DAMI34 Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 Če bo ktm sploh obstal...no, verjetno bo, pod kakim novim lastnikom. Definitivno pa se jim te prakse, ki jih sedaj počnejo ne morejo obrestovati na dolgi rok. V krizi so dal premal popusta na razprodajo zalog, do dilerjev se obnašajo mačehovsko, zaradi krize marsikaj zamuja, kvaliteta zato trpi itd.. na koncu najbolj žalostno: slabo kaže da bom letos prišel do 390advR
Kmet2 Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 Zanimivo, ko sem jaz to pisal si me vedno degradiral kako je vse tip top in da imam samo jaz probleme...
DAMI34 Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 ah dej no dej, zdej si pa že mal obseden z mano. Jaz sem vedno zapisal moje iskušnje in reševanje reklamacij. Vse kar sem prijavil tako pri Selesu, kot prej pri Jamniku sta uspešno rešila. Kar se tiče komplikacij Dolanca sem tudi zapisal. Tako da predlagam, da se manj z mano ubadaš, ker te to samo nervoznega dela Tudi nikoli nisem trdil, da je ktm nadznamka, da mi prinesejo kavo in zastonj kardan So pa zabavni motorji. Pa dokaj trpežni. Majo zlo dobro elektroniko, predvsem kar se varnosti tiče, ter pomoči vozniku.
franc Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 S prostori za servis KTM-ov ni tako preprosto, ker imajo zahteve za izgled, opremljenost... Nekoč davno sem govoril z Dolancem in na nek način ga moraš razumeti. Tržišče je enostavno premajhno, posledično mu dajo prenizke marže in vsi hočemo popust, reklamacije gredo iz njegovega dela zaslužka (razen tistih, ki jih "priznajo" kot sistemske) in posledično imamo kar imamo (ni mi niti najmanj všeč) . Zastopnik Ktm za Slovenijo bi moral biti precej entuziastičen in del nekega velikega sistema, da bi bilo to kot nekakšen hobi, ker finančno ne more preživeti samo s tem. lp 3
Kmet2 Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 pred 29 minutami, franc pravi: S prostori za servis KTM-ov ni tako preprosto, ker imajo zahteve za izgled, opremljenost... Nekoč davno sem govoril z Dolancem in na nek način ga moraš razumeti. Tržišče je enostavno premajhno, posledično mu dajo prenizke marže in vsi hočemo popust, reklamacije gredo iz njegovega dela zaslužka (razen tistih, ki jih "priznajo" kot sistemske) in posledično imamo kar imamo (ni mi niti najmanj všeč) . Zastopnik Ktm za Slovenijo bi moral biti precej entuziastičen in del nekega velikega sistema, da bi bilo to kot nekakšen hobi, ker finančno ne more preživeti samo s tem. lp Dolanc je lažnjivec in tudi sistemske napake smo morali pravno urgirat ali zagrozit, da so jih odpravili pod garancijo...diski, platišča itd Veliko pa jih sploh niso hoteli, ker se nam potem več ni dalo ukvarjat z njimi...napake kot prešibak zaganjač, alarmna naprava in še in še... Groza in ni čudno, da je Ktm kjer je! Veliko sem tega napisal v temi 1190Adv, sem eden redkih, ki ne kuje svojega konja v zvezde, če si ga lastim... Kot naprimer uber alles čreda...
