Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

kateri zaščitni lok imaš to?

Zaščitni lok GIVI. Dokaj poceni, dobro izgleda in je dovolj močan da bo opravil svojo nalogo, če bo treba. Edino priloženi vijaki za montažo so zanič, zato je treba nabaviti kvalitetnejše (M6x25 in M6x20, ostali so v redu).

Objavljeno

Janez,zelo lepo si jo opedenil.Ja,krmilo je bilo povišano kar je bilo zelo priročno.Ali lahko podaš link od strani kjer si to kupil.Js sem drugače velik okol 183.185 cm.Turbolenca se začne glih navrhu vizirja.Tako da ti si glih fajn visok za oregionalno šipco.

LPM

Objavljeno

Janez,zelo lepo si jo opedenil.Ja,krmilo je bilo povišano kar je bilo zelo priročno.Ali lahko podaš link od strani kjer si to kupil.Js sem drugače velik okol 183.185 cm.Turbolenca se začne glih navrhu vizirja.Tako da ti si glih fajn visok za oregionalno šipco.

LPM

Potem bi bilo mogoče dobro, če zamenjaš oregionalno šipco z neoregionalno!?

Objavljeno

Jaz sem star prdec pri 175cm.

Vetrne zaščite je v originalu za to dolžino dovolj. Le par 10 konjev včasih pogrešam.

Hitrostna povprečja so pa itak navadno v rangu "takojšnjega odvzema vozniškega"

Objavljeno

Zdravo jes imam paeno vprašanje glede motorja septembra sam kupil novio yamaho xtz660 tenere in mi je že dvakrat zatajila sprednja zavora prvič ni bilo nič narobe se je full na brzino ustavu drugič se pa pred križiščem ustavim hočm štartat me je pa samo spodneslo prednije kolo je bilo čisto zablokirano in to vse skupaj pri 450km to je zame edina slaba stran tega motorja trenutno čakam da ga odpeljejo na servis ker se z takim motorjem ne upam vozit naokrog k nikol ne veš kdaj bo spet zablokirala bremza

Objavljeno

ma te nove tenerejke majo 200 kil.. halo?

dokler nisem vidu teže, mi je bil všečen moped...

Objavljeno

Kaj pa je narobe s težo? Jo lahko vsaj brez problema sam pobereš. Me zanima kako bi ti dvignil novo Hondo Crosstourer ali pa recimo Varadero...

Objavljeno

Huuu Elo, kaj takega pa še nisem videl.

Hudo kire vajlarje si naredu, he he.

Objavljeno

Kaj pa je narobe s težo? Jo lahko vsaj brez problema sam pobereš. Me zanima kako bi ti dvignil novo Hondo Crosstourer ali pa recimo Varadero...

če je nekoč cagiva elephant lahko imela par 10 kil manj, pa dvocilindraš, bi se tudi japanerji lahko malo bolj potrudili. pa ni samo fora v dviganju.
Objavljeno

Tenerejka tehta suha 185 kg.

Mokra je pač dosti težja ker ima 23 L rezervoar za gorivo.

Js za teren tankam 5-10 L, kar je dovolj za 100-250 km.

Po pravem terenu jo imaš potem itak dovolj.

Če po 200 km offoroada še ni dosti, potem to ni bil offroad ampak neki soft ali travel enduro, kar pa pomeni, da pri taki vožnji teža tako ali tako ni več problem.

Me pa zanima kateri nov motor v tem segmentu ima bistveno manj kilogamov?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

en hrvat je že šel z njo okol sveta. Beri Moto Puls

Objavljeno

Tenerejka tehta suha 185 kg.

Mokra je pač dosti težja ker ima 23 L rezervoar za gorivo.

Js za teren tankam 5-10 L, kar je dovolj za 100-250 km.

Po pravem terenu jo imaš potem itak dovolj.

Če po 200 km offoroada še ni dosti, potem to ni bil offroad ampak neki soft ali travel enduro, kar pa pomeni, da pri taki vožnji teža tako ali tako ni več problem.

Me pa zanima kateri nov motor v tem segmentu ima bistveno manj kilogamov?

Ajoj, tole je pa malo presenetljiv podatek. Sem bil prepričan, da je Terenejka lažja od XC-ja in je bila potencialni kandidat. No vsekakor jo bom še preizkusil ampak pri tej teži se bom verjetno raje odločil za tripla.

