Skoči na vsebino

BMW F 850 GS 2018 in ADVENTURE 2019


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

830E341C-A3C3-42DE-8576-B445FB81EFC0.jpeg.958ab60ec1e75d37465a3ed42f4fc86a.thumb.jpeg.f72ad1cbd2b8d4421bc7ac01d217d0a8.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 1. 11. 2017 ob 9:44, DAMI34 pravi:

meni pa je, sicer pa gre celoten svet v smeri tablic in elektronike, povezljivosti, verjetno me ne bo čudilo, če bo že po defoltu kaka igrica nameščena na tako tablico, pa podatki o vremenu in cestah. :D

pa še nekaj, zakaj bi imel 2,3 ali 4 naprave nameščene če imaš lahko vse v enem.

Recimo, GPS posebej, prikazovalniki podatkov motorja, komunikacija. 3 zadeve ki stanejo vsaka posebe, na vsako moraš posebej pazit, vsako posebej filat...

 

na motorju rabiš - števec kilometrov da veš kdaj tankat... števec hitrosti da ti ne zmanjka za tankat..in števec obratov da veš kdaj šaltal v višjo..

Ob 1. 11. 2017 ob 17:51, IZTOK pravi:

In kateri potovalni enduro bi to bil od trenutno dobavljivih? Imaš v mislih hard enduro, to ni isto. Takšni off roadarji pa so tudi obsojeni, da rijejo neprestano po enih in istih žlakah, ker dalje kot 50 km od garaže z tem motorjem ne morejo :friend1:

načeloma so soft enduro motorji kar lepo sposobni peljat po soft enduro terenu 

 

Ob 1. 11. 2017 ob 20:17, vandrovec pravi:

Saj je vse res, samo tudi po asfaltu se potovalni enduro pelje lepše in drža na njem je bolj udobna kot na cestakih. :smoke:...tako, da ti motorji niso ravno brezveze. 

niso..ko jih obuješ v cestne gume.. 

Ob 1. 11. 2017 ob 20:41, motolover pravi:

Mislim, da se motiš. GS s sposobnim voznikom pride povsod tam, kot zmore s tvojo Yamaho. 

tip se pripelje 1400 km po dežju in blizu zmrzlišča iz anglije v slovenijo ..in reče na cilju - edini od ćetverice 3x 1200gs in en 100gs - da bi ga zapalil če bi mu šel še v tretje po tleh..

Ob 1. 11. 2017 ob 21:40, Snecer pravi:

Saj tudi offroada v civiliziranem svetu ni več, kaj šele da bi bil dovoljen, makadami pa dobivajo asfalt.

Ne vidim dejansko nobene potrebe, da bi se delale specialni offroad "potovalniki", povpraševanje po tem je tako majhno, da jih lahko proizvajajo po garažah.

Skratka proizvodnja se je prilagodila povpraševanju in razmeram in za te razmere so fajn velike endure, lahko pelješ veliko navlake, skupaj z motečim elenementom zadaj, so fajn udobni in vozni ter v veliko veselje zavarovalnicam, serviserjem, črpalkam, turističnim delavcem itd...

 

zato pa se potuje v bolj neobljudene kraje ..

Ob 1. 11. 2017 ob 22:20, siks pravi:

za prikaz vrtljajev motorja se strinjam, za hitrost pa ne...menim, da je digitalni prikaz hitrosti bolj pregleden, saj ni potrebno "procesirati" položaja kazalca na skali, ampak je hitrost prikazana neposredno...

kot si rekel - ob malo slabših očeh na kratko je kazalec zaradi navajenosti bolj zanesljiv kot digitalen prikaz - 53 ali 59 zna bit  razlika..

Ob 1. 11. 2017 ob 23:36, IZTOK pravi:

Ja resno !!!!! Tukaj je govor o BMW F 800 nasledniku in omenjal sem njemu primerljive. Tisto kar ti navajaš v povezavi z TET ni potovalnik. Če pa ne verjameš, probaj z njim odpeljati par sto km na AC in nam povej, kako je šlo?

Kakorkoli, upam, da bo naslednik F 800 malce lažji. Cenovno je bil F 800 kar dobro pozicioniran, dokler si nisi omislil preveč opreme. Pa vzdržljive agregate imajo. Dajmo se presenentit, sem pa siguren, da bo več moči.

 

 

:lol1:

Ob 2. 11. 2017 ob 16:42, motolover pravi:

Po moje ta mali nima toliko prednosti, ne glede na nižjo težo, ker ima višje težišče in slabši navor. Še dviganje s tal najbrž ni lažje, ker pade na bolj položen kot, GS pa se ustavi na cca 45 stopinjah. 

 

beri zgoraj kaj je je rekel anglež za gs-a..

Ob 7. 11. 2017 ob 13:10, NejcZ pravi:

Se pravi ma 9 več konjev, manjši tank, manjši hod vzmetenja in pa več kil.. to je to? :D

manj benza - več kil ..dobitna kombinacija za ture izven mest..

