Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 13 minutami, ukica pravi:

 

 

ker tale napaka ni zaradi minimalnih stroskov, ampak slamparije inzinerjev. Ce bi stestirali kot se zagre bi to ze tam opazili, ampak razvoj je drag oddelek za placevat :P 

Se strinjam, da je šlamparija inžinirjev, vendar natančno vedeti ali bo ali ne bo zdržalo, lej jaz mam 6500km, pa vse ok. Verjetno se je do sedaj zlomil eden, dva al pa par komadov, vendar si ne morejo dovoliti da se to zgodi večim. tisti L profil, ki ga bodo gor nabili, bo sicer ojačitev, še bolj pa preventivno varnostna zadeva, če poči okvir.

Drgač pa men se zdi, da so motorji (pa avtomobili tudi) in njihova proizvodnja vedno bolj delani na principu minimalnih stroškov in čim cenej, ni tako kot včasih, vsaj tak filing imam.

pred 6 minutami, Snecer pravi:

prej slab var

v bistvu ni var, ampak premal mesa okoli luknje, pa se uho utrže in seveda pretanek material. Tako se mi zdi po sliki.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pa saj Kawe ne razvijajo šele zadnjih nekaj let, skoraj pol stoletja nazaj so ustvarili predhodnika...Tudi pri tem zadnjem omenjenem modelu niso odkrivali tople vode,  malo so pobrali tu, malo tam, iz že obstoječih modelov iz njihovega bogatega nabora...

Tista napaka se mi ne zdi neka huda tragedija, bodo že konstrukterji našli zadovoljivo rešitev za razbremenitev omenjene šibke točke.

Danes o takih zadevah resne firme vsaj obveščajo (vpoklici). Včasih je pa kaj počilo (pri kateremkoli proizvajalcu) pa nikome ništa...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 minutami, izibajker pravi:

Tudi pri tem zadnjem omenjenem modelu niso odkrivali tople vode,  malo so pobrali tu, malo tam, iz že obstoječih modelov iz njihovega bogatega nabora...

Mogoče je pa to problem. ZZR je imel po spominu podobno težavo :P

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, ukica said:

ker tale napaka ni zaradi minimalnih stroskov, ampak slamparije inzinerjev. Ce bi stestirali kot se zagre bi to ze tam opazili, ampak razvoj je drag oddelek za placevat :P 

Nič ne branim, kaj pa če....

povprečen japonski voznik je težak max 80 kg s postlo vred, povprečen Hans ima brez opreme 110 kg ..... ( vzmetenje gre v isti koš ... )

:ras:

Popravljeno . Popravil Lipstick
Objavljeno
7 minutes ago, Lipstick said:

Nič ne branim, kaj pa če....

povprečen japonski voznik je težak max 80 kg s postlo vred, povprečen Hans ima brez opreme 110 kg ..... ( vzmetenje gre v isti koš ... )

:ras:

Zdej si pa zamisl se eno Frido na zadnjem sedezu s 90kg.. :P  

 

Objavljeno
pred 28 minutami, ukica pravi:

Zdej si pa zamisl se eno Frido na zadnjem sedezu s 90kg.. :P  

 

Moja ženka, 1/2 fride je z mano na Zju naredila točno 14km, in se mi je režala in odpovedala udeležbo na vseh nadaljnih vožnjah z njim rekoč:

ma dej no dej, pol riti mi visi čez, kar sam se vozi :ras:

ps. men se tudi ne zdi tako hud problem, dejansko se lahko vozim, vendar vpoklic je zaradi varnosti, dejstvo pa je, da se špara na teži, se pravi moped se skuša naredit čim lažji, okvir je čisto nov, niso to stari okvirji in očitno je že moralo pri nekom priti do loma. (zarad nabijanja, kolikor se to sexy sliši je samo napaka v prevodu :P )

V glavnem, Elisa dobi dele že naslednji teden, potem pa ga peljem, da izvršijo kontrolo in pritrdijo, kar je za pritrditi. Sam ne smem (pa čeprav ni neki problem) ker je zadeva v vpoklicu, kar pomeni strokovni nadzor in inšpekcijiski pregled, montaža, ter slikanje stanja. Ni šale ob vpoklicih.

 

Objavljeno
1 hour ago, ukica said:

Zdej si pa zamisl se eno Frido na zadnjem sedezu s 90kg.. :P  

 

+25 kg ruzak na hrbtu, topcase in dva stranska kufra ....:ras::ras:

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Modele mečejo na cesto vsi po tekočem traku, ni več časa za testiranja. In ko se pojavijo napake je vpoklic (seveda če gre za nevarno zadevo) v nasprotnem je samo posodobitev, ko preveč strank teži s problemom.

