Skoči na vsebino

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Meni, ki iščem ovinke in ne konje, je prav takoj sedel. Čeprav ta ima konje in ima rad ovinke B).

Objavljeno
pred 3 minutami, KARMEN1 pravi:

Meni, ki iščem ovinke in ne konje, je prav takoj sedel. Čeprav ta ima konje in ima rad ovinke B).

ampak samo 125, no ok moj ma 4 več k je črn :P

Konjiči oziroma navor so izredno lepo razporejeni, kar pomeni enostavno uporabo in vedno dovolj moči. Šele nad 7 jurjev se razjezi in se sliši značilen zvok iz airboxa ko zahowla.

Objavljeno

Ja, sem mu dodala 4 konjičke pri pretvorbi iz kw v km :whistle:

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 32 minutami, DAMI34 pravi:

ampak samo 125, no ok moj ma 4 več k je črn :P

.

Crn 1konj

Kitajske rocke 1konj

Kitaski vizir 1konj

Kufri 1 konj

I evo tvoj KAWL POWER

Razmisli se o zlati verigi...sneci pravi,da se zelo pozna...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Sem peljal tale z900, preden ga je karmen razštelala in ne potrebuje zlate verige.

Fino se pelje in to je to.

Objavljeno
pred 15 urami, KARMEN1 pravi:

....Skratka, motor in pol, ki me je impresioniral.  Sedaj  že dva dni razbivam bale in balote raznim prodajalcem, kako bi jaz dala mojo Hondico notri in zamenjala staro za novo.

@DAMI34 mi ga namreč noče prodati :blush:.

Je pa ena verzija, in sicer Z900 RS. Če se boš še na tega napalila lahko pobaram enega frenda, ki ga je letos spomladi nabavil. Itak ima že od prej 5 Kawijev, pa nisem siguren, če se v tisti njegovi mali garaži vsi skupaj že preveč ne drenjajo...

Objavljeno

Ne RS mi ni všeč.

Če ima kakšnega Z900 od lani, to pa ja. Mora biti najmanj 2017 ali nov.

Objavljeno
pred 46 minutami, KARMEN1 pravi:

Ne RS mi ni všeč.

Če ima kakšnega Z900 od lani, to pa ja. Mora biti najmanj 2017 ali nov.

ajd 7.500 s komplet opremo (kreši, kovčki, vizir, ročke itd)  pa roka :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 10 minutami, DAMI34 pravi:

ajd 7.500 s komplet opremo (kreši, kovčki, vizir, ročke itd)  pa roka :P

za ta dnar ga bi najraj js kupu, da ne bi njej tole u roke pršl .. itak use zlom pa polom :dry: 

  • Haha 3
Objavljeno

Jutri peljem mojo na Eliso, da jo ocenijo.

Objavljeno
pred 11 minutami, Vin pravi:

Ja, @KARMEN1, to se zgodi, ko presedeš s kosilnice na motor z več kot 100 konji. Preprosto moraš to imeti!

Ne gre za konje, ker jih ne potrebujem. Zame manj je več.

Rabim motor, s katerim ne bom več drsala stopalk, škornjev in skoraj izgubila ogledalo na obcestnih količkih.

Motor, ki je zame dovolj nizek, stabilen in lepo vodljiv, predvsem pa da gre dobro v ovinke.

DAMI pa se je že malo zmehčal :whistle:

pred 10 minutami, vandrovec pravi:

...a ni ta lepši? 

 

Z900 sem sprobala in nimam pripomb!

  • Všeč mi je 2
  • Zmeden 1
Objavljeno
pred 5 minutami, vandrovec pravi:

...a ni ta lepši? 

 

nope, pa ne smetit po tejle fini temi :P

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 15 minutami, Vin pravi:

Ja, @KARMEN1, to se zgodi, ko presedeš s kosilnice na motor z več kot 100 konji. Preprosto moraš to imeti!

ko sede na kawasakija...

Objavljeno (popravljeno)
5 minutes ago, KARMEN1 said:

Ne gre za konje, ker jih ne potrebujem. Zame manj je več.

Rabim motor, s katerim ne bom več drsala stopalk, škornjev in skoraj izgubila ogledalo na obcestnih količkih.

Motor, ki je zame dovolj nizek, stabilen in lepo vodljiv, predvsem pa da gre dobro v ovinke.

DAMI pa se je že malo zmehčal :whistle:

Gre tudi za konje. Lepše pospešuje, bolj umirjeno, v nižjih obratih ... meni daje občutek kontrole. Ne vozim hitro, imam pa zelo neprijeten občutek, ko grem v ovinek in iz ovinka, pa se motor pri pospeševanju muči ali pa dere na 10k obratih.

