Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno

ps. glede na njihovo situacijo, so tudi tile popusti bolj švoh. Ne da so motorji slabi, kje pa, z veseljem odkartam ta denar, ki je nekje realen v primerjavi s konkurenco, ampak zakaj ga bi? :P

Bodo moral kar poduplirat popust, da se znebijo zalog. 

  • Hvala 1
Objavljeno

Prou vedu sem,da boš skočil, čim neki ne bo v prid ktmju napisano, si kot fantek z big egom,ki ne prenese kritike..

Ti ne rabiš nič pogledat, ti vse veš, ker si imel oziroma imaš ktm, dej smanji taj ego no, pa si poglej posnetek, pa boš videl v kakšnem kontekstu je Duje rekel kratko trajni motor, pa v posnetku govori ženska,ki je bila zaposlena v ktm na pomembnem položaju, ki ima več pojma o ktm kot ti..

Se pa strinjam glede popustov, podvojit popuste minimalno sploh, ko slišiš da je proizvodnja koštala cca3000eur za motor, cene pa kot,da so iz zlata..

  • Hvala 1
Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

Bodo moral kar poduplirat popust, da se znebijo zalog. 


Slabe opcije imajo. Ce hocejo v prihodnosti obdrzat imidž in visoke marže, zdej ne smejo razprodat po budget cenah. Pol ne bo vec ugleda. Nikoli. BMW in Ducati zalog ne dampirata. To bi raztužilo se tistih zadnjih 5 oranznih navdusencev, ki so za motorje lani in v 23 odkartali polno, premium, ceno. In pol bi gobcali…

 

glavni problem se mi zdi vremenska. Vse drugo zgleda OK. Al vremenska…

3 minutes ago, Supertech said:

pa v posnetku govori ženska,ki je bila zaposlena v ktm

Zdej bomo pa babe na motoforumu poslusali? Pa kaj si s tepke padu? :D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
7 minutes ago, Kugelschreiber said:


Slabe opcije imajo. Ce hocejo v prihodnosti obdrzat imidž in visoke marže, zdej ne smejo razprodat po budget cenah. Pol ne bo vec ugleda. Nikoli. BMW in Ducati zalog ne dampirata. To bi raztužilo se tistih zadnjih 5 oranznih navdusencev, ki so za motorje lani in v 23 odkartali polno, premium, ceno. In pol bi gobcali…

 

glavni problem se mi zdi vremenska. Vse drugo zgleda OK. Al vremenska…

Zdej bomo pa babe na motoforumu poslusali? Pa kaj si s tepke padu? :D 

Sem hotu napisat,da zdej se bo zih kdo oglasil,da ženska pa že ne bo pametovala...(kot je bilo rečeno v posnetku)... :)

  • Haha 1
Objavljeno
pred 23 minutami, Kugelschreiber pravi:


Slabe opcije imajo. Ce hocejo v prihodnosti obdrzat imidž in visoke marže, zdej ne smejo razprodat po budget cenah. Pol ne bo vec ugleda. Nikoli. BMW in Ducati zalog ne dampirata. To bi raztužilo se tistih zadnjih 5 oranznih navdusencev, ki so za motorje lani in v 23 odkartali polno, premium, ceno. In pol bi gobcali…

 

 

 

Se strinjam, sam to je njihov problem. Ekonomski problem.

1. imiđ so že izgubili, ne v tem kaj motor je, ampak v tem, kaj firma je. Preveč zadolženosti, preveč mučk itd..

2. narod ne jebe samo mal popusta, žal. Tudi narod ni neumen, pa z lahko trdim, da kamorkol pogledam segment okrog 800ccm pri adv motorjih, je vedno ktm zraven, če ne celo v večini. To pomeni , da so ga zlahka preplačevali (smo ga) za 10-20%)

3. premium mašine so tudi noro zanimive. Kolk njih to košta, kupca skor ne briga. Da imajo željo konkurirat BMW GS pri pretiranih cenah, je tudi njihov problem, vem pa da so njihove premium mašine noro noro dobre in imajo svoje probleme. Te probleme lahko nasloviš z nižjo ceno in kvalitetno poprodajno podporo.

4. si bodo moral priznati da niso niti na nivoju BMW (po fanatizmu kupcev) še manj Ferrari (beri duče), pa čeprav so njihove zadeve 1290 ali 1390 zlo dobre. Si bi upal trditi, da presegajo BMW in vsaj konkurirajo Ducatiju.

Seveda sem ekonomijo v tem primeru izpustil. Gledam samo na to, kaj mašina nudi, zmore, koliko nasmeška nudi.

