Popularna objava Ni3ous Objavljeno Junij 4, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 4, 2014 Novi ugrejdi na vidiku. Prilagam slikovni material, če bi komu tudi prav prišlo. Kupil sem od YZ250F 2004 cel prednji konec. S predelavo pridobimo: -iz original 230 mm hoda, dobimo 300mm hoda vzemtenja -ojačano vzmetenje, original vilice so 42 mm, od YZ pa 48 mm debeline -v celoti nastavljivo vzmetenje (compression, rebound) -motor je lažji za osupljivih 8,6 kg!! YZ ima več kakovostnih materialov, aluminij... manj železa. Odstranjevanje sprednjega konca: Zgornja čeljust je nižja za 3 cm, če se uporabijo poviški 3 cm, potem dobimo zopet original višino balance: Uporabil sem akso (na levi), spodnjo čeljust (na sredini) in zgornjo čeljust (desno) Za sestavo je potrebna preša: Zgornja čeeljust ima malenkost večjo luknjo za akso, zato je bilo potrebno narediti še pušo: Pripravljen set: Sestavljanje: Predelava pa s tem še ni končana, Namestiti moram še trše vzmeti, večji disk in adapter, ter narediti blkado za ajnšlag. ciciban, KNNMS, hajoktejn in 14 others 17
celjan89 Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Zdravo, sem čist sveži voznik A kategorije (naredil včeraj). Zanima me motor xtz tenere 660, predvsem me pa zanima če je kje možno dobit testno vožnjo? Sicer za novega se nemislim odločat bi pa kupil rabljenega (finance), vendar jih žal ni. Moram biti na ta motor še kaj poseben pozoren pri nakupu? Razmišljal sem tudi za nakup v Italiji majo pa tam že kar par 10.000 kilometrov motorji. Hvala za kakšno pomoč!
THOMPSON Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 moj je bil pri 80kkm še ko nov, pri 4 letih. sicer lepo vzdrževan, pa prvi lastnik sem bil. mogoče je bilo samo vzmetenje utrujeno. rabiš pa srečo pri nakupu.
Dr_Jakob Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Nitrous, torej si z dveh diskov spet pristal na enem samem? Pa boš tako obdržal?
BRANE Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Nitrous, semeringe vilic boš menjaval 1X letno. vseeno, razlika v delovanju zelo odtehta menjavo.
Ni3ous Objavljeno Junij 18, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 (popravljeno) Ja uporabljal bom le en disk. Naročenega imam že večjega oversize, ter adapter, da bo to skup pasalo. Potem bo zaviralo do blokiranja na asfaltu. Kar bo zadostovalo. Semeringe bo res treba pogosteje menjat, ampak taka je cena za višji performans. -- Ferdri iz ZDA so prispeli! Ker je Tenerejka precej težja od YZ, je potrebna tudi zamenjava vzmeti za ustrezno trdo. Po hudi kalvariji in neumornega pošiljanja mailov na vse strani sveta potencialnim strokonjakom za vzmetenje, sem končno dobil nekoga, ki je sposoben izdelati kar potrebujem. Slavens Racing iz ZDA je glede na težo mojega motorja, mojih kg in stila vožnje izračunal da rabim 5,8 N/mm potrebno trdoto vzmeti in jih tudi izdelal. Od najinega tlf pogovora ter do izdelave, pošiljanja in prispetja fedrov je trajalo 9 dni! Američani razumejo kaj je zadovoljna stranka. Ko sem že menjaval vzmeti, se spodobi da sem še kompletno poservisiral vilice. razdiranje spodnjega dela IMenjava olja razdiranje zgornjega dela odstranjevanje vzmeti odtranjevanje prašnih tesnil in varovalne vzmeti Odstranjevanje prašnih tesnil, varovalne vzmeti, oljnega tesnila, zunaje puše in notranje puše Novi deli gor... Nova vzmet je 10 mm daljša in iz nekoliko debelejšega materiala Sestavljanje v obratnem vrstnem redu Testna vožnja: Motor je po terenu postal extremno vodljiv. Sedaj dobesedno požira luknje, grbine, korenine, skalnate stopnice, kamne.... in to pri strašno visokih hitrostih! Dvokomorni teleskopi USD, možnost nastavitve comp/rebound in 30 cm hoda vzmetenja v praksi naredi OGROMNO razliko! Samo še počakam, da prispe naročeni večji disk in ustrezen adapter za čeljust, zmontiram in predelava sprednjega vzmetenja je končana. Sedaj pa zadnji amortizer ne dohaja... :grim Popravljeno Junij 18, 2014. Popravil Ni3ous hajoktejn, HyperJack, Janezs in 3 others 6
Kawl Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Čist za info. Fedre ti izdelajo tudi v Sloveniji - mogoče še bolj kvalitetne kot v ZDA. Tudi preračunajo vse. Mal je treba sam vprašat naokol!
NAČO Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Čist za info. Fedre ti izdelajo tudi v Sloveniji - mogoče še bolj kvalitetne kot v ZDA. Tudi preračunajo vse. Mal je treba sam vprašat naokol! Kje, prosim?
THOMPSON Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 A mogoče kdo rabi novo (nerabljeno) zaščito motorja za XTZ660 2010 daje. sivo, originalno. ne prodan, samo podarim! lp, andrej Ni3ous 1
mato295 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Kapo dol, v kakšne predelave se spuščaš. Kdaj se boš lotil motorja in ga zamenjal z 2-valjni-kom?
