luxsa Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 4 minutes ago, DAMI34 said: lahko. Tudi gs1200 in 1250. Pa RS pa xr. Me puščajo hladnega. Pa zato ni nič narobe z njimi. Čist fajn mašine, ki mi ne 4 minutes ago, DAMI34 said: az lahko. Tudi gs1200 in 1250. Pa RS pa xr. Me puščajo hladnega. Pa zato ni ni No vsi te so ze zdavnaj mimo,dejstvo je da nimas pojma, raje se posvetimo problemom redy to race masinam. 🤣
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 30 minutes ago, skalar36 said: Ja. 450 bo. Lej, moj je bil edini do sedaj, ko se mi je ugasnil med vožnjo. Od vseh narejenih, do sedaj še nisem zasledil, da bi komu crknila ročka za gas. Mam neko tako srečo, da se dostkrat lih men nardi... A veš kako je zgledal. Ravno prehiteval sem 3 avte, rahlo v škarje, ko sem bil v štric z prvo vozečim avtom, samo odvzem moči. Nekako sem zmanevrilal med prvim in drugim avtom na rob cestišča. Edino prakirišče, tm daleč naokol... Mam zdej vedno slab filing ko o prehitevam. Med voznjo ne maram razmisljat, kaj mi bo crknil spet. Suzuk je kr OK. Se pravi, gres v nakup se enga motorja, edine blagovne znamke ki ti je crknila, in spravila v zivljensko nevarnost. U isti sapi se pa bojis enga druzga motorja, ceprav si imel z njihovimi izdelki pozitivno izkusnjo, in 0 problemov. Povrh, tvoj je bil najbol rizicnega tipa/kubature, bojis pa se enega precej drugacnega. Vsa dvom sloni na podlagi par yutub filmov. A sem OK sledil? Zagovarjam tezo, da se zase vedno pravilno odlocimo. Za to, please do go on. Rad preberem take zadeve, da vidim kako folk razmislja.
MiNa Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 3 urami, skalar36 pravi: da ti "ribne" nov motor. JBG kupci neradi priznajo da so "falil". Posebej tisti, ki dajo roko "obrit" za neko znamko. Vse lahko krepa, je pa zame pomembno da popravilo - servis ne traja in ne posega preveč v tošl. skalar36, DAMI34, Hytech in 1 other 4
skalar36 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi: Se pravi, gres v nakup se enga motorja, edine blagovne znamke ki ti je crknila, in spravila v zivljensko nevarnost. U isti sapi se pa bojis enga druzga motorja, ceprav si imel z njihovimi izdelki pozitivno izkusnjo, in 0 problemov. Povrh, tvoj je bil najbol rizicnega tipa/kubature, bojis pa se enega precej drugacnega. Vsa dvom sloni na podlagi par yutub filmov. A sem OK sledil? Zagovarjam tezo, da se zase vedno pravilno odlocimo. Za to, please do go on. Rad preberem take zadeve, da vidim kako folk razmislja. Popolnoma narobe slediš. Husa je mela neke res cudne zvoke v agregatu dans predvidevam kaj je bilo. Crknila mi je Aprillia 2x.Yamaha TRA mi je ugasnila med voznjo, tud med prehitevanjem, kljuc premalo obrnjen. Doma mi enkrat ni hotela vžgat, razloga ne vem, pol ure predn sm šu v Omiš.XTR mi je crknila v Ajdovščini. Ah...ne bom našteval, mam res full enih takih prigod. Sam vsi motorji so bli "budget". Če bom pa odkartal 16k+ Za Stroj me pa more še po jajcih pa po hrbtu čohat, ne pa da mam filing da sm kupu kinderjajček. Ko kupim kitajca vem da je kitajc... Se očekiva kak feler. Pr "premium" znamkah. Velikih vsotah pa... Par youtube filmov...sm se kr pozanimal v zadnjih mesecih, kok je tega. Ni malo. Proti drugim znamkam...enormno veliko. Alternativa obstaja . Kugelschreiber, Mavti in MiNa 2 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 11 minutami, luxsa pravi: No vsi te so ze zdavnaj mimo,dejstvo je da nimas pojma, raje se posvetimo problemom redy to race masinam. 🤣 hvala te informacije sem rabil luxsa 1