Če bi pa moral ovrednotiti ktm blagovno znamko napram ostalim bi takole rekel:

1. zelo dobra ciklistika, igrivost in lahkotnost upravljanja in stock oprema

2. verjetno najboljša elektronika

3. šepanje pri poprodajni podpori

4. nihanje pri kontroli kvalitete

5. pretiravanje s ceno

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

koliko nasmeška nudi

Tile nasmeski, to so valuta za najstnike. Ocitno niso dojeli, da ima ciljna skupina 1290ADV vecinoma drugacn smisel za humor.
 

tel sm rect samo, da ne racunaj na 50% popuste. Se bols, ne si jih zelet. Do njih bo prslo samo ce upniki obupajo in se odlocijo KTM potopit.  
 

1 hour ago, Supertech said:

Sem hotu napisat,da zdej se bo zih kdo oglasil,da ženska pa že ne bo pametovala...(kot je bilo rečeno v posnetku)... :)

sej je lepo povedala. KTM ni vec to kar je bil, ampak vseeno vec al manj vozi superduka. Zanimivo, ne? Ni sla na mt10? Superduka drgne. 
 

ne vem, res. Odkar sm se vozkal z africo twin, je Norden kr na lepem prsu v razsirjen izbor. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Tile nasmeski, to so valuta za najstnike. Ocitno niso dojeli, da ima ciljna skupina 1290ADV vecinoma drugacn smisel za humor.
 

tel sm rect samo, da ne racunaj na 50% popuste. Se bols, ne si jih zelet. Do njih bo prslo samo ce upniki obupajo in se odlocijo KTM potopit.  
 

 

ma v bistvu ni to moj problem, a se strinjaš. 10x rajši ktm 1290 adv za 50% popusta (mehanika mam svojga), kot pa ultra duper precenjeno GSko :P

ps. Nordena dobiš pri mena lahko...z lahkoto, za razširjen test, recmo vikend verzija. Pa ne ker navijam za blagovno znamko, zgolj, ker sva frenda in te poznam. Mnenje si itak lahko ustvariš svoje.

 

  • Haha 1
Objavljeno
15 minutes ago, DAMI34 said:

ma v bistvu ni to moj problem, a se strinjaš. 10x rajši ktm 1290 adv za 50% popusta (mehanika mam svojga), kot pa ultra duper precenjeno GSko :P

ps. Nordena dobiš pri mena lahko...z lahkoto, za razširjen test, recmo vikend verzija. Pa ne ker navijam za blagovno znamko, zgolj, ker sva frenda in te poznam. Mnenje si itak lahko ustvariš svoje.

 

Ne vem, GS ocitno generira precej vec nasmehov kot vsi katumi huse jn gasgasi skupaj. A je pol res precenjen? Ker…nasmeh je u resnici neprecenljiv, a ne? 
 

ne upam se uzet tvoje huse, ker bi fedre tako preštelal, da bi jih ti mikro nastavil sele enkat konc sezone 27 hehe.

  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 56 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ne vem, GS ocitno generira precej vec nasmehov kot vsi katumi huse jn gasgasi skupaj. A je pol res precenjen? Ker…nasmeh je u resnici neprecenljiv, a ne? 
 

ne upam se uzet tvoje huse, ker bi fedre tako preštelal, da bi jih ti mikro nastavil sele enkat konc sezone 27 hehe.

zate ni rešitve, oziroma je sam še ena : GS :P

 

  • Haha 1
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, Kugelschreiber said:

Tile nasmeski, to so valuta za najstnike. Ocitno niso dojeli, da ima ciljna skupina 1290ADV vecinoma drugacn smisel za humor.
 

tel sm rect samo, da ne racunaj na 50% popuste. Se bols, ne si jih zelet. Do njih bo prslo samo ce upniki obupajo in se odlocijo KTM potopit.  
 

sej je lepo povedala. KTM ni vec to kar je bil, ampak vseeno vec al manj vozi superduka. Zanimivo, ne? Ni sla na mt10? Superduka drgne. 
 

ne vem, res. Odkar sm se vozkal z africo twin, je Norden kr na lepem prsu v razsirjen izbor. 

Ja je povedala, da ni več to kar je bil (zadnje čase!) to zadnje čase bi lahko tudi bolj točno opredelila, ker lahko je od 2020, ali pa 10let nazaj...