V konkretnem primeru Z900 je vpoklic, ker če se zadeva zlomi je lahko nevarno za voznika. Mi je čisto prav, da reagirajo kot so reagirali, pravzaprav bi tako morali vsi.Pizdi me samo to, ker je zima, pa ker moram do Lj na servis.

Mene bi bolj muril da bi mel nov motor pa da bi mel kr neki sestavljen gaštel, kr neki. Za moje pojme bi morali menjati gaštele.... Ker to je kar neki.

  • Hvala 3
Objavljeno
pred 29 minutami, Kawl pravi:

.... Za moje pojme bi morali menjati gaštele.... Ker to je kar neki.

Razen reklamacijskega oddelka pri Kawasakiju noben ne ve, kakšne in koliko je sploh bilo teh reklamacij. Lahko da je ene par lastnikov, ki imajo 110kil neto teže malo bolj hrabro zaružilo po offroadu . Pa jim je počilo in so zagnali vik in krik... Da bi pa zato kar cel geštel morali menjat, pa ni nobenega realnega razloga. Saj jim ne pokajo kot po tekočem traku...

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Objavljeno
35 minutes ago, izibajker said:

Razen reklamacijskega oddelka pri Kawasakiju noben ne ve, kakšne in koliko je sploh bilo teh reklamacij. Lahko da je ene par lastnikov, ki imajo 110kil neto teže malo bolj hrabro zaružilo po offroadu . Pa jim je počilo in so zagnali vik in krik... Da bi pa zato kar cel geštel morali menjat, pa ni nobenega realnega razloga. Saj jim ne pokajo kot po tekočem traku...

A to si se zanalasc demantiral, al so spet spekulacije popularne? 

:smoke:

Objavljeno

Ko pride do vpoklica je ze prepozno. Posle karanja nema kajanja - njih ne boli €€, ampak ugled ferme. Sploh Japonci, ki take zadeve jemljejo zelo resno. 

Zajebal so in pika. Neki o reklamacijah pa ze vem.. sicer ne v tej industriji ampak ok - princip je isti. 

In verjemi da se nobena reklamacija ni bila upravicena na lepe oci. So hitro testirali do katere meje prenese gistel :) Je pa samo vprasanje, ali je konstrukcijska napaka, ali je zafrknil proizvajalec gistelov :) 

Objavljeno
pred eno uro, Nearrain pravi:

A to si se zanalasc demantiral, al so spet spekulacije popularne? 

:smoke:

Bolj imam občutek, da so špekulacije izjave v smislu, da bi bilo treba kar cel okvir zamenjat... Nenazadnje, razen Damija (ki je lastnik tega modela) vsi mi tule samo nekaj ugibamo in nismo neposredno informirani o zadevi... Bojo že zrihtali, saj ni to vesoljska sonda...

Objavljeno
3 minutes ago, izibajker said:

Bolj imam občutek, da so špekulacije izjave v smislu, da bi bilo treba kar cel okvir zamenjat... Nenazadnje, razen Damija (ki je lastnik tega modela) vsi mi tule samo nekaj ugibamo in nismo neposredno informirani o zadevi... Bojo že zrihtali, saj ni to vesoljska sonda...

A zdej ze o obcutkih spekuliras?  

Vpetje Amortizerja (uho) ni uho kamor je posodica za zavorno olje pricvrscena. Vpetje amortizerja je vitalen del motorja. 

Tok o vesoljskih sondah.  :smoke:

Objavljeno
pred 10 urami, ukica pravi:

Ko pride do vpoklica je ze prepozno. Posle karanja nema kajanja - njih ne boli €€, ampak ugled ferme. Sploh Japonci, ki take zadeve jemljejo zelo resno. 

Zajebal so in pika. Neki o reklamacijah pa ze vem.. sicer ne v tej industriji ampak ok - princip je isti. 

In verjemi da se nobena reklamacija ni bila upravicena na lepe oci. So hitro testirali do katere meje prenese gistel :) Je pa samo vprasanje, ali je konstrukcijska napaka, ali je zafrknil proizvajalec gistelov :) 

Sej so napisali, nabijat se ne sme preveč :blush:

pred 9 urami, izibajker pravi:

Bolj imam občutek, da so špekulacije izjave v smislu, da bi bilo treba kar cel okvir zamenjat... Nenazadnje, razen Damija (ki je lastnik tega modela) vsi mi tule samo nekaj ugibamo in nismo neposredno informirani o zadevi... Bojo že zrihtali, saj ni to vesoljska sonda...