MiNa Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 2 urami, DAMI34 pravi: A to pomeni da sem fan KTM? Sto posto... pred 2 urami, skalar36 pravi: Sam sem tok neumen, da si bom še enga kitajca kupu... Si ziher? skalar36, Mavti, DAMI34 in 1 other 4
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 4 minutes ago, skalar36 said: Alternativa obstaja Vedno! DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 2 minutami, skalar36 pravi: Popolnoma narobe slediš. Husa je mela neke res cudne zvoke v agregatu dans predvidevam kaj je bilo. Crknila mi je Aprillia 2x.Yamaha TRA mi je ugasnila med voznjo, tud med prehitevanjem, kljuc premalo obrnjen. Doma mi enkrat ni hotela vžgat, razloga ne vem, pol ure predn sm šu v Omiš.XTR mi je crknila v Ajdovščini. Ah...ne bom našteval, mam res full enih takih prigod. Sam vsi motorji so bli "budget". Če bom pa odkartal 16k+ Za Stroj me pa more še po jajcih pa po hrbtu čohat, ne pa da mam filing da sm kupu kinderjajček. Ko kupim kitajca vem da je kitajc... Se očekiva kak feler. Pr "premium" znamkah. Velikih vsotah pa... Par youtube filmov...sm se kr pozanimal v zadnjih mesecih, kok je tega. Ni malo. Proti drugim znamkam...enormno veliko. Alternativa obstaja . čak sam mal..husa je mela čudne zvoke in je "skor" crknila? Če ne crkne, še ni problem...drugo je pa, kot smo v temi "servisna podpora" ko problem nastane. Edini pravi in tehten odgovor je tule: Vsekakor pa veljajo izjave tudi kontra situacije. Sem mel problem s KTM in niso hoteli rešiti. Veliko je bilo v tej temi zapisanega okrog "felten". Ma okrog crkovanja LC8 čisto nič!!! pred 1 minuto, MiNa pravi: Sto posto... kar se tiče smajlija na faci ja... pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi: Vedno! in ne sam ena
Nightmare Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 Matr, @DAMI34 jst sm ti tolk hvalez, da si mi prodal LC8, ki tudi pri 70k km se dela. Očitno bi kateri koli drug crknil. Lp, Samo DAMI34 in MiNa 2
skalar36 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 (popravljeno) pred 19 minutami, DAMI34 pravi: čak sam mal..husa je mela čudne zvoke in je "skor" crknila? Da mi je skor crknila nisem zapisal. Sem twe pa že takrat spraševal, ce tebi dela isto. Tok motorjev sem pa že imel, da prepoznam, če kaj ne deluje cist tko kot bi moralo. A bo crknila al ne...pojma nimam. Nisem tvegal. Prcakvat, da bo na MS kdo zapisal o crkovanju... Kok imamo aktivnih članov? Kok imamo dejanskih lastnikov teh agregatov, ki so clani? Če pa že kdo kaj zapiše, pa cist po slovensko...kamnjat. sej vidiš...prlimas kak video, pa je takoj mesarsko klanje. Po drugi strani pa pisat o problblemih, potem pa dat na AN. Slovenija je majhna. Pa nima niti toliko veze. Ta agregat ima probleme, preprost odgovor na vprasanje...da ali ne...je DA Rabljen SA pride okrog 16k. Nov GX 16k. Ni tezka izbira. Debata se je razvnela, k sm prilimal en video. En! K bi vedu kok sm jih dejansko pogledu pa prebral na to temo... Ne najdem strojeloma na afriki twin, TRA 900, versysu 1000, suzukiju v strom.... Zakaj ne KTM u prodaja tok upadla...hkrat se je kitajcem in BMW jem dvignila...ni težko ugant. Slo ni relavantna, nismo niti za eno prednestje ene mal vecje drzave. Popravljeno Oktober 17. Popravil skalar36 Hytech in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 2 minutami, Nightmare pravi: Matr, @DAMI34 jst sm ti tolk hvalez, da si mi prodal LC8, ki tudi pri 70k km se dela. Očitno bi kateri koli drug crknil. Lp, Samo tut slepa kura zrno najde 😛
