Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Ob 5. 9. 2018 ob 17:19, KARMEN1 pravi:

 

Z900 sem sprobala in nimam pripomb!

Če bi sprobala GSX S, bi imela še manj pripomb od nič :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prav!

Jaz sem se odločila!

Ti prodajaš Suzukije?

Na koliko km se dela servise in koliko let ima garancijo Z900?

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo če prodaja Suzukije? Jaz? nene, jaz ti lahko samo kak računalnik prodam :)

Suzika ima dve leti garancije in 6000km servise :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjava:

Z900 ima več ccm, več hp, več navora.

Nižjo težo, nižji sedež, večji tank.

Razlika v ceni: Z900 je za 200 eur dražji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima pa TCS, slabše prve gume, bremze..  Ne, saj jaz sem tudi oba primerjal, ampak mi je v živo bil suzuki pač bolj všeč. pa še dobil sem ga 700€ ceneje kot z900. pa še manj jih je, ne maram da ima vsak drugi enak motor kot jaz :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, sesir pravi:

?

eh, hec. ker je karmen naštevala neke stvari :) 3kg manj in en liter večji tank niso ravno lastnosti zaradi katerih se odločiš za nek motor :) Ima pa gsx res dobre S21 gume gor :)

Popravljeno . Popravil Robertos664
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, KARMEN1 pravi:

Prav!

Jaz sem se odločila!

Ti prodajaš Suzukije?

Na koliko km se dela servise in koliko let ima garancijo Z900?

2 leti + 2 lahko dokupiš.

Servis delam na 10 k+jurjev, lahko bi na 12

pred 6 urami, KARMEN1 pravi:

Katere pa ima Z900?

oem neka leva od dunlopa (podobne sportsmart), jih ponucaš bp, zadnja daje slabe povratne info, pa mal več časa rabijo da se ogrejejo, ni pa neke panike, potem pa Mitas. Ti si vozila mojga ko ima prva že 6 jurjev pa čisto v kurcu trikotna. Pa ni bilo panike a ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Robertos664 pravi:

eh, hec. ker je karmen naštevala neke stvari :) 3kg manj in en liter večji tank niso ravno lastnosti zaradi katerih se odločiš za nek motor :) Ima pa gsx res dobre S21 gume gor :)

750 vs 950? Kr mej ga :P

Boš dal 1x za probat, če ga ne bom kje prej snel, pa bomo malce vzmetenje pa fun faktor primerjali.

S21 so dobre gume, škoda k prva umre po 3000km :(

 

izvleček primerjave:

 

John’s spot-on describing Suzuki’s GSX-S750; wouldn’t disagree with a word. And he’s especially right when, summing up, he says, “... it doesn’t get much better than the GSX-S750.” Because Kawasaki’s Z900 isn’t much better than the Suzuki.

But it is a bit better.

Which is a surprise. I was lucky enough to ride both bikes two weeks apart at their Spanish launches earlier this year; the Suzuki in torrential rain and the Kawasaki in broad sun. And with, ahem, ‘spirited’ riding on both, I was convinced the GSX-S was lighter, sharper steering, more agile, better balanced and better equipped for sporty riding. And was on good tyres. Meanwhile, the Z900 was more powerful but softer, less sophisticated, less sporty and more cumbersome. And on awful tyres. Put the pair back-to-back on a twisty A or B road in the UK and, I concluded, the Suzuki would be more fun and would clear off.

I was broadly right – except it’s the Kawasaki that’s more fun, more fulfilling, faster and generally more pleasant to ride on the road. Here’s why:

The Z900 is a fresh, new, bespoke motorcycle designed and built over the last four years to be a Z900 and a Z900 only – not the top layer of a decade’s wallpaper, to be peeled back revealing older layers of previous versions underneath. It’s unrelated to the out-going Z800, and connected only to the existing Z1000 by the engine’s stroke measurement and crankcases – everything else: motor internals, H2R-informed steel tube frame, uprated KYB suspension, brakes and styling, is new. And, importantly, the Z900 is designed to be Euro 4 compliant from the start. There are no sticky plaster remedies and ‘that’ll do’ details.

https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/group-tests/bike-chooser-suzuki-gsx-s750-vs-kawasaki-z900-uk-review

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledala sem kar nekaj primerjalnih testov na youtube, Z900 je zmagal celo pri primerjavi s petimi ali šestimi naked motorji, ne le s Suzukijem.

Tvojega sem brez težav vozila,  čeprav si nisem še prav upala, ker nisem vedela, če bo dovolj priden z mano!

Da pa se servise dela na 12000, pa je top! Mislila sem, da na 6000.

