Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

takole izgleda zaščita pete:

 

IMG_20180108_180529.jpg

IMG_20180108_180539.jpg

IMG_20180108_180617.jpg

Objavljeno
Ob 6. 1. 2018 ob 14:53, eMBe pravi:

Vem da ne paše sem vendar izrabim temo

Je kak interesent za Z 900

Dodatno vgrajena prednja šipa Givi,geliran voznikov sedež,crash padi ter tank nalepka

Prvi servis opravljen v Elisi prevoženo pa samo 1200km

Motor je dejansko kot NOV

Več na ZS

 

Če ni skrivnost ... zakaj?

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Čisto osebne narave!

Nobene veze z motorjem! Motor je fantasticen pa sem vozil  fazerce,FJR1300,TDM900, Hondo 954,Hondo CB1300 ,Z750,Suzuki bandita ipd

Morebitni kupec izve (ne pa javno)

Popravljeno . Popravil eMBe
  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

pa ga imam...,pa ga imam...,z 900 :)

letnik 2017, 2000 km, je pa zelen k kiwi :)

presedel sem se pa iz yamahe mt07 na z900 in za prvi občutek lahk rečem samo WTF kakšna  razlika. Nikoli se ne bi predstavljal.

imam pa takoj eno vprašanje. Ko motor parkiram, utripa rdeča lučka na levi strani (tista ki naj bi opozarjala na napake). Med vožnjo je vse ok - utripa samo ko je motor off. Zraven nisem prejel uporabniških navodil, sem pa malo brskal po googlu in naj bi bilo to ok. Utripala naj bi še 24 ur - motor kao v pripravljenosti - al neki podobnega. Je možno kje dobiti user manual v mojem domačem jeziku (ljubljanska gorenščina)

Montiran ima tudi akrapovič, ampak mislim da prva original vgradnja. Y krivine so original z katalizatotjem. Rečeno je bilo, da tega naj ne bi bilo treba homologirat, sem mal skeptičen - mislim da bo kar treba nekam po potrdilo o vgradnji pa na lpp.

Prvi servis 1000km je bil opravljen (servisna in ostali papirji vse bp). Ga pa imam namen, pred sezono zapeljat k nevi :) ,na pregled. Bi bilo fino še kaj pogledat, biti pozoren? Za vpoklic vem, in imam v glavi da preverijo na elisi.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, cricket pravi:

 

imam pa takoj eno vprašanje. Ko motor parkiram, utripa rdeča lučka na levi strani (tista ki naj bi opozarjala na napake). Med vožnjo je vse ok - utripa samo ko je motor off. Zraven nisem prejel uporabniških navodil, sem pa malo brskal po googlu in naj bi bilo to ok. Utripala naj bi še 24 ur - motor kao v pripravljenosti - al neki podobnega. Je možno kje dobiti user manual v mojem domačem jeziku (ljubljanska gorenščina)

 

Rdeča lučka gori 24 ur pol pa ugasne ....  tlele kje preber :P

 

2017-kawasaki-z900-abs-72461.pdf

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, cricket pravi:

Klele sem tud brau, pa nisem najdu. :)

verjetn zato k sem sedu na zadnjem zicu pa me je u rit žulu.

Ampak hvala :)

zdele iščem na brzino, pa tut js nism najdu ... :P

bo Neva vse povedala .. to je kao kodni ključ kaže, in po 24 urah ugasne .. to ima zdaj večina motorjev, ne samo superodlićne kawe pawe :P

 

Objavljeno
pred 2 urami, cricket pravi:

Pozdravljeni

pa ga imam...,pa ga imam...,z 900 :)

letnik 2017, 2000 km, je pa zelen k kiwi :)

presedel sem se pa iz yamahe mt07 na z900 in za prvi občutek lahk rečem samo WTF kakšna  razlika. Nikoli se ne bi predstavljal.

imam pa takoj eno vprašanje. Ko motor parkiram, utripa rdeča lučka na levi strani (tista ki naj bi opozarjala na napake). Med vožnjo je vse ok - utripa samo ko je motor off. Zraven nisem prejel uporabniških navodil, sem pa malo brskal po googlu in naj bi bilo to ok. Utripala naj bi še 24 ur - motor kao v pripravljenosti - al neki podobnega. Je možno kje dobiti user manual v mojem domačem jeziku (ljubljanska gorenščina)

Montiran ima tudi akrapovič, ampak mislim da prva original vgradnja. Y krivine so original z katalizatotjem. Rečeno je bilo, da tega naj ne bi bilo treba homologirat, sem mal skeptičen - mislim da bo kar treba nekam po potrdilo o vgradnji pa na lpp.

