Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
DAMI34

DUCATI servisi

Recommended Posts

DAMI34

Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger

Jaz servisiram motor pri Boštjan Urbančič (Ljubljana)! Zaenkrat izredno zadovoljen, cene znosne!

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
flight69

Prejšnjega (M620) sem servisiral na Novi moto legendi in mislim, da je bil tam taisti Boštjan - nisem imel pripomb. Na Motoristu enkrat manjši servis in zavore, tudi brez pripomb(ne vem, če sploh še delajo).

Pred prodajo sem se na AS-u zanimal za veliki servis, so rekli, da za M620 od 550 eur naprej...:kva1: ( Na Novi moto l. sem za prejšnjega dal cca 300 eur)

Roger, veš mogoče koliko Urbančič računa za tavelik servis (M796)?

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger

Za veliki servis M796 ti ne znam povedat iz prve roke, ker ga se nisem delal. Mislim pa, da sem enkrat nekje zasledil cca. 400€ (ne me držat za besedo)! Najbolje poklicat in vprasat!

UBM: 041-510-993

 

lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

UBM-Boštjan iz Ljubljane, od novega mi servisira motor, 8 let, 70 tisoč km kasneje mi 1098 dela kot urca.

Mali servis cca 150 eur, velik cca 400.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Kje pa rezervne dele naročate? Bi potreboval par stvari sprašujem pa za OEM dele oz originale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nasmejan

Meni je ducatija servisiral Simon Dacar iz Skaručne ( okolica ljubljane ) tako bom rekel ducatije ima nastudirane v piko, ni pa glih med cenejsimi serviserji. Lahko ga pa poklices pa vprasas. 

Simon Dacar: 0 41 744 555

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fakin

Kaj pa Štajerski konec, MB in okolica pozna kdo kakšnega OK mehanika?

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpi80

a mi prosim kdo zaupa kdaj je mali in kdaj veliki servis za monster sprašujem

hvala

l.p.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger
10 hours ago, alpi80 said:

a mi prosim kdo zaupa kdaj je mali in kdaj veliki servis za monster sprašujem

hvala

l.p.

 

 

Dober bi bilo dopisat, , letnik in prevozeni km.

Jaz delam mali servis pred vsako sezono.....(ce bi jih bilo vec, kot 10-15k na sezono, bi se enega naredil)! Mislim, da je prvi veliki servis okol 24k km!

 

lp

Edited by Roger G. Jagger

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpi80

a hvala,samo vprašam,ker kupujem motor pa je monster tudi v igri

aja gledal sem monter s2r 800 letnik 2007,prodaja ga moto hit krško

 

l.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger
14 minutes ago, alpi80 said:

a hvala,samo vprašam,ker kupujem motor pa je monster tudi v igri

aja gledal sem monter s2r 800 letnik 2007,prodaja ga moto hit krško

 

l.p.

V tem primeru je najbolje, da gre nekdo s teboj, kateri se spozna na motorje (mehansko)- ali pa tudi ne, ce imas sam toliko znanja. Tako ali tako bos (priporocljivo) naredil vsaj mali servis, ce ne velikega, da vsaj ves pri cem si in da imas mir potem nekaj casa....!

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
compaq
pred 39 minutami, alpi80 pravi:

a hvala,samo vprašam,ker kupujem motor pa je monster tudi v igri

aja gledal sem monter s2r 800 letnik 2007,prodaja ga moto hit krško

 

l.p.

Mali servisi so na 10kkm, veliki na 20kkm. Veliki je menjava jermenov, desmo servis, ... Sicer pa, ce je motor, kolikor toliko za kaj, mora imet srvisno zgodovino znano. In knjizico z navodili prilozeno. V njej tudi vse pise o servisnih posegih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpi80

sicer nisem še klical v krško,a ker na oglasu nima napisano,da ima servisno mi je že sumljivo

aja,še eno vprašanje ---  zakaj toliko grajajo ducati češ,da samo šraufanje ??? na forumu sem prebral par da te zvije,zakaj,je to res ali...

