Supertech Objavljeno torek ob 10:15 Objavljeno torek ob 10:15 1 hour ago, skalar36 said: who wants orange white and purple bike I mean wtf... jebote lgbt se grejo u tej ktm štali
DAMI34 Objavljeno torek ob 10:26 Objavljeno torek ob 10:26 Kakorkol so zajebali (predvsem vodstvo in managerji), vedno sem se vprašal: le kako poprodajno podporo ima npr. Aprilia, Moto morini, Benelli? pred 11 minutami, Supertech pravi: who wants orange white and purple bike I mean wtf... jebote lgbt se grejo u tej ktm štali roza je za punčke
Supertech Objavljeno torek ob 10:31 Objavljeno torek ob 10:31 Za Aprilio jst že vem dolg časa, da zelo slabo poprodajno podporo, sploh kaj vse sem poslušal od ljudi pri nas,ki delajo na ape...
skalar36 Objavljeno torek ob 10:45 Objavljeno torek ob 10:45 Mah, agregati od KTM so neki posebnega za vozit. Vem, da je Huska mela res lep zvok, pa zasmejalo se mi je pod čelado, ko sem gas odpru. Zdej tale kitajc k ga vozim... ma k nisem na njemu, si rečem bi kej druzga kupu. K ga pa vozim sm pa vesel kt radijo... zaradi agregata... nad 4k obratov postane zeloo živahen, je res veselje pelat, si rečem.. me ne bom. Razn Yamahe TRA 900 mi do dons noben motor ni daju takega veselja, kot agregat od KTM-a. Živimo v obdobju kjer vsi gledajo/mo na dnar, dobiček. In ostali proizvajalci niso izjema. Potrošnik pa zahteva, da za jurja dobimo raketo za na mars. Vsi malo pričakovanja spustimo pa bo. KTMov 3. bankrot bo to. Ni panike. se veselim novih motorjev v prihodnosti, vem da bodo bomba! Aja.. @Loba a veš zakva ni hotu it CF na zadnje kolo...k je treba dat v "all terain" mode. Drugi programi ga ne spustijo čez.... komi čakam, da gremo ponovit... 4
Kugelschreiber Objavljeno torek ob 11:13 Objavljeno torek ob 11:13 26 minutes ago, skalar36 said: nad 4k obratov postane zeloo živahen, Se spomnim de si afriko šinfal, da je lena, nezabavna. A 1000ccm pri 4500rpm ni zarenčala? 1100 se zacne zelo korektno premikat, in fajn ropota.
skalar36 Objavljeno torek ob 11:38 Objavljeno torek ob 11:38 pred 19 minutami, Kugelschreiber pravi: Se spomnim de si afriko šinfal, da je lena, nezabavna. A 1000ccm pri 4500rpm ni zarenčala? 1100 se zacne zelo korektno premikat, in fajn ropota. Nisem vozil 1100. Sem imel predhodni model. Tista 1000 ccm je bila res žalost. Dober motor za enga umirjenega voznika. Za malo bolj dinamično vožjo pa groza. Ni hotla v ovinek, čeprav sem poskusil druge pnevmatike. Težka za po terenu. Mi ni pasala niti na daljših izletih. Pr temu motorju je pa tud žena rekla, da ne uživa. Aveš da sm hotu ravno napista, da ni šanse da kupim še kdaj Hondo. Vsak dan v letu bi s prej odločil za KTM. HA, je pa zanimivo, da je edini motor, k mam slike od njega v "domačem tabrnaklu". No, žena je dala tja... 5
Kugelschreiber Objavljeno torek ob 15:15 Objavljeno torek ob 15:15 3 hours ago, skalar36 said: Nisem vozil 1100. Sem imel predhodni model. Tista 1000 ccm je bila res žalost. Dober motor za enga umirjenega voznika. Za malo bolj dinamično vožjo pa groza. Ni hotla v ovinek, čeprav sem poskusil druge pnevmatike. Težka za po terenu. Mi ni pasala niti na daljših izletih. Pr temu motorju je pa tud žena rekla, da ne uživa. Aveš da sm hotu ravno napista, da ni šanse da kupim še kdaj Hondo. Vsak dan v letu bi s prej odločil za KTM. HA, je pa zanimivo, da je edini motor, k mam slike od njega v "domačem tabrnaklu". No, žena je dala tja... Po moje je med 1000 in 1100 ful manj razlike kot v najinem dojemanju. Je pa tud lastnik reku, 1000 seje pr prigajanju znala slabse zavijat. Zadaj se je prevec posedla.
Kmet2 Objavljeno včeraj ob 08:50 Objavljeno včeraj ob 08:50 Ob 17. 2. 2025 ob 12:43, vandrovec pravi: KTM - KratkoTrajniMotor 🙂 Motor oz. agregat je bp pri 60.000km...Sploh ni tu problem! Vsaj pri 990, 1050 in 1190...to sem si lastil. 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se