Prvi servis 1000km je bil opravljen (servisna in ostali papirji vse bp). Ga pa imam namen, pred sezono zapeljat k nevi :) ,na pregled. Bi bilo fino še kaj pogledat, biti pozoren? Za vpoklic vem, in imam v glavi da preverijo na elisi.

 

 

1. srečno in varno

2. razlika je očitna, presedlal si z navadne kobilice na nabildano kobilico :D

3. maus ti je prav odgovoril, lučka imobilizatorja pri večini kawa modelov utripa še 24 ur in to je normalno

4. tudi slip on izpuh je potrebno vpisati v homologacijo

5. elisa bo vse zrihtala, tako da čimprej do nje, mogoče ima tudi navodila v SLO

6. navodila v angleščini dobiš na netu, v tej temi si pa lahko dol potegneš service manual, ki sem ga kako stran nazaj naložil

7. mogoče samo nasvet, če boš želel nekoliko več vetrne zaščite, rabiš nabaviti kako šipco, ki je na vrhu zavihana navzgor, vse ostalo ne pomaga preverjeno.

 

Objavljeno

Yamaha je bila. Hmmm kako naj rečem

najprej ubogljiva žverca, pol pa začne mal rezgetat, pa brcat. Tuki je pa vse lepo tekoče. Prestavljanje, pospeševanje, ne zabija...razlika nenormalna. Sej nisem neki sprobaval (20 km), ampak razlika da dol padeš.

 

Objavljeno (popravljeno)

pol se pa vsi norca delajo k rećem, da je ZX10RR najboljši motor na svetu :dry:

ne pluvam po drugih motorjih... kawasakiji so mau drugačni :P

velik srečnih kilometrov :OK: 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Čestitke za Zeda....welcome to the club:)

Lučka tudi meni utripa 24 ur in potem neha...nekje v service manualu sem to prebral da je normalno, se ne spomnim kje.

A zelenca maš...super, tudi jaz.

Lepe vožnje in užitke na Zedu.

Objavljeno

Hej...,hwala..

sem bil dons pri elisi ( že za to je dobr da imaš motor, da lahk tja na kufe hodš).

Sva se vse zmenila. 

Sem pa vidu na novem, ki ga ima v salonu original “crash sliders”. Men osebno izredno lepo izgleda, velik lepš kt pa bunke. Varnostno naj bi bilo baje tud boljš, ker motor zdrsi stran. Bunke naj bi bile dvorezen meč. No ja...,cena je pa tud lepa. Pa saj ne da b hotu padt.

 

D63A4A27-951D-499C-AD7A-9C895742E1FB.jpeg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 19 minutami, cricket pravi:

Hej...,hwala..

sem bil dons pri elisi ( že za to je dobr da imaš motor, da lahk tja na kufe hodš).

Sva se vse zmenila. 

Sem pa vidu na novem, ki ga ima v salonu original “crash sliders”. Men osebno izredno lepo izgleda, velik lepš kt pa bunke. Varnostno naj bi bilo baje tud boljš, ker motor zdrsi stran. Bunke naj bi bile dvorezen meč. No ja...,cena je pa tud lepa. Pa saj ne da b hotu padt.

teli slajdersi so boljši, ker so večtočkovni ... bunke so ponavad našraufane na nosilec motorja, kar zna ob, bohnedaj padcu, narediti več škode kot, da bi bil brez ... ;)

take stvari ponavad kupujem najraje original, je pa res, da je vse skup mal dražje... pa še lepš zgleda :P

 

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
Ob Thursday, January 25, 2018 ob 9:10, maus pravi:

 :dry:... kawasakiji so mau drugačni :P

 :OK:

 

Ne sam mau, fuuul so drugačni. V imenu majo kr 8 črk, drugi jim niti do kolen ne sežejo. Eni majo recimo samo 3:OK:

  • Haha 3
Objavljeno
Ob 25. 1. 2018 ob 9:10, maus pravi:

ne pluvam po drugih motorjih... kawasakiji so mau drugačni :P

 

pred 1 uro, izibajker pravi:

Ne sam mau, fuuul so drugačni. V imenu majo kr 8 črk, drugi jim niti do kolen ne sežejo. Eni majo recimo samo 3:OK:

Sorry, ker smetim, ampak nisem mogel drugače :cool:, potemtakem je KALAŠNIKOV IŽ-56 najboljši motor :yea1:

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, izibajker pravi:

Ne sam mau, fuuul so drugačni. V imenu majo kr 8 črk, drugi jim niti do kolen ne sežejo. Eni majo recimo samo 3:OK:

Hm, a to misliš Bayerische Motoren Werke (22 črk) ali Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen (35 črk)

P.S: Tudi jaz vozim fuuul drugačnega

Popravljeno . Popravil Darko3g
  • Haha 2
Objavljeno
Ob 25. 1. 2018 ob 9:08, cricket pravi:

Yamaha je bila. Hmmm kako naj rečem

najprej ubogljiva žverca, pol pa začne mal rezgetat, pa brcat. Tuki je pa vse lepo tekoče. Prestavljanje, pospeševanje, ne zabija...razlika nenormalna. Sej nisem neki sprobaval (20 km), ampak razlika da dol padeš.

