TTONE Objavljeno September 25, 2018 Opozori Objavljeno September 25, 2018 Ob 19. 9. 2018 ob 10:30, Dimen pravi: Kako ti rata, da majo gumice po 4kkm še vedno med sabo gumjasto povezavo, da so v paru? Jst sm jih pregledu po 2kkm pa so vse povezave šle v maloro, izbočeni štoflci so pa napol izrabljeni. Kakorkoli, kupim gumice :-). Hodiš kaj v Ljubljano? te gumice sem kupil rabljene od ni3ousa in jih nisem zmontiral, ker sem prej prodal motor sem pa jaz gumice pred montažo obložil z deli zračnice in zelo dobro držijo LP
Joker Objavljeno September 25, 2018 Opozori Objavljeno September 25, 2018 Te gumice za en dan namočiš v nafto in so kot nove!
Dimen Objavljeno September 25, 2018 Opozori Objavljeno September 25, 2018 1 hour ago, TTONE said: te gumice sem kupil rabljene od ni3ousa in jih nisem zmontiral, ker sem prej prodal motor sem pa jaz gumice pred montažo obložil z deli zračnice in zelo dobro držijo LP Aha, a pol bom tretji lastnik, bwahahaaa BIF in TTONE 2
Turca Objavljeno Oktober 11, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2018 Živijo, če kdo mogoče prodaja Tenere se priporočam za info, lahko na ZS. LP, Tine
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno Oktober 11, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2018 Tri so na AvtoNetu???
5ERR Objavljeno Oktober 13, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2018 Živ. Katero olje in gradacijo uporabljate za tenerejko? lp, Peter
bosa Objavljeno Oktober 13, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2018 pred 11 urami, 5ERR pravi: Živ. Katero olje in gradacijo uporabljate za tenerejko? lp, Peter Motul 5100 10W-40
5ERR Objavljeno Oktober 14, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2018 Na spletu sem zasledil da nekateri uporabljajo 10W50, celo 15W50, pa me zanima ali je kdo probal in če je kakšna razlika v šaltanju? lp
Ni3ous Objavljeno Oktober 14, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 14, 2018 (popravljeno) Jaz sem probal kar nekaj variant. Tudi Yamalube in Motul. Meni se je najbolje obneslo polsintetično Louis Procycle olje v Tenerejki. Najmanj ga je žrlo, lepo je tekla mašina in liter stane 6,25€! Priporočam bolj kot Motul, ki ga je od vseh največ popilo. Popravljeno Oktober 14, 2018. Popravil Ni3ous BIF in bosa 1 1
BIF Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 pred 12 urami, Ni3ous pravi: Priporočam bolj kot Motul, ki ga je od vseh največ popilo. Kaj pomeni "največ popilo"?...količinsko recimo na neko število prevoženih kilometrov... Vem, da je neka količina "popitega" olja pri motorjih nekaj povsem normalnega. Ampak težko zaslediš kaj je "normalno". bosa 1
Dimen Objavljeno Oktober 15, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2018 Jaz tudi tankam gradacijo 10W-40 od Wolf-a. Pri moji tenerejki največ olja konča na dnu zračnega filtra.
sajhtam Objavljeno Oktober 23, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2018 Tudi jaz mislim, da olje, ki mi ga zmanjka v motorju, konča v zračnem filtru. Moral letos kar nekaj krat izpraznit...
celjan89 Objavljeno Oktober 23, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2018 Na moji se nisem zasledil taksnega pojava. Mogoce jo imam lepse
sajhtam Objavljeno Oktober 23, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2018 Ob 14. 10. 2018 ob 19:05, Ni3ous pravi: Jaz sem probal kar nekaj variant. Tudi Yamalube in Motul. Meni se je najbolje obneslo polsintetično Louis Procycle olje v Tenerejki. Najmanj ga je žrlo, lepo je tekla mašina in liter stane 6,25€! Priporočam bolj kot Motul, ki ga je od vseh največ popilo. Liter 6,25 €? Kje? Na Louisu ga ni pod 9 €...