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Italijanski mopedi v 99% ne dobiš poleg servisne knjige...

Vzdrževanje ducatija je pač malo dražje in kak šravf treba nov kupit,ker ga zgubiš...

Edited by sesir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roger G. Jagger

Seveda, vse je res......obvezna oprema kljuc 11 in 12, gedora, inbus in pa polna vrecka razlicnih vijakov. Bolj izkuseni ducatisti kar med voznjo kaksnega privijacijo......(vse tole je hec)!

Isti bullshit, kot govorijo za Alfa Romeo in Fiat vozila.....no, pri Ducatiju je elektronika bolje postimana. Kvarijo se vse znamke. Ducati ima morda za kaksen % drazje servise, drugace pa ni nic drugace.

Je pa tako (zelo osebno mnenje in pogled), zame druge znamke, kot Ducati ni. Raje nimam motorja....pogojno kaksna MV Agusta, Moto Guzzi......!

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
4janic

Enkrat Ducati vedno Ducati. Serviserji so dražji, servisi pa v kolikor jih sam delaš, sploh menjavanje olja, svečk in podobne bedarije, ne oz. primerljivi z ostalimi. Glede na to, da vseeno gre v več pogledih za specifične motorje, ga moraš imeti rad in ima tudi on tebe. V kakšno temo se moreš morda bolj poglobit kot lastniki ostalih znamk, sicer pa kot že rečeno, ko ga enkrat imaš, ga ne daš več proč. Aja, na debate Ducati vs. the world se čim prej navadi oz navadite (novopečeni lastniki), prikladno je imeti že kar v naprej v naprej zvežbane reply-je (sarkazem off).

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry

Ce hoces Ducatija, bodo servisi pač drazji. V nasprotnem primeru, Japonec. Z vidika zanesljivosti Ducati nikoli ne bo na nivoju Japonca ali Nemca, servisi bodo vedno drazji. Ampak hkrati Nemc in Japonc nikoli nr bosta imela nekaj vec, šmek... Zato Ducati vedno, tudi z drazjimi servisi

Share this post


Link to post
Share on other sites
alpi80

roger g. --  se strinjam 100%,vidim,da voziš ducati in veš kaj govoriš

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      Tudi vse 2013+ nimajo abs-a.    Neki hudega problema naredit 500km jaz osebno nimam.. motor gre, mogoce ga je treba mickn bolj navijat kot V2. Stopalke so zelo sportno postavljene, tudi balanca je nizja ter ozja od prejsnih modelov.  Glede sopotnice nevem, ker imam zadi od rsv4 zadek, ter dol pobrane tacke..  Spraseval si glede servisa ter ventilov.. ja ventile je treba gledat(glede na servisno na 20k km), servisna podpora je v pizdi. Jaz osebno svojo ze 3 zaporedno aprilijo vozim v SMK(pozimi ko ima cas sraufat tole eksotiko ), vendar kar veliko izkusenj s sraufanjem tega ima tudi @marincspeedshop  Jaz bom mogoce prodal svojo, ce kupim dirkalca... in bo “kriza” po denarju  
    • Grut
      voc vrong vid ju ... 
    • Loba
      Segment športnih "SUV"-ov se povečuje, itak da končni izdelek ne bo tako futurističen, ko bodo dodali vso potrebno civilizacijo na motor, ampak zgleda tudi meni hudo ! to bo ene 210 kg? , cca 150 PS ? a je kdo že kaj več našel na netu?   
    • sergini
      Najboljša je ta pri temu vlogerju, da se lepo pred domačo garažo nakonc posnetka zapelje. Zgleda, da je sin po poklicu
    • marincspeedshop
      Predno ste sli podret...se zmeri kompresija in naredi leak down test. Kaj kadi, olje ali hladilno tekocino?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!