MihaJ Objavljeno Marec 27, 2011 Opozori Objavljeno Marec 27, 2011 Lepo. Pripelji kak dan še Yamaho pokazat.
Kolen Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 sedaj vidim da si pravi. upam da se še kdaj srečava in kakšno rečeva oziroma kam zapeljeva
iced Objavljeno Marec 28, 2011 Opozori Objavljeno Marec 28, 2011 Živjo, mene zanima ali ima ta motor ABS tudi za izklopit...? LP
Ni3ous Objavljeno April 12, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2011 (popravljeno) Mislim, da nima gumba za izklop, vedno pa se da iztaknit varovalko, ali pa namestit namensko stikalo za izklop. Prodam par stvari za Tenerejko. Progresivno zadnjo vzmet Hyperpro: (imam eno viška) http://www.motosvet.com/ads/rezervnideli/add_ads.php?cid=mod|612 Krmilo (novo): http://www.motosvet....pis.php?cid=613 Pa še kaj bi se našlo... Več na PM. Popravljeno April 12, 2011. Popravil Ni3ous
Ni3ous Objavljeno April 12, 2011 Avtor Opozori Objavljeno April 12, 2011 (popravljeno) oooh, tale MS oglasnik je pa podn. http://www.motosvet.com/ads/rezervnideli/izpis.php?cid=612 Popravljeno April 12, 2011. Popravil Ni3ous
poggy Objavljeno April 25, 2011 Opozori Objavljeno April 25, 2011 Bi morda bilo med lastniki xt660z zanimanje za originalna stranska kovčka yamaha? Sprašujem informativno, ni reklama! Bi morda koga izmed vas zanimala original yamaha stranska kovčka? Sprašujem informativno, ni reklama!
S-trMa Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Zdravo! Kot bivši lastnik XT 660 R me že od začetka zanima tale Tenerejka, le finance so ble bl boge, zdej ko pa obstajajo 2-3 leta stari motorji pa je zame spet aktualno. Trenutno vozim CBF 600, ampak si spet želim tresoče se riti in mravljinčatih prstov v spremljavi traktorskega hrumenja XT 660 Z! Tako, in šel sem jo preiskusit! V neki moto-hiši sem dobil rabljen moped za en krog... a glej ga vraga, men je bil ful hecen za vozit! Kr nekaj čudno je cukalo, pa prva prestava je ko na APN-6 (nikamor!), tko da je bil ta krog zame poln presenečenj! Zdaj pa ne vem, ali sem se razvadil ob uglajenosti in poeziji Honde, ali sem se pomehkužil, al je bil pa moped zjahan ko stara baba (tut zgledal je tako...). Ne vem no, na XT 660 R se ne spominjam takih problemov s samim sabo, šlo je tekoče, lepo, prestave tam kjer morajo bit, in poskočno da je kaj! Vsem, ki še niste obupali nad zgornjim romanom, želim postaviti vprašanje: Ali je kdo od vas vozil R in Z enega za drugim, da bi lahko posrkal vse občutke in spremembe? Torej zanima me, ali sta R in Z res tako različna kot sem občutil jazst. HUALA HUALA!
