MitcH' Objavljeno November 15, 2017 Opozori Objavljeno November 15, 2017 pred 54 minutami, motolover pravi: Menda nisi naivno pričakoval, da bo z vso opremo za 12k? Ja, upanje umre na koncu siks 1
vandrovec Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 pred 6 urami, motolover pravi: Realno boš BMWja laže in z manj izgube vrednosti prodal, ko bo prišel čas za to. Vprašanje...sam bi vseeno izbral srednjega.
NejcZ Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 (popravljeno) Sej stari GSA z opremo je komot čez 15k Cene grejo gor, ne dol. Popravljeno November 16, 2017. Popravil NejcZ
sajhtam Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 pred 17 urami, MitcH' pravi: Heeh, si ga naloadaš pa pride čez 15 čukov , pa še kufrov nimaš !! Luggage system kit? A to niso kufri? Nova Africa Twin pride 15 k €, pa ni nobene dodatne opreme... pred 23 urami, motolover pravi: Cene so znane: https://riders.drivemag.com/news/bmw-f850gs-price-announced 11.700€ 850 9.150€ 750 Plus paketki: A je to slovenski cenik? Nemškega sem tudi jaz snel... pred 17 urami, motolover pravi: Realno boš BMWja laže in z manj izgube vrednosti prodal, ko bo prišel čas za to. Cel kup argumentov za, edino tank je s 15 l malo skromen za moje pojme...
motolover Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 1 hour ago, sajhtam said: Cel kup argumentov za, edino tank je s 15 l malo skromen za moje pojme... Adventure model bo imel večjega. Motor malo porabi, zato 15l zadostuje za tistih 300km, kolikor je normalno preden greš doliti. Še 1200 porabi na turi 4,2l.
NejcZ Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 37 minutes ago, motolover said: Adventure model bo imel večjega. Motor malo porabi, zato 15l zadostuje za tistih 300km, kolikor je normalno preden greš doliti. Še 1200 porabi na turi 4,2l. Tako je, z ADV naredim 500km z lahkoto. Škoda res da nima nov model boljšega vzmetenja in kakšen KG manj, tako bi marsikoga laže prepričal. siks 1
motolover Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 14 minutes ago, NejcZ said: Tako je, z ADV naredim 500km z lahkoto. Škoda res da nima nov model boljšega vzmetenja in kakšen KG manj, tako bi marsikoga laže prepričal. Če primerjaš težo s konkurenco, so vsi tam-tam. Z vso današnjo opremo žal ne morejo zmanjševati teže. Že samo izpuh s katalizatorjem in loputo tehta trikrat več, kot je recimo brez tega pred dvajsetimi leti. Kako veš in zakaj misliš, da nima boljšega vzmetenja?
NejcZ Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 Ni pametnih podatkov ki bi pravili drugače. Še vedno je prednji konec ne-nastavljiv kar je ekstra čudno pri tem denarju. MiNa 1
motolover Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 (popravljeno) 9 minutes ago, NejcZ said: Ni pametnih podatkov ki bi pravili drugače. Še vedno je prednji konec ne-nastavljiv kar je ekstra čudno pri tem denarju. Ne vem kateri konkurenčen model to ima, mogoče 1090R? Tudi ne vem kaj bi moral nastavljati, na 1200 ne vidim potrebe po tem. Imaš 800 in ima premehke vilice? Popravljeno November 16, 2017. Popravil motolover
MiNa Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 (popravljeno) Vstopna modela v "družino" belomodrih, tudi cenovno. Igrajo na tiste, ki imajo radi razna elektronska pomagala, s tem dvigujejo ceno, čeravno osnova ima vse za normalno uporabo. Za zahtevnejše, ki jim znamka ni pomembna, pa konkurenca pripravlja "specialke" v mini ADV klasi. Leta nazaj (24+), ko se je ugibalo, ali bo BMW kdaj naredil motor z verigo, se je testni voznik iz naših koncev pripeljal s testnim 650Funduro enocilindrašem. Povedal je, da hoče "firma" s tem motorjem zasvojiti mladino, da bodo v zrelejših letih kupovali premium motorje njihove znamke. Očitno jim je na dolgi rok uspelo. pred 46 minutami, motolover pravi: Imaš 800 in ima premehke vilice? Leta 2010 sem po odločitvi da presedlam na nekaj lažjega (imel sem R1150GS) vozil testnega 800. Prednji del (vzmetenje) mi je bil odločno premehak. Leto kasneje me je po preizkusu prepričal "manjši" 650/800 tudi zaradi cene... ps, edina dodatna oprema, ki mi je všeč pri novem modelu pa še draga ni, je confort sedež. Popravljeno November 16, 2017. Popravil MiNa MitcH' 1
sajhtam Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 pred 1 uro, motolover pravi: Adventure model bo imel večjega. Motor malo porabi, zato 15l zadostuje za tistih 300km, kolikor je normalno preden greš doliti. Še 1200 porabi na turi 4,2l. Samo kolikor sem zasledil BMW zaenkrat še ne predvideva ADV modela. Verjetno šele z naslednjim letom...
