Janez123 Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 kateri zaščitni lok imaš to? Zaščitni lok GIVI. Dokaj poceni, dobro izgleda in je dovolj močan da bo opravil svojo nalogo, če bo treba. Edino priloženi vijaki za montažo so zanič, zato je treba nabaviti kvalitetnejše (M6x25 in M6x20, ostali so v redu).
marcc Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Janez,zelo lepo si jo opedenil.Ja,krmilo je bilo povišano kar je bilo zelo priročno.Ali lahko podaš link od strani kjer si to kupil.Js sem drugače velik okol 183.185 cm.Turbolenca se začne glih navrhu vizirja.Tako da ti si glih fajn visok za oregionalno šipco. LPM
Fadil Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Janez,zelo lepo si jo opedenil.Ja,krmilo je bilo povišano kar je bilo zelo priročno.Ali lahko podaš link od strani kjer si to kupil.Js sem drugače velik okol 183.185 cm.Turbolenca se začne glih navrhu vizirja.Tako da ti si glih fajn visok za oregionalno šipco. LPM Potem bi bilo mogoče dobro, če zamenjaš oregionalno šipco z neoregionalno!?
THOMPSON Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Jaz sem star prdec pri 175cm. Vetrne zaščite je v originalu za to dolžino dovolj. Le par 10 konjev včasih pogrešam. Hitrostna povprečja so pa itak navadno v rangu "takojšnjega odvzema vozniškega"
xtz660z Objavljeno Marec 3, 2012 Opozori Objavljeno Marec 3, 2012 Zdravo jes imam paeno vprašanje glede motorja septembra sam kupil novio yamaho xtz660 tenere in mi je že dvakrat zatajila sprednja zavora prvič ni bilo nič narobe se je full na brzino ustavu drugič se pa pred križiščem ustavim hočm štartat me je pa samo spodneslo prednije kolo je bilo čisto zablokirano in to vse skupaj pri 450km to je zame edina slaba stran tega motorja trenutno čakam da ga odpeljejo na servis ker se z takim motorjem ne upam vozit naokrog k nikol ne veš kdaj bo spet zablokirala bremza
BRANE Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 ma te nove tenerejke majo 200 kil.. halo? dokler nisem vidu teže, mi je bil všečen moped...
Fadil Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Kaj pa je narobe s težo? Jo lahko vsaj brez problema sam pobereš. Me zanima kako bi ti dvignil novo Hondo Crosstourer ali pa recimo Varadero...
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Marec 4, 2012 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Toxico: Iz tega kar vidim, so gume Mitas E09 spredaj in zadaj. Nabaviš jih lahko v Bartogu, tudi prek spleta na superguma. lede na to da so dual purpose gume, ne bi rekel, da jih pobira hitro. Pobira jih manj kot Continental TKC. Sicer pa ti bo bolj natančno povedal kar ELO, predvidevam, da je bil testni motor njegov. Marcc: Mene je sprva tudi motil veter, ko sem povišal krmilo, sem očitno ravno prav prestavil položaj rok in posledično s krmilom tudi ogledala, da je veter sedaj manjši problem. Natančneje pa pravzaprav ni problem veter ampak turbulence ki nastajajo zaradi vizirja. Turbulence pa se večajo z večjim vizirjem, čeprav se direktni veter manjša. Za primerjavo - največ težav z turbulencami sem imel na Gold Wingi, čeprav direktnega vetra skoraj ni bilo. Jaz nimam več težav z turbulencami na tenerejki. Morda tudi zato ker se bolj malo vozim po asfaltu in predvsem ne več kaj hitreje od 120 km/h. Sem pa visok 179 in sem ravno zadnjič med vožnjo probaval in ugotovil, da če bi imel par cm višje nad vizirjem glavo, dobival več vetrnih sunkov in bi bila vožnja bolj moteča. Morda bi bil dovolj le Touratechov povišek vizirja: http://shop.touratech.com/vehicle-equipment/fairing-and-windscreen/spoiler/spoiler-for-windscreen-not-lockable-yamaha-xt-660-tenere.html Krmilo si lahko povišaš s poviški, ki jih dobiš tule, izbereš si tudi željeno višino: http://www.off-the-road.de/XT-660-Z-Tenere/handlebars-more/ Pa da ne bo le polno suhoparnega testa bom malo pozivil z materijalom iz zadnjih 14 dni... Tankanje iz kanistov šverc libijskega bencina v Sahari: V sipinah trebor, Janez123, bregar07 in 9 others 12
Popularna objava ELO Objavljeno Marec 4, 2012 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 hja, gume kot take imajo zaradi grobega profila pač malo manj naležne površine, torej imajo zaradi tega relativno večjo obrabo. glede na ceno, mislim, da to niti ni bistven problem, zdržati pa bi morale zagotovo več kot 5.000 km, vsaj moje normalne vožnje. sam z njo sicer nisem bil na sipinah, imel sem se pa vseeno lepo... http://www.motosvet.com/album/images/2008/680/20120304190002_030320121271.jpg http://www.motosvet.com/album/images/2008/680/20120304185957_030320121270.jpg Ni3ous, trebor, LooLekSLO in 8 others 11
Ni3ous Objavljeno Marec 4, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Huuu Elo, kaj takega pa še nisem videl. Hudo kire vajlarje si naredu, he he.
