Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Kitajc 6€ s poštnino

IMG_20171024_143817.thumb.jpg.c85d273f59a7c7cb24bbd90fcb70fe4c.jpg

Objavljeno
pred 12 urami, Snecer pravi:

lepo, jaz bi tudi spodnji del za kovinskega

ebay prodajalec: racing-knightmotor, ima 7 vrst barv za zja, za versysa pa poglej.

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

ebay prodajalec: racing-knightmotor, ima 7 vrst barv za zja, za versysa pa poglej.

napisal sem, da bi jaz dal kovinskega, če bi imel Zja, spodnji del posodice :)

na versaču pa že imam od bikerz firme, zadnja pa je pod sedežem, nevidna

Objavljeno
Pravkar, Snecer pravi:

napisal sem, da bi jaz dal kovinskega, če bi imel Zja, spodnji del posodice :)

na versaču pa že imam od bikerz firme, zadnja pa je pod sedežem, nevidna

ok, razumem, jaz pa ne, je plastika čisto ok.

Objavljeno

RS uradno:

naj bi imel obe LED luči, KTRC serijsko

hi_18zr900c_40rbn1fmi00d_a_biggalleryimage.thumb.jpg.c8e869ea3c4679ee808843d850ef927e.jpghi_18zr900c_40rgn1drs2cg_a_biggalleryimage.thumb.jpg.a6d397e6c1d7f8c5b2622c155ed16119.jpg

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

RS uradno:

Ta mi je pa od Z-jev najbolj všeč....vsaj zgleda kot motor, ne kot tisti s futurističnimi rilčki spredaj, ki so bolj smešni kot kaj drugega. :P

Objavljeno
pred 18 minutami, vandrovec pravi:

Ta mi je pa od Z-jev najbolj všeč....vsaj zgleda kot motor, ne kot tisti s futurističnimi rilčki spredaj, ki so bolj smešni kot kaj drugega. :P

sodoben retro...žal bo tudi cena verjetno sodobna. Bo pa opremljen, se pravi elektronske pritikline, full led luči, šparovni mlinček, z lahko poraba manj kot 5 litrov, če bo še vzmetenje (geometrija je itak ista) kot pri Z900 bo krasna mašinca, in vsaj po sliki sodeč je celo moč dostopat do zadnjega amortizerja, kar pomeni, da boš lahko sam spremenil prednapetost.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

pozabil povedati:

fun factor: 09/10

Objavljeno

Pomoje je zadetek v polno za Kawasaki. Moderen motor v klasični pakungi.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Je že kaj znano glede moči/navora motorja ? Bo podobno kot pri Z900 ali manj ..

Objavljeno (popravljeno)

Pa je prisel...na valovih retro entuzijastov. Po Hondi, Yamahi, BMW-ju, Triumphu, Ducatiju in Suzukiju (se pardoniram, ce sem katero znamko izpustil) je tokrat na vrsti Z900 RS (roadster). Sicer nima meni ljubega zracnega hlajenja, old-school "fergazerjev" in zadnjih stereo amortizerjev, temvec ABS, traction control, katalizator in ostalo nepotrebno kramo oz. navleko. Kakorkoli ze, casi se spreminjajo ;) 

Tehnicno skoraj identicen Z900.

https://www.avto-magazin.si/moto/novice/kawasaki-o-katerem-ste-sanjali-z900rs-je-spet-ozivel/

 

Na nemski strani so ze objavljeni uradni podatki.

https://www.kawasaki.de/de/products/Z900RS/2018/Z900RS/overview?Uid=093CDV5eDAxcDQ0NWQxfXFsMDlBQXVoJXA0JUAsLX1xQX1E

 

 

Popravljeno . Popravil spartanbp
Objavljeno

Nisem čisto ziher, ker je bilo na eni strani še preden je dejansko pršu ven... v osnovi je to Z900. Rahlo zadušen in z spremenjeno krivuljo navora. Pisal je 110 konjev. Pa rahlo daljša medosna. Zadeva naj bi bila kao za odtenek bolj pohlevna.

Če mi bo kdaj dopizdilo pihanje okoli ušes, ga kupim in v istem momentu gor fliknem Mad Max Goose oklep od airtecha.

Objavljeno
pred 2 urami, ciciban pravi:

Pomoje je zadetek v polno za Kawasaki. Moderen motor v klasični pakungi.

Pa na okroglo obletnico so ga plasirali na trg. Točno 45 let po legendarnem Z1...

 

pred eno uro, ciciban pravi:

...Če mi bo kdaj dopizdilo pihanje okoli ušes, ga kupim in v istem momentu gor fliknem Mad Max Goose oklep od airtecha.

Za foto šuting si boš pa jakno prišel h men sposodit...

