Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
gradbenik

Izleti po Istri

Recommended Posts

gradbenik

Ker je blizu in mislim, da nas je veliko, ki zaidemo kdaj tudi na drugo stran Učke oz. NP Učka odpiram novo temo.

Naj kar takoj vrzem kost @Kmet2.

Do kako blizu se lahko pride tukaj z motorjem :), imam v mislih, da si enkrat objavljal slike nekaj podobnega?

https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Zarečki_krov

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, gradbenik pravi:

Ker je blizu in mislim, da nas je veliko, ki zaidemo kdaj tudi na drugo stran Učke oz. NP Učka odpiram novo temo.

Naj kar takoj vrzem kost @Kmet2.

Do kako blizu se lahko pride tukaj z motorjem :), imam v mislih, da si enkrat objavljal slike nekaj podobnega?

https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Zarečki_krov

čisto zraven :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

čisto zraven :D
 

Ne najdem slik ....maš ti...? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Bolj je prepovedano ,bolj se ženem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Erik99

Predlagam, da pri zanimivih trasah prilepite zraven še zemljevid v google maps, kar nam bo v pomoč, kje se zapeljati in kaj si pogledati (kakšna slika), kje dati kaj pod zob ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
pik1

.

... pa na fotke tabel o prepovedi ne pozabit ... :kva2:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
gradbenik
pred 10 urami, izibajker pravi:

Zanimivo, da Istra do sedaj še ni imela svoje teme. Tudi v arhivu starih tem je ne najdem... 

Sva bila na istem. Zato sem odprl ;). Sedaj pa prepustimo temo debati, kateri je namenjena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, Erik99 pravi:

Predlagam, da pri zanimivih trasah prilepite zraven še zemljevid v google maps, kar nam bo v pomoč, kje se zapeljati in kaj si pogledati (kakšna slika), kje dati kaj pod zob ...

Istra je tko mala, da je trase brezveze risat, bolj so pomembni zanimivi pointi, za te pa damo točen link (vsaj jaz)

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Vsi se večinoma vozijo po eni ali drugi obali, meni je bila všeč cesta Vranje- boljusko polje- Plomin. Ni nekega pametnega razloga za it po tej cesti je pa dokaj prazna ponavadi z nekaj ravnic in dolgih ovinkov.

Slaba stran istre je količina naselij, in vsako toliko se kaksen policaj najde. Glede na to da imajo motoristi radi kafiče na ovinku, v nadaljevanju poti od Motovuna proti Karojbi je na prvem ovinku lokal s pogledom na Motovun.

Vsako leto je za 1.maja kr kul offroad event pri Motovunu.

Če še kdo ne ve je del nove ceste Novigrad - Ponteporton (v smeri buzeta) še nisem videl tam policajev in tam si lahko da kdo duška. Obnovili so tudi del ovinkov proti Vižinadi.

Vse to se lahko prepelje v enem dnevu. 

Sveroval bi še postanek v pizzeriji Birikin.

Večina cest je primernih za cestne endure :quad: ker so ceste primerne nekvalitete.

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 2 urami, smasher pravi:

...Večina cest je primernih za cestne endure :quad: ker so ceste primerne nekvalitete.

Katere ceste konkretno imaš v mislih, ko praviš "primerne nekvalitete".

Share this post


Link to post
Share on other sites
hladov

Če rad kaj vidiš, ne samo voziš, pa če imaš vodnika, ki ve kam, potrebuješ 3 dni, da kolikor toliko obdelaš Istro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, hladov pravi:

To bo una slika, menda.

20161022_121354.jpg

slap Sopot kod Pićna, sem si že označil, da skočim pogledat :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
17 hours ago, izibajker said:

Katere ceste konkretno imaš v mislih, ko praviš "primerne nekvalitete".