Mi je bilo pa čist čudno, prvo ljudi bjezte od ktm, potem kasneje pa, da ne vozi R1M, ampak večinoma superduka, okej sej lahko razberemo po rekciji kako pove, da ga je dobila precej ceneje, da popust je bil konkreten, mogoče iz tega naslova ga ima, nevem, ampak enkrat bjezte stran, drugič ga pa fura večinoma, wtf..

Se pa verjamem,da pelje sd/gt fajn dobro,ker mnogo folka,ki ga imajo ali so ga imeli povejo,da je zelo lepo vozen za na cesto...

kako zdej spet dvo valjnik,a nimaš dost, pa bi raje štiri? :P 

 

Popravljeno . Popravil Supertech
Objavljeno
pred 10 minutami, Supertech pravi:

Ja je povedala, da ni več to kar je bil (zadnje čase!) to zadnje čase bi lahko tudi bolj točno opredelila, ker lahko je od 2020, ali pa 10let nazaj...

Mi je bilo pa čist čudno, prvo ljudi bjezte od ktm, potem kasneje pa, da ne vozi R1M, ampak večinoma superduka, okej sej lahko razberemo po rekciji kako pove, da ga je dobila precej ceneje, da popust je bil konkreten, mogoče iz tega naslova ga ima, nevem, ampak enkrat bjezte stran, drugič ga pa fura večinoma, wtf..

Se pa verjamem,da pelje sd/gt fajn dobro,ker mnogo folka,ki ga imajo ali so ga imeli povejo,da je zelo lepo vozen za na cesto...

kako zdej spet dvo valjnik,a nimaš dost, pa bi raje štiri? :P 

 

V4 je logično nadaljevanje :P

SD in SDGT sta dva prekleto posrečena modela. In prekleto dobra.

59286223_2295821033820769_819380967239057408_n.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Ne vem, GS ocitno generira precej vec nasmehov kot vsi katumi huse in…

.... nasmeh je u resnici neprecenljiv, a ne? 
 

.

... res je neprecenljiv :D

 

 

ps.

.... povem iz "prve roke" :kva2:

  • Haha 1
Objavljeno

@Supertech, @DAMI34, ne briga me, dva, tri, stiri…res me boli kurac kolk cilindrov. Absolutno ne rabim GS, samo 15°C rabim. Pa mal sonca. Se mi zdi de je dopust abstinencno krizo se povecal. 

  • Zmeden 1
  • Šokiran 1
Objavljeno

.

... no, tud čez tegale ne morem rečt žal besede :eek:

... res pa je, da sem imel tud dobro "poprodajno storitev" :kva2:

 

20151211_114304.jpg

Jamnik.jpg

  • Všeč mi je 4
  • Srček 1
Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

@Supertech, @DAMI34, ne briga me, dva, tri, stiri…res me boli kurac kolk cilindrov. Absolutno ne rabim GS, samo 15°C rabim. Pa mal sonca. Se mi zdi de je dopust abstinencno krizo se povecal. 

ni emođija sočustvujem :P

ma bi ti ga dal, dva no, al pa tri :P

 

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, DAMI34 said:

V4 je logično nadaljevanje :P

SD in SDGT sta dva prekleto posrečena modela. In prekleto dobra.

59286223_2295821033820769_819380967239057408_n.jpg

Tuki z V4 pa jaz borbam/gruntam, sem našel eno TV4 fino po mojih kriterijih ampak, ko dam + in - na papir, s kar veliko mero zmaga sdgt :P

2 hours ago, Kugelschreiber said:

@Supertech, @DAMI34, ne briga me, dva, tri, stiri…res me boli kurac kolk cilindrov. Absolutno ne rabim GS, samo 15°C rabim. Pa mal sonca. Se mi zdi de je dopust abstinencno krizo se povecal. 

 

 

kva je s tem forumom kr v en post meče ko druzga quotaš 🙄

Popravljeno . Popravil Supertech
Objavljeno

kemičnikuli, ti nemaš pravo na glasanje okoli abstinenčne krize...a prov, da nam jst jamrat začel :lol1:

  • Haha 1
Objavljeno
6 hours ago, DAMI34 said:

a bom, če so povedali, pol pa drži a ne :P

 

 

ps. ne rabim nič gledat. Mel sem 3x ktm (en ima drugo ime). Testiral sem še vsaj 6 drugih modelov. Vem o čem govorim. Definitivno ne o tem, da je vse zlato, kar se sveti. Definitivno tudi poznam servisno podporo, torej trud nekaterih naših dobaviteljev in serviserjev, igrnoranco principala in mačehovski odnos matične firme. Pa vedno, na koncu ne moram jokat o kratkotrajnosti. Vsaj v mojem primeru ne, če ma SDGT preko 75kkm, 790adv 40kkm, Norden 901 (ja to je ktm) 30kkm, pa poznam kup lastnikov, ki majo preko 100kkm. Tudi največji frajer, ki ga je omenil @Supertechmora imeti na svojem 1190 preko 60kkm. Res da skos joka (o tem ne bom sodil) ampak oćitno motor še dela. Kok ma težko roko ali nogo, pa tudi vemo.