Popravljeno . Popravil Vin
Objavljeno

Ne vem, kako voziš, jaz sem z mojo šla prav povsod brez problema in brez dretja na 10k obratih, ker ima blokado na 6,5k.

Vsak motor je drugačen......in mojo sem prerasla le zaradi težav z drsanjem.

Objavljeno
pred 12 minutami, KARMEN1 pravi:

Ne vem, kako voziš, jaz sem z mojo šla prav povsod brez problema in brez dretja na 10k obratih, ker ima blokado na 6,5k.

Vsak motor je drugačen......in mojo sem prerasla le zaradi težav z drsanjem.

določene mopede prerasteš prej nekatere kasnej, vsakega pa slej ko prej. Je pa res da imajo eni veliko boljši fun factor kot drugi, pa nekateri so nam hudo pisani na kožo. In to je pri tej mali beštji. Konji so ravno še primerni za okvir (če bi jih bilo več bi se zvijal, če bi jih bilo manj ne bi bil tako isker in igriv) ravno prav uglajeni in primerni za vsakodnevno cijazkanje, ampak ravno prav iskri za frkanje čez ovinke.

Tukaj vsekakor nekaj doda tudi karakter agregata, ki meni hudo paše (SXov je bil fajn in imel neke prednosti a tudi slabosti napram Z900  ki je precej drugačen), namreč ko spustiš gas kar počepne, čisto obnašanje dvovaljca, pa tudi ko potegne, še vedno ne ponori.

Kot drugo, bi pohvalil vzmetenje, ne po superduper kvaliteti, niti po nastavljivosti, ampak po uigranosti z mopedom. Meni je resnično všeč in deuje točno tako kot hočem. Ni pa za teren, niti za slabo cesto, niti za 2 osebi, ampak za vijuganje čez normalno cesto in zaprte ovinke pa majka.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
28 minutes ago, KARMEN1 said:

Ne vem, kako voziš, jaz sem z mojo šla prav povsod brez problema in brez dretja na 10k obratih, ker ima blokado na 6,5k.

Vsak motor je drugačen......in mojo sem prerasla le zaradi težav z drsanjem.

Vozim očitno manj agresivno kot ti, glede na to, da si ničemer ne drsam po tleh. Ne gre se za to, da ne prideš z manj močnim motorjem povsod. Sem vozil pred leti motor s 60 konji, pa potem sem v Sloveniji moral znova delati izpit in je motor v avtošoli imel kakšnih 70 konjev, ampak ko sem se prvič zapeljal z močnejšim motorjem, sem bil čist happy. Pri enako hitri vožnji se z močnejšim motorjem lepše in bolj umirjeno pelješ. Sem predvideval, da ti je to bilo všeč. Očitno sem bil v zmoti.

Popravljeno . Popravil Vin
Objavljeno

Jaz sem šla s 100 na 55, sedaj pa bom očitno zopet šla na malo več......

Jaz drsam, če bi dala gor nastavljive stopalke, pa bi morala dol sneti centralno stojalo. Tako, da je padla odločitev, da menjam motor. Z900 sem probala čisto slučajno in prav takoj mi je sedel. To pomeni, da se v ničemer ne bom rabila navajati ali prilagajati, ker je tak kot je, idealen zame. Kot je bila pred dvemi leti idealna moja Honda..........

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 21 urami, KARMEN1 pravi:

Jaz sem šla s 100 na 55, sedaj pa bom očitno zopet šla na malo več......

Jaz drsam, če bi dala gor nastavljive stopalke, pa bi morala dol sneti centralno stojalo. Tako, da je padla odločitev, da menjam motor. Z900 sem probala čisto slučajno in prav takoj mi je sedel. To pomeni, da se v ničemer ne bom rabila navajati ali prilagajati, ker je tak kot je, idealen zame. Kot je bila pred dvemi leti idealna moja Honda..........

 

Hitro menjaš....

Objavljeno (popravljeno)
pred 35 minutami, T 120 pravi:

Hitro menjaš....

hitrej k quickshifter :P 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
pred 1 uro, maus pravi:

hitrej k quickshifter :P 

Z900 ne rab quikija, dela brez sklopke ko putrček klik klik klik, čist mal trzneš z ročko pa je že eno gor.

Objavljeno
pred 4 urami, T 120 pravi:

Hitro menjaš....

Vsake dve leti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!