Ni3ous Objavljeno Junij 19, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Mato hvala. Drugače vse to kar počnem ni tako grozno vesoljska znanost, le malo je treba preštudirat in se preudarno lotit. Pa seveeda je treba imet nekaj orodja. Kar se tiče predelave vilic, so fantje tudi iz tukaj že naredili podobne reči, tako, da sem se lahko učil od njih. Sem pa nedolgo razmišljal, da sem ta motocikel razdrl že podlgem in počes petkrat, vendar agregat je praktično neprebojen. Do sedaj ni blo treba nič šraufat. Verjetno se bom lotil predelave odmičnih gredi in ventilov v prihodnosti. Lahko pridobim cca 5 konjev in 5 Nm navora, kar ni malo pr taki kleparci z 48 konji. matija1234 1
Kawl Objavljeno Junij 20, 2014 Opozori Objavljeno Junij 20, 2014 Kje, prosim? http://www.sumer.si/ gsxf750 1
Ni3ous Objavljeno Junij 23, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 23, 2014 Fedre delajo marsikje, le povedat jim je treba specifikacije. Malokdo pa je dovolj strokovnjaka, da si upa zračunat kaj rabim. Ta fabrika ne ve kaj je Kayaba in kake fedre rabim. Če jim opišem kako predelavo sem naredil, kak je moj stil vožnje, četudi opišem kile motorja, mojo težo ipd...ne vedo kaj narest, da se bo motor pravilno obnašal. Zato so primerni izkušeni mojstri kot je Slavens Racing. On je zračunal in izdelal fedre po mojih potrebah. Sedaj, ko te fedre imam in vem specifikacije, lahko te informacije povem mojstrom kot je Šumer in verjetno bo lahko izdelal take fedre. Bomo videli kmalu ali zmorejo. Še nekaj tenerašev potrebuje take fedre. lp hajoktejn in gsxf750 2
Popularna objava Ni3ous Objavljeno Junij 26, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Končno sem dobil še zadnje kose potrebne za dokončanje upgrejda... Ker je tenerejka pretežka za original YZ 250 zavore, sem moral narediti izboljšave zavor. NAmesto original 250 mm diska, sem nataknil 270 mm disk + tega original je 10 let star in zagotovo slabši že sam po sebi. Zaradi večjega diska pa je treba natakniti še adapter za zavorno čeljust. Original In 270 mm Gold Fren zavorni disk Zavornee ploščice in adapter montiran Ko sem vse sestavil, nisem mogel odzračit zavor... :wtfk: :017: Ko sem razdrl zavorni cilinder na ročki, pa sem našel poškodovano tesnilo zavorne tekočine... Zato sem obnovil komplet... Sestavljanje Končano Seveda je sledila testna vožnja in zavore so sedaj močne in ni treba stiskat na silo. Projekt nadgradnje prednjega vzmetenja je s tem končan. Upam, da bodo opisane informacije in slike v prihodnosti koristile še komu in se bo lažje lotil kakršnega šraufanja. LP otko, ELO, MiNa in 10 others 13
THOMPSON Objavljeno Junij 26, 2014 Opozori Objavljeno Junij 26, 2014 Ojla! kje si pa naročil adapter? več kot odlično izveden projekt! :notworthy: lp, andrej
Ni3ous Objavljeno Junij 27, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Junij 27, 2014 (popravljeno) Hvala. Ugodno bi ga dobil tut pr tvojemu "sosedu" Kermavnerju, je imel dobro ceno za komplet diska, ploščic in adapterja 160€. Vendar jaz sem naročil pri Možetu (http://jakamoze.com/) ima veliko robe - precej več kot na spletni strani prikazuje - na zalogi. Običajno ima tut boljše cene kot prek ebay-a. Npr set tesnil za obnovitev zavornega cilindra in zavorna ročica je stalo pri njemu 30€. Prek ebaya so toliko samo tesnila. Popravljeno Junij 27, 2014. Popravil Ni3ous
celjan89 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Pozna kdo koga da proda yamaho xtz 660 tenere od letnika 2008 naprej? al bo res treba v IT po njo?
celjan89 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 da še tukaj probam. Pozna kdo koga da proda yamaho xtz 660 tenere od letnika 2008 naprej? al bo res treba v Italijo po njo?
celjan89 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 aja pa še to za vse tiste ki ste ga kupili.. A je možno kje v slo naredit test motorja da vidiš če ti odgovarja?
Ni3ous Objavljeno Julij 10, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 Huh, sem pogledal na net in se nobena ne prodaja. Zgleda, da smo zadovoljni s temi makinami.
celjan89 Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 ja js že gledam 3 meseca vsak dan po 3x pa kr nc edino kar je biu en rabljen pa se to je bil letnik 2014
vandrovec Objavljeno Julij 10, 2014 Opozori Objavljeno Julij 10, 2014 ...jaz sem interesent za obe, tamalo ali taveliko, samo rabljenih pri nas res ni na izbiro. Tudi v Italiji se kar hitro prodajo tiste z "ugodnimi" cenami...gredo kot "vroče žemljice", kolikor spremljam.
ELO Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 Ni3ous, sem se spomnil naše debate z mamutovanja o ljubiteljsko voženih motorjih... tale tvoja tenerejka je res vzor ljubiteljskega motorja! Ni3ous 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se