Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo, sem čist sveži voznik A kategorije (naredil včeraj). Zanima me motor xtz tenere 660, predvsem me pa zanima če je kje možno dobit testno vožnjo? Sicer za novega se nemislim odločat bi pa kupil rabljenega (finance), vendar jih žal ni. Moram biti na ta motor še kaj poseben pozoren pri nakupu? Razmišljal sem tudi za nakup v Italiji majo pa tam že kar par 10.000 kilometrov motorji.  Hvala za kakšno pomoč! 

Objavljeno

moj je bil pri 80kkm še ko nov, pri 4 letih.

sicer lepo vzdrževan, pa prvi lastnik sem bil. mogoče je bilo samo vzmetenje utrujeno.

 

rabiš pa srečo pri nakupu.

Objavljeno

Nitrous, torej si z dveh diskov spet pristal na enem samem? Pa boš tako obdržal?

Objavljeno

 

Bravo! Dobro si tole izvedel ni kej.

Objavljeno

Nitrous, semeringe vilic boš menjaval 1X letno. vseeno, razlika v delovanju zelo odtehta menjavo.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ja uporabljal bom le en disk. 

Naročenega imam že večjega oversize, ter adapter, da bo to skup pasalo. 

Potem bo zaviralo do blokiranja na asfaltu. Kar bo zadostovalo.

 

Semeringe bo res treba pogosteje menjat, ampak taka je cena za višji performans. 

 

--

 

Ferdri iz ZDA so prispeli!
 
Ker je Tenerejka precej težja od YZ, je potrebna tudi zamenjava vzmeti za ustrezno trdo. 
Po hudi kalvariji in neumornega pošiljanja mailov na vse strani sveta potencialnim strokonjakom za vzmetenje, sem končno dobil nekoga, ki je sposoben izdelati kar potrebujem. 
Slavens Racing iz ZDA je  glede na težo mojega motorja, mojih kg in stila vožnje izračunal da rabim 5,8 N/mm  potrebno trdoto vzmeti in jih tudi izdelal. 
Od najinega tlf pogovora ter do izdelave, pošiljanja in prispetja fedrov je trajalo 9 dni!
Američani razumejo kaj je zadovoljna stranka. 
 
Ko sem že menjaval vzmeti, se spodobi da sem še kompletno poservisiral vilice. 
 
 
razdiranje spodnjega dela
img45171.jpg
 
IMenjava olja
img45201.jpg
 
razdiranje zgornjega dela
img45251.jpg
 
 
odstranjevanje vzmeti
img45271.jpg
 
img45341.jpg
 
img45361.jpg
 
 
 
odtranjevanje prašnih tesnil in varovalne vzmeti
img45291.jpg
 
 
 
Odstranjevanje prašnih tesnil, varovalne vzmeti, oljnega tesnila, zunaje puše in notranje puše
img45461.jpg
 
 
Novi deli gor...
img45501.jpg
 
 
Nova vzmet je 10 mm daljša in iz nekoliko debelejšega materiala 
img45571.jpg
 
 
Sestavljanje v obratnem vrstnem redu
img45591.jpg
 
 
Testna vožnja:
img45632.jpg
 
Motor je po terenu postal extremno vodljiv.
Sedaj dobesedno požira luknje, grbine, korenine, skalnate stopnice, kamne.... in to pri strašno visokih hitrostih!
Dvokomorni teleskopi USD,  možnost nastavitve comp/rebound in 30 cm hoda vzmetenja v praksi naredi OGROMNO razliko!
 
Samo še počakam, da prispe naročeni večji disk in ustrezen adapter za čeljust, zmontiram in predelava sprednjega vzmetenja je končana. 
 
Sedaj pa zadnji amortizer ne dohaja... :grim   
Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno

Čist za info. Fedre ti izdelajo tudi v Sloveniji - mogoče še bolj kvalitetne kot v ZDA. Tudi preračunajo vse. Mal je treba sam vprašat naokol!

Objavljeno

Čist za info. Fedre ti izdelajo tudi v Sloveniji - mogoče še bolj kvalitetne kot v ZDA. Tudi preračunajo vse. Mal je treba sam vprašat naokol!

