siks Objavljeno December 7 Opozori Objavljeno December 7 (popravljeno) Več je lahko vzrokov, eden je lahko tudi ta, da hočejo zaposleni v mreži na tak način opozoriti, kako pomembni so...upam, da se stanje kmalu stabilizira...ktmi so mi všeč 😃 Popravljeno December 7. Popravil siks DAMI34, Luka66 in dolenc100 3
DAMI34 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 Prisilka ni tak problem, to pomeni da ktmju odpustijo določen del dolga na račun upnikov, potem pa delajo dalje. Običajno jih potem kupi po znižani ceni kaka druga firma. Stečaj je pa večje sranje. Tudi kolega čaka zavorne cevi že en mesec. Sicer pa, jaz sem lani v začetku leta (razbita husa), ne vem koliko ima vpliva slabo poslovanje, čakal vilice 4 mesece, vse ostalo je pa bilo v 14ih dneh pri nas. Še vedno sem pa mnenja, da bodo deli slej ko prej prišli s Kitajske al pa Indije, samo da se situacija skristalizira. Vsekakor pa je za prodajo novih modelov, sedanje stanje prekleto slaba popotnica in total negativna reklama in se bojim da bodo še slabši prodajni rezultati. Stari kupci smo nekako vajeni šalabajzerstva, pa si upamo tvegat z nabavo novega, medtem ko bodo novi kupci 2x prej premislili.
Kugelschreiber Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 PMG naj bi mel za miljardo neprodanih motorjev. Damn, to je faking dost motorjev. Za MV naj bi se zanimali Rusi. To bi bla šala. Najbol verjetna pa je dokapitalizacija in prevzem iz Indije. Bajaj. Ce se to zgodi, bo M iz KTM zgledal precej drugace. Kurona je svet zelo spremenila, in nismo se vidli cist vseh posledic. MiNa in Luka66 2
miran985 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 Absurdni podatki 🙈. dolenc100 in Zivnorc 1 1
DAMI34 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred eno uro, miran985 pravi: Absurdni podatki 🙈. 790adv oil prešur že 40kkm prešurira (2020 790, kateri so najbolj na udaru) 901 norden, 26kkm...oil prešur dela (2022) Veš tale analitika je tokole mal v zvezdah. Ni bistven tlak, ampak mazanje. Že primerjava ktm 890 adv in R variante je mal smešna, ker se gre za isti agregat, torej zato si verjetno zapisal absurdni podatki. Na koncu, moje mnenje je, da so dobili kar serijo fouš odmičnih. Preden pa ktmju pride traja vsaj 3 leta. Žal ma podobne šit (beri agregat) CF moto, kove itd...prešur, prešr, under prešr Zato, že pri vpeljavi motorja ne šparat, če gre v maline naj ga čimprej razpizdi Zivnorc, Luka66 in dolenc100 2 1
miran985 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: 790adv oil prešur že 40kkm prešurira (2020 790, kateri so najbolj na udaru) 901 norden, 26kkm...oil prešur dela (2022) Veš tale analitika je tokole mal v zvezdah. Ni bistven tlak, ampak mazanje. Že primerjava ktm 890 adv in R variante je mal smešna, ker se gre za isti agregat, torej zato si verjetno zapisal absurdni podatki. Na koncu, moje mnenje je, da so dobili kar serijo fouš odmičnih. Preden pa ktmju pride traja vsaj 3 leta. Žal ma podobne šit (beri agregat) CF moto, kove itd...prešur, prešr, under prešr Zato, že pri vpeljavi motorja ne šparat, če gre v maline naj ga čimprej razpizdi Jasno je da če ne mažeš dobro materiala se deformira. Zato se je deformiral. Sej je jasno. Zakaj se odmične niso zjebale po celoti ampak samo po sklopu? Potem bi se cela če nebi bil material ok. Material je bil 100% dober. Vendar ker ni bilo ustreznega mazanja je material odnehal in se začel nucat itak. Ne vem koliko ste raziskal ampak, jaz sem. Dve od štirih mazalnih lukenj so v sami osnovi bile zamaknjenje in na tisti strani je načelo material. Že z samim dvigom pritiska črpalke bi rešili precej precej. Treba pogledat celoto okol tega,kako deluje kje so mazalne poti itd... odmične pri tem nimajo NIČ. Zivnorc in Kmet2 1 1