BRANE Objavljeno Marec 4, 2012 Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Kaj pa je narobe s težo? Jo lahko vsaj brez problema sam pobereš. Me zanima kako bi ti dvignil novo Hondo Crosstourer ali pa recimo Varadero... če je nekoč cagiva elephant lahko imela par 10 kil manj, pa dvocilindraš, bi se tudi japanerji lahko malo bolj potrudili. pa ni samo fora v dviganju.
Ni3ous Objavljeno Marec 4, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Marec 4, 2012 Tenerejka tehta suha 185 kg. Mokra je pač dosti težja ker ima 23 L rezervoar za gorivo. Js za teren tankam 5-10 L, kar je dovolj za 100-250 km. Po pravem terenu jo imaš potem itak dovolj. Če po 200 km offoroada še ni dosti, potem to ni bil offroad ampak neki soft ali travel enduro, kar pa pomeni, da pri taki vožnji teža tako ali tako ni več problem. Me pa zanima kateri nov motor v tem segmentu ima bistveno manj kilogamov?
Dr_Jakob Objavljeno Marec 14, 2012 Opozori Objavljeno Marec 14, 2012 en hrvat je že šel z njo okol sveta. Beri Moto Puls ELO 1
KeC Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Tenerejka tehta suha 185 kg. Mokra je pač dosti težja ker ima 23 L rezervoar za gorivo. Js za teren tankam 5-10 L, kar je dovolj za 100-250 km. Po pravem terenu jo imaš potem itak dovolj. Če po 200 km offoroada še ni dosti, potem to ni bil offroad ampak neki soft ali travel enduro, kar pa pomeni, da pri taki vožnji teža tako ali tako ni več problem. Me pa zanima kateri nov motor v tem segmentu ima bistveno manj kilogamov? Ajoj, tole je pa malo presenetljiv podatek. Sem bil prepričan, da je Terenejka lažja od XC-ja in je bila potencialni kandidat. No vsekakor jo bom še preizkusil ampak pri tej teži se bom verjetno raje odločil za tripla.
