Skoči na vsebino

KTM servisi/prodaja/poprodajna podpora/splošno


matooooo

Priporočene objave

pred 3 minutami, Hytech pravi:

Čaki zdej bo "majstr" prišel in napisal,da če nimaš takega motorja nimaš kaj v tej temi objavljat 🤣

in ja, zato je forum, da se izmenja mnenja itd... samo to raznim pacjentom, ki jim ego prebija atmosfero smeta, če se kaj napiše o "njihovem motorju" in potem so but hurt...

Res je!

Sem bil še nedolgo nazaj skoraj prepričan, da si kupim 1290 SA. Pa sem začel malo po Youtubu brskat glede zanesljivosti. Če se komu da prebrat komentarje pod tem videom, bo vedel zakaj tega KTM-a ( žal, res žal, ker je po eni strani zeloo fajn stroj) nikoli ne bo v moji lasti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Res je!

Sem bil še nedolgo nazaj skoraj prepričan, da si kupim 1290 SA. Pa sem začel malo po Youtubu brskat glede zanesljivosti. Če se komu da prebrat komentarje pod tem videom, bo vedel zakaj tega KTM-a ( žal, res žal, ker je po eni strani zeloo fajn stroj) nikoli ne bo v moji lasti.

Bemtiš, sva že dva vidim, edino, da jaz gledam za 1190adv in 1290gt... In kot si rekel res fajn motorji,ampak potem take stvari,da ali te mine ali pa mencaš in ne veš kaj bi naredil,kupil ali ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Hytech pravi:

Bemtiš, sva že dva vidim, edino, da jaz gledam za 1190adv in 1290gt... In kot si rekel res fajn motorji,ampak potem take stvari,da ali te mine ali pa mencaš in ne veš kaj bi naredil,kupil ali ne...

Škoda ja. Ko sem si kupil Husqvarno, sem rekel, nikoli več japonca. Ima KTM in njegovi "derivati" nek uau faktor. Takelega KTM-a bi pa kupil za daljši čas. Sej ni tak grozen problem, če se nekaj pokvari. Pač se pokvari. Večji problem je kako KTM rešuje težave... to me pa popolnoma odbije.

Ko mi je crknila ročka za gas na mojem CF motu... pokličem... reče kr takoj prpelji, so mi zamenjal takoj brez kakršnega koli pregovarjanja, povedali v čem je bila težava, ponudili kavico , sem podpisal zapisnik in sem šel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev sta dva motorja v garaž. V primeru, da se tisti, ki ti je pri srcu pokari, vožiš "zanesljivo delovo živinče"...

Meni je že vseeno s čim se vozim. VAŽNO JE, DA SE VOZIM

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma jaz mam dva z iste hiše :P , sicer pa delim mnenje s tabo, pravzaprav, ko sem začel imeti dva sem tako razmišljal:

Rešitev sta dva motorja v garaž. V primeru, da enga karamboliraš ali razbiješ, vožiš drugega. (seveda, da je sam en šofer, ki se lahko razbije, pa nisem pomislil)

In vendar mi je letos prišel prav, saj sem mel 4 mesece huso na popravilu. Imam pa dva, ma en je za šoder in pesek in zlorabo, ter sem ga posebej zato opremil.

 

Kar se tiče servisev sem pa že zapisal, men so vse odpravili, kar sem zahteval, tudi reklamacije in tudi drobnarije v času podaljšane garancije. Sicer sem mel minorne zadeve, na 1290 gt je šel plovec za gorivo in senzor za tlak v pnevmatiki.

Na ktm 790adv, mi je kmalu crknilo stikalo za štop luč zadaj, ni bilo nikakršnega problema popravit, pa morajo rezervar snet in menjati stikalo, ker deluje na tlak, izven garancije sem menjal še pokrovček termostata (znana hiba 790,890,901, sedaj je z drugačnim pokrovom odpravljena). torej strošek 45€

Ker gre za isto hišo, napišem še za 901, v sklopu garancije sem menjal pokrov termostata (prevoz do servisa krije husa), zadnjo feltno, ki je pletla levo desno cca 3mm (no tu je mal trajalo in sem se moral malce pogajat s principalom), ter baterijo, ki je umrla na hitro. Pripeljal moped in so menjali bp.

