Zivnorc Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 1 minuto, DAMI34 pravi: Iz spodnjega grafa težko karkoli koristnega izberem. Po logiki bi morali biti Nordeni na udaru. Plave pikice. Pa temu ni tako. Po drugi logiki ma model R največji padec pritiska na 3000 obratih. Ker vem da gre pri vseh treh za identičen agregat, so pikice kr neki. Pri mazanju je zelo pomemben tlak olja, ki je neposredno povezan s pretokom olja... s tem količina olja... debelina oljnega filma...itd. Če se prav spomnim (ne grem gledat za nazaj), je Miran povedal, da je mazalna izvrtina zamaknjena iz centra. To pomeni, da gre olje vedno po liniji najmanjšega upora...torej na tisto stran, ki ji je mazalna izvrtina bližja. Če imaš oljno črpalko, ki daje določen tlak in določen pretok, pa da imaš samo za malenkost večjo mazalno izvrtino ali povečano zračnost ležaja, pomeni, da bo tlak olja padel in se (bi lahko) povečal pretok (in obratno)...enako, če je izvrtina zamaknjena. Če se je pretok olja povečal na eno stran, pomeni, da ga je na drugi strani puše manj s tem se je zmanjšal upor (kot da bi dal večjo mazalno luknjo ali povečal zračnost ležaja)... manjši oljni film, oz. klin. Oljni klin dobiš s primernim tlakom in pretokom... če tega ni, tudi oljnega filma ni... Če si kdaj razdiral kako mašino, ali drugo napravo, ki ima drsne ležaje, si mogoče opazil v ležajni puši, da ima narejene mazalne utore, ki so lahko v obliki špirale... ali največkrat v obliki X ... lahko tudi ravne, ki zagotavljajo olju, da se razporedi po celotni širini ležajne puše in naredi ustrezen oljni klin (film). Torej s tega grafa zgoraj je videti, da je nekaj narobe (seveda ob dejstvu, če je črpalka enaka) s tlakom... najverjetneje je to-to, kar je napisal Miran, oz. sem ti nekako poskušal razložiti tudi jaz. ... ne me zdej loviti na malenkosti zapisanega... upam, da sem nekako kolikor toliko razločno razložil, kako to deluje. Nightmare, raza, Kmet2 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 nič te ne bom lovil (vem da poznaš zadeve), ti men sam pojasni graf in kako si z njim lahko pomagam Sem zapisal, problemi so na 790kah(duke in adv l 18,19 in 20), graf in to zlo različen, pa prikazuje na 890 adv in R in norden (in to celo agregat 2023) Če se že gremo filozofirat o tlaku, je potem potrebno podati referenco pravega tlaka (torej kako bi pikice morale izgledat) in potem meritve. V danem primeru pa lahko samo vidim, kako ima ista mašina tri različne grafe. To je vse. Ti pišeš, da je s tlakom nekaj narobe. Za kateri agregat? Luka66 1
Zivnorc Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 ... ja... pri eni mašini je tlak za polovico nižji, kot pri drugi... Zdej ne poznam teh mašin... ampak so si verjetno zelo podobne (ali enake), kot je razbrati iz zapisanega tule gor. Verjetno ne bi smelo biti tolikšne razlike... oz. meni osebno se mi že 2 bara zdi kar nizko....
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 1 minuto, Zivnorc pravi: ... ja... pri eni mašini je tlak za polovico nižji, kot pri drugi... Zdej ne poznam teh mašin... ampak so si verjetno zelo podobne (ali enake), kot je razbrati iz zapisanega tule gor. Verjetno ne bi smelo biti tolikšne razlike... oz. meni osebno se mi že 2 bara zdi kar nizko.... saj to tudi jaz vidim. Koliko bi moral biti pa nimam pojma. Niso pa te mašine od 890 (bdw so identične ktm dela za vse) v reklamaciji. Glavni problem so mašine od 790. In če drži teza, da so izvrtine postrani, potem sama menjava odmičnih ne rešuje problema. o mazalnih odprtinah se špekulira na Youtubi, prav tako o debelini mazalnih odprtin, smeri brizganja, tlaku, . Cela znanost, pa velik prerekanja v komentarjih. Jasno pa moramo vedeti, da niso vse 790ke crknile. Jih je pa veliko. KTM pa tudi ne da jasnega odgovora, al pa ima preveč dela sam s sabo. Zivnorc 1
vandrovec Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 2 urami, DAMI34 pravi: Jasno pa moramo vedeti, da niso vse 790ke crknile. Jih je pa veliko. KTM pa tudi ne da jasnega odgovora, al pa ima preveč dela sam s sabo. Ne poznam proizvodndga procesa, a to delajo vse na enem stroju, na večih, na več krajih...še na enem stroju niso vsi kosi enaki, odvisno od kontrole, če imajo 100% kontrolo, da so vsi v toleranci. Na cnc je obraba nožev, svedrov...če gre za izvrtine to naknadno vrtajo...prav mogoče je, da niso vsi enaki, da je na kakšnem vpetju, obdelovanec malo zamaknjen ali kakorkoli, da niso vse luknje enake...