Kugelschreiber Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 31 minutes ago, franc said: S prostori za servis KTM-ov ni tako preprosto, ker imajo zahteve za izgled, opremljenost... Nekoč davno sem govoril z Dolancem in na nek način ga moraš razumeti. Tržišče je enostavno premajhno, posledično mu dajo prenizke marže in vsi hočemo popust, reklamacije gredo iz njegovega dela zaslužka (razen tistih, ki jih "priznajo" kot sistemske) in posledično imamo kar imamo (ni mi niti najmanj všeč) . Zastopnik Ktm za Slovenijo bi moral biti precej entuziastičen in del nekega velikega sistema, da bi bilo to kot nekakšen hobi, ker finančno ne more preživeti samo s tem. lp A niv SLO pogosto tako da stvar nikakor ne spelje, dokler je ne prime nekdo ki zna? Ducati, Harley, Triumph so meli kup neuspešnih na pol speljanih poskusov. Zdaj so vse tri firme pod varnimi strhami. Blagovna znamka KTM bo preživela, sem skoraj 100% da bo tud pr nas dobila tudi solidnega skrbnika. 1
franc Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 Dokler je organizirano tako kot je, ne bo uspeha. Zaslužek so servisi in prodaja delov, da pa imaš potem še nekoga malo po vrhu, ki ti pobira smetano, je verjetno malo problem. Na koncu ni nihče zadovoljen. lp 3
DAMI34 Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 pred 16 minutami, franc pravi: Dokler je organizirano tako kot je, ne bo uspeha. Zaslužek so servisi in prodaja delov, da pa imaš potem še nekoga malo po vrhu, ki ti pobira smetano, je verjetno malo problem. Na koncu ni nihče zadovoljen. lp Žal delim podobno mnenje. Problem se začne pri organizaciji (že tu se upočasni ker imaš 2 diviziji), oholosti lastnika, počasnosti reševanja problema, slabi kontroli. Četudi se bo domači diler trudil preko svojih meja, teh problemov ne more rešiti. 1
Luka66 Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 Kar se tiče reklamacij, so postale le te danes mantra kupcev, praktično pri vseh prevoznih sredstvih pa še kje.....ko si človek podrobno prebere droben tisk garancijskih pogojev dobiš oslovska ušesa, kup enih omejitev, na račun lastnika.....cene surovin , delovne sile in energija.... se dvigajo, nekdo mora tudi vojne plačat, lastnki pa želijo vse večji dobiček, nekdo mora potegnit ta kratko 🤔....pre-hiter razvoj, nedovolj stestirano, šparanje na vsem,.... in imamo kar imamo, praktično pri vseh. 8
MiNa Objavljeno April 9 Objavljeno April 9 pred 11 urami, DAMI34 pravi: na koncu najbolj žalostno: slabo kaže da bom letos prišel do 390advR Ja bemti, boš pa Kitajca al pa Indijca kupil. 1
DAMI34 Objavljeno April 10 Objavljeno April 10 pred 13 urami, MiNa pravi: Ja bemti, boš pa Kitajca al pa Indijca kupil. sej Indijca sm hotu, z Avstrijskimi nalepkami 1
SiM Objavljeno April 10 Objavljeno April 10 ... a me lahko nekdo dopolni katere KTM serviserje sploh imamo v SLO. Iz glave bi rekel: Motoekskluziv Simon Nerat s.p. - Maribor Moto servis Mihael Jamnik s.p. - Ljubljana oz. Škofljica Axle d.o.o. - Koper Še kdo? Še kakšen garažni mojster ki obvlada? V okolici Celja mogoče kašen skriti talent?
Nightmare Objavljeno April 10 Objavljeno April 10 Axle ni nikoli imel servisa za KTM, edino, če se je sedaj kaj spremenilo. Lp, Samo 2
DAMI34 Objavljeno April 10 Objavljeno April 10 pred 15 minutami, SiM pravi: ... a me lahko nekdo dopolni katere KTM serviserje sploh imamo v SLO. Iz glave bi rekel: Motoekskluziv Simon Nerat s.p. - Maribor Moto servis Mihael Jamnik s.p. - Ljubljana oz. Škofljica Axle d.o.o. - Koper Še kdo? Še kakšen garažni mojster ki obvlada? V okolici Celja mogoče kašen skriti talent? Axle ni nikol nič imel, kar se servisa tiče. Tudi prodaje nima več. Trenutno je bil samo Seles pooblaščen. Jaz mojega vozim k Moto Tomiju. Ampak je v okolici Wajdušne. Verjetno še kdo zna, torej Motoxgeneration iz Vica, ki ima Husqvarno. KTM sem videl še pri par drugih serviserjih, ma običajno je to menjava olja in filtrov.
