Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 Z Tenere 2008


Ni3ous

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Mislim, da nima gumba za izklop, vedno pa se da iztaknit varovalko, ali pa namestit namensko stikalo za izklop.

Prodam par stvari za Tenerejko.

Progresivno zadnjo vzmet Hyperpro: (imam eno viška)

http://www.motosvet.com/ads/rezervnideli/add_ads.php?cid=mod|612

Krmilo (novo):

http://www.motosvet....pis.php?cid=613

Pa še kaj bi se našlo...

Več na PM.

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bi morda bilo med lastniki xt660z zanimanje za originalna stranska kovčka yamaha? Sprašujem informativno, ni reklama!

Bi morda koga izmed vas zanimala original yamaha stranska kovčka? Sprašujem informativno, ni reklama!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Zdravo!

Kot bivši lastnik XT 660 R me že od začetka zanima tale Tenerejka, le finance so ble bl boge, zdej ko pa obstajajo 2-3 leta stari motorji pa je zame spet aktualno. Trenutno vozim CBF 600, ampak si spet želim tresoče se riti in mravljinčatih prstov v spremljavi traktorskega hrumenja XT 660 Z! :music4:

Tako, in šel sem jo preiskusit! V neki moto-hiši sem dobil rabljen moped za en krog... a glej ga vraga, men je bil ful hecen za vozit! Kr nekaj čudno je cukalo, pa prva prestava je ko na APN-6 (nikamor!), tko da je bil ta krog zame poln presenečenj! Zdaj pa ne vem, ali sem se razvadil ob uglajenosti in poeziji Honde, ali sem se pomehkužil, al je bil pa moped zjahan ko stara baba (tut zgledal je tako...). Ne vem no, na XT 660 R se ne spominjam takih problemov s samim sabo, šlo je tekoče, lepo, prestave tam kjer morajo bit, in poskočno da je kaj!

Vsem, ki še niste obupali nad zgornjim romanom, želim postaviti vprašanje: Ali je kdo od vas vozil R in Z enega za drugim, da bi lahko posrkal vse občutke in spremembe? Torej zanima me, ali sta R in Z res tako različna kot sem občutil jazst.

HUALA HUALA! :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem X/R/Z, vse nove. Če je moped v dobrem stanju ni neke bistvene razlike v motorju in poskočnosti.

Ima pa Z drugače nastavljeno mapo, tako, da v nizkih in srednjih vrtljajih malenkostno bolj vleče, Pa pri Z se občutno pozna dodatna teža in velikost motorja. Za razliko od X/R je vsaj zame popolnoma drug motor.

lp andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Hello, da malo obudim tole temo, dodajam brez prevoda, ker se mi ne da še 1x pisat, ampak itak je več slik kot texta:

As you were able to find out, I ride my Tenere quite hard during season, but in the end, I want to take care of my bike very good, so I will be able to ride her for many more seasons.

photo1440.jpg

Bent and scratched rims

photo1450.jpg

I decided to re-paint rims, so I had to remove spokes, and I also found bent spokes

photo1500.jpg

So I decided to make a therall clean and check on the bike. In the end there was only engine and wiring on the frame...

photo1534.jpg

After dissasembling, I high pressure washed all parts for three times, cleaned it and removed all dirt from all hidden areas, that I cannot access when bike is assembled together.

photo1536.jpg

I repaired spokes and gave them some new shiny crome.

slika-003.jpg

New color sheme of the bike is seen on the horizon

photo1680-1.jpg

Sooon I started to assemle together hub, rim and spokes...

img5598.jpg

Dissasebling rear swingarm, to change all the parts in variable swing part

img5603.jpg

Swingarm took alot of rocky hits this season, so deserved to give her a fresh look also

img5605.jpg

So I fixed the scratches and painted her.

img5608.jpg

Also put new all bearings, seals (semerings) and rods in the rear variable linkage

img5595.jpg

Dissasebled front end, changes wheel bearings and seals.

dsc01509.jpg

Steering head bearings are fine, so I just re greased them

dsc01507.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha XTZ Tenere tutifruti edišn :D Ne zgleda slabo ;)

Torej zakaj ta Snake wire? Akrapovič bo še vedno pod izpuhom; od katerega motorja ga boš vzel? Kako veš kdaj je olje v vilicah že staro?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snake wire služi kot " sidro" za tačko zavore, da je pri padcu na terenu ne zavije nazaj ali vstran. Naj bi zadržala tačko na svojem položaju. V hosti lahko zapneš kako vejo in tudi v tem primeru naj bi pomagalo da je ne zvije. Kroske teh težav nimajo, ker je tačka speljana nad stopalko za noge in je bolje zaščitena oz. manj izpostavljena.

