Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

kateri zaščitni lok imaš to?

Zaščitni lok GIVI. Dokaj poceni, dobro izgleda in je dovolj močan da bo opravil svojo nalogo, če bo treba. Edino priloženi vijaki za montažo so zanič, zato je treba nabaviti kvalitetnejše (M6x25 in M6x20, ostali so v redu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Janez,zelo lepo si jo opedenil.Ja,krmilo je bilo povišano kar je bilo zelo priročno.Ali lahko podaš link od strani kjer si to kupil.Js sem drugače velik okol 183.185 cm.Turbolenca se začne glih navrhu vizirja.Tako da ti si glih fajn visok za oregionalno šipco.

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Janez,zelo lepo si jo opedenil.Ja,krmilo je bilo povišano kar je bilo zelo priročno.Ali lahko podaš link od strani kjer si to kupil.Js sem drugače velik okol 183.185 cm.Turbolenca se začne glih navrhu vizirja.Tako da ti si glih fajn visok za oregionalno šipco.

LPM

Potem bi bilo mogoče dobro, če zamenjaš oregionalno šipco z neoregionalno!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem star prdec pri 175cm.

Vetrne zaščite je v originalu za to dolžino dovolj. Le par 10 konjev včasih pogrešam.

Hitrostna povprečja so pa itak navadno v rangu "takojšnjega odvzema vozniškega"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo jes imam paeno vprašanje glede motorja septembra sam kupil novio yamaho xtz660 tenere in mi je že dvakrat zatajila sprednja zavora prvič ni bilo nič narobe se je full na brzino ustavu drugič se pa pred križiščem ustavim hočm štartat me je pa samo spodneslo prednije kolo je bilo čisto zablokirano in to vse skupaj pri 450km to je zame edina slaba stran tega motorja trenutno čakam da ga odpeljejo na servis ker se z takim motorjem ne upam vozit naokrog k nikol ne veš kdaj bo spet zablokirala bremza

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma te nove tenerejke majo 200 kil.. halo?

dokler nisem vidu teže, mi je bil všečen moped...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je narobe s težo? Jo lahko vsaj brez problema sam pobereš. Me zanima kako bi ti dvignil novo Hondo Crosstourer ali pa recimo Varadero...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huuu Elo, kaj takega pa še nisem videl.

Hudo kire vajlarje si naredu, he he.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je narobe s težo? Jo lahko vsaj brez problema sam pobereš. Me zanima kako bi ti dvignil novo Hondo Crosstourer ali pa recimo Varadero...

če je nekoč cagiva elephant lahko imela par 10 kil manj, pa dvocilindraš, bi se tudi japanerji lahko malo bolj potrudili. pa ni samo fora v dviganju.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenerejka tehta suha 185 kg.

Mokra je pač dosti težja ker ima 23 L rezervoar za gorivo.

Js za teren tankam 5-10 L, kar je dovolj za 100-250 km.

Po pravem terenu jo imaš potem itak dovolj.

Če po 200 km offoroada še ni dosti, potem to ni bil offroad ampak neki soft ali travel enduro, kar pa pomeni, da pri taki vožnji teža tako ali tako ni več problem.

Me pa zanima kateri nov motor v tem segmentu ima bistveno manj kilogamov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tenerejka tehta suha 185 kg.

Mokra je pač dosti težja ker ima 23 L rezervoar za gorivo.

Js za teren tankam 5-10 L, kar je dovolj za 100-250 km.

Po pravem terenu jo imaš potem itak dovolj.

Če po 200 km offoroada še ni dosti, potem to ni bil offroad ampak neki soft ali travel enduro, kar pa pomeni, da pri taki vožnji teža tako ali tako ni več problem.

Me pa zanima kateri nov motor v tem segmentu ima bistveno manj kilogamov?