DAMI34 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 10 minutami, miran985 pravi: Jasno je da če ne mažeš dobro materiala se deformira. Zato se je deformiral. Sej je jasno. Zakaj se odmične niso zjebale po celoti ampak samo po sklopu? Potem bi se cela če nebi bil material ok. Material je bil 100% dober. Vendar ker ni bilo ustreznega mazanja je material odnehal in se začel nucat itak. Ne vem koliko ste raziskal ampak, jaz sem. Dve od štirih mazalnih lukenj so v sami osnovi bile zamaknjenje in na tisti strani je načelo material. Že z samim dvigom pritiska črpalke bi rešili precej precej. Treba pogledat celoto okol tega,kako deluje kje so mazalne poti itd... odmične pri tem nimajo NIČ. slabo mazanje pomeni, da so oziroma bi bili problemi povsod. 100% poškodbe, pri vseh motorjih. Pa niso, jih je pa veliko, koliko, sam ktm ve. Vem samo da internet reševalci problema zgolj ugibajo. vem da sem gledal posnetek, kjer je posnetek enakega agregata na enem olje komaj brizga na drugem je pritisk normalen. Lahko odmične nimajo nič, jih pa skuri. In to nekje med 10-20kkm. Moje so pofotkane na 28kkm v temi 790...še vedno original. ps. pa razloži mi različni rezultat pritiska na 890adv in 890 advR ? Luka66 1
miran985 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 5 minutami, DAMI34 pravi: slabo mazanje pomeni, da so oziroma bi bili problemi povsod. 100% poškodbe, pri vseh motorjih. Pa niso, jih je pa veliko, koliko, sam ktm ve. Vem samo da internet reševalci problema zgolj ugibajo. vem da sem gledal posnetek, kjer je posnetek enakega agregata na enem olje komaj brizga na drugem je pritisk normalen. Lahko odmične nimajo nič, jih pa skuri. In to nekje med 10-20kkm. Moje so pofotkane na 28kkm v temi 790...še vedno original. Ja ni vsepovsod isto res je. Če pri tebi laufa potem hvala bogu. Naj traja čimdlje. Mogoče tudi pripomore k ga pelješ na višjih obratih? Ali pa je bila serija ok.
DAMI34 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 10 minutami, miran985 pravi: Ja ni vsepovsod isto res je. Če pri tebi laufa potem hvala bogu. Naj traja čimdlje. Mogoče tudi pripomore k ga pelješ na višjih obratih? Ali pa je bila serija ok. Ja no, sej to pravim, da nihče ne ve čist točno, KTM pa ne bo priznal. (priznal je dobro voljo na agregatih 790, ne pa 890 in sicer letnik 2020-2022 če se ne motim) Dejstvo je da se zlo podobna mašina vrti še v Nordenu (no ista), v CFju, in še nekaj z rahlimi spremembami kitajskih motociklov. Sem nekaj časa sledil FB in "reševalce" problema, ter ugotovil, da enako nimajo pojma, oziroma špekulirajo. Še najbolj se mi zdi smiselno, da pač agregat ni za klobasanje v nizkih obratih. Ko se segreje ima da dela. Bomo videli sedaj ko bo 901 na vrsti za kontrolo ventilov. Poznam kar nekaj ljudi na 790/890/901 in ne menjujejo serijsko odmičnih. Vem, pa da je kolegica pri redni kontroli ventilov pri Selesu dobila menjavo odmičnih v skladu z "dobro voljo" ktmja. Hočem povedat, da pikice pritiska na grafu, ki si ga prilepil ne povedo dosti. Če bi sam graf gledal bi Nordeni morali crkovat in to pred KTMji. Pa zlo mal berem o tem. Nadalje, verjetno pritisk sledi mapi motorja, le te pa niso iste, kar se obratov tiče. Vsekakor bi bilo smiselno primerjato še pritisk z večino 800ccm kitajcev. Od Cfja do Koveta. Da bi dobili nek vpogled, če je zgolj in samo pritisk kriv. Vemo pa nekaj, da se 90 % obrabe agregata (agregatov, tudi avtomobilskih) zgodi ob zagonu le tega. Luka66 1
miran985 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: Ja no, sej to pravim, da nihče ne ve čist točno, KTM pa ne bo priznal. Dejstvo je da se zlo podobna mašina vrti še v Nordenu (no ista), v CFju, in še nekaj z rahlimi spremembami kitajskih motociklov. Sem nekaj časa sledil FB in "reševalce" problema, ter ugotovil, da enako nimajo pojma, oziroma špekulirajo. Še najbolj se mi zdi smiselno, da pač agregat ni za klobasanje v nizkih obratih. Ko se segreje ima da dela. Bomo videli sedaj ko bo 901 na vrsti za kontrolo ventilov. Poznam kar nekaj ljudi na 790/890/901 in ne menjujejo serijsko odmičnih. Vem, pa da je kolegica pri redni kontroli ventilov pri Selesu dobila menjavo odmičnih v skladu z "dobro voljo" ktmja. Hočem povedat, da pikice pritiska na grafu, ki si ga prilepil ne povedo dosti. Če bi sam graf gledal bi nordeni morali crkovat in to pred KTMji. Pa zlo mal berem o tem. Vsekakor bi bilo smiselno primerjato še pritisk z večino 800ccm kitajcev. Od Cfja do Koveta. Da bi dobili nek vpogled, če je zgolj in samo pristisk kriv. Vemo pa nekaj, da se 90 % obrabe agregata (agregatov, tudi avtomobilskih) zgodi ob zagonu le tega. Meritev je bila narejena na treh random modelih s strani coober austria. Samo delil sem naprej. Jaz vem da so mazalne luknje zamaknjene (ne vse) in slabše prileti na odmično...
