Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

Kot so ti že ostali povedali, ni višina noben problem in se da to odlično rešit s tehniko. Sam imam še kak cm manj "leže" :kva1: od tebe. Pri usavljanju se le malo pomakneš v desno stran po sedežu in imaš na tleh celo desno stopalo, levo pa na menjalniku. Mene je tudi "begalo" kako bom plezal na motor, ko je zadnji del sedeža še povišan. A ...preprosto. Ko je motor na stranskem stojalu, stopiš na ( z levo nogo na levo) stopalko in se elegantno zavihtiš gor, kot bi sedal na 20 cm nižjega čoperja. Edino pri manevriranju na mestu je malo težje, a se počasi tudi da. V najslabšem primeru sestopiš in popraviš. Ko enkrat spelješ pa sledi boljša plat visokega sedeža, ki sploh ni zanemarljiva - odlična preglednost na cestišče. :OK: Pa karkoli že nabaviš, ne odlašaj predolgo, je bilo tri leta že dovolj. ;)

p.s. Ni nas dosti s temi motorji, a se ostalim niti ne sanja, kako mi, ki jih imamo z njimi uživamo :hooray: . :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, zdj sm še bolj odločen tole speljat upam da se mi do spomladi vse poklapa po mojih željah in se vam pridružim :kva2: .So mogoče komu poznane Yamahe ki so trenutno na avtonetu? Mislim da so tri od včeraj naprej :) . 223223 po tvojmu nicku sklepam da imava še nek enak hoby, katerih tekem se kaj udeležuješ? Mogoče se kje srečamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje leto bolj malo tekmujem. Ni energije za vse...

Nekaj lovskih "trap", pa malo "Rajkotovih", pa 300m,...

Moped mi pobere preveč energije :OK:

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če prav razumem, je po enem letu za eno leto mlajša in ima manj prevoženih :unsure: km?

V tej državi mi ni več nič jasno...

lp andrej

Popravljeno . Popravil 223223
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, ni tako hudo, saj piše pri motohitovem oglasu, da je datum prve registracije 5.1.2012, čeprav je pri podatkih v oglasu letnik 2011. Glede kilometrov pa je dodatnih 70 km pri motohitu verjetno prišlo, ko ga je prodajalec odpeljal v krško.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups!

V napačnem vrstnem redu sem gledal oglase. Sem že navajen, da imajo v SLO mopedi z vsakim novim lastnikom manj kilometrov, nad 30kkm pa se ne prodajajo več :grrr

lp, andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa motor po 2.500 prevoženih km zamenja dva lastnika??

Ker je nekaj narobe. Ali z matorje ali pa z lastnikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem si motor kupil za na mamute 2012. po tem sem ga prodal. vmes še naredil prvi servis (na 1000km) in vse kar je treba.

z motorjem ni bilo nič narobe.

meni je bil previsok za v sneg, pa ga zato nisem obdržal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam pa je odšla Tenerejka z istimi kilometri, ki jo je prodajala una moto hiša iz bistrice ob sotli?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Očitno se da na tenerejko namestit tut 40 mm poviške.

Pride prav za enduriranje v stoje. Zna pa bit mal previsoko če se kdo velik vozi v sedečem položaju.

Treba je le snet tank in drugače napeljat kabel za gas.

Slika to prikazuje dobro: namesto po rdeči poti, se napelje dad zeleno označeno cev, kot kaže modro obarvana pot.

throttlereroute.jpg

vir: xt660.com

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za daljše ture po avtocesti je podhranjena...predvsem pri prehitevanju, naložena, v dvoje, nad 110km....na razriti cesti in vukopjebini pa je tudi v dvoje več kot primerna za normalnega uporabnika

Popravljeno . Popravil 223223
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, ja se strinjam. Največ kar sem v dvoje naredil je bil trip na Rab za 4-5 dni. Kufri, polno natovorjena. Saj ni da ne moreš uživat. Prav fajn je. Maš pa velik časa gledat po okolici, ker je vožnja pač umirjena. Za prehitevat rabiš pa skor tolk cajta (le mal manj placa) kot z avtom.