Objavljeno

Ajoj, tole je pa malo presenetljiv podatek. Sem bil prepričan, da je Terenejka lažja od XC-ja in je bila potencialni kandidat.

triumph tiger 800xc ima s polnim rezervoarjem 215kg. če odšteješ 19l goriva (13.3kg) dobiš ca 202kg.

tenerejka ima s polnim rezervoarjem 206kg. če odšteješ 23l goriva (16,1kg) dobiš ca 190kg.

torej, tenerejka je od tigra 800xc lažja za 12kg.

Objavljeno

Absolutno. Sem tudi sam prišel do podobnega izračuna.

Sem narobe zapisal, na pol stavka misel šla v drugo smer :D Tenerejka je lažja od XC-ja.

Kot sem rekel, bo treba probati kaj pomeni v tem primeru 12kg več in 50 konjev več :D Na "lepe oke" ne kupim več motorja :D

Objavljeno

50 konjev je veliko! 20 kg pa še več. še posebej se to pozna na brezpotjih. Tam ti 100 konjev ne pomeni nič, kg pa, še posebej če jih je veliko. Tista "drsenja", iz filmčkov ki si jih objavil v temi o 800-tki pa tudi 660 s 50 konji zmore.

Točno tako motor je potrebno preizkusit. Zato sem se tudi odločil za F650 ne pa F800. Tudi cena na koncu ni zanemarljiv faktor. Yamahi gre v prid cca 3k€. Sicer pa je pomembno tudi kaj govori srce, če ne upoštevamo razuma. E tu nas pa držijo za ......

Objavljeno

50 konjev je veliko! 20 kg pa še več. še posebej se to pozna na brezpotjih. Tam ti 100 konjev ne pomeni nič, kg pa, še posebej če jih je veliko. Tista "drsenja", iz filmčkov ki si jih objavil v temi o 800-tki pa tudi 660 s 50 konji zmore.

Točno tako motor je potrebno preizkusit. Zato sem se tudi odločil za F650 ne pa F800. Tudi cena na koncu ni zanemarljiv faktor. Yamahi gre v prid cca 3k€. Sicer pa je pomembno tudi kaj govori srce, če ne upoštevamo razuma. E tu nas pa držijo za ......

12 ne 20 :D. Če bi iskal pretežno za brezpotja bi se raje ozrl za kakšnim dr650 (teža okoli 150kg), tako pa se oziram za motorjem, ki bi bil sposoben enostavno premagovati makadam, nekaj lažjega offroada in pa tudi morebitne zelo dolge cestne razdalje (no pri slednjem pa je preverjeno 100 veliiiiiiiiiko bolje od 50) :)

Srce mi itak pravi triple all the way, tu ni kančka dvoma (pa še 34l tank je v pripravi). Razum mi samo pravi, daj za vsak slučaj sprobaj še Tenerejko in pa mogoče Bmw-ja.

Se opravičujem, da sem skrenil malo off-topic.

Objavljeno

v motorizmu dostikrat velja poslušati srce... sploh po tem, ko razum naredi ožji izbor.

verjamem, da boš pravilno kupil, si na dobri poti.

Objavljeno

Kec, glede na to, kar si napisal, kar prav razmišljaš, tiger bo super izbor. Če te bo prijelo, boš dal gor bolj cestne gume, pa greš na potepanje po Alpah, Dolomitih, Evropi, Turčiji.... in to sigurno brez problema s sopotnico in kakimi bolj hitrimi motoristi. Jaz tega npr. s tenerejko (jo imam) ne bi šel narediti. Za 2 je bolj za silo, na daljše razdalje pa edino sam ali s kompanjoni z istim rangom motorja - umirjeno (po predpisih in malenkost čez). Kar se pa terena in makedama tiče pa s tigrom ne boš nič na boljšem in verjetno tudi nič na slabšem glede na tenerejko.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Moja Tenerejka, je bila danes prvič uporabljena za to za kar je bila narejena. S pomočjo Ni3ousovih nasvetov, so se občutki groze počasi spreminjali v užitke na terenskih poteh, kamor normalen človek nikakor ne rine z motorjem. Zdaj me pa čaka še dolga pot učenja...

post-28414-0-52781600-1332793746_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Današnja popoldanska zabava z Ni3ousom v glavni vlogi (posneto s CAMONE INFINITY):

Popravljeno . Popravil Janez123
Objavljeno

najbolj jebeno je vozit po velikih kamnih, vse ostalo se da :D

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!