. člena, ki ureja preverjanje psihofizičnega stanja ni naštetega, zatorej niso pooblaščeni za izvajanje preverjanja.

Evo tako je, me je Borutt prehitel. 107. člen ni naštet.

Je treba vedet, kam pogledat...

Voziš po predpisih, parkiraš na označeno parkirno mesto, plačaš parkirnino, stopiš ven in ga pobruhaš :P

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 5 minutami, Primosio pravi:

 

Evo tako je, me je Borutt prehitel. 107. člen ni naštet.

Je treba vedet, kam pogledat...

A jebi ga, mene so naucili citanja strojniskega prirocnika :D Za advokata si me ravno ne zelis:P

Objavljeno
pred eno uro, Primosio pravi:

Redarji nimajo pooblastil za preverjanje psihofizičnega stanja voznikov.

Sponzor prispevka PU Kranj

mal obrnejo zakone, pa bodo tut darsovci pa cp podjetja preverjali :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, maus pravi:

Voziš po predpisih, parkiraš na označeno parkirno mesto, plačaš parkirnino, stopiš ven in ga pobruhaš :P

 

Za kršitve JRM, je žal pristojen in to bi bilo nedostojno vedenje....:)

pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

mal obrnejo zakone, pa bodo tut darsovci pa cp podjetja preverjali :P

 

Ne ne, prej bodo dobili za te stvari pooblastilo poštarji, šele potem cestarji

Popravljeno . Popravil Primosio
Objavljeno
pred 3 minutami, Primosio pravi:

Za kršitve JRM, je žal pristojen in to bi bilo nedostojno vedenje....:)

zakaj mene .. sj je on pobruhan :huh: 

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

zakaj mene .. sj je on pobruhan :huh: 

Bruhati in biti pobruhan je razlika ;)

Objavljeno (popravljeno)

Bom pogledal v strojniski prirocnik, uporabil Gausovo krivuljo in bomo videli kateri od vaju bo prejel plaketo JRM

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, Primosio pravi:

Bruhati in biti pobruhan je razlika ;)

sj je vseeno .. svinski je on :P

nedostojno oblečen v javnosti in to v službeni ableki ;)

 

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
9 minutes ago, IZTOK said:

Bom pogledal v strojniski prirocnik, uporabil Gausovo krivuljo in bomo videli kateri od vaju bo prejel plaketo JRM

Ne pozabi ustrezne tolerance.. 

Objavljeno

Za Mausa ne vem, ziher ne velike, ker njemu se ze pri +/- 0.01 veliko pozna ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!