DAMI34 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 1 minuto, miran985 pravi: Meritev je bila narejena na treh random modelih s strani coober austria. Samo delil sem naprej. Jaz vem da so mazalne luknje zamaknjene (ne vse) in slabše prileti na odmično... to me čudi, kako ne vse? Slabo izvrtano? ps. ktm priznava problem samo na 790 adv
miran985 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 10 minutami, DAMI34 pravi: to me čudi, kako ne vse? Slabo izvrtano? ps. ktm priznava problem samo na 790 adv Recimo da so bloke delali po različnih tovarnah in so ponekod površno naredili🤔. Nekje polovica premera je bila luknja izven linije.
DAMI34 Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 Ja, so selili proizvodno na kitajsko, samo potem menjava odmičnih ne rešuje problema, mar ne.
raza Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 Vsi veliki proizvajalci imajo poleg glavnega dobavitelja sestavnih delov še "pomožnega", za vsak slučaj, če prvi zataji ali se pojavijo anomalije. Tako nikoli ne veš kaj je šlo v dotični sklop, če ni dosledne sledljivosti kosov. In tu nastane večino problemov, ker matična firma odgovarja za garancijo sklopa, podizvajalci se pa izmotavajo na vse možne načine. Trpi pa končni uporabnik, ker se veriga ne more zmenit, kateri člen je fuč. Luka66 1
krucymucy Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 22 hours ago, siks said: ...originalnih delov trenutno ni za dobit...tudi osnovnih ne... svečke, filtri, semeringi,...iz prve roke povem...čaka motor na velik servis že tri tedne... Zanimivo. Jaz sem narocil prejsnji teden filter kit za 690 in za 790 pa sem vse dobil takoj. Svecke, semeringi so pa itak standardni, tako da to ni nek problem dobiti lokalno. Luka66 1
siks Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 5 minutami, krucymucy pravi: Zanimivo. Jaz sem narocil prejsnji teden filter kit za 690 in za 790 pa sem vse dobil takoj. Svecke, semeringi so pa itak standardni, tako da to ni nek problem dobiti lokalno. ...al pa mene mojster laže, kar dvomim..želi(m) pa vse original...če bo pa situacija dolgo trajala, bomo pa standardne kose uporabili... Luka66 1
ProdriveR Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 pred 8 urami, Kugelschreiber pravi: PMG naj bi mel za miljardo neprodanih motorjev. Damn, to je faking dost motorjev. Za MV naj bi se zanimali Rusi. To bi bla šala. Najbol verjetna pa je dokapitalizacija in prevzem iz Indije. Bajaj. Ce se to zgodi, bo M iz KTM zgledal precej drugace. Kurona je svet zelo spremenila, in nismo se vidli cist vseh posledic. PMG??
