Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno

Tisti Acerbis napis gre z Megliom dol pa je rešeno. Jaz bom tudi nekaj takega vzel, smao moram najprej fatbar zmontirat :D

Objavljeno

Če je tole "kitajski" aluminij, me res zanima kako se obnese (aluminijeva litina, lahko pomeni marsikaj) . Zgledajo pa dobro.

lp

ps. ja luknje so ravno zato (da piha) , da ti ni preveč vroče (z enduro rokavicami ni problema, s cestnimi je pa fino, če poleti malo piha) .

Objavljeno

tele touratech so zanič! samo plastična školjka, katera preverjeno razpade ob prvem padcu!

resna zadeva je original Yamaha, že v osnovi ojačana z kovinskim(alu)  lokom. Na osnovo je možna montaža povečane čelne zaščite.

 

lp, andrej

Aluminij tudi super prste stisne v primeru padca...

 

@THOMPSON: lahko poveš za kaj točno je šlo pri Touratechu? Morda kakšne slike itd?

Objavljeno (popravljeno)

hvala vsem, sem prepozno videl in sem naročil že te http://www.aliexpress.com/snapshot/6360734190.html

 

...da ne boš plačal še kazen za ponaredek (uničenje),

tista spletna stran je rizična:

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/bralec-miha-opozarja-na-spletu-kupil-ponarejene-adidaske-za-unicenje-moral-placati-60-evrov.html

 

Med tistimi, ki je padel v past prodajalcev ponaredkov, je tudi bralec Miha. "Avgusta sem naročil preko spletne strani "aliexpress" otroške copate znamke Adidas. Na njih sem čakal do 15.9 2014, nakar dobim iz poštnega urada vprašanje za kakšen paket se gre.

 

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Aluminij tudi super prste stisne v primeru padca...

 

@THOMPSON: lahko poveš za kaj točno je šlo pri Touratechu? Morda kakšne slike itd?

 

Od ščitnika zahtevam  več kot samo zaščito pred kamenčki. Tele Touratech pa ne delujejo ravno preveč močno v primeru padca, ko ščitnik zaorje po tleh.

Plastika je trda, predvsem pozimi.

Z alu ojačan (recimo Yamaha) ima vpetje na baranco kovinsko in se ne premakne tako hitro.

 

Vsaj take so moje izkušnje.

 

Touratech sem pred leti montiral na GS in je ok glede na namen motorja, ne pravem off-roaderju pa bi bil premalo robusten. 

Objavljeno

Za Barkbusters lahko napišem, da že po izgledu "nudijo" več kot ostali. Takole je bilo, ko sem iskal zaščito sem začel pri orginalnih, cena ne samo zasoljena ampak "popoprana". Touratech niso daleč stran, še posebej, ker so le plastika, cena pa ni dosti nižja od BB. Pomembno mi je bilo, če ostanejo roke cele, da bo motor vozen. Zlomljena ročica sklopke ali zavore je lahko vzrok, da bo motor moral  proti domu na prikolici, četudi sem jaz "vozen".

Cena 110€ je na koncu odločilno vplivala na nakup, tudi izdelava je na nivoju, pa še pašejo brez vsakih problemov na krmilo.

post-7865-0-07431200-1416503408_thumb.jpg

Objavljeno

...da ne boš plačal še kazen za ponaredek (uničenje),

tista spletna stran je rizična:

 

na to še pomislil nisem niti na napis ker da piše kaj gor se mi sploh ne gre! 

Objavljeno

ABS ali non ABS različica Tenerejke? :?

 

Argumenti ZA ABS:

- ABS :D

- nižji zic (cca. 3cm)

- trše vzmetenje

 

Argumenti PROTI ABS:

- višja teža (6kg več)

- nižji hod vilic (cca. 6cm)

- aku skrit pod tankom

- 5.5cm bližje tlem

- potrebno ven metati varovalko oz. vgraditi switch, da se ga izklopi za offroad

 

Razlika v ceni je cca. 400€, skratka zanemarljiva. Kaj menite, cca. 70% trdih površin (asfalt, trd makadam itd.) in 30% slabših poti (zjahani kolovozi, blato, pesek...)?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

mogoče malo čudno vprašanje pa jebi ga bolje vedet kot pa počakat kje :) Ima mogoče ta motor posebej lučko za rezervo bencina? Al so samo črtice? Ma kdo v elektronski obliki servis manual v slovenščini?

Objavljeno

Ko si na zadnji črtici začne uripat. 

 

Daj mail in ti pošljem na wetransfer v elektronski obliki manual. 

Objavljeno

marcel.3230@gmail.com

 

hvala ti!

Objavljeno

stigla roba :) brez carine itd. 

post-43828-0-72064700-1419282865_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

evo so že težave  :( kolker gledam morem dat uteži na krmilu dol? ker ni luknje.. Je kdo kako drugače rešil?

Objavljeno (popravljeno)

Ne rabš uteži, to je sama navlaka. Jst jih nimam, pa pravjo da mam precej tresoč moped, pogrešam jih pa tud ne.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Če prav vidim na fotografiji, gre v cev krmila vložek, v katerega se privije vijak?

 

Lahko pa tudi zvrtaš luknjo v utež ter urežeš navoj in če ne pašete priložena vijaka, kupiš dva nova vijaka...?

Objavljeno

normalno namestiš utež, med ščitnik dodaš zobato podložko in priviješ z 20mm daljšim vijakom-katerega kupiš v najbližji trgovini z železnino.

 

Pazi samo ne ustrezno obliko glave vijaka!

 

zadeva preverjeno deluje!

Objavljeno

bomo neki probal izvest ko bom imel čas. Hvala vsem za nasvete!

Objavljeno (popravljeno)

DELETED

Popravljeno . Popravil bregar07
Objavljeno

187 kg suh original. Z menjavo prednjega konca (vilice, kolo, enojni disk...) sem mu odbil 8 kg. Z menjavo original lonca za akrapota še 3,5 kg.... se nabira. Tenerejka je okretna in vzdržljiva. Z mašino ni nič dela. Redni servis na 10.000, ventili na 30.000. Lahko jo po tleh premetuješ pa se ne poškoduje.

Matr je to en fajn bajk :P

Objavljeno (popravljeno)

Potovalni enduro je pač potovalni in težak, razlika med 660 in 1200 je samo v navoru in moči...po svojih izkušnjah med Tenere in GS. Za lažji "hard" enduro bo potrebno iskati nižje v kubikaži...tam med 250 ccm ali 400 ccm.

 

Ja, Tenere 660 je nek dober kompromis za dolga potovanja, posebno preizkušen agregat, kateri se vrti že dolga leta v več podobnih modelih...mislim, da prednjači v konkurenci tudi, če se ga primerja s Tigrom 800, GS 800, KTM 640...predvsem v ceni, ceni rezervnih delov in nasplošno servisni mreži po svetu...

 

...je pa zame v tej kategoriji še vedno najbolj "markantna" Honda XRV 750 Africa Twin.   :)

Popravljeno . Popravil vandrovec
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!