Da 1290 agregati crkujejo, bom zapisal, da ne verjamem. Preveč jih je in preveč so že prevozili. Lahko se pa marsikaj zgodi. Drugo je pa kak odnos imaš s servisom. Tu pa tudi karakter kupca nekaj pomeni. In pa seveda kvaliteta servisa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej mate priliko cenej kupit moped s karakterjem,v D in A imajo ornk popuste ker se lanskih niso prodal.  😆

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MiNa pravi:

Rešitev sta dva motorja v garaž. V primeru, da se tisti, ki ti je pri srcu pokari, vožiš "zanesljivo delovo živinče"...

Meni je že vseeno s čim se vozim. VAŽNO JE, DA SE VOZIM

To je v planu. 2 motorja. 

Res je sam da se vozm, pa tud če s kitajcem! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, DAMI34 pravi:

Da 1290 agregati crkujejo, bom zapisal, da ne verjamem. Preveč jih je in preveč so že prevozili. Lahko se pa marsikaj zgodi. Drugo je pa kak odnos imaš s servisom. 

Tule nimaš čist prav. Če greš brati komentarje pod tem vieom, ki sem ga prilimal, boš videl da je kar nekaj tega bilo. Ker že nekaj časa spremljam KTM-ove težave, sem na to temo pogledal kar precej materijala, in lahko rečem, da je od vseh znamk najmanj zanesljiv. Veliko poročajo o težavah s tem LC8 agregatom. V tujini jim potem dooolgo časa odpravljajo, in neverjetno mačehovsko rešujejo z garancijo. Ljudje niso zadovolni. Zato tudi tak upad prodaje in posledično res nizke cene.

Smotano je k ne veš ko kupiš, ali boš dobil limono, ali ne.

Nisem pa še zasledil, da bi se pri Hondi, Yamahi, Suzukiju, Kawasakiju dogajalo, da ti "ribne" nov motor.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, skalar36 pravi:

 

Nisem pa še zasledil, da bi se pri Hondi, Yamahi, Suzukiju, Kawasakiju dogajalo, da ti "ribne" nov motor.

osebno poznam lastnika bmw gs, ko mu je ribnu...so mu menjali agregat in čao.

Ameriških komentarjev ne berem. Srečujem pa še vedno kup 1290 agregatov, poznam nekaj ljudi, ki majo že drugega ali tretjega.

Veš podobno je s sumljivimi odmičnimi pri 790...moja prijateljica je pri kontroli ventilov dobila tudi nove odmične. @IF7 mogoče še več ve o tem. Izven garancije je bil moped. Več ne morem povedat, jaz se vozim, oba agregata delata, torej 790 in 901. Moraš pa vedeti, da tudi CF ni daleč od KTM :P poglej lastništvo in ostalo.

A trdim, da odmične nimajo problemov? Ne, daleč od tega. Majo, očitno pa ne crkujejo vse kar po vrsti.

Na tubi pa marsikaj pogledam in ravno o LC8 ni velik "drame". Prej vse drugo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, luxsa pravi:

Zdej mate priliko cenej kupit moped s karakterjem,v D in A imajo ornk popuste ker se lanskih niso prodal.  😆

to je res, odličen moped, z veliko več karakterja in dobre ciklistike kot pa v zvezde kovana znamka. Popusti so tut pri nas. Najbolj jih mete to, da mečejo ven nov model, ko še starga niso prodali. In pa slabi poslovni rezultati. (ni dobička), sicer pa precenjenost premium motorjev, neglede na znamko je res postala nora. Naj padajo cifre :D

 

Ma da mene vprašaš, 100x raje zabavni KTM (čeprav je za en qurtz baje), kot pa precenjen brezdušni BMW :P

za tak šit mam avto, ko mi dol visi in me brigajo samo kalkulacije. A to pomeni da sem fan KTM?

Ma kje pa...kawa ni nardila nič kar jaz rabim, duče je predrag in ima druge napake, ki me motijo, kitajci so pa prekletu blizu. Ma taki...KTM derivat :P

Torej zna bit tut naslednji 790MTX od CFja...in wala, spet je to ktm, s kitajsko podlogo, kar pomeni, da je izboljšana kopija ktm. 10 kil gor al dol. Al pa Moto morini, kitajc jebiga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

osebno poznam lastnika bmw gs, ko mu je ribnu...so mu menjali agregat in čao.