ELO Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Ajoj, tole je pa malo presenetljiv podatek. Sem bil prepričan, da je Terenejka lažja od XC-ja in je bila potencialni kandidat. triumph tiger 800xc ima s polnim rezervoarjem 215kg. če odšteješ 19l goriva (13.3kg) dobiš ca 202kg. tenerejka ima s polnim rezervoarjem 206kg. če odšteješ 23l goriva (16,1kg) dobiš ca 190kg. torej, tenerejka je od tigra 800xc lažja za 12kg. Ni3ous 1
KeC Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Absolutno. Sem tudi sam prišel do podobnega izračuna. Sem narobe zapisal, na pol stavka misel šla v drugo smer Tenerejka je lažja od XC-ja. Kot sem rekel, bo treba probati kaj pomeni v tem primeru 12kg več in 50 konjev več Na "lepe oke" ne kupim več motorja
MiNa Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 50 konjev je veliko! 20 kg pa še več. še posebej se to pozna na brezpotjih. Tam ti 100 konjev ne pomeni nič, kg pa, še posebej če jih je veliko. Tista "drsenja", iz filmčkov ki si jih objavil v temi o 800-tki pa tudi 660 s 50 konji zmore. Točno tako motor je potrebno preizkusit. Zato sem se tudi odločil za F650 ne pa F800. Tudi cena na koncu ni zanemarljiv faktor. Yamahi gre v prid cca 3k€. Sicer pa je pomembno tudi kaj govori srce, če ne upoštevamo razuma. E tu nas pa držijo za ...... bregar07 1
KeC Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 50 konjev je veliko! 20 kg pa še več. še posebej se to pozna na brezpotjih. Tam ti 100 konjev ne pomeni nič, kg pa, še posebej če jih je veliko. Tista "drsenja", iz filmčkov ki si jih objavil v temi o 800-tki pa tudi 660 s 50 konji zmore. Točno tako motor je potrebno preizkusit. Zato sem se tudi odločil za F650 ne pa F800. Tudi cena na koncu ni zanemarljiv faktor. Yamahi gre v prid cca 3k€. Sicer pa je pomembno tudi kaj govori srce, če ne upoštevamo razuma. E tu nas pa držijo za ...... 12 ne 20 . Če bi iskal pretežno za brezpotja bi se raje ozrl za kakšnim dr650 (teža okoli 150kg), tako pa se oziram za motorjem, ki bi bil sposoben enostavno premagovati makadam, nekaj lažjega offroada in pa tudi morebitne zelo dolge cestne razdalje (no pri slednjem pa je preverjeno 100 veliiiiiiiiiko bolje od 50) Srce mi itak pravi triple all the way, tu ni kančka dvoma (pa še 34l tank je v pripravi). Razum mi samo pravi, daj za vsak slučaj sprobaj še Tenerejko in pa mogoče Bmw-ja. Se opravičujem, da sem skrenil malo off-topic.
ELO Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 v motorizmu dostikrat velja poslušati srce... sploh po tem, ko razum naredi ožji izbor. verjamem, da boš pravilno kupil, si na dobri poti.
Barth Objavljeno Marec 15, 2012 Opozori Objavljeno Marec 15, 2012 Kec, glede na to, kar si napisal, kar prav razmišljaš, tiger bo super izbor. Če te bo prijelo, boš dal gor bolj cestne gume, pa greš na potepanje po Alpah, Dolomitih, Evropi, Turčiji.... in to sigurno brez problema s sopotnico in kakimi bolj hitrimi motoristi. Jaz tega npr. s tenerejko (jo imam) ne bi šel narediti. Za 2 je bolj za silo, na daljše razdalje pa edino sam ali s kompanjoni z istim rangom motorja - umirjeno (po predpisih in malenkost čez). Kar se pa terena in makedama tiče pa s tigrom ne boš nič na boljšem in verjetno tudi nič na slabšem glede na tenerejko.
Janez123 Objavljeno Marec 26, 2012 Opozori Objavljeno Marec 26, 2012 Moja Tenerejka, je bila danes prvič uporabljena za to za kar je bila narejena. S pomočjo Ni3ousovih nasvetov, so se občutki groze počasi spreminjali v užitke na terenskih poteh, kamor normalen človek nikakor ne rine z motorjem. Zdaj me pa čaka še dolga pot učenja... miklavc, ELO, bregar07 in 1 other 4
Janez123 Objavljeno Marec 28, 2012 Opozori Objavljeno Marec 28, 2012 (popravljeno) Današnja popoldanska zabava z Ni3ousom v glavni vlogi (posneto s CAMONE INFINITY): Popravljeno Marec 28, 2012. Popravil Janez123
simonsi Objavljeno Marec 29, 2012 Opozori Objavljeno Marec 29, 2012 najbolj jebeno je vozit po velikih kamnih, vse ostalo se da
Ni3ous Objavljeno April 21, 2012 Avtor Opozori Objavljeno April 21, 2012 Tole je morda za nekatere zanimivo spremljat kaj počnejo izkušeni: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=782959
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se