Fantocci Objavljeno November 20, 2014 Opozori Objavljeno November 20, 2014 Zakaj pa imajo te luknje po sebi? Da bolj piha po rokah?
NejcZ Objavljeno November 20, 2014 Opozori Objavljeno November 20, 2014 Tisti Acerbis napis gre z Megliom dol pa je rešeno. Jaz bom tudi nekaj takega vzel, smao moram najprej fatbar zmontirat hajoktejn 1
franc Objavljeno November 20, 2014 Opozori Objavljeno November 20, 2014 Če je tole "kitajski" aluminij, me res zanima kako se obnese (aluminijeva litina, lahko pomeni marsikaj) . Zgledajo pa dobro. lp ps. ja luknje so ravno zato (da piha) , da ti ni preveč vroče (z enduro rokavicami ni problema, s cestnimi je pa fino, če poleti malo piha) .
poggy Objavljeno November 20, 2014 Opozori Objavljeno November 20, 2014 tele touratech so zanič! samo plastična školjka, katera preverjeno razpade ob prvem padcu! resna zadeva je original Yamaha, že v osnovi ojačana z kovinskim(alu) lokom. Na osnovo je možna montaža povečane čelne zaščite. lp, andrej Aluminij tudi super prste stisne v primeru padca... @THOMPSON: lahko poveš za kaj točno je šlo pri Touratechu? Morda kakšne slike itd?
vandrovec Objavljeno November 20, 2014 Opozori Objavljeno November 20, 2014 (popravljeno) hvala vsem, sem prepozno videl in sem naročil že te http://www.aliexpress.com/snapshot/6360734190.html ...da ne boš plačal še kazen za ponaredek (uničenje), tista spletna stran je rizična: http://www.24ur.com/novice/slovenija/bralec-miha-opozarja-na-spletu-kupil-ponarejene-adidaske-za-unicenje-moral-placati-60-evrov.html Med tistimi, ki je padel v past prodajalcev ponaredkov, je tudi bralec Miha. "Avgusta sem naročil preko spletne strani "aliexpress" otroške copate znamke Adidas. Na njih sem čakal do 15.9 2014, nakar dobim iz poštnega urada vprašanje za kakšen paket se gre. Popravljeno November 20, 2014. Popravil vandrovec Fantocci 1
THOMPSON Objavljeno November 20, 2014 Opozori Objavljeno November 20, 2014 Aluminij tudi super prste stisne v primeru padca... @THOMPSON: lahko poveš za kaj točno je šlo pri Touratechu? Morda kakšne slike itd? Od ščitnika zahtevam več kot samo zaščito pred kamenčki. Tele Touratech pa ne delujejo ravno preveč močno v primeru padca, ko ščitnik zaorje po tleh. Plastika je trda, predvsem pozimi. Z alu ojačan (recimo Yamaha) ima vpetje na baranco kovinsko in se ne premakne tako hitro. Vsaj take so moje izkušnje. Touratech sem pred leti montiral na GS in je ok glede na namen motorja, ne pravem off-roaderju pa bi bil premalo robusten.
MiNa Objavljeno November 20, 2014 Opozori Objavljeno November 20, 2014 Za Barkbusters lahko napišem, da že po izgledu "nudijo" več kot ostali. Takole je bilo, ko sem iskal zaščito sem začel pri orginalnih, cena ne samo zasoljena ampak "popoprana". Touratech niso daleč stran, še posebej, ker so le plastika, cena pa ni dosti nižja od BB. Pomembno mi je bilo, če ostanejo roke cele, da bo motor vozen. Zlomljena ročica sklopke ali zavore je lahko vzrok, da bo motor moral proti domu na prikolici, četudi sem jaz "vozen". Cena 110€ je na koncu odločilno vplivala na nakup, tudi izdelava je na nivoju, pa še pašejo brez vsakih problemov na krmilo.
celjan89 Objavljeno November 20, 2014 Opozori Objavljeno November 20, 2014 ...da ne boš plačal še kazen za ponaredek (uničenje), tista spletna stran je rizična: na to še pomislil nisem niti na napis ker da piše kaj gor se mi sploh ne gre!
bregar07 Objavljeno November 22, 2014 Opozori Objavljeno November 22, 2014 ABS ali non ABS različica Tenerejke? Argumenti ZA ABS: - ABS - nižji zic (cca. 3cm) - trše vzmetenje Argumenti PROTI ABS: - višja teža (6kg več) - nižji hod vilic (cca. 6cm) - aku skrit pod tankom - 5.5cm bližje tlem - potrebno ven metati varovalko oz. vgraditi switch, da se ga izklopi za offroad Razlika v ceni je cca. 400€, skratka zanemarljiva. Kaj menite, cca. 70% trdih površin (asfalt, trd makadam itd.) in 30% slabših poti (zjahani kolovozi, blato, pesek...)?
celjan89 Objavljeno December 15, 2014 Opozori Objavljeno December 15, 2014 mogoče malo čudno vprašanje pa jebi ga bolje vedet kot pa počakat kje Ima mogoče ta motor posebej lučko za rezervo bencina? Al so samo črtice? Ma kdo v elektronski obliki servis manual v slovenščini?