Sploh ni panike, tiste ušesa bodo gor našraufali, pa predhodno bodo še vpetje pregledali za morebitne poškodbe. Jaz se lahko normalno vozim, če hočem. Nihče mi ni prepovedal.

Objavljeno
pred 9 urami, Nearrain pravi:

A zdej ze o obcutkih spekuliras?  

Vpetje Amortizerja (uho) ni uho kamor je posodica za zavorno olje pricvrscena. Vpetje amortizerja je vitalen del motorja. 

Tok o vesoljskih sondah.  :smoke:

Zato pa je vpoklic, v nasprotnem bi bilo kot pri ktmju, bi počakali, da se zlomi :D

Objavljeno (popravljeno)
30 minutes ago, DAMI34 said:

Sej so napisali, nabijat se ne sme preveč :blush:

Sploh ni panike, tiste ušesa bodo gor našraufali, pa predhodno bodo še vpetje pregledali za morebitne poškodbe. Jaz se lahko normalno vozim, če hočem. Nihče mi ni prepovedal.

še MIG/MAG, da bo ziher...

Popravljeno . Popravil Lipstick
Objavljeno
pred 22 urami, DAMI34 pravi:

jaja, okvir, pri vzvodu spodaj. No jaz nisem še dobil nobenega vpoklica. Kao rešitev je res kavbojska zadeva, v bistvu je samo ojačitev. Vsaj pobarvali bi v črno.

če pobarvajo v črno se bodo nadalnje poškodbe slabše videle..

pred 20 urami, DAMI34 pravi:

pismu, res je :(

Na motociklih Kawasaki Z900 (ZR900B) letnika 2017 in nekaterih 2018, se lahko pri nabijanju poveča luknja vpetja vage blažilnika na okvir. V zelo redkih primerih je potrebno zamenjati okvir.

Za odpravo te težave je treba pregledati okvir in namestiti dodatne podporne nosilce.
Pregled s popravilom bo trajal približno 50 minut. Serviser vam bo tudi povedal ali je potrebno zamenjati okvir.
Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo. Ta ukrep je Kawasaki sprejel zaradi vašega zadovoljstva z motociklom.

pr imaterilu nikoli ne veš , kdaj bo počil , če se je tak primer že zgodil... zelo neodgovorno je to , da dovoljujejo nadalnjo vožno oz.ne prepovedujejo..

zadovoljstvo , ko ogroža konstrukcijska napaka življenje voznika in ostalih? če ti to poči sredi ovinka pri 90 na uro gre vse po svoje ..po možnosti v nasproti vozečo mamico s polnim avtom otrok..  nevšečnost?

pred 15 urami, DAMI34 pravi:

Modele mečejo na cesto vsi po tekočem traku, ni več časa za testiranja. In ko se pojavijo napake je vpoklic (seveda če gre za nevarno zadevo) v nasprotnem je samo posodobitev, ko preveč strank teži s problemom.

V konkretnem primeru Z900 je vpoklic, ker če se zadeva zlomi je lahko nevarno za voznika. Mi je čisto prav, da reagirajo kot so reagirali, pravzaprav bi tako morali vsi.Pizdi me samo to, ker je zima, pa ker moram do Lj na servis.

lahko? ne bit malenkosten..

kaj ti? hudiča a ni pri nas v tej poplavi institucij nobene klinčeve agencije za varnost , ki bi posredovala? naj pridejo po motor in ti ga pripeljejo nazaj..pa ko boš ti imel čas..

pred 15 urami, izibajker pravi:

Tista napaka se mi ne zdi neka huda tragedija, bodo že konstrukterji našli zadovoljivo rešitev za razbremenitev omenjene šibke točke.

Danes o takih zadevah resne firme vsaj obveščajo (vpoklici). Včasih je pa kaj počilo (pri kateremkoli proizvajalcu) pa nikome ništa...

ni tragedija , dokler se nikomur nič ne zgodi.. me zanima , če bi ob morebitni nesreči kdo pomislil na strojelom VPETJA AMORTIZERJA  , ki je dejansko edini stik motorja s cesto ..me zanima , kaj se zgodi ko ti pri vožnji motor sklopi skupaj..

