Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno
38 minutes ago, Fadil said:

Kam boš pa vstopil?

Pomoje bo šu dnar v kripto

  • Haha 3
Objavljeno (popravljeno)

Alamuvera, če men dva tedna stoji brez polnilca je kriza...

Popravljeno . Popravil sajhtam
Objavljeno

Jaz moram sicer rečt, da moja kresne enako po takem času. Brez vsakega problema...od prve. Je pa res, da akumolator za takšno obdobje pač odklopim. Samo žice odstranim iz klem...aku ostane na svojem mestu.

Objavljeno

No to mislim. Men tudi kresne v prvo, če je akumulator ok, če ga pa pustim dva meseca na samem, potem je pa vprašanje, če je sploh v stanju obrnit motor.

Najverjetneje mi nekje štrom žere, ampak na servisu pravijo da je vse ok...

Objavljeno
2 hours ago, sajhtam said:

No to mislim. Men tudi kresne v prvo, če je akumulator ok, če ga pa pustim dva meseca na samem, potem je pa vprašanje, če je sploh v stanju obrnit motor.

Najverjetneje mi nekje štrom žere, ampak na servisu pravijo da je vse ok...

Najlaže preveriš z amper metrom. Bo takoj jasno a ga pije al abstinira, ko te ni blizu.
Men po dveh mescih kresne BP. Imam pa dobro vzdrževan akumulator in motor v garaži :-)

Objavljeno

Sicer ni konkretno tema za XT ampak problem se pojavlja pri večih uporabnikih in različnih motorjih in to je izguba ali poraba v akomulatorja v "prazno". Zato se kot hudič križa izogibam vsem dodatkom, ki so na elektriko, tudi oilerjem, raznim usb vtičnicam, dodatnim lučem, sploh pa kakemu alarmu.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Sicer ni konkretno tema za XT ampak problem se pojavlja pri večih uporabnikih in različnih motorjih in to je izguba ali poraba v akomulatorja v "prazno". Zato se kot hudič križa izogibam vsem dodatkom, ki so na elektriko, tudi oilerjem, raznim usb vtičnicam, dodatnim lučem, sploh pa kakemu alarmu.

Cisto se ne mores izognit. Konkretno pri meni ce odklopim aku se resetira ura, povprecne meritve hitrosti, porabe ... kar pomeni, da se spominski modul napaja iz akuja. Jaz imam motor vedno na C tek polnilcu. Tej pravljici tega Youtuberja ne verjamem prevec. 

Objavljeno
pred 20 minutami, IZTOK pravi:

Cisto se ne mores izognit. Konkretno pri meni ce odklopim aku se resetira ura, povprecne meritve hitrosti, porabe ... kar pomeni, da se spominski modul napaja iz akuja. Jaz imam motor vedno na C tek polnilcu. Tej pravljici tega Youtuberja ne verjamem prevec. 

Ta Youtuber je eden redkih ki dobro in pošteno opiše zadeve. Ne verjamem, da bi se zdaj zlagal...zakja se sploh bi?

 

Objavljeno
8 minutes ago, BIF said:

Ta Youtuber je eden redkih ki dobro in pošteno opiše zadeve. Ne verjamem, da bi se zdaj zlagal...zakja se sploh bi?

 

Mogoce motor prodaja

Objavljeno
pred 20 minutami, BIF pravi:

Ta Youtuber je eden redkih ki dobro in pošteno opiše zadeve. Ne verjamem, da bi se zdaj zlagal...zakja se sploh bi?

 

Ne vem zakaj, ampak po dveh mesecih je svincev akumulator bolj prazen kot ne. Mogoce ima LiFePo4, ta se prazni mnogo pocasneje. Kljub temu glih ne verjamem :P

Objavljeno
pred eno uro, IZTOK pravi:

Cisto se ne mores izognit. Konkretno pri meni ce odklopim aku se resetira ura, povprecne meritve hitrosti, porabe ... kar pomeni, da se spominski modul napaja iz akuja. Jaz imam motor vedno na C tek polnilcu. Tej pravljici tega Youtuberja ne verjamem prevec. 

ne vem, se ne spoznam, opažam pa neko vzorčnost in grem raje po sistemu, bolje spreči nego liječi :D

