Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Priporočene objave

Objavljeno
Ob 19. 9. 2018 ob 10:30, Dimen pravi:

Kako ti rata, da majo gumice po 4kkm še vedno med sabo gumjasto povezavo, da so v paru?
Jst sm jih pregledu po 2kkm  pa so vse povezave šle v maloro, izbočeni štoflci so pa napol izrabljeni.
Kakorkoli, kupim gumice :-). Hodiš kaj v Ljubljano?

te gumice sem kupil rabljene od ni3ousa in jih nisem zmontiral, ker sem prej prodal motor

sem pa jaz gumice pred montažo obložil z deli zračnice in zelo dobro držijo

LP

Objavljeno

Te gumice za en dan namočiš v nafto in so kot nove!

Objavljeno
1 hour ago, TTONE said:

te gumice sem kupil rabljene od ni3ousa in jih nisem zmontiral, ker sem prej prodal motor

sem pa jaz gumice pred montažo obložil z deli zračnice in zelo dobro držijo

LP

Aha, a pol bom tretji lastnik, bwahahaaa

  • Haha 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

 Tri so na AvtoNetu???  

Objavljeno
pred 11 urami, 5ERR pravi:

Živ.

Katero olje in gradacijo uporabljate za tenerejko?

lp, Peter

Motul 5100  10W-40 ;)

Objavljeno

Na spletu sem zasledil da nekateri uporabljajo 10W50, celo 15W50, pa me zanima ali je kdo probal in če je kakšna razlika v šaltanju?

lp

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem probal kar nekaj variant. Tudi Yamalube in Motul.  Meni se je najbolje obneslo polsintetično Louis Procycle olje v Tenerejki. Najmanj ga je žrlo, lepo je tekla mašina in liter stane 6,25€! 

Priporočam bolj kot Motul, ki ga je od vseh največ popilo. 

Screenshot_20181014-190317_Chrome.jpg

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno
pred 12 urami, Ni3ous pravi:

 

Priporočam bolj kot Motul, ki ga je od vseh največ popilo. 

 

Kaj pomeni "največ popilo"?...količinsko recimo na neko število prevoženih kilometrov...

Vem, da je neka količina "popitega" olja pri motorjih nekaj povsem normalnega. Ampak težko zaslediš kaj je "normalno".

Objavljeno

Jaz tudi tankam gradacijo 10W-40 od Wolf-a. Pri moji tenerejki največ olja konča na dnu zračnega filtra.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi jaz mislim, da olje, ki mi ga zmanjka v motorju, konča v zračnem filtru. Moral letos kar nekaj krat izpraznit...

Objavljeno

Na moji se nisem zasledil taksnega pojava. Mogoce jo imam lepse :)

Objavljeno
Ob 14. 10. 2018 ob 19:05, Ni3ous pravi:

Jaz sem probal kar nekaj variant. Tudi Yamalube in Motul.  Meni se je najbolje obneslo polsintetično Louis Procycle olje v Tenerejki. Najmanj ga je žrlo, lepo je tekla mašina in liter stane 6,25€! 

Priporočam bolj kot Motul, ki ga je od vseh največ popilo. 

Screenshot_20181014-190317_Chrome.jpg

Liter 6,25 €? Kje? Na Louisu ga ni pod 9 €...

Objavljeno (popravljeno)

Screenshot_20181024-060045_Chrome.jpg

Je, ce gledaš ceno na liter v 4 litrski kantici.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
On 10/15/2018 at 7:59 AM, BIF said:

Kaj pomeni "največ popilo"?...količinsko recimo na neko število prevoženih kilometrov...

Vem, da je neka količina "popitega" olja pri motorjih nekaj povsem normalnega. Ampak težko zaslediš kaj je "normalno".

Težko je ocenit, npr enocilindraš  ne mara tišancije v obrate dolgo časa in z voznjo po AC popije hitro deci ali dva na 1000km. Jaz sem imel prestavno razmerje kratko in je delala še na višjih obratih kot original. Ko govkrimo popila gre to ponavadi čez auspuh ven. Nikoli nisem imel omembe vredne kolicine olja na dnu airboxa. Po terenu in zmerni voznji je popila vsaj pol manj. Tako da na tedenskih tripih enduriranja ko se naredi manj ko 2000 km ni bilo treba dolivati olja, če nismo pretiravali s tiščanjem. Dolil sem ga vedno raje preden je padlo na minimum. Kar gre noter cca 2-3dcl iz minimuma do maksimuma.

Smo bili kar velika druščina tenerašev. Tak pojav je povsem normalen pri tem agregatu.  

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno (popravljeno)

Ekipa potrebujem pomoč. Kolega ima okvaro na Tenerejki (mislim da je ltnik 2010). Naši "mehaniki" seveda želijo celo premoženje za popravilo zato razmišlja, da bi zamenjal kar cel agregat...po možnosti rabljen z neko solidno kilometrino. Motorja celega pa ne bi menjal...ker je to prevelik strošek. Vem da gre za Minarelijev agregat, ki se ga najde tudi v drugih motorjih (pegaso...in še kje).

Torej vašo pomoč bi prosil v tem smislu, ali kdo ve za kakšno razbito Tenerejko oz. odpad ali kakšno Italijansko stran z takšnimi zadevami. Vsak link in namig je dobrodošel.

Hvala.

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno

Če je imela dovolj olja, ojnici nima kej bit. Pomoje je najbolj odpret in zrihtat. Tudi, če dobi drugi agregat potem ne v kakšnem stanju je. Poleg tega bi jaz razmišljal da nadgradim agregat. Obstajajo kiti za povečanje moči, navora, itd.

Objavljeno (popravljeno)

No vsekakor mu bom pomagal kolikor bom lahko.

V neke upgrade pa ziher ne bo šel. Tenerejka takšna kot je je zakon. Ker ga "tišči" še Pakistan in podobno, mu je pomembno, da ima enostaven agregat. To je druga sorta ljudi. Nič jim ni mar za izboljšave, auspuhe, dino jet-e in podobno. Rabijo delovnega konja, ki mora delat, pa da se ga da poflikat v vsaki garaži...vseeno kak se imenuje pa kdo gleda za njim.

Na tenerejki je pred odhodom v Afriko zamenjal samo navaden fedre za progresivne...potem veš vse. Naši "avanturisti" grejo v Bosno, pa zamenjajo pol motorja z upgrade-i, najboljše pa je itak met nekaj za 20.000+ čukof...pa tri komplete gum zraven...

Popravljeno . Popravil BIF
Objavljeno

Gledam slike. XT-ka zgleda k kamela. Kok robe je model gor navesu, bwahaha

Objavljeno (popravljeno)

Ja..če je dve leti v Afriki to vse kar imaš za stanovanje, obeko, mehanično delavnico, kuhinjo, dnevno sobo, ribolovno opremo itd, itd...pa še sam imaš krepkih 100+kg...je še kar ok.

In vse kar je v tem času "uničil" oz. je crknilo so lamele sklopke, ki jo je sam skuril, ker je tako otovorjen oral po globokem pesku...se je posipal s pepelom. Z DHL-om je imel nove lamele čez sedem dni v hotelu na recepciji...mislim da v Nigeriji. Vse ostalo je bilo brez težav...no pa tri komplete gum je skuhal, s tem, da je šel do Maroka po cesti...ne lepo v ladijski kabinici z ležalnikom na palubi...tako, da je prvega pol kompleta že do tja pokuril. Je pa baje gume kar doli kupoval, kjer je prišel do njih...in to Mitas...:D...po njegovih besedah so bile Hajdenauke "rajn za en kurac"...

Popravljeno . Popravil BIF

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!