DAMI34 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 7 minutami, skalar36 pravi: Zakaj ne KTM u prodaja tok upadla...hkrat se je kitajcem in BMW jem dvignila...ni težko ugant. Slo ni relavantna, nismo niti za eno prednestje ene mal vecje drzave. kateremu segmentu? visoki in predrag GS segment? ja... segment adv mopedov ranga 800-900...pa dvomim. Sicer pa ni nič narobe s posnetkom, ki si ga prilimal. Je samo zgolj in eno mnenje. Bolj pomembna mnenja pa so: lastnikov lc8, lastnikov KTM in problemov, ki jih/nimajo na servisu. Se strinjaš? In če se to še vedno ne pomeni, da moraš kupit KTM. Men je gladko kdo kaj kupi, pričakujem pa malce realne ocene. (razn pri Kove..šalamala...da se kdo ne zažge iz protesta )
Kugelschreiber Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 (popravljeno) 27 minutes ago, skalar36 said: Zakaj ne KTM u prodaja tok upadla... IMO ker so neprivlacni. In ker je z GS in Multistrado ocitno lazje zivet kot z ogromnim V2. Glej kako se je prodajala multistrada 1. Se ni. Pa ni bil slab stroj. Samo FUGLY. Z novo obliko je ratala hit, z V4 ruši hisne rekorde. teli radikalni KTMjevi frisi so prepoznavni. Celi stroji so bol za ljubitelje kot za maso. Popravljeno Oktober 17. Popravil Kugelschreiber DAMI34 1
hribuc Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 Men so tud govoril da Aprilia crkuje pa mam že tretjo pr hiš pa hudič kr deluje Kugelschreiber, MiNa in DAMI34 3
skalar36 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 35 minutami, Kugelschreiber pravi: IMO ker so neprivlacni. In ker je z GS in Multistrado ocitno lazje zivet kot z ogromnim V2. Glej kako se je prodajala multistrada 1. Se ni. Pa ni bil slab stroj. Samo FUGLY. Z novo obliko je ratala hit, z V4 ruši hisne rekorde. teli radikalni KTMjevi frisi so prepoznavni. Celi stroji so bol za ljubitelje kot za maso. Men se na zdi neprivlačen. Zlo je hud, lep in fajn karakter, dobre specifikacije, rajs ga bi mel kot multistado, al pa GS, sam ni zanesljiv kot japaner. In zadnjič zapišem, za dnar, ki ga zahtevajo, ne bi smelo bit če-ja. Med korono je SA 1290 stal okrog 21k eur! Zdej smo tle dognal. Lohk se preselmo vb temo Voge, tam sm prilimal 2 videa. To bo sele debata na ta deževen dan! DAMI34 1
Luka66 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 No jaz sem imel dva oranžna divjaka: 1. ADV 1190: dve leti in 2x so mi ga poskušali ukrast z lomljenjem kontaktne ključavnice, v It in v Slo (opisano v drugi temi)....naredil cca.24K km, vozil po Maroku kjer je bilo nad 50C.... reklamacije dve: napokana prednja šipca okrog vijakov, ker so verjetno vijake pri montaži pretegnili, reklamacija šla BP. puščanje platišč, padaje tlaka 0.5-1bar po cca. 2-3 tednih v garaži, sicer nič drastičnega, tu je bio nekaj več "nategovanja" pri uradnem serviserju, ker menda tega KTM ni priznaval, pa mi potem na uradnem servisu menjali gumijasti tesnilni trak platišča na garancijo...potem ga prodal, da mi ga tretjič res nebi ukradli ☹️ 2. 1290 SAS: štiri sezone nekaj čez 44K km, brez reklamacije in okvar..... delal kot BP, vozil z njim od najbolj zahodnega, do najbolj vzhodnega dela Evrope v precej različnih vremenskih okoliščinah in konkretno naložen....