 

mt07 je kopija kawasakija :) (er6)

no, vso srečo s pravo znamko, kakšno zeleno fotko pa bi nam lahko pokazal, sploh kako izgleda z akrapotom

z900 je "dolgočasen", kot da bi arkadno igrico vozil, glede tega ga ni čez 4 valje v vrsto

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 14 urami, Snecer pravi:

 

z900 je "dolgočasen", kot da bi arkadno igrico vozil, glede tega ga ni čez 4 valje v vrsto

hudičevo dolgočasn, prekleto hiter in svinsko predvidljiv, tako da niti ne veš da leti ko sneta sekira :P

 

Objavljeno
pred 8 minutami, Snecer pravi:

Versys900 bi lahko naredili :) 

Absolutno se strinjam, pa agregat od RSa. samo potem ne bo nihče versota 1000 kupil, no pravzaprav, s poplavo konkurence in relativno slabimi prodajnimi rezultati tisočke, niti ne bi bila taka zguba. Po mojem bi s kakim budget 900 Versotom bolj uspeli.

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Versys900 bi lahko naredili :) 

Tu jih je pa Yamaha prehitela za skoraj tri desetletja, najprej z TDM 850, kasneje 900.

Počasi narod spoznava, kaj je uporabno, kot šele sedaj pri športnih terencih v avtomobilizmu...

Objavljeno
pred 57 minutami, vandrovec pravi:

Tu jih je pa Yamaha prehitela za skoraj tri desetletja, najprej z TDM 850, kasneje 900.

Počasi narod spoznava, kaj je uporabno, kot šele sedaj pri športnih terencih v avtomobilizmu...

Dejansko kawa, sicer smo off topic, malo zamuja v segmentu med 650 in 1000, pa tudi sedaj slabo kaže, da bodo kaj vrgli na trg razen nakedov, kateri pa se odlično prodajajo, sploh ko je z900 zamenjal z800, ki je malce capljal za konkurenco.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ena lušna zadeva, žal pa Brazilska in je ne bomo videli, pa tudi verjetno nima nobene homologacije

full system

z7500141ab05f8aa7272.thumb.jpg.9057ccfccf545fbd60ed9b2d58358ee3.jpgz7501.thumb.jpg.9cfe7e7122be9d58264e9b07a328fa5f.jpgin še zvok :D

 

 

ter slip on:

z9.jpg.97583c2d65eb9bcf5f0af7921134da76.jpgz91.jpg.55f1e899c4da9892d470fc9d23ea659e.jpg

in zvok

 

Objavljeno

Živijo

eno vprašanje...

na ročkah za bremzo in sklopko imam občutek da so mi predaleč...,ne vem kako naj obrazložim, ampak ne počutim se res sigurnega na prednji bremzi (nekako predaleč od gasa). Presedlal sem iz mt07, in tam me ni motilo. Ko stisnem bremzo ali sklopko moram vedno mal roko popravlajt. Trenutno imam vse na 5 - naj bi bila to najbližja pozicija. 

Obstaja še kakšna druga varijatna - menjava komplet ročk...

hvala

Objavljeno
pred eno uro, cricket pravi:

Živijo

eno vprašanje...

na ročkah za bremzo in sklopko imam občutek da so mi predaleč...,ne vem kako naj obrazložim, ampak ne počutim se res sigurnega na prednji bremzi (nekako predaleč od gasa). Presedlal sem iz mt07, in tam me ni motilo. Ko stisnem bremzo ali sklopko moram vedno mal roko popravlajt. Trenutno imam vse na 5 - naj bi bila to najbližja pozicija. 

Obstaja še kakšna druga varijatna - menjava komplet ročk...

hvala

točno tako, jaz mam tudi kratke prste, zato vedno pri vsakem mopedu najprej zamenjam ročke. kitajc itak, poceni, pa lepe. Na Zju mam kratke in so mi čisto kul.

tule vidiš kako izgledajo:

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!