Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, skalar36 said:

 

who wants orange white and purple bike I mean wtf... jebote lgbt se grejo u tej ktm štali :kva1::lol1:

Objavljeno

Kakorkol so zajebali (predvsem vodstvo in managerji), vedno sem se vprašal:

le kako poprodajno podporo ima npr. Aprilia, Moto morini, Benelli?  :P

pred 11 minutami, Supertech pravi:

who wants orange white and purple bike I mean wtf... jebote lgbt se grejo u tej ktm štali :kva1::lol1:

roza je za punčke :P 

Objavljeno

Za Aprilio jst že vem dolg časa, da zelo slabo poprodajno podporo, sploh kaj vse sem poslušal od ljudi pri nas,ki delajo na ape...

Objavljeno

Mah, agregati od KTM so  neki posebnega za vozit. Vem, da je Huska mela res lep zvok, pa zasmejalo se mi je pod čelado, ko sem gas odpru. 

Zdej tale kitajc k ga vozim... ma k nisem na njemu, si rečem bi kej druzga kupu. K ga pa vozim sm pa vesel kt radijo... zaradi agregata... nad 4k obratov postane zeloo živahen, je res veselje pelat, si rečem.. me ne bom.

Razn Yamahe TRA 900 mi do dons noben motor ni daju takega veselja, kot agregat od KTM-a.

Živimo v obdobju kjer vsi gledajo/mo na dnar, dobiček. In ostali proizvajalci niso izjema. Potrošnik pa zahteva, da za jurja dobimo raketo za na mars. Vsi malo pričakovanja spustimo pa bo.

KTMov 3. bankrot bo to. Ni panike. se veselim novih motorjev v prihodnosti, vem da bodo bomba!

Aja.. @Loba a veš zakva ni hotu it CF na zadnje kolo...k je treba dat v "all terain" mode. Drugi programi ga ne spustijo čez.... komi čakam, da gremo ponovit...

  • Všeč mi je 5
Objavljeno
26 minutes ago, skalar36 said:

nad 4k obratov postane zeloo živahen,

Se spomnim de si afriko šinfal, da je lena, nezabavna.  A 1000ccm pri 4500rpm ni zarenčala? 1100 se zacne zelo korektno premikat, in fajn ropota. 

Objavljeno
pred 19 minutami, Kugelschreiber pravi:

Se spomnim de si afriko šinfal, da je lena, nezabavna.  A 1000ccm pri 4500rpm ni zarenčala? 1100 se zacne zelo korektno premikat, in fajn ropota. 

Nisem vozil 1100. Sem imel predhodni model. Tista 1000 ccm je bila res žalost. Dober motor za enga umirjenega voznika. Za malo bolj dinamično vožjo pa groza. Ni hotla v ovinek, čeprav sem poskusil druge pnevmatike. Težka za po terenu. Mi ni pasala niti na daljših izletih. Pr temu motorju je pa tud žena rekla, da ne uživa. 

Aveš da sm hotu ravno napista, da ni šanse da kupim še kdaj Hondo. Vsak dan v letu bi s prej odločil za KTM.

HA, je pa zanimivo, da je edini motor, k mam slike od njega v "domačem tabrnaklu". No, žena je dala tja...

 

1739878600061.jpg

  • Všeč mi je 5
Objavljeno
3 hours ago, skalar36 said:

Nisem vozil 1100. Sem imel predhodni model. Tista 1000 ccm je bila res žalost. Dober motor za enga umirjenega voznika. Za malo bolj dinamično vožjo pa groza. Ni hotla v ovinek, čeprav sem poskusil druge pnevmatike. Težka za po terenu. Mi ni pasala niti na daljših izletih. Pr temu motorju je pa tud žena rekla, da ne uživa. 

Aveš da sm hotu ravno napista, da ni šanse da kupim še kdaj Hondo. Vsak dan v letu bi s prej odločil za KTM.

HA, je pa zanimivo, da je edini motor, k mam slike od njega v "domačem tabrnaklu". No, žena je dala tja...

 

1739878600061.jpg

Po moje je med 1000 in 1100 ful manj razlike kot v najinem dojemanju. Je pa tud lastnik reku, 1000 seje pr prigajanju znala slabse zavijat. Zadaj se je prevec posedla. 

Objavljeno
Ob 17. 2. 2025 ob 12:43, vandrovec pravi:

KTM - KratkoTrajniMotor 🙂

Motor oz. agregat je bp pri 60.000km...Sploh ni tu problem!

Vsaj pri 990, 1050 in 1190...to sem si lastil.

  • Všeč mi je 3
  • Hvala 1
Objavljeno

ojej, takoj prodam :P

 

Objavljeno

Ktm bo dobil boxer mašino, zgleda . 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 53 minutami, bajkr88 pravi:

Kdo bo pa kupu 🤭

tisti, ki bi radi mel bmw :P

 

Objavljeno

Nauk zgodbe: če maš dovolj dolgo časa KTM, bo slej ko prej postal BMW :P

Odkar mam KTM, se mi je poveču....ja trebuh no.

Upam, da sedaj, ko bo BMW lastnik, se to povečanje preseli, tko mal nižje :P

 

  • Haha 2
Objavljeno

Evo.  Acosta in Toprak v Factory BMW GP-M 

Objavljeno

HALO ? kaj nič ne spremljate jutuba, prvi testi jutuberjev tanovga 390 so na tubi...

Hitro gledat .... in pol pametovat :D 

 

 

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo našu tut babo ki kej pove..

 

Na žalost pove tudi ceno v Indiji...  preračunano v eure 4 jurje za R verzijo in 3200eur za X verzijo... če bi pri nas dali v trgovini take cene.. 2 regresa pa je že motor za nas iz radničke klase.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
Objavljeno

Čist influencerski videi...kdor temu nasede svaka čast 👍

Objavljeno (popravljeno)

Evo en malo manj influenserski video,me prav zanima kaj bo naredil ta tip v prihodnje, ker tudi Himalajca, ko ga je dobil/kupil al karkoli v delavnico,  je zašel takoj lupit dol stvari in gledat kako bi se dalo kaj predelat.

Zanimiv podatek, da tej modeli kijih verjento gedamo so verzija S, ki so samo v indiji 21" sredaj in 17" kolesa na špice in 200mm hoda. V EU bo R 21"  in 18" z 230mm hoda če se prav spomnem in posledično 4cm višjim sedežem kot je indisjki model.

Torej indijski model z kolesi na špice višina sedeža 830mm, EU model R višina sedeža baje 870mm

Tako da so očitno te indijski revjuji konfiguraciji kot je ne bo v EU.

 

 

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

Ne bo prav zanimiv s ceno 8k, CF 450 je cenejši, ker ni tako uporaben na cesti kot npr. Kove 800. Ktm si je pridobil sloves problemov...🙂

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   2 članov

    • Pero75
    • Pajk



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!