še vedno pogrešam tisto njegovo brutalnost pri pospeševanju iz nizkih obratov in kirurška preciznost v ovinkih, ki ji po mojem občutku ni kos noben bajk v tem razredu, pa sem imel skoraj vse bajke tega razreda v domači garaži, kakšnega pa se primerjalno potestiral.....je pa bil v vročih dneh pri počasni vonji živčen in utrujajoč po celem dnevu....bajk, nekoliko čudnega izgleda, za skoz vozit dinamično, mi bo ostal za vedno v lepem spominu, kje vse me je, oz. naju z ženo srečno pripeljal 👍 trenutno glede na to kar nudi (oprema, zmogljivosti), definitivno najboljši nakup v tem razredu.... bajkerji pač kupujemo po svoje.... Kar se pa okvar tiče, v tem velikem ADV razredu.... vsi se kvarijo, vprašanje je, če so v številu res neke velike razlike pri odstotku, glede na število bajkov v pogonu, bistvena razlika je v tem, kako na tiho jih kakšen proizvajalec odpravi, ali ne...in koliko si lastniki upajo povedat, napisat.....KTM je tukaj nekoliko mačehovski, predvsem do pooblaščenih serviserjev, ki jim (če je še tako), delo pa jim plačajo šele konec leta za nazaj (dele za menjavo dobijo takoj), kar jih spravlja v neugoden položaj in se potem otepajo tako in drugače...če se gremo potovalne avanturiste, je velik + da imajo kakšen servis praktično v vsaki od boga pozabljeni luknji tega sveta, podobno le še Honda in BMW v glavnih mestih, ostali so pa v tem pogledu žalujoči, kljub njihovim ADV modelom.... SREČNO MiNa, Somrak, DAMI34 in 5 others 7 1
Hytech Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 (popravljeno) Tole je s fb, mi je prjatu kopiral in poslal, jaz sem dal samo v prevod, ker je v originalu v italjanščini zapis... Je pa se za zamislit, ko kupuješ in prebiraš takšne in drugačne zapise, ki jih ni malo, kot je že skalar napisal... Pregledal že svašta in prišel nekako do ugotovitve, da največ napak imajo sdgt-ji z tftjem, tisti brez pa full manj, kar mi je "zanimivo" This is my third SD GT, purchased new in June 2024, a great bike, but unfortunately I was left stranded on August 12th while going on vacation with my wife. The bike was repaired in 2 weeks. We left for vacation on September 10th and were left stranded again, always with my wife in tow... vehicles can break down even if 2 times in 3 months of life seems excessive on a bike of this caliber and cost, what is intolerable is the complete abandonment of KTM which boasts excellent assistance services with its "Mobility Service", but in reality they didn't even come to pick me up and I had to return independently from another state, at my own expense abandoning the bike at the location of the breakdown (after 24 hours of useless waiting!!!!!!) and which I then had to pick up again at my own expense... if this is the current after-sales service I don't know how long they will last. The bike is fantastic (I wouldn't have bought 3 otherwise), but KTM's after-sales service has disappeared and it is unacceptable. Obviously now I'm asking for damages with a lawyer and we'll see how it ends, even if from the first response they are literally washing their hands of it by passing the buck. Nekdo je vprašal še kaj je bil vzrok za okvaro..Odg:prvič vodna črpalka in termostatski ventil drugič vodna črpalka in izmenjevalec. Obakrat sta bila zmešana voda in olje Popravljeno Oktober 17. Popravil Hytech skalar36, MiNa in DAMI34 1 2
skalar36 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 Tudi @Kmet2 se "hvali" da bo nek dan na to temo nekaj napisal...čakamo... Škoda, da se ta znamka (tovarna)obnaša mačehovsko do svojih strank. Sploh exstended warranty, ter mobille warranty. Moram povdarit, da sam večinoma iščem zadetke v angleško govorečih državah, ker se mi zdi ena majhna Slovenija nerelavantna, za celotni trg. Pa nobenih podatkov/ info ni. Je pa lepo slišat da Seleš ne komplicira z garancijami. Nekako daje zaupanje. Žal pa na koncu odloča tovarna. To sem uspel dognat v vsem materijalu, ki sem ga pregledal.
