Fazer03 Objavljeno Januar 9, 2018 Objavljeno Januar 9, 2018 Ob 6. 1. 2018 ob 14:53, eMBe pravi: Vem da ne paše sem vendar izrabim temo Je kak interesent za Z 900 Dodatno vgrajena prednja šipa Givi,geliran voznikov sedež,crash padi ter tank nalepka Prvi servis opravljen v Elisi prevoženo pa samo 1200km Motor je dejansko kot NOV Več na ZS Če ni skrivnost ... zakaj? Lp
eMBe Objavljeno Januar 9, 2018 Objavljeno Januar 9, 2018 (popravljeno) Čisto osebne narave! Nobene veze z motorjem! Motor je fantasticen pa sem vozil fazerce,FJR1300,TDM900, Hondo 954,Hondo CB1300 ,Z750,Suzuki bandita ipd Morebitni kupec izve (ne pa javno) Popravljeno Januar 9, 2018. Popravil eMBe 2
cricket Objavljeno Januar 25, 2018 Objavljeno Januar 25, 2018 Pozdravljeni pa ga imam...,pa ga imam...,z 900 letnik 2017, 2000 km, je pa zelen k kiwi presedel sem se pa iz yamahe mt07 na z900 in za prvi občutek lahk rečem samo WTF kakšna razlika. Nikoli se ne bi predstavljal. imam pa takoj eno vprašanje. Ko motor parkiram, utripa rdeča lučka na levi strani (tista ki naj bi opozarjala na napake). Med vožnjo je vse ok - utripa samo ko je motor off. Zraven nisem prejel uporabniških navodil, sem pa malo brskal po googlu in naj bi bilo to ok. Utripala naj bi še 24 ur - motor kao v pripravljenosti - al neki podobnega. Je možno kje dobiti user manual v mojem domačem jeziku (ljubljanska gorenščina) Montiran ima tudi akrapovič, ampak mislim da prva original vgradnja. Y krivine so original z katalizatotjem. Rečeno je bilo, da tega naj ne bi bilo treba homologirat, sem mal skeptičen - mislim da bo kar treba nekam po potrdilo o vgradnji pa na lpp. Prvi servis 1000km je bil opravljen (servisna in ostali papirji vse bp). Ga pa imam namen, pred sezono zapeljat k nevi ,na pregled. Bi bilo fino še kaj pogledat, biti pozoren? Za vpoklic vem, in imam v glavi da preverijo na elisi. 2
maus Objavljeno Januar 25, 2018 Objavljeno Januar 25, 2018 pred 9 minutami, cricket pravi: imam pa takoj eno vprašanje. Ko motor parkiram, utripa rdeča lučka na levi strani (tista ki naj bi opozarjala na napake). Med vožnjo je vse ok - utripa samo ko je motor off. Zraven nisem prejel uporabniških navodil, sem pa malo brskal po googlu in naj bi bilo to ok. Utripala naj bi še 24 ur - motor kao v pripravljenosti - al neki podobnega. Je možno kje dobiti user manual v mojem domačem jeziku (ljubljanska gorenščina) Rdeča lučka gori 24 ur pol pa ugasne .... tlele kje preber 2017-kawasaki-z900-abs-72461.pdf 2
cricket Objavljeno Januar 25, 2018 Objavljeno Januar 25, 2018 2 minutes ago, maus said: Rdeča lučka gori 24 ur pol pa ugasne .... tlele kje preber 2017-kawasaki-z900-abs-72461.pdf Klele sem tud brau, pa nisem najdu. verjetn zato k sem sedu na zadnjem zicu pa me je u rit žulu. Ampak hvala
maus Objavljeno Januar 25, 2018 Objavljeno Januar 25, 2018 pred 2 minutami, cricket pravi: Klele sem tud brau, pa nisem najdu. verjetn zato k sem sedu na zadnjem zicu pa me je u rit žulu. Ampak hvala zdele iščem na brzino, pa tut js nism najdu ... bo Neva vse povedala .. to je kao kodni ključ kaže, in po 24 urah ugasne .. to ima zdaj večina motorjev, ne samo superodlićne kawe pawe 1
DAMI34 Objavljeno Januar 25, 2018 Avtor Objavljeno Januar 25, 2018 pred 2 urami, cricket pravi: Pozdravljeni pa ga imam...,pa ga imam...,z 900 letnik 2017, 2000 km, je pa zelen k kiwi presedel sem se pa iz yamahe mt07 na z900 in za prvi občutek lahk rečem samo WTF kakšna razlika. Nikoli se ne bi predstavljal. imam pa takoj eno vprašanje. Ko motor parkiram, utripa rdeča lučka na levi strani (tista ki naj bi opozarjala na napake). Med vožnjo je vse ok - utripa samo ko je motor off. Zraven nisem prejel uporabniških navodil, sem pa malo brskal po googlu in naj bi bilo to ok. Utripala naj bi še 24 ur - motor kao v pripravljenosti - al neki podobnega. Je možno kje dobiti user manual v mojem domačem jeziku (ljubljanska gorenščina) Montiran ima tudi akrapovič, ampak mislim da prva original vgradnja. Y krivine so original z katalizatotjem. Rečeno je bilo, da tega naj ne bi bilo treba homologirat, sem mal skeptičen - mislim da bo kar treba nekam po potrdilo o vgradnji pa na lpp. Prvi servis 1000km je bil opravljen (servisna in ostali papirji vse bp). Ga pa imam namen, pred sezono zapeljat k nevi ,na pregled. Bi bilo fino še kaj pogledat, biti pozoren? Za vpoklic vem, in imam v glavi da preverijo na elisi. 1. srečno in varno 2. razlika je očitna, presedlal si z navadne kobilice na nabildano kobilico 3. maus ti je prav odgovoril, lučka imobilizatorja pri večini kawa modelov utripa še 24 ur in to je normalno 4. tudi slip on izpuh je potrebno vpisati v homologacijo 5. elisa bo vse zrihtala, tako da čimprej do nje, mogoče ima tudi navodila v SLO 6. navodila v angleščini dobiš na netu, v tej temi si pa lahko dol potegneš service manual, ki sem ga kako stran nazaj naložil 7. mogoče samo nasvet, če boš želel nekoliko več vetrne zaščite, rabiš nabaviti kako šipco, ki je na vrhu zavihana navzgor, vse ostalo ne pomaga preverjeno.