Torej najbolj v K je cesta proti Motovunu, taki fajn ovinki pa luknja pri luknji, pa je to akoraj edina povezovalna pot proti sredini istre. Dosti je pa takih tudi od Kaldanije so Buj je ponekod un napraskan beton ki ni najlepši za vozit. Če pa greš ponkakšnih manj znanih poteh do manjših vasi pa je večkrat kje poaeden del vozišča.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK

Jutri se vracam. Ne vem se ali bom udaril preko Delnic na Kocevje in nato Crnomelj , Novo Mesto ... ali pa preko Primorja in Nove Gorice do Bovca, nato prelaz Predil in po Avstrijski Koroski domov. Bomo se videli, vsekakor pa sledijo fotografije, ko se vrnem :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • jvalant
      Da zakljucim debato: TOCNO to je reku Zarco, mogoce ne s tako slikovitimi besedami, bom razlozil: Na pol sezone je Zarco rekel, da odhaja, da ne gre.  To v kar si se ti zgoraj zapicil se je pa zgodilo kaseneje. In KTM ni frcnil Zarcoja ven (ker je ze sam reku da gre) ampak mu je samo skrajsal muke in ga se celo spustil v LCR (yamaha je z Lorenzom pokazala, da bi vrjetno leto in pol  gledal v luft, ce bi se to zgodilo v yamahi).  Torej se kar drzi, kar je rekel Aleix:  Da je Zarco ravnal neprofesionalno, ker je sam rekel motor ne dela, meni ne gre, jaz bom odsel. In da si s tem ne zasluzi najbolsega motorja in najboljse ekipe. In tu mu dam cisto prav.   Se enkrat: to kar si pa ti rekel je pa tudi netocno, ker mu sefi niso rekli da nej gre ker vozi kakor pusi (ker, tretjic: je zarco ze sam dal odpoved nekaj casa nazaj) ampak da nima nobenega smisla vztrajat do konca sezone, ker je pac popolnoma brezvoljen. Fer, posteno, v LCR so ga pustili, odstopil je pa sam.  In tole je moja zadnja. In ce bo kaj (upam da ne) zakljucilo Zarcojevo GP karirero, bo kriv zato sam.  Moderatorji pa tudi ce zbrisete tistoe solato vmes, pa Gigija ipd ker ne paseta zravn...
    • jvalant
      Zakaj bi to ne bilo fer? Primerjava je pac primerjava, in v primerjavi z Pol-om je Zarco pogorel (to je primerjava  2x prvaka in 1x prvaka v istem mostvu).  Koncal bom natancno tam, kjer se je zacelo:  Zarco je bil bled, nezainteresiran in kup nesrece, ker je parkrat padel (Pol je tudi, btw. In zacel je Pol se na veliko slabsem motorju kot Zarco. Razlika je v tem, da se  Pol ocitno zaveda da je treba garati, in svicati, da bo slo na boljse, tako kt pac garajo mehaniki in mostvo, ne pa biti primadona). Mogoce pa KTM, pa Honda letos delata to, kar so vcasih rekli za 500ccm: pokazeta kdo je dec in kdo ni. In edino kar je Aleix rekel je, da meni, da zaradi tega Zarco ne zasluzi sedeza HRC. Se pac strinjam z njim. Zarco pa tudi ni dobil sedeza... Kako je pa Gigi pa Avintia ipd prisel v to debato pa ne vem. 
    • Kugelschreiber
      @jvalantnaslont “debato” na napacne izjave je pac narobe, in pogovor ne more it po pravi poti, ce tega ne razcistimo.  Zarco ni reku de ne bo vec vozu KTM, in ni reku da noce vozit za satelitsko ekipo. Trditvi sta sproducirali precej neupravicenga gneva. O borbenosti nism govoril. Primerjave s Polom ne zdrzi v nobeni tocki. Morda je mal ne-fer primerjat cloveka, k motor vozi in dela 3 leta, In je totaln agresivc s clovekom k je sedu na motor in bil ze prve tri dni vec na tleh kot prej dve leti skup. Sej v Repsolu je blo podobno. Marc dela super agresivn motor, in z njjim zmaguje, Jorge se je samo lomil.  Danes vemo, da nikoli ni bil u igri za Lorenzotovo RCV. Od prve sekunde so ciljali na  Binderja, Alexa in se enga zelo mladega, pa sm pozabu koga.  FQ20 je pac spremenu pravila igre.    ucer je bil Joan pr Gigiju vec k uro, danes je Avintia objavla tole.   
    • ligenjček
      kje si pa ti pri buhtlih našel plastiko? 
    • D.J.
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!