Ameriških komentarjev ne berem. Srečujem pa še vedno kup 1290 agregatov, poznam nekaj ljudi, ki majo že drugega ali tretjega.

Veš podobno je s sumljivimi odmičnimi pri 790...moja prijateljica je pri kontroli ventilov dobila tudi nove odmične. @IF7 mogoče še več ve o tem. Izven garancije je bil moped. Več ne morem povedat, jaz se vozim, oba agregata delata, torej 790 in 901. Moraš pa vedeti, da tudi CF ni daleč od KTM :P poglej lastništvo in ostalo.

A trdim, da odmične nimajo problemov? Ne, daleč od tega. Majo, očitno pa ne crkujejo vse kar po vrsti.

Na tubi pa marsikaj pogledam in ravno o LC8 ni velik "drame". Prej vse drugo.

 

Jaz osebno ne poznam nikogar, ki bi mu ribnu motor. Vse info pač iz interneta. Namensko sem naštel samo japonske znamke. Ker ti hitro najdem za evropske kake težave, za japonske težje.

Lej tukaj v tem videu mojster za agregate lepo reče. Nekateri KTM-i so čist brez problemov, nekateri pa imajo. Težko je na pamet rečt koliko jih je. So pa. Tvegat, da ga ravno jaz dobim... NE, če pa obstajajo znamke, ki tega skoraj nimajo.

In ja, vem CF. Nekaj se govori, da naj bi kitajci vedeli za ta problem in to odpravili na svojih agregatih. Bomo videli. Sam sem tok neumen, da si bom še enga kitajca kupu...:naughty:

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem videl in me ne gane. :P

Je kar nekaj 1290 lc8 agregatov s preko 60kkm. to sploh ni neka cifra. moj bivši ma preko 70kkm.

Rešitev:

garancija 2 leti, pol pa podaljšana 4 leta, v štirih pa itak naklofaš 60kkm :D

oziroma sedaj majo nekateri ktmji celo 4 leta.

Drugo, kar večina počne: mopede se menjuje na dve leti. Še ti jih. 

Tak da na kratko: z internetom se sploh ne ubadam več, oziroma me ne sekirajo "yutube majstri".

Se pa strinjam, če nočeš tvegat, ja pol raje kaj drugega. 

Ampak: povej kaj in jaz ti bom prec naše 3 do 4 yutube posnetke s hudimi problemi dotičnega motorja.

Samo znamko vpišeš in zraven dodaš besedo "problem"...pa bodo kar leteli videoposnetki problemov.

evo za primer: 

https://www.youtube.com/results?search_query=cf+moto+800+problems

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še najbolj pa me zanima, a je komu od poznanih z MSja, al pa FBja riknu LC8 in kake probleme je mel pri uveljavljanju garancije. Ti podatki so pomembni (na njih se lahko učimo), vse drugo je brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

53 minutes ago, DAMI34 said:

Ma da mene vprašaš, 100x raje zabavni KTM (čeprav je za en qurtz baje), kot pa precenjen brezdušni BMW :P

 

Prjatu, spet brcas v temo,se gor nisi sedu kamoli se pelu.   🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

35 minutes ago, skalar36 said:

Lej tukaj v tem videu mojster za agregate lepo reče. Nekateri KTM-i so čist brez problemov, nekateri pa imajo. Težko je na pamet rečt koliko jih je. So pa. Tvegat, da ga ravno jaz dobim... NE, če pa obstajajo znamke, ki tega skoraj nimajo.

HEHE. ROFL. But please, do go on. 

2 minutes ago, luxsa said:

Prjatu, spet brcas v temo,se gor nisi sedu kamoli se pelu.   🤣

Saj se mu ni treba Tako se je odločil. V njegovem svetu je to zaprmej res. In če je njemu res, za kaj bi nas to motlo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, DAMI34 pravi:

sem videl in me ne gane. :P

Je kar nekaj 1290 lc8 agregatov s preko 60kkm. to sploh ni neka cifra. moj bivši ma preko 70kkm.

Rešitev:

garancija 2 leti, pol pa podaljšana 4 leta, v štirih pa itak naklofaš 60kkm :D

oziroma sedaj majo nekateri ktmji celo 4 leta.

Drugo, kar večina počne: mopede se menjuje na dve leti. Še ti jih. 