Ajoj, tole je pa malo presenetljiv podatek. Sem bil prepričan, da je Terenejka lažja od XC-ja in je bila potencialni kandidat. No vsekakor jo bom še preizkusil ampak pri tej teži se bom verjetno raje odločil za tripla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajoj, tole je pa malo presenetljiv podatek. Sem bil prepričan, da je Terenejka lažja od XC-ja in je bila potencialni kandidat.

triumph tiger 800xc ima s polnim rezervoarjem 215kg. če odšteješ 19l goriva (13.3kg) dobiš ca 202kg.

tenerejka ima s polnim rezervoarjem 206kg. če odšteješ 23l goriva (16,1kg) dobiš ca 190kg.

torej, tenerejka je od tigra 800xc lažja za 12kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno. Sem tudi sam prišel do podobnega izračuna.

Sem narobe zapisal, na pol stavka misel šla v drugo smer :D Tenerejka je lažja od XC-ja.

Kot sem rekel, bo treba probati kaj pomeni v tem primeru 12kg več in 50 konjev več :D Na "lepe oke" ne kupim več motorja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 konjev je veliko! 20 kg pa še več. še posebej se to pozna na brezpotjih. Tam ti 100 konjev ne pomeni nič, kg pa, še posebej če jih je veliko. Tista "drsenja", iz filmčkov ki si jih objavil v temi o 800-tki pa tudi 660 s 50 konji zmore.

Točno tako motor je potrebno preizkusit. Zato sem se tudi odločil za F650 ne pa F800. Tudi cena na koncu ni zanemarljiv faktor. Yamahi gre v prid cca 3k€. Sicer pa je pomembno tudi kaj govori srce, če ne upoštevamo razuma. E tu nas pa držijo za ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 konjev je veliko! 20 kg pa še več. še posebej se to pozna na brezpotjih. Tam ti 100 konjev ne pomeni nič, kg pa, še posebej če jih je veliko. Tista "drsenja", iz filmčkov ki si jih objavil v temi o 800-tki pa tudi 660 s 50 konji zmore.

Točno tako motor je potrebno preizkusit. Zato sem se tudi odločil za F650 ne pa F800. Tudi cena na koncu ni zanemarljiv faktor. Yamahi gre v prid cca 3k€. Sicer pa je pomembno tudi kaj govori srce, če ne upoštevamo razuma. E tu nas pa držijo za ......

12 ne 20 :D. Če bi iskal pretežno za brezpotja bi se raje ozrl za kakšnim dr650 (teža okoli 150kg), tako pa se oziram za motorjem, ki bi bil sposoben enostavno premagovati makadam, nekaj lažjega offroada in pa tudi morebitne zelo dolge cestne razdalje (no pri slednjem pa je preverjeno 100 veliiiiiiiiiko bolje od 50) :)

Srce mi itak pravi triple all the way, tu ni kančka dvoma (pa še 34l tank je v pripravi). Razum mi samo pravi, daj za vsak slučaj sprobaj še Tenerejko in pa mogoče Bmw-ja.

Se opravičujem, da sem skrenil malo off-topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v motorizmu dostikrat velja poslušati srce... sploh po tem, ko razum naredi ožji izbor.

verjamem, da boš pravilno kupil, si na dobri poti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kec, glede na to, kar si napisal, kar prav razmišljaš, tiger bo super izbor. Če te bo prijelo, boš dal gor bolj cestne gume, pa greš na potepanje po Alpah, Dolomitih, Evropi, Turčiji.... in to sigurno brez problema s sopotnico in kakimi bolj hitrimi motoristi. Jaz tega npr. s tenerejko (jo imam) ne bi šel narediti. Za 2 je bolj za silo, na daljše razdalje pa edino sam ali s kompanjoni z istim rangom motorja - umirjeno (po predpisih in malenkost čez). Kar se pa terena in makedama tiče pa s tigrom ne boš nič na boljšem in verjetno tudi nič na slabšem glede na tenerejko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Moja Tenerejka, je bila danes prvič uporabljena za to za kar je bila narejena. S pomočjo Ni3ousovih nasvetov, so se občutki groze počasi spreminjali v užitke na terenskih poteh, kamor normalen človek nikakor ne rine z motorjem. Zdaj me pa čaka še dolga pot učenja...

post-28414-0-52781600-1332793746_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Današnja popoldanska zabava z Ni3ousom v glavni vlogi (posneto s CAMONE INFINITY):

Popravljeno . Popravil Janez123
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!