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

V glavnem, Elisa dobi dele že naslednji teden, potem pa ga peljem, da izvršijo kontrolo in pritrdijo, kar je za pritrditi. Sam ne smem (pa čeprav ni neki problem) ker je zadeva v vpoklicu, kar pomeni strokovni nadzor in inšpekcijiski pregled, montaža, ter slikanje stanja. Ni šale ob vpoklicih.

tnt ali pa dhl pa jim pošlji motor ..pa račun za prevoz v eno smer naj jim posreduje odvetnik.. ko bo napaka odpravljena te bodo sami kontaktirali kam i kdaj ti ga pripeljejo.

pred 10 urami, ukica pravi:

In verjemi da se nobena reklamacija ni bila upravicena na lepe oci. So hitro testirali do katere meje prenese gistel :) Je pa samo vprasanje, ali je konstrukcijska napaka, ali je zafrknil proizvajalec gistelov :) 

lahko je zafrknil tudi dobavitelj repromateriala / pločevine , iz katere je narejeno vpetje.. 

aja saj kawasaki je sam proizvajalec jekla ..sorry pozabu...

Objavljeno

in kaj je narobe z vpoklici Kawasakija ..

kot se spomnim so ogromno prvih modelov poklicali od BMWRR leta 2010 zarad menjalnikov, prav tako R1 leta 2015, suzukije so vpoklicali za cca 10 let nazaj, ker se je šele takrat ugotovila napaka ... eni pa take napake zataškajo, kot jo je Yamaha na FZ1 pri ventilih na letnikih 2006, ali pa GS napaka na varjenju križa na letnikih 2013 ... še nekaj jih vem, za ogromno jih pa ne vemo....

res je, da se take stvari ne bi smele dogajati, ampak poplava novih modelov, borba za tržni delež je prevelika

kar se pa te napake tiče, pa bodo res morali premisliti, ali bodo morali zamenjati ogrodje, ali bo ta košćek dovolj ... ker so zato odgovorni vrhunski inženiri, čeprav se je napaka zgodila ... al konstrukcija, izdelava, material ... bohve kaj ... jo bodo morali odpraviti :huh:  

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

na er6(1) je bila podobna napaka, počil je nosilec motorja na ogrodje

na novih so to odpravili na starih pa se je zadeva rešila z eno podložko, če še ni poknilo :) 

ponavadi je vedno bolje počakat na EVO2, ko se vse odpravi, dejansko tudi na testih vsega ne moreš ugotovit, to pokaže šele prava uporaba

 

felurenonowebgf2[1].jpg

Objavljeno
pred 12 urami, Nearrain pravi:

A zdej ze o obcutkih spekuliras?  

Vpetje Amortizerja (uho) ni uho kamor je posodica za zavorno olje pricvrscena. Vpetje amortizerja je vitalen del motorja. 

Nič ne špekuliram, samo komentiram, tako kot ti.

Dva posta nazaj je maus lepo navedel kar nekaj modelov (tudi evropskih), ki so v preteklosti imeli vpoklice. Zato me zelo veseli, da tebe, ki nimaš omenjenega Kawasakija in s tem povezanih problemov z vpoklicem, tako zelo skrbi ta napaka...

Pa umikam se tule iz najine razprave na to temo, ker ne pelje nikamor.

 

Objavljeno (popravljeno)
16 minutes ago, izibajker said:

Nič ne špekuliram, samo komentiram, tako kot ti.

Dva posta nazaj je maus lepo navedel kar nekaj modelov (tudi evropskih), ki so v preteklosti imeli vpoklice. Zato me zelo veseli, da tebe, ki nimaš omenjenega Kawasakija in s tem povezanih problemov z vpoklicem, tako zelo skrbi ta napaka...

Pa umikam se tule iz najine razprave na to temo, ker ne pelje nikamor.

 

Lih tok me skrbi kot tebe. Gladko me boli K... katera znamka, kdo je lastnik in a je motor iz Evrope al pa iz arkticnega kroga. 

Tebe moti pristranskost, mene pa slamparija, ne glede katera znamka je in kdo je veseli lastnik motorja te znamke. 

PS: Lepo da se umikas...me veseli, da se ne bos se enkrat demantiral in nabijal neke spekulacije tipa " Razen reklamacijskega oddelka pri Kawasakiju noben ne ve, kakšne in koliko je sploh bilo teh reklamacij. Lahko da je ene par lastnikov, ki imajo 110kil neto teže malo bolj hrabro zaružilo po offroadu . Pa jim je počilo in so zagnali vik in krik"

Teorije zarote so za v temo KR NEKI

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Objavljeno (popravljeno)
pred 40 minutami, Snecer pravi:

z900 offroad?

zakaj pa ne ...gre ... včasih zanalašč, včasih ponesreč :P

js sm z ninđo ZX10R letnik 2012 tut off roud vozu .... tut po malinah.. pa ne samo enkrat :whistle: 

 

Popravljeno . Popravil maus

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!