Tak da na kratko: z internetom se sploh ne ubadam več, oziroma me ne sekirajo "yutube majstri".

Se pa strinjam, če nočeš tvegat, ja pol raje kaj drugega. 

Ampak: povej kaj in jaz ti bom prec naše 3 do 4 yutube posnetke s hudimi problemi dotičnega motorja.

Samo znamko vpišeš in zraven dodaš besedo "problem"...pa bodo kar leteli videoposnetki problemov.

evo za primer: 

https://www.youtube.com/results?search_query=cf+moto+800+problems

V slo, tud če bo, verjetno ne bo nihče povedal. ZA en CF 800 MT sm slišal, da je prišla voda v olje. Garancija se je upoštevala takoj.

Podaljšana garancija... v tujini jamrajo, da je nočejo upoštevat.

60k km za noben motor ni veliko. KTM zariba pri teh km. Vsi ne, nekateri pa. ZATO tud upad prometa, sploh v angleško govorečih državh. Tega druge znamke nimajo. Mal cukanja, ne morš primerjat s tem.

Mene yutub majsti extremno zanimajo, ker se ne opečem s svojim denarjem.

Ja, ne bom tvegal. Nekaj drugega bo. Japan.

Jest ne menjam motorja na 2. leti. Jest ga na eno leto :naughty:

Problem kjer je roćica gasa mal preveć živčna in ti vzame par min, al pa obisk serviserja da to zrihta, al pa strojelom pa res ne moreš primerjat(( ki ga odpravljaš mesece, ali celo leta) če bi prebrav komentar v videu) ne moreš primerjat.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, skalar36 said:

ZA en CF 800 MT sm slišal, da je prišla voda v olje.

to je pr nas cca 5? 7? 10?% prodanih. In še enga bi? 450?  Angleži so napisali da je pocrkalo 0,5% 790/890/901 strojev. Da bi tii 1290 zaribal prav v tisti sezoni ko ga imaš, je verjetnost 0,002% ampak ja, celo sezono bi mel velike oke in se stresel ob vsakem ne točno poznanem zvokcu, trzljaju...bolš kupt suzukija, ziher.  

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

podobno je s sumljivimi odmičnimi pri 790...moja prijateljica je pri kontroli ventilov dobila tudi nove odmične. @IF7 mogoče še več ve o tem. Izven garancije je bil moped.

... točno tako, prevoženih cca 27.000 km, pri Selešu vse odlično uredili ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Kugelschreiber pravi:

to je pr nas cca 5? 7? 10?% prodanih. In še enga bi? 450?  Angleži so napisali da je pocrkalo 0,5% 790/890/901 strojev. Da bi tii 1290 zaribal prav v tisti sezoni ko ga imaš, je verjetnost 0,002% ampak ja, celo sezono bi mel velike oke in se stresel ob vsakem ne točno poznanem zvokcu, trzljaju...bolš kupt suzukija, ziher.  

Ja. 450 bo.

 Lej, moj je bil edini do sedaj, ko se mi je ugasnil med vožnjo. Od vseh narejenih, do sedaj še nisem zasledil, da bi komu crknila ročka za gas.  Mam neko tako srečo, da se dostkrat lih men nardi...

A veš kako je zgledal. Ravno prehiteval sem 3 avte,  rahlo v škarje, ko sem bil v štric z prvo vozečim avtom, samo odvzem moči. Nekako sem zmanevrilal med prvim in drugim avtom na rob cestišča. Edino prakirišče, tm daleč naokol... Mam zdej vedno slab filing ko o prehitevam. Med voznjo ne maram razmisljat, kaj mi bo crknil spet. Suzuk je kr OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, luxsa pravi:

Prjatu, spet brcas v temo,se gor nisi sedu kamoli se pelu.   🤣

se opravičujem, ti že veš :P

 

pred 32 minutami, Kugelschreiber pravi:

HEHE. ROFL. But please, do go on. 

Saj se mu ni treba Tako se je odločil. V njegovem svetu je to zaprmej res. In če je njemu res, za kaj bi nas to motlo?

al pa če mal realno oceniš tuba posnerke... sem bil marsikje...z "velikim strahom" vse bo crknilo, tak pravi tuba :P ...in sm duma. Moped sem utopil v vodi, drgnil na 40c, mučil na skalovju, blatu itd...