motolover Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 Just now, sajhtam said: Samo kolikor sem zasledil BMW zaenkrat še ne predvideva ADV modela. Verjetno šele z naslednjim letom... Seveda ga predvideva in bo naslednje leto. Adventure so vedno z enoletnim zamikom.
motolover Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 Ta malega F700GS sem peljal samo enkrat in to po cesti, tam se mi je zdelo vzmetenje v redu. Imam samo 75kg, mogoče zato.
siks Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 pred 47 minutami, MiNa pravi: Vstopna modela v "družino" belomodrih, tudi cenovno. Igrajo na tiste, ki imajo radi razna elektronska pomagala, s tem dvigujejo ceno, čeravno osnova ima vse za normalno uporabo. Za zahtevnejše, ki jim znamka ni pomembna, pa konkurenca pripravlja "specialke" v mini ADV klasi. Leta nazaj (24+), ko se je ugibalo, ali bo BMW kdaj naredil motor z verigo, se je testni voznik iz naših koncev pripeljal s testnim 650Funduro enocilindrašem. Povedal je, da hoče "firma" s tem motorjem zasvojiti mladino, da bodo v zrelejših letih kupovali premium motorje njihove znamke. Očitno jim je na dolgi rok uspelo. Leta 2010 sem po odločitvi da presedlam na nekaj lažjega (imel sem R1150GS) vozil testnega 800. Prednji del (vzmetenje) mi je bil odločno premehak. Leto kasneje me je po preizkusu prepričal "manjši" 650/800 tudi zaradi cene... ps, edina dodatna oprema, ki mi je všeč pri novem modelu pa še draga ni, je confort sedež. všeč so mi tvoja razmišljanja, ko te prebiram...si zelo racionalen...pri motorjih pa veš, da igrajo čustva veliko vlogo...velikokrat pa gre po načelu..."ima se...može se"... MiNa 1
jskrablin Objavljeno November 16, 2017 Opozori Objavljeno November 16, 2017 Ob 14/11/2017 ob 0:38, sajhtam pravi: Sam trenutno niham ali kupiti Africo Twin ali KTM 1090 R, sedaj se je še BMW "vštulil" zraven... Čakam, kaj bodo prve testne vožnje porekle... Tu sploh ni kaj izbirat. KTM. Kawl in luxsa 1 1
MiNa Objavljeno Februar 11, 2018 Opozori Objavljeno Februar 11, 2018 Ob 16. 11. 2017 ob 20:16, sajhtam pravi: Samo kolikor sem zasledil BMW zaenkrat še ne predvideva ADV modela. Je že napovedan (ujet v objektiv) sicer ne uradno, ampak kjer je dim je tudi ogenj.... Joker, DAMI34 in bosa 3
MiNa Objavljeno Februar 28, 2018 Opozori Objavljeno Februar 28, 2018 Bo potrebno počakat, da odpravijo vse porodne težave.... 850... 750... Rdeči, ciciban, MitcH' in 4 others 7
Kawl Objavljeno Februar 28, 2018 Opozori Objavljeno Februar 28, 2018 ketno so dal na tapravo stran ne morm verjet ...
MiNa Objavljeno Februar 28, 2018 Opozori Objavljeno Februar 28, 2018 Motor je sicer neverjetno podoben 700ccm Yamahi in 1000ccm Hondi. BMW 850 Yamaha 700 malo drugačen princip krmiljenja ventilov... Honda 1000 ima le eno odmično gred. Vsi motorji imajo 270 stopinj zamika na ročični gredi, kar pomeni, da "delujejo" kot 90 stopinjski V motorji. vandrovec, DAMI34, ciciban in 3 others 6
vandrovec Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 pred 21 urami, MiNa pravi: .. 750... Je 750 res toliko manjši od 850 ali samo zgleda...videti je, da ti je premajhen?
MiNa Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 pred 1 uro, vandrovec pravi: Je 750 res toliko manjši od 850 ali samo zgleda...videti je, da ti je premajhen? Hja, v bistvu sta praktično enaka. Razlika je v vzmetenju, 850 je nekaj višji, prednjem kolesu 21"/19" in malenkost širše krmilo na 850. Plastike so si pa precej bolj podobne (enake) kot na sedanji seriji 800/700. Noga na stopalki pri 750 pa daje vtis, da sem "Krpan". Lična motorja, vendar mi "televizije" namesto klasične armature nikakor ne potegnejo. JBG sem pač analogni človek. Na mojo srečo in mogoče še koga, ki na motorju išče kaj druga kot "povezljivost", bo na 750-ki pri osnovni konfiguraciji prisoten semi-klasik display z analognim obratomerom in digitalnim merilnikom hitrosti. fazerčk, vandrovec, Quest in 1 other 4
motolover Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 TFT ekran je samo za doplačilo. Še vedno boš lahko imel klasičnega. Velja za oba modela.
MiNa Objavljeno Marec 11, 2018 Opozori Objavljeno Marec 11, 2018 Pri pozornem poslušanju ujameš celo kakšno slovensko besedo... https://www.youtube.com/watch?v=WmUA18X0H9E Mavti 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se