Olje v vilicah sem menjal preventivno ker vem da sem ga zmatral bolj, kot je mišljeno v življenski dobi teh original vilic. Če ga dalj časa ekstremno hitro nažigaš po kakem slabem terenu, kjer mora vzmetenje dihat na polno, takrat se lahko olje pregreje, če je že izrabljeno, rezultat pa je da vzmetenje v tem primeru preprosto ne deluje več in ne zmore požirat terena, ter le še nabija.

Ko se olje ohladi spet deluje bolje.

To je taka razlaga po domače. Bolje ne znam. Meni se je to naredilo v Črni goi letos 1x ko smo bili cel dan na planini po skalnatih poteh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več kot odlično opravljeno!

V kakšnem stanju pa si imel kolesne ležaje?

Za primer, meni so jih letos menjali v garanciji. Baje sem se prevečkrat vozil pod vodo O:-) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolesni so bli še ok, na pesti zobnika pa je ležaj že ta tretji not, ne zdrži kaj dosti, jih pa nisem menjal garancijsko, sem kuil, ker sem menil, da bom dobil boljšo kakovost, pa še pol cenejši so od original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš kaj me zanima, katere ležaje si kupil, ker jih mislim tudi jaz preventivno kupit za mojo Varo, a v prednjih vilicah imaš menjane vzmeti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veš kaj me zanima, katere ležaje si kupil, ker jih mislim tudi jaz preventivno kupit za mojo Varo, a v prednjih vilicah imaš menjane vzmeti ?

Prej sem kupl SKF in FAG, sedaj imam pa ameriškega, znamke se ne spomnim, bi moral najt embalažo. Ampak problem ni ležaj ali slaba izdelava ampak sunki enocilindraša in seveda preobremenjevanje, pa če je gumi zglob v slabem stanju je ležaj še bolj obremenjen. Vzmeti imam progresivne od Hyperpro, sem jih zamenjal kmalu po nakupu motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ni3ous,

katere gume priporočaš za vožnjo v snegu in na ekstremno razmočenih terenih?

najbrž da so to povsem cross gume, me pa zanima katero znamko in tip priporočaš, s tem, da pašejo na original platišča...

v naprej hvala in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Sicer je Tenerejka za v ornk sneg kar težka in težišče precej na prednjem kolesu, kar je problem, če je poledenela podlaga, ker hoče kar po svoje.

Neke optimalne izbire ni, ker so ježevke prepovedane za uporabo pri nas.

Tako, da mislim, da velja za vožnjo po snegu kar to kar velja za mehak teren in blato...

tole je copy/paste enega dela odgovora, ki sem ga napisal za nekega novega lastnika Tenerejke ravno včeraj...

"Jaz največ uporabljam Mitas za zadaj, ker so ugodnejše od drugih in za amaterje kot smo, še vedno dovolj dobre.

Za hud offroad, mehak teren in blato je Mitas C02 zakon. Vendar jo po asfaltu hitro požre, toda jaz jo še vedno največ uporabljam, saj se po asfaltu vozim minimalno. Za spredaj pa vozim samo še Michelin Desert, ki jo dobim ugodno, ima neverjetno dober oprijem po terenu in je res oh in sploh tudi v nagibu."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam na husqvarni spredaj michelin ac 10, ki je na uč skoraj ista kot desert, pa še zelo ugodna cena, ampak verjetno ima pa mehkejšo zmes/karkaso ali nekaj in bi jo hitro pojedlo na težjem motorju. Zadaj pa mitas c-02 in je odlična kombinacija za moj stil, dosti asfalta in trdega terena, normalna obraba pa super grip.

Ampak huska tehta max 130kg, tenerka pa kar majčken več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, še moja nova pridobitev. S Tenerejko ni zime. Hvala Ni3ous-u za vse nasvete, saj bo z njegovo pomočjo motor že do Slončkov tak kot mora biti.

post-28414-0-33649900-1324391113_thumb.jpg

post-28414-0-65288600-1324391127_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En lep pozdrav vsem endurašem:)

Sem svež v svetu motociklizma,pred kratkim naredil izpit in glede na mojo višino in karakter,se odločil za enduro.

Visok sem namreč 190cm,95kg,okrog 32let,rad kampiram ob rekah,jezerih,se sprehodim do kakšne lepe razgledne točke,skratka sem avanturist po naravi.

Že nekaj časa si ogledujem Tenerejko,pa me zanima,če je primerna za začetnike in vsakdanjo rabo,

ob lepšem vremenu tudi daljši izleti oz. potovanja niso izključena.

Pa če je kdo prijazen in mi prosim razloži kakšna je razlika med enocilindrašem in dvo v kategoriji enduro.

Hvala za nasvete in odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!