THOMPSON Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 Vozil sem X/R/Z, vse nove. Če je moped v dobrem stanju ni neke bistvene razlike v motorju in poskočnosti. Ima pa Z drugače nastavljeno mapo, tako, da v nizkih in srednjih vrtljajih malenkostno bolj vleče, Pa pri Z se občutno pozna dodatna teža in velikost motorja. Za razliko od X/R je vsaj zame popolnoma drug motor. lp andrej
Ni3ous Objavljeno December 7, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 7, 2011 Hello, da malo obudim tole temo, dodajam brez prevoda, ker se mi ne da še 1x pisat, ampak itak je več slik kot texta: As you were able to find out, I ride my Tenere quite hard during season, but in the end, I want to take care of my bike very good, so I will be able to ride her for many more seasons. Bent and scratched rims I decided to re-paint rims, so I had to remove spokes, and I also found bent spokes So I decided to make a therall clean and check on the bike. In the end there was only engine and wiring on the frame... After dissasembling, I high pressure washed all parts for three times, cleaned it and removed all dirt from all hidden areas, that I cannot access when bike is assembled together. I repaired spokes and gave them some new shiny crome. New color sheme of the bike is seen on the horizon Sooon I started to assemle together hub, rim and spokes... Dissasebling rear swingarm, to change all the parts in variable swing part Swingarm took alot of rocky hits this season, so deserved to give her a fresh look also So I fixed the scratches and painted her. Also put new all bearings, seals (semerings) and rods in the rear variable linkage Dissasebled front end, changes wheel bearings and seals. Steering head bearings are fine, so I just re greased them ELO, Janezs in Be wild 3
Popularna objava Ni3ous Objavljeno December 7, 2011 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno December 7, 2011 Also changed woren off fork oil ( I think the suspension on this bike did in two years, what supposed to do in a lifetime ) Also put new chain, sprockets, bearings, seals in rear hub When whole bike is dissasebled, that is a good chance to inspect all parts, clean each one individually, grease it if nessesary and that put it back on bike. That is also a great way to ket to know your bike better and become keen to fix some things on your own if nessesary. Than it was time to start putting bike back together... I also made a snake wire, will see how it works in the next season. Somewhere in the middle Bottom view Almost finished But the winter just started, and I still have to do tailtidy, put on customized single sided Akrapovič, make some adjustments on footpegs, try to relocate toolbox on a spot that gives weight of tools closer to the center and lower on bike, for better handling on terrain... Janezs, gorazd, Guzzuki in 10 others 13
MiNa Objavljeno December 7, 2011 Opozori Objavljeno December 7, 2011 Wow! za Yamo in :notworthy: za objavo.
LooLekSLO Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 Yamaha XTZ Tenere tutifruti edišn Ne zgleda slabo Torej zakaj ta Snake wire? Akrapovič bo še vedno pod izpuhom; od katerega motorja ga boš vzel? Kako veš kdaj je olje v vilicah že staro?
Ni3ous Objavljeno December 8, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 8, 2011 Snake wire služi kot " sidro" za tačko zavore, da je pri padcu na terenu ne zavije nazaj ali vstran. Naj bi zadržala tačko na svojem položaju. V hosti lahko zapneš kako vejo in tudi v tem primeru naj bi pomagalo da je ne zvije. Kroske teh težav nimajo, ker je tačka speljana nad stopalko za noge in je bolje zaščitena oz. manj izpostavljena. Olje v vilicah sem menjal preventivno ker vem da sem ga zmatral bolj, kot je mišljeno v življenski dobi teh original vilic. Če ga dalj časa ekstremno hitro nažigaš po kakem slabem terenu, kjer mora vzmetenje dihat na polno, takrat se lahko olje pregreje, če je že izrabljeno, rezultat pa je da vzmetenje v tem primeru preprosto ne deluje več in ne zmore požirat terena, ter le še nabija. Ko se olje ohladi spet deluje bolje. To je taka razlaga po domače. Bolje ne znam. Meni se je to naredilo v Črni goi letos 1x ko smo bili cel dan na planini po skalnatih poteh.
THOMPSON Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 Več kot odlično opravljeno! V kakšnem stanju pa si imel kolesne ležaje? Za primer, meni so jih letos menjali v garanciji. Baje sem se prevečkrat vozil pod vodo O:-) .
Ni3ous Objavljeno December 8, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 8, 2011 Kolesni so bli še ok, na pesti zobnika pa je ležaj že ta tretji not, ne zdrži kaj dosti, jih pa nisem menjal garancijsko, sem kuil, ker sem menil, da bom dobil boljšo kakovost, pa še pol cenejši so od original.
sayo Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 Veš kaj me zanima, katere ležaje si kupil, ker jih mislim tudi jaz preventivno kupit za mojo Varo, a v prednjih vilicah imaš menjane vzmeti ? sayo 1
BRANE Objavljeno December 8, 2011 Opozori Objavljeno December 8, 2011 špice in matice na verižniku redno zategovat.