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 2 minutami, vandrovec pravi: Ne poznam proizvodndga procesa, a to delajo vse na enem stroju, na večih, na več krajih...še na enem stroju niso vsi kosi enaki, odvisno od kontrole, če imajo 100% kontrolo, da so vsi v toleranci. Na cnc je obraba nožev, svedrov...če gre za izvrtine to naknadno vrtajo...prav mogoče je, da niso vsi enaki, da je na kakšnem vpetju, obdelovanec malo zamaknjen ali kakorkoli, da niso vse luknje enake... to velja za vse proizvajalce motorjev na svetu. Povezano je s kontrolo, zasnovo, dobavitelji itd...recmo da se zadnji 2 leti ktm ubada z izgubo, pizdarija izvira pa iz leta 2018,19,20. Sicer sem mnenja, da naj bi zadevo delal robot in meritve opravil laser, tak je vsaj v avtomobilski industriji, ne pa g. Venčko, ki je slučajno najceneši in ima rabljeno stružnico doma Nadalje, zlo podobno zasnovo, nekoliko spremenjene glave, mogoče koti in vrtine za mazanje v bloku imajo še CF, Kove itd...prav tako so vsaj kar vem kasnejši letniki 790 in pa nasploh 890 že bili verzija 2.0
Zivnorc Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 7 minutami, vandrovec pravi: obdelovanka malo zamaknjena ali kakorkoli, da niso vse luknje enake... ... ni res... na koncu ugotoviš, da luknja je luknja.... DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 2 minutami, Zivnorc pravi: ... ni res... na koncu ugotoviš, da luknja je luknja.... sploh če že dolgo nisi Zivnorc 1
Luka66 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 Lahko, da imajo X podvarinat enega tipa agregata, ki so ga modificirali zaradi zazananih težav, ni nujno, da je v primeru nižjega tlaka olja kaj narobe za gregatom in se bo hitro razletel.......saj niso pri KTM neznalice, začetniki, imajo XY let izkušenj pri konstruiranju agregatov, tudi za najtežej pogoje obratovanja....lahko, da brcnejo v temo s konstrukcijo katerega dela, to uredijo, kot tudi vsi ostali proizvjalci, vendar mi je nekako bližje obrazložitev o nekvalitetena izdelavi delov in nekvalitetnih materialih podizvajalcev, ter šparanju, kar je postala na žalost redna praksa tudi v avto industriji.....in tudi ostali industriji. Sedaj moram že kavni avtomat peljat na servis da ga resetira, po XX kavah, kljub temu, da ima čistilni program, ki se zažene in očisti s pomočjo kemije.... MiNa, DAMI34 in siks 3
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 vsekakor bi o težavah določenega modela bilo smiselno nadaljevati tule, kjer so že podane informacije.
Luka66 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 20 minutami, DAMI34 pravi: vsekakor bi o težavah določenega modela bilo smiselno nadaljevati tule, kjer so že podane informacije. Sedaj, ko ste naredili "total recall" "kmet2", stvarnika tega naslova bo nekoliko zoprna situacija, razen če se ponovno aktivira, ali ga nadomesti klon - kmet3 😉 ej to ratalo k Star wars, nadaljevnaje je Vrnitev Jedija MiNa 1
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 43 minutami, Luka66 pravi: Sedaj, ko ste naredili "total recall" "kmet2", stvarnika tega naslova bo nekoliko zoprna situacija, razen če se ponovno aktivira, ali ga nadomesti klon - kmet3 😉 ej to ratalo k Star wars, nadaljevnaje je Vrnitev Jedija a ti manjka? Temo je pač on odprl. Evo odstranu kazen, zdej se lahko nabijanje in žaljenje spet začne
krucymucy Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 21 minutes ago, DAMI34 said: a ti manjka? Da. zundapp 1
DAMI34 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 7 minutami, krucymucy pravi: Da. pokliči ga na telefon, pa mal počvekajta
siks Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 (popravljeno) ...zdaj, ko ktmovi inženirji zaradi zamujanja plač odhajajo drugam, bi se vas lahko kr nekaj iz foruma prijavlo...ziher iščejo dober kader...😂 Popravljeno December 9. Popravil siks dolenc100, Luka66, DAMI34 in 3 others 6