Objavljeno
pred 2 urami, vandrovec pravi:

Ne, meni ni zanesljivost pomembna, ampak fun faktor pri vožnji...drugače bi izbral avto :P

Kaj zaboga pa je fun faktor pri GS-u? Resno vprašam.

Objavljeno
pred 10 minutami, jskrablin pravi:

Kaj zaboga pa je fun faktor pri GS-u? Resno vprašam.

bmfla kot bmfla :P

Objavljeno
pred 14 minutami, thumper pravi:

kot si rekel - ob malo slabših očeh na kratko je kazalec zaradi navajenosti bolj zanesljiv kot digitalen prikaz - 53 ali 59 zna bit  razlika..

še enkrat premisli...če tako slabo vidiš, da na teh velikih displejih zamenjaš 53 in 59, potem verjetno niti kazalca za hitrost ne vidiš, kaj šele, da bi ga pravilno umestil na hitrostni skali....;-)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
52 minutes ago, thumper said:

tip se pripelje 1400 km po dežju in blizu zmrzlišča iz anglije v slovenijo ..in reče na cilju - edini od ćetverice 3x 1200gs in en 100gs - da bi ga zapalil če bi mu šel še v tretje po tleh..

Očitno bolj dviguje pivo in klobase, kot kaj drugega. Če bi skrbel za svoje telo, teh težav ne bi imel. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 minutami, jskrablin pravi:

Kaj zaboga pa je fun faktor pri GS-u? Resno vprašam.

...lepo trese na mestu, smešen je, položaj na njemu je idealen, pri vožnji se zibaš kot a barki, ...čutiš, da pelješ motor in ne kolo, je drugačen od drugih, prepoznaven, všečen otrokom, vožnja na njem je zanimiva...v glavnem, ni dolgočasen. Se strinjam, da so Japonci zanesljivejši, vsaj, kar sem jih sam vozil, od avtov - Toyota, do vseh štirih znamk motorjev....manjka jim nekaj edinstvenega. Vse deluje preveč uglajeno, nezanimivo, če bi jih primerjal z ženskami so kot lepotice brez duše, ...še najbolj mi je bila všeč mala Tenere. :whistle:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
54 minutes ago, jskrablin said:

Kaj zaboga pa je fun faktor pri GS-u? Resno vprašam.

Jack of all trades, master of none. 

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, jskrablin pravi:

Kaj zaboga pa je fun faktor pri GS-u? Resno vprašam.

Bolj adrenalinske vožnje ne ponuja nobeden. Ves čas napeto čakaš, kdaj bo odpadel kardan! :lol1:

Kako vem? Imam ga sam...:smoke:

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno
pred 8 urami, siks pravi:

še enkrat premisli...če tako slabo vidiš, da na teh velikih displejih zamenjaš 53 in 59, potem verjetno niti kazalca za hitrost ne vidiš, kaj šele, da bi ga pravilno umestil na hitrostni skali....;-)

če pade nanj sonce mi je klasičen bolj pregleden / viden .. ok kakor komu..

pred 8 urami, motolover pravi:

Očitno bolj dviguje pivo in klobase, kot kaj drugega. Če bi skrbel za svoje telo, teh težav ne bi imel. 

poglej si na 0.55- ko rabiš 4 ljudi , da ga postavijo nazaj pokonci -  pa na 2.18-2.22 ..  in ja - prosim za nadaljni komentar ..

pred 7 urami, motolover pravi:

850 nima kardana, ena skrb manj :)

adijo pa-pa adrenalin .. :dry:

Objavljeno
4 hours ago, thumper said:

 

poglej si na 0.55- ko rabiš 4 ljudi , da ga postavijo nazaj pokonci -  pa na 2.18-2.22 ..  in ja - prosim za nadaljni komentar ..

 

Tudi po trikrat na vožnjo se mi je že zgodilo, da sem ga moral pobrati. Res sem vedno trezen, za osebe na posnetu bi to težko verjel.

Objavljeno
pred 10 urami, motolover pravi:

Tudi po trikrat na vožnjo se mi je že zgodilo, da sem ga moral pobrati. Res sem vedno trezen, za osebe na posnetu bi to težko verjel.

 

pred 23 urami, motolover pravi:

Očitno bolj dviguje pivo in klobase, kot kaj drugega. Če bi skrbel za svoje telo, teh težav ne bi imel. 

rad bi te videl po parih pobiranjih s kompletno prtljago na taki podlagi če bi še zgledal trezen.. in tvoj odgovor je izven komentarja na tvoj prejšnji prispevek /komentar.. tip je starejši od mene btw .. se mi zdi , d je starejši celo od mausa ..kar je težko..

Objavljeno
1 hour ago, thumper said:

 

rad bi te videl po parih pobiranjih s kompletno prtljago na taki podlagi če bi še zgledal trezen.. in tvoj odgovor je izven komentarja na tvoj prejšnji prispevek /komentar.. tip je starejši od mene btw .. se mi zdi , d je starejši celo od mausa ..kar je težko..