Najbolj mi je odtehtala lahkotnost v ovinkih in pri manevriranju na mestu, pa mehko menjavanje brzin, pospeševanje  in bremzanje.

 

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, KARMEN1 pravi:

Gledala sem kar nekaj primerjalnih testov na youtube, Z900 je zmagal celo pri primerjavi s petimi ali šestimi naked motorji, ne le s Suzukijem.

Tvojega sem brez težav vozila,  čeprav si nisem še prav upala, ker nisem vedela, če bo dovolj priden z mano!

Da pa se servise dela na 12000, pa je top! Mislila sem, da na 6000.

https://news.maxabout.com/bike-comparisons/suzuki-gsx-s750-vs-kawasaki-z900/

https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/reviews/bikes/group-tests/bike-chooser-suzuki-gsx-s750-vs-kawasaki-z900-uk-review

Pravkar, KARMEN1 pravi:

 

Da pa se servise dela na 12000, pa je top! Mislila sem, da na 6000.

sem objavil delovna navodila v tej temi, očitno bo treba linka nekam na vrh. Da Servis je na 6 ampak na 12 je olje, vsakih 6 se nekaj čeprka okol motorja. Bedarija. Voziš na 10 in je mir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, KARMEN1 pravi:

Ne objavljaj primerjalnih testov, @Robertos664 je kupil dva Suzukija :blush:

na vrhu je sedaj servisna, pa si poglej intervale in vse

Nisem trdil da je GSX slab, ampak je drugačen, ma manj konjičev manj navora in veeeliko manj ležernosti spodaj. Meni je všeč ravno karakter agregata, ker vleče od jurja dalje umirjeno in enakomerno pa še vedno dovolj močno. Moram povedati, da nisem presenečen nad njim saj je agregat isti kot SXov, ampak zmanjšan na 951 ccm, kar je hudo kul. Pa še neke druge prijetnosti ima, namreč ko spustiš gas počepne in ne nori ko blesav, posledično je manj zaviranja.

Poraba, ob vseh zlorabah ne gre čez 4,8. Z malim rezervarčkom komot 300km. Če si pa priden po gasu si na 4,5 litra na 100km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 12000ima servis, kot moja Honda.

Tudi mene je en serviser hotel prepričat, da se na 6000 nekaj prčka okoli motorja, pa sem rekla, da bom vse to prčkala sama.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, KARMEN1 pravi:

Kawasaki jede motor svaki :ras:

Vprašanje na tale citat sem ob eni priliki že postavil, pa ni bilo odgovora. Zato še enkrat.

A si ziher da tretja črka v drugi besedi ne bi morala bit po vertikali zrcaljena?   :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, izibajker pravi:

Vprašanje na tale citat sem ob eni priliki že postavil, pa ni bilo odgovora. Zato še enkrat.

A si ziher da tretja črka v drugi besedi ne bi morala bit po vertikali zrcaljena?   :P

Ne, ni po vertikali zrcaljena :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, jskrablin pravi:

A pol je ta Z900 en tak babji motor? Ni čudno da ga @DAMI34 skoz hvali :P 

 

Zdaj se grem pa skrit pod mizo. Na Mars.

pa je. Sam veš kake so babe ne..vse qul, vse lepo, pol si pa hitro od nohtov popraskan.

ps. če pa resno napišem, en tak elektromotor skor kot skuterček :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, DAMI34 pravi:

ps. če pa resno napišem, en tak elektromotor skor kot skuterček :D

 

Daj se zavedat,da iz KAWASAKIJA ne gre skuter narediti kljub temu,da si se ti zelo potrudil...kljub skuter obutvi se ni skuter!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, KARMEN1 pravi:

Ne objavljaj primerjalnih testov, @Robertos664 je kupil dva Suzukija :blush:

@KARMEN1

Kaj? kakšna dva suzukija? meni pač dol visi kaj kupiš, malo sem se pohecal, pa že tak vik in krik.. 

Pa veš kolko primerjalnih in posameznih testov sem jaz v pol leta pogledal na youtube..na koncu zmaga samo kako se počutiš na motorju in kateri ti je bolj všeč na dvorišču, boli mene za 10konjev več in 3kile manj.. 

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

750 vs 950? Kr mej ga :P

Boš dal 1x za probat, če ga ne bom kje prej snel, pa bomo malce vzmetenje pa fun faktor primerjali.

S21 so dobre gume, škoda k prva umre po 3000km :(

 

 

ti daš meni z900 za probat, jaz tebi GSX :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Falila, ti imaš samo enega, eden drugi ima dva :whistle:

A Z900 nisi še probal? Ne veš, kaj si zamudil :hmm:

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!