Ni3ous Objavljeno December 15, 2014 Avtor Opozori Objavljeno December 15, 2014 Ko si na zadnji črtici začne uripat. Daj mail in ti pošljem na wetransfer v elektronski obliki manual.
celjan89 Objavljeno December 15, 2014 Opozori Objavljeno December 15, 2014 marcel.3230@gmail.com hvala ti!
celjan89 Objavljeno December 22, 2014 Opozori Objavljeno December 22, 2014 stigla roba brez carine itd. kp-kp in vandrovec 2
celjan89 Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 evo so že težave kolker gledam morem dat uteži na krmilu dol? ker ni luknje.. Je kdo kako drugače rešil?
hajoktejn Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 (popravljeno) Ne rabš uteži, to je sama navlaka. Jst jih nimam, pa pravjo da mam precej tresoč moped, pogrešam jih pa tud ne. Popravljeno December 23, 2014. Popravil hajoktejn
vandrovec Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 Če prav vidim na fotografiji, gre v cev krmila vložek, v katerega se privije vijak? Lahko pa tudi zvrtaš luknjo v utež ter urežeš navoj in če ne pašete priložena vijaka, kupiš dva nova vijaka...?
THOMPSON Objavljeno December 23, 2014 Opozori Objavljeno December 23, 2014 normalno namestiš utež, med ščitnik dodaš zobato podložko in priviješ z 20mm daljšim vijakom-katerega kupiš v najbližji trgovini z železnino. Pazi samo ne ustrezno obliko glave vijaka! zadeva preverjeno deluje!
celjan89 Objavljeno December 24, 2014 Opozori Objavljeno December 24, 2014 bomo neki probal izvest ko bom imel čas. Hvala vsem za nasvete!
motolover Objavljeno December 24, 2014 Opozori Objavljeno December 24, 2014 Ta ga je hudo lepo predelal http://advrider.com/forums/showthread.php?t=917993 aders, matija1234, pik1 in 3 others 6
bregar07 Objavljeno December 24, 2014 Opozori Objavljeno December 24, 2014 (popravljeno) DELETED Popravljeno December 24, 2014. Popravil bregar07
moto rider Objavljeno December 24, 2014 Opozori Objavljeno December 24, 2014 (popravljeno) Ta ga je hudo lepo predelal http://advrider.com/forums/showthread.php?t=917993 Evo to je motor za okol sveta, ne pa tiste obavtne, težke krave!!! :grim Popravljeno December 24, 2014. Popravil moto rider
motolover Objavljeno December 24, 2014 Opozori Objavljeno December 24, 2014 Tudi ta ni lahek, blizu 200kg tehta.
Ni3ous Objavljeno December 25, 2014 Avtor Opozori Objavljeno December 25, 2014 187 kg suh original. Z menjavo prednjega konca (vilice, kolo, enojni disk...) sem mu odbil 8 kg. Z menjavo original lonca za akrapota še 3,5 kg.... se nabira. Tenerejka je okretna in vzdržljiva. Z mašino ni nič dela. Redni servis na 10.000, ventili na 30.000. Lahko jo po tleh premetuješ pa se ne poškoduje. Matr je to en fajn bajk Fantocci, gsxf750, matija1234 in 2 others 5
motolover Objavljeno December 25, 2014 Opozori Objavljeno December 25, 2014 Preberi cel post, ki ga je objavil na ADV in boš videl, da kar nanese. Seveda ni samo odvzemal teže, ampak je s predelavami tudi dodajal. http://advrider.com/...ad.php?t=917993
vandrovec Objavljeno December 25, 2014 Opozori Objavljeno December 25, 2014 (popravljeno) Potovalni enduro je pač potovalni in težak, razlika med 660 in 1200 je samo v navoru in moči...po svojih izkušnjah med Tenere in GS. Za lažji "hard" enduro bo potrebno iskati nižje v kubikaži...tam med 250 ccm ali 400 ccm. Ja, Tenere 660 je nek dober kompromis za dolga potovanja, posebno preizkušen agregat, kateri se vrti že dolga leta v več podobnih modelih...mislim, da prednjači v konkurenci tudi, če se ga primerja s Tigrom 800, GS 800, KTM 640...predvsem v ceni, ceni rezervnih delov in nasplošno servisni mreži po svetu... ...je pa zame v tej kategoriji še vedno najbolj "markantna" Honda XRV 750 Africa Twin. Popravljeno December 25, 2014. Popravil vandrovec kp-kp in skalar36 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se