 

Ta intervju - video,ki sem ga prilepil, je eden izmed redkih, če ne edini, ki pove resnico, kaj se je dogajalo v firmi KTM v razvojnem centru, punca obvlada u nulo, kot projektna menegerka je izkusila marsikaj, po žilah ji teče bencin, motorje ful obvlada. Je pa tako, da taka 2 urna razprava ni za vsakogar danes, ker je potrebno nekaj koncentracije. Danes je že vsak tester motorjev, samo da zna vklopit gopro in malo zmontirat skupaj posnetke, in to pa vsak gleda. KTM-i crkujejo, to je dejstvo, pa sem jih imel dosti in res užival z njimi,  in to kar razlaga punca v videu, se širi tudi na prodajnike, ta prevzetnost jih je med drugim tudi povozila, njih ni zanimala konkurenca, popravki detajlov, polni sebe, in ta virus se je razlegel na vse, tudi prodajnike, dober primer je naš zastopnik v SLO, skratka, res zanimiv video. Aja, Pier - tatamata KTM je najprej pobral velike državne subvencije za gradnjo tovarne in vse ostalo, potem je filtriral keš v Azijo, boli njega K.... za KTM, samo keš, mladi menedžerji kot primer te zagrebčanke (mimogrede, visoka je 184cm) so pa res živela s srcem za razvoj KTM, ampak v vodstvu so jih odjeb....i, pa itak se vidi, kako malo je sedaj v novem razvojenem oddelku motoristov, nekje, 23 procentov, jaoooo, pa vsi polni sebe. 

  • Všeč mi je 5
Objavljeno
pred 33 minutami, Loba pravi:

Ta intervju - video,ki sem ga prilepil, je eden izmed redkih, če ne edini, ki pove resnico, kaj se je dogajalo v firmi KTM v razvojnem centru, punca obvlada u nulo, kot projektna menegerka je izkusila marsikaj, po žilah ji teče bencin, motorje ful obvlada. Je pa tako, da taka 2 urna razprava ni za vsakogar danes, ker je potrebno nekaj koncentracije. Danes je že vsak tester motorjev, samo da zna vklopit gopro in malo zmontirat skupaj posnetke, in to pa vsak gleda. KTM-i crkujejo, to je dejstvo, pa sem jih imel dosti in res užival z njimi,  in to kar razlaga punca v videu, se širi tudi na prodajnike, ta prevzetnost jih je med drugim tudi povozila, njih ni zanimala konkurenca, popravki detajlov, polni sebe, in ta virus se je razlegel na vse, tudi prodajnike, dober primer je naš zastopnik v SLO, skratka, res zanimiv video. Aja, Pier - tatamata KTM je najprej pobral velike državne subvencije za gradnjo tovarne in vse ostalo, potem je filtriral keš v Azijo, boli njega K.... za KTM, samo keš, mladi menedžerji kot primer te zagrebčanke (mimogrede, visoka je 184cm) so pa res živela s srcem za razvoj KTM, ampak v vodstvu so jih odjeb....i, pa itak se vidi, kako malo je sedaj v novem razvojenem oddelku motoristov, nekje, 23 procentov, jaoooo, pa vsi polni sebe. 

ja, 2 uri poslušat zgodbo, je težko :) sem začel in je dolgočasno...

je kaj hudo pomembnega povedala, da moramo še tu vedet?

 

Objavljeno

V bistvu, da je važen samo denar. Zmanjševanje stroškov zjeb... vse kar bi bilo neka presežna vrednost. Ktm-i so "uporabni" iz obdobja 2004-2012 + par izjem, ostalo "beži" . In da pri Yamahi (ali kjer koli drugje) ni čisto nič drugače.

lp

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 12 urami, Loba pravi:

Ta intervju - video,ki sem ga prilepil, je eden izmed redkih, če ne edini, ki pove resnico, kaj se je dogajalo v firmi KTM v razvojnem centru, punca obvlada u nulo, kot projektna menegerka je izkusila marsikaj, po žilah ji teče bencin, motorje ful obvlada. Je pa tako, da taka 2 urna razprava ni za vsakogar danes, ker je potrebno nekaj koncentracije. Danes je že vsak tester motorjev, samo da zna vklopit gopro in malo zmontirat skupaj posnetke, in to pa vsak gleda. KTM-i crkujejo, to je dejstvo, pa sem jih imel dosti in res užival z njimi,  in to kar razlaga punca v videu, se širi tudi na prodajnike, ta prevzetnost jih je med drugim tudi povozila, njih ni zanimala konkurenca, popravki detajlov, polni sebe, in ta virus se je razlegel na vse, tudi prodajnike, dober primer je naš zastopnik v SLO, skratka, res zanimiv video. Aja, Pier - tatamata KTM je najprej pobral velike državne subvencije za gradnjo tovarne in vse ostalo, potem je filtriral keš v Azijo, boli njega K.... za KTM, samo keš, mladi menedžerji kot primer te zagrebčanke (mimogrede, visoka je 184cm) so pa res živela s srcem za razvoj KTM, ampak v vodstvu so jih odjeb....i, pa itak se vidi, kako malo je sedaj v novem razvojenem oddelku motoristov, nekje, 23 procentov, jaoooo, pa vsi polni sebe. 

Se strinjam, ampak se ne obremenjujem s tem. Zakaj, ker mi ne pomaga čisto nič. Podobne zgodbice bi lahko pisali o Wolksvagnu, pa še kaki drugi firmi. In vse je res, kar si pisal, le to da agregati crkujejo je mogoče mal pretirano zapisano.

Da so polni sami sebe jih je koštalo. Na hitro so uleteli v cestni program in seveda takoj predvidevali, da so na istem fanatičnem ali prodajnem nivoju z dvema drugima EU znamkama, ki sta renome gradila leta in leta. 

In glavni problem: biti car v kros in offroad, ni isto kot biti car v cestnem segmentu. Pri off segmentu se pričakuje ogromno vzdrževanja in tudi crkovanja. Napake v cestnem segmentu, kjer morajo mašine delat pa temu ni tako.

V bistvu trdim, da so si sami skopali grob. V prvi vrsti marketinški, ravno zato kot si zapisal...poprodajna podpora, odprava napak itd..

pred 12 urami, Snečer pravi:

ja, 2 uri poslušat zgodbo, je težko :) sem začel in je dolgočasno...

je kaj hudo pomembnega povedala, da moramo še tu vedet?

 

chat gpt nardi povzetek :P

Povedala je tisto, kar se dogaja povsod. Ampak šele ko gre podjetju slabo pridejo svinjarije na dan. Marsikatera blagovna znamka je imela podobne mučke. Sicer pa ne opravičujem ktmja, in srčno upam, da jih Indijci al pa Kitajci kupijo :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 35 minutami, DAMI34 pravi:

Se strinjam, ampak se ne obremenjujem s tem. Zakaj, ker mi ne pomaga čisto nič. Podobne zgodbice bi lahko pisali o Wolksvagnu, pa še kaki drugi firmi. In vse je res, kar si pisal, le to da agregati crkujejo je mogoče mal pretirano zapisano.

Da so polni sami sebe jih je koštalo. Na hitro so uleteli v cestni program in seveda takoj predvidevali, da so na istem fanatičnem ali prodajnem nivoju z dvema drugima EU znamkama, ki sta renome gradila leta in leta. 

In glavni problem: biti car v kros in offroad, ni isto kot biti car v cestnem segmentu. Pri off segmentu se pričakuje ogromno vzdrževanja in tudi crkovanja. Napake v cestnem segmentu, kjer morajo mašine delat pa temu ni tako.

V bistvu trdim, da so si sami skopali grob. V prvi vrsti marketinški, ravno zato kot si zapisal...poprodajna podpora, odprava napak itd..

chat gpt nardi povzetek :P

Povedala je tisto, kar se dogaja povsod. Ampak šele ko gre podjetju slabo pridejo svinjarije na dan. Marsikatera blagovna znamka je imela podobne mučke. Sicer pa ne opravičujem ktmja, in srčno upam, da jih Indijci al pa Kitajci kupijo :D

 

Mene KTM in Yamaha tudi ne skrbita :) 

  • Haha 3
Objavljeno

Tisti bivši od @pika, če bi bil še druge barve, bil bil eden redkih ktmovih motorjev, ki bi mi bil všeč. 🙂

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 12 minutami, vandrovec pravi:

...  če bi bil še druge barve

.

... KTM mora bit oranžn :OK:

 

 

ps.

... no edino rjave barve je še tud lahko ... ko je okol bajte blato :kva2:

  • Haha 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!