Ni3ous Objavljeno December 10, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 10, 2011 Veš kaj me zanima, katere ležaje si kupil, ker jih mislim tudi jaz preventivno kupit za mojo Varo, a v prednjih vilicah imaš menjane vzmeti ? Prej sem kupl SKF in FAG, sedaj imam pa ameriškega, znamke se ne spomnim, bi moral najt embalažo. Ampak problem ni ležaj ali slaba izdelava ampak sunki enocilindraša in seveda preobremenjevanje, pa če je gumi zglob v slabem stanju je ležaj še bolj obremenjen. Vzmeti imam progresivne od Hyperpro, sem jih zamenjal kmalu po nakupu motorja.
ELO Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 ni3ous, katere gume priporočaš za vožnjo v snegu in na ekstremno razmočenih terenih? najbrž da so to povsem cross gume, me pa zanima katero znamko in tip priporočaš, s tem, da pašejo na original platišča... v naprej hvala in lep pozdrav!
Ni3ous Objavljeno December 19, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 19, 2011 Zdravo! Sicer je Tenerejka za v ornk sneg kar težka in težišče precej na prednjem kolesu, kar je problem, če je poledenela podlaga, ker hoče kar po svoje. Neke optimalne izbire ni, ker so ježevke prepovedane za uporabo pri nas. Tako, da mislim, da velja za vožnjo po snegu kar to kar velja za mehak teren in blato... tole je copy/paste enega dela odgovora, ki sem ga napisal za nekega novega lastnika Tenerejke ravno včeraj... "Jaz največ uporabljam Mitas za zadaj, ker so ugodnejše od drugih in za amaterje kot smo, še vedno dovolj dobre. Za hud offroad, mehak teren in blato je Mitas C02 zakon. Vendar jo po asfaltu hitro požre, toda jaz jo še vedno največ uporabljam, saj se po asfaltu vozim minimalno. Za spredaj pa vozim samo še Michelin Desert, ki jo dobim ugodno, ima neverjetno dober oprijem po terenu in je res oh in sploh tudi v nagibu." ELO 1
simonsi Objavljeno December 19, 2011 Opozori Objavljeno December 19, 2011 jaz imam na husqvarni spredaj michelin ac 10, ki je na uč skoraj ista kot desert, pa še zelo ugodna cena, ampak verjetno ima pa mehkejšo zmes/karkaso ali nekaj in bi jo hitro pojedlo na težjem motorju. Zadaj pa mitas c-02 in je odlična kombinacija za moj stil, dosti asfalta in trdega terena, normalna obraba pa super grip. Ampak huska tehta max 130kg, tenerka pa kar majčken več ELO 1
Janez123 Objavljeno December 20, 2011 Opozori Objavljeno December 20, 2011 Evo, še moja nova pridobitev. S Tenerejko ni zime. Hvala Ni3ous-u za vse nasvete, saj bo z njegovo pomočjo motor že do Slončkov tak kot mora biti. Dr_Jakob, Janezs, hajoktejn in 4 others 7
ELO Objavljeno December 20, 2011 Opozori Objavljeno December 20, 2011 alo prjatu! me veseli, da se vidimo na slončkih, če ne že kaj prej! srečno!
Ni3ous Objavljeno December 20, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2011 Bravo Janez! Lepe fotke si uspel narest.
kitekatus Objavljeno December 21, 2011 Opozori Objavljeno December 21, 2011 En lep pozdrav vsem endurašem:) Sem svež v svetu motociklizma,pred kratkim naredil izpit in glede na mojo višino in karakter,se odločil za enduro. Visok sem namreč 190cm,95kg,okrog 32let,rad kampiram ob rekah,jezerih,se sprehodim do kakšne lepe razgledne točke,skratka sem avanturist po naravi. Že nekaj časa si ogledujem Tenerejko,pa me zanima,če je primerna za začetnike in vsakdanjo rabo, ob lepšem vremenu tudi daljši izleti oz. potovanja niso izključena. Pa če je kdo prijazen in mi prosim razloži kakšna je razlika med enocilindrašem in dvo v kategoriji enduro. Hvala za nasvete in odgovore.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se