Ni3ous Objavljeno Oktober 24, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 (popravljeno) Je, ce gledaš ceno na liter v 4 litrski kantici. Popravljeno Oktober 24, 2018. Popravil Ni3ous BIF in sajhtam 2
Ni3ous Objavljeno Oktober 24, 2018 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 (popravljeno) On 10/15/2018 at 7:59 AM, BIF said: Kaj pomeni "največ popilo"?...količinsko recimo na neko število prevoženih kilometrov... Vem, da je neka količina "popitega" olja pri motorjih nekaj povsem normalnega. Ampak težko zaslediš kaj je "normalno". Težko je ocenit, npr enocilindraš ne mara tišancije v obrate dolgo časa in z voznjo po AC popije hitro deci ali dva na 1000km. Jaz sem imel prestavno razmerje kratko in je delala še na višjih obratih kot original. Ko govkrimo popila gre to ponavadi čez auspuh ven. Nikoli nisem imel omembe vredne kolicine olja na dnu airboxa. Po terenu in zmerni voznji je popila vsaj pol manj. Tako da na tedenskih tripih enduriranja ko se naredi manj ko 2000 km ni bilo treba dolivati olja, če nismo pretiravali s tiščanjem. Dolil sem ga vedno raje preden je padlo na minimum. Kar gre noter cca 2-3dcl iz minimuma do maksimuma. Smo bili kar velika druščina tenerašev. Tak pojav je povsem normalen pri tem agregatu. Popravljeno Oktober 24, 2018. Popravil Ni3ous bosa, BIF in sajhtam 2 1
BIF Objavljeno Oktober 24, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2018 Hvala za konkreten odgovor. To je to. Ni3ous 1
BIF Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 (popravljeno) Ekipa potrebujem pomoč. Kolega ima okvaro na Tenerejki (mislim da je ltnik 2010). Naši "mehaniki" seveda želijo celo premoženje za popravilo zato razmišlja, da bi zamenjal kar cel agregat...po možnosti rabljen z neko solidno kilometrino. Motorja celega pa ne bi menjal...ker je to prevelik strošek. Vem da gre za Minarelijev agregat, ki se ga najde tudi v drugih motorjih (pegaso...in še kje). Torej vašo pomoč bi prosil v tem smislu, ali kdo ve za kakšno razbito Tenerejko oz. odpad ali kakšno Italijansko stran z takšnimi zadevami. Vsak link in namig je dobrodošel. Hvala. Popravljeno Oktober 25, 2018. Popravil BIF
Darko3g Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 Na štajerskem koncu Motospirit: http://motospirit.eu/, ki ima kar nekaj rabljenih in razbitih motorjev BIF 1
Popularna objava BIF Objavljeno Oktober 25, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 (popravljeno) Hin je bat, obročki...mogoče ojnica. Ampak ni treba paničarit. Ta Tenerejka je dve leti pa pol abnormalno puno naložena kolujdrala po Afriki...pa že dol je šla z XX kilometri...zdaj jih ima sicer na cajgeru 144.000...ampak glede na to, da je bila pripeljana rabljena iz Italije....bog ve koliko jih je vse skupaj. Sicer je še delala...ampak je bila malo glasna pa kaki liter olja je spila na jurja km...v glavnem je bila za odpret (prvič sploh)... No kolega noče niti slišat o drugem motorju zato mu zdaj pomagam iskat druga agregat...tako od prve. Sicer bo zdaj naredil dejanski popis delov pa bova videla...morda bo potreboval samo nove dele. Mehanik mu je pač od prve nekaj natrosil...in ker kolega še ni videl dejanskega stanja je vprašanje če je sploh šla ojnica. Cifro pa je mehanik butnu okrog 1.400 za popravilo...tako da... Za predstavo, da ni neki kašlek...malo do Metlike pa nazaj...ded je legenda...samo se nekaj ne hvali okrog.. Popravljeno Oktober 25, 2018. Popravil BIF igc1, Erik99, 3nity in 7 others 10
Dimen Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 Če je imela dovolj olja, ojnici nima kej bit. Pomoje je najbolj odpret in zrihtat. Tudi, če dobi drugi agregat potem ne v kakšnem stanju je. Poleg tega bi jaz razmišljal da nadgradim agregat. Obstajajo kiti za povečanje moči, navora, itd. BIF 1
BIF Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 (popravljeno) No vsekakor mu bom pomagal kolikor bom lahko. V neke upgrade pa ziher ne bo šel. Tenerejka takšna kot je je zakon. Ker ga "tišči" še Pakistan in podobno, mu je pomembno, da ima enostaven agregat. To je druga sorta ljudi. Nič jim ni mar za izboljšave, auspuhe, dino jet-e in podobno. Rabijo delovnega konja, ki mora delat, pa da se ga da poflikat v vsaki garaži...vseeno kak se imenuje pa kdo gleda za njim. Na tenerejki je pred odhodom v Afriko zamenjal samo navaden fedre za progresivne...potem veš vse. Naši "avanturisti" grejo v Bosno, pa zamenjajo pol motorja z upgrade-i, najboljše pa je itak met nekaj za 20.000+ čukof...pa tri komplete gum zraven... Popravljeno Oktober 25, 2018. Popravil BIF bosa, CINDAPP, igc1 in 1 other 2 2
Dimen Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 Gledam slike. XT-ka zgleda k kamela. Kok robe je model gor navesu, bwahaha BIF 1
BIF Objavljeno Oktober 25, 2018 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2018 (popravljeno) Ja..če je dve leti v Afriki to vse kar imaš za stanovanje, obeko, mehanično delavnico, kuhinjo, dnevno sobo, ribolovno opremo itd, itd...pa še sam imaš krepkih 100+kg...je še kar ok. In vse kar je v tem času "uničil" oz. je crknilo so lamele sklopke, ki jo je sam skuril, ker je tako otovorjen oral po globokem pesku...se je posipal s pepelom. Z DHL-om je imel nove lamele čez sedem dni v hotelu na recepciji...mislim da v Nigeriji. Vse ostalo je bilo brez težav...no pa tri komplete gum je skuhal, s tem, da je šel do Maroka po cesti...ne lepo v ladijski kabinici z ležalnikom na palubi...tako, da je prvega pol kompleta že do tja pokuril. Je pa baje gume kar doli kupoval, kjer je prišel do njih...in to Mitas......po njegovih besedah so bile Hajdenauke "rajn za en kurac"... Popravljeno Oktober 25, 2018. Popravil BIF MiNa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se