Terena ste se lotili z napačno opremo,  brez žebljev si na takem več na tleh, kot na kolesih.

Dejstvo koliko je dec star tu sploh nima nobene teže. Mogoče je celo starejši od mene :) 

Zakaj o Mamutovanju ne debatiraš v temu namenjeni temi? Vsi rinete v debato o GSih, čeprav vam niso všeč in ga ne bi imeli...  

  • Haha 2
Objavljeno
pred 7 urami, motolover pravi:

Terena ste se lotili z napačno opremo,  brez žebljev si na takem več na tleh, kot na kolesih.

Dejstvo koliko je dec star tu sploh nima nobene teže. Mogoče je celo starejši od mene :) 

Zakaj o Mamutovanju ne debatiraš v temu namenjeni temi? Vsi rinete v debato o GSih, čeprav vam niso všeč in ga ne bi imeli...  

in zakaj nebi smeli komentirati "nizkega težišča , lahkega pobiranja in lahkotnosti upravljanja na vseh terenih " .. 

ti si zaničevalno govoril o točno določenem človeku da dviguje pivo in klobase ter da ne skrbi za svoje telo.. 

in ja ..teža je še kako pomembna pri tem.. in težka krava je še zmeraj teška krava , vseeno ali je 270kg železa ali 270 kg plastike..

kar se pa tiče tem o gs-ih ..zaradi mene si jih lahko kupiš in neseš domov pa se sam s sabo pogovarjaš ..ne vem zakaj potemtakem kdorkoli sploh še sodeluje če ne sme nič pripomniti..

dejstvo je , da evolicijske izvedenke obstoječih modelov ne shujšajo..zakaj ne se ve - zaradi dodatne opreme , ki jo navesijo gor..in potem moraš to vozit skoz s sabo , ko pa prideš nekam izven asfalta pa moraš vse izklopit da se lahko pelješ ..težo pa še zmeraj voziš s sabo..

pozna kdo kakšen nov model motorja , ki je od starega lažji za 10 ali več kg?

Objavljeno

Ja, kawasaki z650, prej pod imenom er6n. Zdaj je 187kg, prej je mel 204kg.

Glede ostalega pa imaš prav.

Objavljeno

FZ6 :wub:

2004: 192kg

2007: 186kg

Objavljeno

Spet ste privlekli v temo osebne frustracije, uživajte v svojih motorjih, karkoli že imate in vozite.

Evo še nekaj podrobnosti o samem agregatu (Loncin), hja kaj čemo "rižotar"....Praktično so kopiral uspešne 2-cilinderske vrstne agregate.

Bi pričakoval, da je Project Manager kak robat ADV voznik ne pa brhka deklica. Ni čudno, da so motorji potem "punčkasti", bolj za na gladko cesto z ADV (SUV) izgledom, ne pa mašine za v brezpotja (vsaj slabe ceste).

Objavljeno

Saj agregat ni bil problematičen pri mali gski, sedaj so ga pač še izboljšali.

To, da ga na Kitajskem sestavijo, ni problem, danes itak večino naredijo stroji.

http://www.loncin.com/aspx/english/about.aspx?classid=7

Loncin Motor's business covers engines, scooters, smart powers, drones, electric vehicles. It has 10 major production bases in China, and exports to over 100 countries and regions. It has established strategic partnership with the world's top 500 enterprises like BMW, TORO, and Cummins. In 2012, Loncin Motor was listed on China's A-share market. In 2017, Loncin Motor acquired CMD, an Italian company specializing in engines for general aviation, marking its debut in the field of general aviation.

Objavljeno

Zanimivo bo videti cenike za oba motorja. Nemci bodo prodajali F750GS od 9.150 €, F850GS pa od 11.700 € dalje. Me zanima, kaj bo od dodatne opreme na voljo in kaj bo treba dokupiti, da boš v štihu npr. z AT ali KTM 1090... Dvomim, da bo enako opremljen BMW za 3-4 k € cenejši kot konkurenca.

Sam trenutno niham ali kupiti Africo Twin ali KTM 1090 R, sedaj se je še BMW "vštulil" zraven... Čakam, kaj bodo prve testne vožnje porekle...

Objavljeno

primerjava 850 ter 1000 in 1090? :hmm: 

Objavljeno
3 minutes ago, MitcH' said:

Heeh, si ga naloadaš pa pride čez 15 čukov :ras:, pa še kufrov nimaš !!

Menda nisi naivno pričakoval, da bo z vso opremo za 12k? 

Objavljeno
On 14/11/2017 at 12:38 AM, sajhtam said:

Sam trenutno niham ali kupiti Africo Twin ali KTM 1090 R, sedaj se je še BMW "vštulil" zraven... Čakam, kaj bodo prve testne vožnje porekle...

Realno boš BMWja laže in z manj izgube vrednosti prodal, ko bo prišel čas za to. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!