Hytech Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 Kmet mislim, da bo težko kaj napisal, ker ga je dal Dami v banovce na počitnice se mi zdi Se strinjam, tukaj iskat feedback nima smisla, premajhni smo pa premal motorjev... Tujina pove veliko več.. Si pravilno dognal ktm austrija je tisti,ki bo ali ne odobril... Zato jaz sploh ne razmisljam več o novem, a pri rabljenemu, da se kej začne, pismo to znaš dobro colat za popravila... Tale iz zapisa,ki sem ga delil se mi zdi,da drugič že ista napaka.. skalar36 1
Luka66 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 (popravljeno) Ta asistenca "Mobility Service" je v veliki meri odvisen od države, celine, kar sicer nebi smelo biti tako, je pa reala, razlika med Patagonijo, USA, Nemčijo, ali Italijo....ko so men mojstri na Siciliji kradli 1190ADV in zlomili kontaktno ključavnico, da sem bil nevozen, sem klical KTM uradni servis, petek, mislim, da okrog 18 ure, vendar odgovor: scusi chiuso, lunedi... da bi kdo prašal ali rabim pomoč, niti slučajno, vpršanje, če so me sploh hoteli razumet po ang....ma kaki mobilni servis 🤣 še policajev nisem uspel priklicat do pon,..... veliko odvisno tudi od serviserjev samih......preveč je komercialnega nakladanja in prikazovanja idealne poprodajne slike, pri prodaji, vseh proizvajalcev moto in avto, na kar znova in znova naivno nasedamo kupci, ko pride do težave v tujini pa, mister we have a big problem...tako, da na to se zanašat ravno ni koristno, pri nobenem proizvajalcu vozil. Če bi bilo res toliko problemov s pomarančami, pa se jih verjetno največ od vseh bajkov, vozi izven lepih, urejenih cestišč, bi se naši lubi slovenčki najbolj jokcali in pritoževali 🤪 So pa zagotovo prenovljenega 1290 SAS izpopolnili, tudi mehansko agregat, ne le tank dol za boljše težišče, radarski tempomat in seveda kup sofisticiranega softvera in elektronike, kar zna bit problem. Popravljeno Oktober 17. Popravil Luka66 MiNa, DAN, skalar36 in 1 other 4
skalar36 Objavljeno Oktober 17 Opozori Objavljeno Oktober 17 pred 1 minuto, Luka66 pravi: Če bi bilo res toliko problemov s pomarančami, pa se jih verjetno največ od vseh bajkov, vozi izven lepih, urejenih cestišč, bi se naši lubi slovenčki najbolj jokcali in pritoževali 🤪 Lej, tebe res cenim. Tudi zelo cenim tvoje mnenje. Vem, da imaš veliko izkušenj in znanja. Ampak v tem delu se pa ne strinjam. Slovenija je res majhna. Če "pošinfaš" svoj motor, ga boš res težko prodal na Avtonetu. Tega se marsikdo zaveda. Slovenija je tako majhna, da vsak nekoga pozna..pozna tega..unga.. itd. Potem je pa še faktor, da v SLO motor, ki doseže 30K km, je za odpis,. Sej večina motorjev na Avtonetu nima več kot 30k km, čeprov so stari po 15 let... Veliko ljudi ne bo napisalo "realnega stanja". Potem se ne piše veliko kritik. Sam sem res prebral ogromno matrijala na to temo...ja, se jim zgodi. Tvegat za tako vsoto denarja, glede na to , da se drugim proizvalalcem ne zgodi...pa nikoli ne veš kateri je "limona". Luka66 in MiNa 