1x do 2x čez zimo, ga pa tudi za par dni priklopim na ctek. Sicer pa se tudi čez zimo občasno zapeljem.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Mogoce motor prodaja

Ne, ker pravi da ni nič primerljivega za kupit....potrdim tudi sam iz prve roke , Yamaha + Yuasa :004 ,vse 10 let še vedno BP :eek::worship::grupni::004:OK::grupni:

Popravljeno . Popravil xtzs
Objavljeno (popravljeno)
pred 20 minutami, xtzs pravi:

Ne, ker pravi da ni nič primerljivega za kupit....potrdim tudi sam iz prve roke , Yamaha + Yuasa :004 ,vse 10 let še vedno BP :eek::worship::grupni::004:OK::grupni:

Yuasa je dober - velja za AGM factory activated serijo, samo se ravno tako prazni. Namesto 10% mesečno samo 5%, dokler je nov, potem pa tudi vedno hitreje, zaradi staranja materialov in sulfatizacije. Pa kapaciteta seveda pada z starostjo. Če rečemo da je nov aku in se je v dveh mesecih spraznil za 10% je vrhunski, ampak pri 90% polnjenosti mu zagonski tok že pade na 70 do 75 % nazivnega ker pada proporcionalno. Vemo pa, da so ti akumulatorji že 100% polni zelo na meji tega kar potegne zaganjač, sploh pri enocilindrašu z 660 kubiki. Ne trdim, da je nemogoče brez problema zagnat motor, če stoji dva meseca, je pa malo verjetno, da bi obrnil v nulo brez, da ga vsaj malo prebudiš z par kratkimi zagoni. Naj nekdo od lastnikov tenerejke 660 proba :D Mogoče pa ima tenerejka avtomatski dekompresor ?

@DAMI34 C-tek lahko pustiš priklopljen non stop čez zimo. Sam odklopi, ko zmeri maksimalno napetost in potem ciklično preverja stanje in po potrebi dopolni. To akumulatorju zelo koristi, ker preprečuje sulfatizacijo in ti bo držal bistveno dlje.

Popravljeno . Popravil IZTOK
Objavljeno
pred 30 minutami, IZTOK pravi:

n non stop čez zimo. Sam odklopi, ko zmeri maksimalno napetost in potem ciklično preverja stanje in po potrebi dopolni. To akumulatorju zelo koristi, ker preprečuje sulfatizacijo in ti bo držal bistveno dlje.

to vem, sicer se oddaljujemo od XT660 teme. Vendar pri meni ali komurkoli ki se 1x mesečno zapelje sploh ni potrebe po stalnem priklopu.

Objavljeno

Na voljo bo šele od 2020!

 

 

Objavljeno
46 minutes ago, Ni3ous said:

Na voljo bo šele od 2020!

 

 

to je podatek za ZDA, za EU pravijo, da bo konec 19.

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje: nameravam nabaviti EXAN slip on izpuh. Imajo ga v varianti z ali brez katalizatorja. Kaj to pomeni pravno in kaj za motor? Torej: a mi lahko pri homologaciji in na tehničnem težijo, če nabavim brez katalizatorja? In ali ima to kaj vpliva na samo delovanje motorja (lambda sonda, nastavitve vbrizga, vžig, etc.)?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Soglašam z Romanom. 
Sem ravnokar podrl zadnjo nihajko, ker mi je pokalo in občasno dobil občutek, kot da nekaj preskoči, ko se motor posede. Krivec je bila uničena plastična kletka na ležaju
vaga.jpg.d6f12f4522175ff0a3dff77d6dae8e11.jpg

Pa ni bilo ravno suho in brez masti. 

Z orodjem in nekoliko smisla za mehaniko lahko to naredi vsak doma. Za zgled sem vzel:

 

Popravljeno . Popravil Dimen
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Zdravo znalci.

Na svoji Tenerejki mislim menjat belanco, ker je trenutna rahlo zvita.

Mi znate predlagat kakšno dobro belanco? Trenutno imam na motorju 2cm poviške belance, in mi je višina z originalno belanco kar ok, tako da nebi rabil kakšne z še višjo pozicijo.

Ve slučajno kdo iz glave koliko mm je debela originalna belanca? (če ne, bom že zmeril), pa seveda če veste kje bi se dalo kakšne belance malo vzet v roke, da ne bom kupoval na blef prek spleta.

Hvala fuL. ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!