Ma nobenga ne prepričujem kupi, kupi. Napišem, kaj se je meni zgodilo in kako sem problem reševal.

In ni nujno da bo moj naslednji KTM...bo kar bo. ko se mi bo dvignu, bom pač plunu evriče :D

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, skalar36 pravi:

V slo, tud če bo, verjetno ne bo nihče povedal. ZA en CF 800 MT sm slišal, da je prišla voda v olje. Garancija se je upoštevala takoj.

Podaljšana garancija... v tujini jamrajo, da je nočejo upoštevat.

60k km za noben motor ni veliko. KTM zariba pri teh km. Vsi ne, nekateri pa. ZATO tud upad prometa, sploh v angleško govorečih državh. Tega druge znamke nimajo. Mal cukanja, ne morš primerjat s tem.

Mene yutub majsti extremno zanimajo, ker se ne opečem s svojim denarjem.

Ja, ne bom tvegal. Nekaj drugega bo. Japan.

Jest ne menjam motorja na 2. leti. Jest ga na eno leto :naughty:

Problem kjer je roćica gasa mal preveć živčna in ti vzame par min, al pa obisk serviserja da to zrihta, al pa strojelom pa res ne moreš primerjat(( ki ga odpravljaš mesece, ali celo leta) če bi prebrav komentar v videu) ne moreš primerjat.

 

 

absolutno pravilna odločitev glede na to kar si se prepričal. Ne tvegat :D

kaj bo tako, da bo zihr? No to je pa drugo vprašanje, mar ne, le tubi slediš.

Lahko pa povem, nekaj kjer sem plunil 10500€ lahko ma kak feler, bistvo je odpravljanje problemov ( 790ka), absolutno me jezi pa, da za premimum odštejem skor 20k€ in ima probleme, četudi minorne, četudi jih odpravijo v sklopu garancije. Ne smem pa temu reči, da je moped za v smeti. Ker z lahkoto dobim nebroj problemov na motorju za 20 kek (to je bla cifra 2015 leta) neglede na znamko, ki se jim zgodijo.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, DAMI34 said:

opravičujem, ti že veš :P

No,pa povej s cim si se pelu,da vidmo strokovno mnenje vseznalca.  😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, luxsa pravi:

No,pa povej s cim si se pelu,da vidmo strokovno mnenje vseznalca.  😂

no, pa "umiri se malo". Nisem ti dolžen nikakršnega podatka. Pišem zgolj o tem kar sem si in si lastim. Od problemov, do rešitev. In tudi česar ne bom imel...iz inata :D 

Tako da, ti kar podaj mnenje o LC8, verjetno si jih velik menjal :P. Na Dve leti kot maš običaj, torej preko 30kkm ni šlo. :P

Moj prjatu bi reku:

s polno ritjo je lahko srat :D

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAMI34 said:

no, pa "umiri se malo". Nisem ti dolžen nikakršnega podatka. Pišem zgolj o tem kar sem si in si lastim. Od problemov, do rešitev. In tudi česar ne bom imel...iz inata :D 

Tako da, ti kar podaj mnenje o LC8, verjetno si jih velik menjal :P. Na Dve leti kot maš običaj, torej preko 30kkm ni šlo. :P

Moj prjatu bi reku:

s polno ritjo je lahko srat :D

 

To si pa dobr povedu,ponavadi naredim v dove sezonah in pol cca40k,trenutni bemfl je sedmi po vrsti,kako praujo,ko sere zlo ne misli,al kaj,drugace pa vsak po svojih zmoznostih a ne.  😂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 minutes ago, DAMI34 said:

Tako da, ti kar podaj mnenje o LC8, verjetno si jih ve

Kar nisem vozil ne komentiram. 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, luxsa pravi:

To si pa dobr povedu,ponavadi naredim v dove sezonah in pol cca40k,trenutni bemfl je sedmi po vrsti,kako praujo,ko sere zlo ne misli,al kaj,drugace pa vsak po svojih zmoznostih a ne.  😂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kar nisem vozil ne komentiram. 😁

Jaz lahko. Tudi gs1200 in 1250. Pa RS pa xr. Me puščajo hladnega. Pa zato ni nič narobe z njimi. Čist fajn mašine, ki mi ne ustrezajo. Sem pa vozil tudi ktm 1290 in 1190 in 1050

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!