cricket Objavljeno Januar 25, 2018 Objavljeno Januar 25, 2018 Yamaha je bila. Hmmm kako naj rečem najprej ubogljiva žverca, pol pa začne mal rezgetat, pa brcat. Tuki je pa vse lepo tekoče. Prestavljanje, pospeševanje, ne zabija...razlika nenormalna. Sej nisem neki sprobaval (20 km), ampak razlika da dol padeš.
maus Objavljeno Januar 25, 2018 Objavljeno Januar 25, 2018 (popravljeno) pol se pa vsi norca delajo k rećem, da je ZX10RR najboljši motor na svetu ne pluvam po drugih motorjih... kawasakiji so mau drugačni velik srečnih kilometrov Popravljeno Januar 25, 2018. Popravil maus 2
Viro Objavljeno Januar 26, 2018 Objavljeno Januar 26, 2018 Čestitke za Zeda....welcome to the club:) Lučka tudi meni utripa 24 ur in potem neha...nekje v service manualu sem to prebral da je normalno, se ne spomnim kje. A zelenca maš...super, tudi jaz. Lepe vožnje in užitke na Zedu.
cricket Objavljeno Januar 26, 2018 Objavljeno Januar 26, 2018 Hej...,hwala.. sem bil dons pri elisi ( že za to je dobr da imaš motor, da lahk tja na kufe hodš). Sva se vse zmenila. Sem pa vidu na novem, ki ga ima v salonu original “crash sliders”. Men osebno izredno lepo izgleda, velik lepš kt pa bunke. Varnostno naj bi bilo baje tud boljš, ker motor zdrsi stran. Bunke naj bi bile dvorezen meč. No ja...,cena je pa tud lepa. Pa saj ne da b hotu padt. 3
maus Objavljeno Januar 26, 2018 Objavljeno Januar 26, 2018 (popravljeno) pred 19 minutami, cricket pravi: Hej...,hwala.. sem bil dons pri elisi ( že za to je dobr da imaš motor, da lahk tja na kufe hodš). Sva se vse zmenila. Sem pa vidu na novem, ki ga ima v salonu original “crash sliders”. Men osebno izredno lepo izgleda, velik lepš kt pa bunke. Varnostno naj bi bilo baje tud boljš, ker motor zdrsi stran. Bunke naj bi bile dvorezen meč. No ja...,cena je pa tud lepa. Pa saj ne da b hotu padt. teli slajdersi so boljši, ker so večtočkovni ... bunke so ponavad našraufane na nosilec motorja, kar zna ob, bohnedaj padcu, narediti več škode kot, da bi bil brez ... take stvari ponavad kupujem najraje original, je pa res, da je vse skup mal dražje... pa še lepš zgleda Popravljeno Januar 26, 2018. Popravil maus
izibajker Objavljeno Januar 26, 2018 Objavljeno Januar 26, 2018 Ob Thursday, January 25, 2018 ob 9:10, maus pravi: ... kawasakiji so mau drugačni Ne sam mau, fuuul so drugačni. V imenu majo kr 8 črk, drugi jim niti do kolen ne sežejo. Eni majo recimo samo 3 3
MitcH' Objavljeno Januar 26, 2018 Objavljeno Januar 26, 2018 Ob 25. 1. 2018 ob 9:10, maus pravi: ne pluvam po drugih motorjih... kawasakiji so mau drugačni pred 1 uro, izibajker pravi: Ne sam mau, fuuul so drugačni. V imenu majo kr 8 črk, drugi jim niti do kolen ne sežejo. Eni majo recimo samo 3 Sorry, ker smetim, ampak nisem mogel drugače , potemtakem je KALAŠNIKOV IŽ-56 najboljši motor 1
Darko3g Objavljeno Januar 26, 2018 Objavljeno Januar 26, 2018 (popravljeno) pred 6 urami, izibajker pravi: Ne sam mau, fuuul so drugačni. V imenu majo kr 8 črk, drugi jim niti do kolen ne sežejo. Eni majo recimo samo 3 Hm, a to misliš Bayerische Motoren Werke (22 črk) ali Kraftfahrzeug Trunkenpolz Mattighofen (35 črk) P.S: Tudi jaz vozim fuuul drugačnega Popravljeno Januar 26, 2018. Popravil Darko3g 2