SiM Objavljeno April 10 Objavljeno April 10 Lani sem se pogovarjal z modelom nekje iz Krasa - mi je govoril, da svojega SuperDuka1290 vozi na servis v Italijo - Pradamano (Udine) https://maps.app.goo.gl/XbEBMkX7qNfQUXwt6 Navdušeno mi je razlagal, da je s storitvami zelo zadovoljen, da so cca 30% ugodnejši in bolj strokovni kot pri nas, ker je pri njih pač mnogo več motorjev in imajo več prakse... PS: Informacije so nepreverjene - če je on meni lagal jaz lažem naprej. 1
Tex Objavljeno April 10 Objavljeno April 10 (popravljeno) 8 hours ago, SiM said: ... a me lahko nekdo dopolni katere KTM serviserje sploh imamo v SLO. Iz glave bi rekel: Motoekskluziv Simon Nerat s.p. - Maribor Moto servis Mihael Jamnik s.p. - Ljubljana oz. Škofljica Axle d.o.o. - Koper Še kdo? Še kakšen garažni mojster ki obvlada? V okolici Celja mogoče kašen skriti talent? Simon iz MB že nekaj let več nima KTM servisa. Motorjet na Ptujski je OK (ni pa uradni). Za štajerski/vzhodni konec je alternativa Zagreb - Viktor. Popravljeno April 10. Popravil Tex
DAN Objavljeno April 10 Objavljeno April 10 Viktor je ok? Na hr forumu ni ravno popularen,je pa res da ima hr mislim da 7 pooblaščenih servisov..
siks Objavljeno April 10 Objavljeno April 10 pred 5 urami, Tex pravi: Simon iz MB že nekaj let več nima KTM servisa. Motorjet na Ptujski je OK (ni pa uradni). Za štajerski/vzhodni konec je alternativa Zagreb - Viktor. Simon je dober mehanik, ga je pa težko dobit, na telefon in potem termin...Jamnik enako, le malo lažje ga je dobit na telefon, termin pa podobno težko...
motolover Objavljeno April 11 Objavljeno April 11 Imel GS na servisu v Avtovalu, sem videl tam delati mladega fanta, ki je bil prej pri Selesu. Sestavljal je nove motorje. Kar se servisov ori Selesu tiče, so mi bili čisto v redu. Sedem let sem servisiral pri njih. 2
Frenk 67 Objavljeno April 11 Objavljeno April 11 (popravljeno) Tle šraufajo tud KTM-e, ampak sam mehaniko. Facebook https://www.facebook.com/frd666garage Popravljeno April 11. Popravil Frenk 67
motolover Objavljeno April 11 Objavljeno April 11 5 hours ago, Frenk 67 said: Tle šraufajo tud KTM-e, ampak sam mehaniko. Facebook https://www.facebook.com/frd666garage Ti nič ne pomaga, če hočeš uveljavljati garancijo.
DAMI34 Objavljeno April 11 Objavljeno April 11 Baje so stranke zlo zadovoljne s servisom tule: nisem pa zihr al je "pooblaščena" 1 3
Frenk 67 Objavljeno petek ob 20:11 Objavljeno petek ob 20:11 pred 2 urami, motolover pravi: Ti nič ne pomaga, če hočeš uveljavljati garancijo. To je res, ampak nimamo vsi motorje v garanciji.
motolover Objavljeno petek ob 20:29 Objavljeno petek ob 20:29 14 minutes ago, Frenk 67 said: To je res, ampak nimamo vsi motorje v garanciji. Nimam nobenega v garanciji, ampak vseeno je pomembno imeti uraden servis. Že zaradi dobave delov, če drugega ne. Menjava olja in svečk v bistvu ni nek servis, to lahko narediš tudi sam.
lasagna Objavljeno petek ob 22:05 Objavljeno petek ob 22:05 Ob 10. 4. 2025 ob 16:57, Tex pravi: .... Motorjet na Ptujski je OK ...... Yeah, right, pol se pa skoraj ubiješ, ker ležaja ne znajo prav zamenjati 🤨 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se