 

Kje, prosim?

Objavljeno

A mogoče kdo rabi novo (nerabljeno) zaščito motorja za XTZ660 2010 daje. sivo, originalno.

ne prodan, samo podarim!

 

lp, andrej

Objavljeno

Kapo dol, v kakšne predelave se spuščaš. 

Kdaj se boš lotil motorja in ga zamenjal z 2-valjni-kom? :D

Objavljeno

Mato hvala. 

Drugače vse to kar počnem ni tako grozno vesoljska znanost, le malo je treba preštudirat in se preudarno lotit. 

Pa seveeda je treba imet nekaj orodja. 

Kar se tiče predelave vilic, so fantje tudi iz tukaj že naredili podobne reči, tako, da sem se lahko učil od njih. 

 

Sem pa nedolgo razmišljal, da sem ta motocikel razdrl že podlgem in počes petkrat, vendar agregat je praktično neprebojen. 

Do sedaj ni blo treba nič šraufat. Verjetno se bom lotil predelave  odmičnih gredi in ventilov v prihodnosti.

Lahko pridobim cca 5 konjev in 5 Nm navora, kar ni malo pr taki kleparci z 48 konji. 

Objavljeno

Fedre delajo marsikje, le povedat jim je treba specifikacije. 

Malokdo pa je dovolj strokovnjaka, da si upa zračunat kaj rabim.

 

Ta fabrika ne ve kaj je Kayaba in kake fedre rabim.

Če jim opišem kako predelavo sem naredil, kak je moj stil vožnje,

četudi opišem kile motorja, mojo težo ipd...ne vedo kaj narest, da se bo motor pravilno obnašal. 

 

Zato so primerni izkušeni mojstri kot je Slavens Racing. On je zračunal in izdelal fedre po mojih potrebah. 

Sedaj, ko te fedre imam in vem specifikacije, lahko te informacije povem mojstrom kot je Šumer in verjetno bo lahko izdelal take fedre. 

Bomo videli kmalu ali zmorejo. 

Še nekaj tenerašev potrebuje take fedre.

 

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ojla!

 

kje si pa naročil adapter?

 

več kot odlično izveden projekt! :notworthy:

 

lp, andrej

Objavljeno (popravljeno)

Hvala.

Ugodno bi ga dobil tut pr tvojemu "sosedu" Kermavnerju, je imel dobro ceno za komplet diska, ploščic in adapterja 160€. 

Vendar jaz sem naročil pri Možetu (http://jakamoze.com/) ima veliko robe - precej več kot na spletni strani prikazuje - na zalogi.

Običajno ima tut boljše cene kot prek ebay-a. 

Npr set tesnil za obnovitev zavornega cilindra in zavorna ročica je stalo pri njemu 30€. 

Prek ebaya so toliko samo tesnila. 

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozna kdo koga da proda yamaho xtz 660 tenere  od letnika 2008 naprej? al bo res treba v IT po njo?

Objavljeno

da še tukaj probam. Pozna kdo koga da proda yamaho xtz 660 tenere  od letnika 2008 naprej? al bo res treba v Italijo po njo?

Objavljeno

aja pa še to za vse tiste ki ste ga kupili.. A je možno kje v slo naredit test motorja da vidiš če ti odgovarja?

Objavljeno

Huh, sem pogledal na net in se nobena ne prodaja.

Zgleda, da smo zadovoljni s temi makinami. 

Objavljeno

ja js že gledam 3 meseca vsak dan po 3x pa kr nc edino kar je biu en rabljen pa se to je bil letnik 2014 :OK:  

Objavljeno

...jaz sem interesent za obe, tamalo ali taveliko, samo rabljenih pri nas res ni na izbiro. Tudi v Italiji se kar hitro prodajo tiste z "ugodnimi" cenami...gredo kot "vroče žemljice", kolikor spremljam. 

Objavljeno

Ni3ous,

sem se spomnil naše debate z mamutovanja o ljubiteljsko voženih motorjih...

 

tale tvoja tenerejka je res vzor ljubiteljskega motorja!

 

;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!