Snečer Objavljeno Januar 26, 2018 Objavljeno Januar 26, 2018 Ob 25. 1. 2018 ob 9:08, cricket pravi: Yamaha je bila. Hmmm kako naj rečem najprej ubogljiva žverca, pol pa začne mal rezgetat, pa brcat. Tuki je pa vse lepo tekoče. Prestavljanje, pospeševanje, ne zabija...razlika nenormalna. Sej nisem neki sprobaval (20 km), ampak razlika da dol padeš. mt07 je kopija kawasakija (er6) no, vso srečo s pravo znamko, kakšno zeleno fotko pa bi nam lahko pokazal, sploh kako izgleda z akrapotom z900 je "dolgočasen", kot da bi arkadno igrico vozil, glede tega ga ni čez 4 valje v vrsto 1 2
DAMI34 Objavljeno Januar 27, 2018 Avtor Objavljeno Januar 27, 2018 pred 14 urami, Snecer pravi: z900 je "dolgočasen", kot da bi arkadno igrico vozil, glede tega ga ni čez 4 valje v vrsto hudičevo dolgočasn, prekleto hiter in svinsko predvidljiv, tako da niti ne veš da leti ko sneta sekira 1 1
DAMI34 Objavljeno Januar 27, 2018 Avtor Objavljeno Januar 27, 2018 pred 8 minutami, Snecer pravi: Versys900 bi lahko naredili Absolutno se strinjam, pa agregat od RSa. samo potem ne bo nihče versota 1000 kupil, no pravzaprav, s poplavo konkurence in relativno slabimi prodajnimi rezultati tisočke, niti ne bi bila taka zguba. Po mojem bi s kakim budget 900 Versotom bolj uspeli.
vandrovec Objavljeno Januar 27, 2018 Objavljeno Januar 27, 2018 pred 2 urami, Snecer pravi: Versys900 bi lahko naredili Tu jih je pa Yamaha prehitela za skoraj tri desetletja, najprej z TDM 850, kasneje 900. Počasi narod spoznava, kaj je uporabno, kot šele sedaj pri športnih terencih v avtomobilizmu... 1
DAMI34 Objavljeno Januar 27, 2018 Avtor Objavljeno Januar 27, 2018 pred 57 minutami, vandrovec pravi: Tu jih je pa Yamaha prehitela za skoraj tri desetletja, najprej z TDM 850, kasneje 900. Počasi narod spoznava, kaj je uporabno, kot šele sedaj pri športnih terencih v avtomobilizmu... Dejansko kawa, sicer smo off topic, malo zamuja v segmentu med 650 in 1000, pa tudi sedaj slabo kaže, da bodo kaj vrgli na trg razen nakedov, kateri pa se odlično prodajajo, sploh ko je z900 zamenjal z800, ki je malce capljal za konkurenco. 2
DAMI34 Objavljeno Januar 31, 2018 Avtor Objavljeno Januar 31, 2018 Ena lušna zadeva, žal pa Brazilska in je ne bomo videli, pa tudi verjetno nima nobene homologacije full system in še zvok ter slip on: in zvok
cricket Objavljeno Februar 1, 2018 Objavljeno Februar 1, 2018 Živijo eno vprašanje... na ročkah za bremzo in sklopko imam občutek da so mi predaleč...,ne vem kako naj obrazložim, ampak ne počutim se res sigurnega na prednji bremzi (nekako predaleč od gasa). Presedlal sem iz mt07, in tam me ni motilo. Ko stisnem bremzo ali sklopko moram vedno mal roko popravlajt. Trenutno imam vse na 5 - naj bi bila to najbližja pozicija. Obstaja še kakšna druga varijatna - menjava komplet ročk... hvala
DAMI34 Objavljeno Februar 1, 2018 Avtor Objavljeno Februar 1, 2018 pred eno uro, cricket pravi: Živijo eno vprašanje... na ročkah za bremzo in sklopko imam občutek da so mi predaleč...,ne vem kako naj obrazložim, ampak ne počutim se res sigurnega na prednji bremzi (nekako predaleč od gasa). Presedlal sem iz mt07, in tam me ni motilo. Ko stisnem bremzo ali sklopko moram vedno mal roko popravlajt. Trenutno imam vse na 5 - naj bi bila to najbližja pozicija. Obstaja še kakšna druga varijatna - menjava komplet ročk... hvala točno tako, jaz mam tudi kratke prste, zato vedno pri vsakem mopedu najprej zamenjam ročke. kitajc itak, poceni, pa lepe. Na Zju mam kratke in so mi čisto kul. tule vidiš kako izgledajo:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se