DAN Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 13 minutes ago, ProdriveR said: PMG?? Perrier mobile group.....lastnik KTMa Kugelschreiber in ProdriveR 1 1
Kugelschreiber Objavljeno December 8 Opozori Objavljeno December 8 28 minutes ago, ProdriveR said: PMG?? Tako kot pravi DAN. Pod PMG spadajo znamke Husqvarna, GasGas, MV Agusta in najvecji KTM. So še lastniki distribucije CF Moto za EU, biciklov Felt, kovačnice Pankl…pogorisce zna bit zelo zelo veliko. Ampak imam filing da bodo prebrodli krizo. ProdriveR in Luka66 1 1
Zivnorc Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 16 urami, DAMI34 pravi: Hočem povedat, da pikice pritiska na grafu, ki si ga prilepil ne povedo dosti. Če bi sam graf gledal bi Nordeni morali crkovat in to pred KTMji. Pa zlo mal berem o tem. Nadalje, verjetno pritisk sledi mapi motorja, le te pa niso iste, kar se obratov tiče. Vsekakor bi bilo smiselno primerjato še pritisk z večino 800ccm kitajcev. Od Cfja do Koveta. Da bi dobili nek vpogled, če je zgolj in samo pritisk kriv. Vemo pa nekaj, da se 90 % obrabe agregata (agregatov, tudi avtomobilskih) zgodi ob zagonu le tega. ... še kako veliko pomenijo pikice za pritisk olja na grafu.... ravno tako, kot ne boš mogel skuhati pašte na šporhetu, če boš imel ploščo prižgano samo na eni pikici... pa tudi odvisno je, kak pisker si uporabil in ali si ga postavil na sredino plošče šporheta.... ... tisto o obrabi ob zagonu agregata pa drži... sploh ob hladnem zagonu. miran985 in Kmet2 2
raza Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 (popravljeno) pred 2 urami, Zivnorc pravi: . tisto o obrabi ob zagonu agregata pa drži... sploh ob hladnem zagonu. Zato je Triumph uvedel zakasnitev vžiga vse do trenutka, ko olje doseže določen pritisk(ugasne lučka za pritisk olja). Motor vrti v prazno in kresne, ko ugasne lučka za olje. Mnogi tega niso vedeli in so se pritoževali, da motor slabo vžiga... Popravljeno December 9. Popravil raza Zivnorc in Luka66 1 1
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 2 urami, Zivnorc pravi: ... še kako veliko pomenijo pikice za pritisk olja na grafu.... ravno tako, kot ne boš mogel skuhati pašte na šporhetu, če boš imel ploščo prižgano samo na eni pikici... pa tudi odvisno je, kak pisker si uporabil in ali si ga postavil na sredino plošče šporheta.... ... tisto o obrabi ob zagonu agregata pa drži... sploh ob hladnem zagonu. pašta se skuha tudi pri manj pikicah...sam več časa traja Hočem povedati naslednje: Največ problemov so imeli/imajo modeli 790: duke 18,19,20 letnik in adv isti letnik. to priznava KTM. Imam njihov dopis, ki sem ga objavil v temi 790. Tako da pikice modela 890 adv, r in norden ne igrajo prav posebne vloge. Iz spodnjega grafa težko karkoli koristnega izberem. Po logiki bi morali biti Nordeni na udaru. Plave pikice. Pa temu ni tako. Po drugi logiki ma model R največji padec pritiska na 3000 obratih. Ker vem da gre pri vseh treh za identičen agregat, so pikice kr neki. Hkrati je ravno Miran tule zapisal, da naj bi bile zamaknjene luknje pri nekaterih modelih.
miran985 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 6 minutami, DAMI34 pravi: pašta se skuha tudi pri manj pikicah...sam več časa traja Hočem povedati naslednje: Največ problemov so imeli/imajo modeli 790: duke 18,19,20 letnik in adv isti letnik. to priznava KTM. Imam njihov dopis, ki sem ga objavil v temi 790. Tako da pikice modela 890 adv, r in norden ne igrajo prav posebne vloge. Iz spodnjega grafa težko karkoli koristnega izberem. Po logiki bi morali biti Nordeni na udaru. Plave pikice. Pa temu ni tako. Po drugi logiki ma model R največji padec pritiska na 3000 obratih. Ker vem da gre pri vseh treh za identičen agregat, so pikice kr neki. Hkrati je ravno Miran tule zapisal, da naj bi bile zamaknjene luknje pri nekaterih modelih. Zamaknjenje luknje pri osnovni agregata serije 790, pustimo modele motorjev. Govorimo samo o enem agregatu. Sej to se ve...
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 Pravkar, miran985 pravi: Zamaknjenje luknje pri osnovni agregata serije 790, pustimo modele motorjev. Govorimo samo o enem agregatu. Sej to se ve... kako sam o enem? Probleme ima samo en in to je 790. Ne bom rekel, da med njimi ni kak 890, pa vendar, ker zadevo malo sledim, sploh FB grupo norden, ni teh zapisov. Dejansko si z zgornjim grafom težko kaj pomagam pri razumevanju problema. Sploh ker ni 790 agregata vmes, ker ni primerjav po letnikih itd..
miran985 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: kako sam o enem? Probleme ima samo en in to je 790. Ne bom rekel, da med njimi ni kak 890, pa vendar, ker zadevo malo sledim, sploh FB grupo norden, ni teh zapisov. Dejansko si z zgornjim grafom težko kaj pomagam pri razumevanju problema. Sploh ker ni 790 agregata vmes, ker ni primerjav po letnikih itd.. Ok.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se