Objavljeno

.... madonca, izgleda da sem eden redkih, ki mu ta nova moda kvazi retro ne sede ... sem pač iz časa, da se spomnim prihoda Z-jev; tako dvotaktnih kot štiritaktnih ... mi mulci smo se takrat slinili okoli njih, vozili pa z MZ-ji 250 in JAWA-mi 350. In pravijo da se zgodovina in moda ponavljata - v primeru takih modelov to res drži.

Objavljeno
pred 9 urami, ciciban pravi:

Nisem čisto ziher, ker je bilo na eni strani še preden je dejansko pršu ven... v osnovi je to Z900. Rahlo zadušen in z spremenjeno krivuljo navora. Pisal je 110 konjev. Pa rahlo daljša medosna. Zadeva naj bi bila kao za odtenek bolj pohlevna.

Na MCN pravijo tako... manj konjev, pa več navora v mid range. Zadeva bo bolj letela kot Z900 točno tam kjer mora (vsaj glede na papirne podatke). Plus komplet LED luči in boljše bremze kot Z900. Če bojo kje pri nas meli testnega, se bom potrudil it malo pelat...

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/october/2018-kawasaki-z900rs-revealed-tokyo-show/

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 urami, valve pravi:

Je že kaj znano glede moči/navora motorja ? Bo podobno kot pri Z900 ali manj ..

111 konjev, navor pa 98,5, teža 210kg

Objavljeno
pred 4 urami, jskrablin pravi:

Na MCN pravijo tako... manj konjev, pa več navora v mid range. Zadeva bo bolj letela kot Z900 točno tam kjer mora (vsaj glede na papirne podatke). Plus komplet LED luči in boljše bremze kot Z900. Če bojo kje pri nas meli testnega, se bom potrudil it malo pelat...

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/october/2018-kawasaki-z900rs-revealed-tokyo-show/

To je motor ki si zasluži ime Z 900

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, sayo pravi:

To je motor ki si zasluži ime Z 900

 

:hmm:

 

Če citiram velikega jadranskega experta damija34, ja in ne. :lol1:

Lep je k 100 mater, je pa v resnici nič posebnega. Z900 je premaknu meje. Zato bi morda res mogu bit nov z900rs TURBO. De folk butasto pogleda, kaj je blo zdej to? 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 6 minutami, Cartman pravi:

:hmm:

 

Če citiram velikega jadranskega experta damija34, ja in ne. :lol1:

Lep je k 100 mater, je pa v resnici nič posebnega. Z900 je premaknu meje. Zato bi morda res mogu bit nov z900rs TURBO. De folk butasto pogleda, kaj je blo zdej to? 

saj nekje to pričakujem tudi od mopeda, lep pa uporaben, pa fun faktor pa enostaven, pa poceni....hm..mogoče hočempreveč? :P

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
pred 1 uro, Cartman pravi:

... Lep je k 100 mater, je pa v resnici nič posebnega. Z900 je premaknu meje. Zato bi morda res mogu bit nov z900rs TURBO. De folk butasto pogleda, kaj je blo zdej to? 

Že "standardni" model (kot ga ima Dami) nima nekih hudih prodajnih številk. Ta RS model bo še bolj redek, zelo malo je ljudi, ki bi kupili naked tip motorja za toliko denarja... Če bi mu serijsko vgradili še turbo, bi se cena temu ustrezno še dvignila...

Tisti zelo redki (potencialni) interesenti si bodo pa turbo dali nardit custom made...

Objavljeno
pred 24 minutami, izibajker pravi:

Že "standardni" model (kot ga ima Dami) nima nekih hudih prodajnih številk. Ta RS model bo še bolj redek, zelo malo je ljudi, ki bi kupili naked tip motorja za toliko denarja... Če bi mu serijsko vgradili še turbo, bi se cena temu ustrezno še dvignila...

Tisti zelo redki (potencialni) interesenti si bodo pa turbo dali nardit custom made...

Če bi bil turbo, in povrh še dober, bi bil v svoji ligi. Tam pa cena ni problem. Če je izdelek taprav, je dnarja vedno zadost. Za G/Se, Golde, Panigaleje se malodane stoji v vrsti. Damijevga superduka gt se baje ni dalo dobit sploh. H2 recimo, je razprodan.....

 

z900rs turbo je zgolj moj teorem, in njegovga smisla se ne da.....osmislit. 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

V bistvu je Z900 malce bolj ozko uporaben (kot večina nakedov), tudi pri nas je nekaj lastnikov, ne da se ga dobiti (zelen je bil razprodan že maja), ker je kawa EU naročila premalo kvoto, vendar je to dokaj cenovno ugoden model (s sicer hudo konkurenco) in ne tako malo prodajo.

RS bo bistveno manj prodajan, zaradi cene, in retro izgleda.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • 3alfa3



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!