Luka66 Objavljeno December 9 Opozori Objavljeno December 9 pred 2 urami, DAMI34 pravi: a ti manjka? Temo je pač on odprl. Evo odstranu kazen, zdej se lahko nabijanje in žaljenje spet začne Sedaj ne bo version3 ampak "genesis" 💪 DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno December 10 Opozori Objavljeno December 10 pred 16 urami, siks pravi: ...zdaj, ko ktmovi inženirji zaradi zamujanja plač odhajajo drugam, bi se vas lahko kr nekaj iz foruma prijavlo...ziher iščejo dober kader...😂 jaz sem se ponujal za motoGP in to gratis. Sam spanje pa hrana naj bo zrihtana. Sem dobil odgovor, da preveč pojem Šparajo prav povsod pred 16 urami, Luka66 pravi: Sedaj ne bo version3 ampak "genesis" 💪 resurrection dolenc100, IF7 in Guzzuki 1 2
luxsa Objavljeno December 10 Opozori Objavljeno December 10 On 12/9/2024 at 11:14 AM, DAMI34 said: nič te ne bom lovil (vem da poznaš zadeve), ti men sam pojasni graf in kako si z njim lahko pomagam Sem zapisal, problemi so na 790kah(duke in adv l 18,19 in 20), graf in to zlo različen, pa prikazuje na 890 adv in R in norden (in to celo agregat 2023) Če se že gremo filozofirat o tlaku, je potem potrebno podati referenco pravega tlaka (torej kako bi pikice morale izgledat) in potem meritve. V danem primeru pa lahko samo vidim, kako ima ista mašina tri različne grafe. To je vse. Ti pišeš, da je s tlakom nekaj narobe. Za kateri agregat? Enostavna razlaga,kupu si jajca ki bodo prej ali slej zaribala,jebiga se zgodi. 😁 Zivnorc 1
DAMI34 Objavljeno December 10 Opozori Objavljeno December 10 pred 2 urami, luxsa pravi: Enostavna razlaga,kupu si jajca ki bodo prej ali slej zaribala,jebiga se zgodi. 😁 😜 pa ne enga, kar 2 jajci sem kupil dolenc100 in luxsa 2
pik1 Objavljeno petek ob 17:38 Opozori Objavljeno petek ob 17:38 . ... ne sekiraj se ... bova pa CF moto nabavila ps. ... al pa mogoče celo Kove ... pa čez njihovo znamko na rezervarju nalimala kakšno japonsko nalepko ... da naju ne bojo zajebavali tam po terenu, s čim vse se že moramo vozit na stara leta DAMI34, skalar36 in vandrovec 3
DAMI34 Objavljeno petek ob 18:20 Opozori Objavljeno petek ob 18:20 pred 41 minutami, pik1 pravi: . ... ne sekiraj se ... bova pa CF moto nabavila ps. ... al pa mogoče celo Kove ... pa čez njihovo znamko na rezervarju nalimala kakšno japonsko nalepko ... da naju ne bojo zajebavali tam po terenu, s čim vse se že moramo vozit na stara leta se pravi spet ktm pik1 1
Luka66 Objavljeno petek ob 18:51 Opozori Objavljeno petek ob 18:51 Mislim, da precej realno napisano https://bjbikers.com/sta-se-desava-unutar-ktm-a/ pik1 in DAMI34 2
vandrovec Objavljeno petek ob 20:20 Opozori Objavljeno petek ob 20:20 Vodilni so se zakalkulirali, so izgubili razsodnost v želji po prevelikem uspehu. Moto GP kot promocija, in to cestno diralnih motorjev. Ktm je prepoznan v cros - enduro, zadnje čase tudi v ADV segmentu. Slaba prodaja zaradi grdih oblik žarometov, tiste insektične luči se niso prijele. Mogoče prehitro ustvarjanje/spreminjanje novih modelov...vse nekaj na hitro je zgledalo od daleč. Npr., Yamaha je T7 leta pripravljala preden je prišla na trg in tudi že leta ostaja na trgu, večina raje kupi neke preizkušane izdelke... MiNa, miran985 in ProdriveR 3
DAMI34 Objavljeno soboto ob 08:08 Opozori Objavljeno soboto ob 08:08 pred 13 urami, Luka66 pravi: Mislim, da precej realno napisano https://bjbikers.com/sta-se-desava-unutar-ktm-a/ jaz tudi tako mislim. (špekuliram, sploh ker ima Bajaj že 47%) U krajnjem slučaju, čak iako KTM ne uspe samostalno da se izvuče iz dugova, velike kompanije sigurno već kroje plan kako da otkupe KTM i ožive brend. Moje viđenje je da narandžasti motocikli neće iščeznuti sa tržišta i u najgorem slučaju možda se samo vlasnička struktura promeni.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se