Mal ti gre na qrc k te maxiskuteristi prehitevajo, sicer pa je glih tko zakon. :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Za kakšen daljši transfer po avtocesti, ko želiš v čimkrajšem času odpeljat čimveč km se moraš zavedat, da 200 km/h to pač ne gre. Pa za kak hiter turizem v dvoje so sigurno drugi stroji boljši, se pa tudi malo počasneje daleč pride, a veliko več vidi. Sam bolj cenim vsestranskost motorja in udobje, da se lahko po več dni zapored po cele dneve klatim na njem. AC pa se itak izogibam in na poti raje kaj vidim, čeprav se prav pogosto na poti ne ustavljam. Off road-a ne vozim, je pa prav prijetno, ko lahko kar rineš naprej, kjer bi s kakšnim "običajnim motorjem" moral obrniti. Tam doli na  vzhodu, ko domačini večkrat svetujejo da naprej ne bo šlo in te usmerjajo na "avtoput", čeprav gre za lokalne in regionalne ceste, kjer so posamezni odseki, tudi po več km, zaradi nevzdrževanja in moči narave, kot bi vozil po tankovski poti -kdor to pozna ve o čem govorim. Za takšne poti pa je ta motor zakon in ko prideš domov,  lahko upravičeno rečeš: to pa ni bila le tura....., bila je AVANTURA. Neprecenljiv pa je tudi domet motorja z enim polnjenjem na takšnem klatenju, ko ti ni prva misel bencinska črpalka in se lahko mirno voziš mimo (500 km +) in se na njih večkrat ustaviš zaradi sebe , kot zaradi motorja. :OK: 

 

Ni pa na cesti to prav pogost motor. Se mi zdi, da potencialne kupce največkrat odvrne tista številka, ki govori o moči stroja. A obstaja še ena, ki tudi veliko pove -o navoru. Ni ovira na cesti, sploh ne. Nič bat.

Vsem lastnikom in bodočim lastnikom tenerejke želim  v prihajajoči sezoni veliko užitkov in srečno prepeljanih km. Pa naj še kdo zapiše kakšno misel ali izkušnjo, da tema ne zamre.  Bi bilo škoda.             :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko ljudi moti tudi njena višina! Zame osebno " too much" in to je največji razlog, da si jo verjetno nikoli ne bom kupil. Na žalost!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenerejka je narjena za pelat, ne za hodit, tko da višina ni ovira. Lahko si pa še zmeraj kupiš set za znižanje:

http://www.off-the-road.de/XT-660-Z-Tenere/Suspension-wheels/Linkage-bones-XT660Z.html

 

Če pa še vedno ni dost, lahko pa še sedež znižaš:

http://www.off-the-road.de/XT-660-Z-Tenere/Bodywork/Seat-modification-XT-660-Z.html

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Visok sem 179cm in po terenu sem ne maram voziti. Nisem navajen in nimam jajc za take zadeve. Sem sedel parkrat na njej v salonih in je res visok motor, zame. Nisem pa še sedel na tisti, bolj cestni izvedbi, ki je nekaj nižja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja ženska je vsaj 5cm nižja od tebe, in nima večjih problemov. (pustimo malenkosti z manevriranjem na mestu). In tudi sam pri cca175 nimam nobenih problemov v vožnji!

Ko pa je noga prekratka, je pa vseeno ali ti fali 10cm ali pol metra!

Ja, če se pa ne maraš vozit po terenu, je druga zgodba.....

Popravljeno . Popravil 223223
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem pa še sedel na tisti, bolj cestni izvedbi, ki je nekaj nižja.

 

Si mislil na XTX 660? Al res obstaja bolj cestna Tenerejka? Nism nč zasledu, je pa res da bl švoh spremljam zadne cajte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sem tut 179 cm velik, pa za moje potrebe motor ni previsok. 

Ja nove tenerejke z ABS imajo nekoliko drugačno vzmetenje narejeno, manj nastavljivo tudi med drugim.

Je pa res da je nižja za kake 3 cm, kar je v praksi že veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!