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 18 Opozori Objavljeno Oktober 18 pred 12 urami, Hytech pravi: Kmet mislim, da bo težko kaj napisal, ker ga je dal Dami v banovce na počitnice se mi zdi Se strinjam, tukaj iskat feedback nima smisla, premajhni smo pa premal motorjev... Tujina pove veliko več.. Si pravilno dognal ktm austrija je tisti,ki bo ali ne odobril... Zato jaz sploh ne razmisljam več o novem, a pri rabljenemu, da se kej začne, pismo to znaš dobro colat za popravila... Tale iz zapisa,ki sem ga delil se mi zdi,da drugič že ista napaka.. tema ima 54 strani, tule je marsikaj zapisanega od marsikoga o njegovem vtisu poprodajne podpore. Sploh v začetku, ko je KTM začel s cestnim programom in bolj velikimi mašinami. Kar pa se tiče mobilne garancije, mojo 901 (ampak je vse pod okriljem ali isto kot pri ktm) sem 2x poslal v Ljubljano na servis, ker se mi je ni dalo vozit. Pušča hladilna tekočina, poklical številko, povedal motor in model in je zavarovalnica (mislim, da je Generali za Husqvarno itak dobiš ob nakupu kartico in št. mobilne garancije) poslala prevoz. Kaj bi se zgodilo, če bi bil 1000km stran ne vem, ker nisem niti pogojev mobilne garancije prebral.
franc Objavljeno Oktober 18 Opozori Objavljeno Oktober 18 Ktm in R2R (ready to race) , se je malo izpel. Večina uporabnikov niti približno ne more/ne zna, izkoristiti zmogljivosti in potem dela na prenizkih obratih ipd. Nekaj podobnega se je dogajalo porsche-jem 356 spider v ameriki (nekoč davno) . Super avto z odličnim motorjem, ki pa je v ameriki serijsko crkoval. Končno so pogruntali, da je problem v "promenadni" vožnji za katero ni bil zasnovan. Jaz poznam enega "pacienta" , ki je "vadio dušu" 990, pa na 90 k km ni bilo potrebno niti ventilov nastaviti, ostali pa se obremenjujemo s stotinkami. Vsi se "palimo" na konje, težo, hod vzmetenja... potem pa tega ne znamo/zmoremo "porabiti" . lp Luka66, skalar36, DAN in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Oktober 18 Opozori Objavljeno Oktober 18 pred 11 urami, skalar36 pravi: Če "pošinfaš" svoj motor, ga boš res težko prodal na Avtonetu. Tega se marsikdo zaveda. Slovenija je tako majhna, da vsak nekoga pozna..pozna tega..unga.. itd. Potem je pa še faktor, da v SLO motor, ki doseže 30K km, je za odpis,. Sej večina motorjev na Avtonetu nima več kot 30k km, čeprov so stari po 15 let... Veliko ljudi ne bo napisalo "realnega stanja". Potem se ne piše veliko kritik. Sam sem res prebral ogromno matrijala na to temo...ja, se jim zgodi. Tvegat za tako vsoto denarja, glede na to , da se drugim proizvalalcem ne zgodi...pa nikoli ne veš kateri je "limona". ne rabiš nič beležit ali pošimfat ktm, je kar dejstvo da KTM ne obdrži cene (rabljen) kot jo BMW in da ga boš težje prodal. To je potrebno vzeti v zakup pri nabavi. Največ seveda izgubiš pri novem in dragem.
stuhec Objavljeno Oktober 18 Opozori Objavljeno Oktober 18 je kje dober seznam vsem modelov kaj obstajajo ? zanima me exc od 2015 let naprej
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se