Skoči na vsebino

BMW F 850 GS 2018 in ADVENTURE 2019


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

830E341C-A3C3-42DE-8576-B445FB81EFC0.jpeg.958ab60ec1e75d37465a3ed42f4fc86a.thumb.jpeg.f72ad1cbd2b8d4421bc7ac01d217d0a8.jpeg

Priporočene objave

Objavljeno

"1." srečni lastnik novega F750Gs-a...

 

 

  • Všeč mi je 3
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 1. 6. 2018 ob 14:14, MiNa pravi:

"1." srečni lastnik novega F750Gs-a...

 

 

 

pred 12 minutami, MiNa pravi:

Zdajle pa ta prvi "srečni" lastnik ni več tako srečen se mi zdi..... :headbang:

Ma kitajci bodo to hitro porihtali in bomo čez čas morda lahko zapisali "Slab začetek, dober konec" :P

Objavljeno

Torej zanj si plačal 9.150€. Zdaj dobiš v zamenjavo nov motor z led lučmi.

Tisti, ki ga pa sedaj naroči, dobi tvojega recikliranega in za to še doplača 420€ :hmm:Biznis in pol :D

Objavljeno

Nej mi nekdo razlož tole tujinščino, da vidim o čem se gre?

Objavljeno

Prodajajo kitajski šrot, po nemških cenah. Na kratko.

Na dolgo se pa po vseh forumih vžigajo debate...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ne vem zakaj sploh morajo imeti kitajci prste zraven. Pri tej ceni mislim da je to neupravičeno!

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Poceni narediš (pravzaprav naredi nekdo zate) nalepiš svojo značko in drago prodaš...

Objavljeno
pred eno uro, MiNa pravi:

Poceni narediš (pravzaprav naredi nekdo zate) nalepiš svojo značko in drago prodaš...

Sej to mi je vse jasno , samo to pol ni več dobri stari bavarec. Ampak KITAJC z uradno nalepko BMW :)

Objavljeno (popravljeno)
2 hours ago, Kawl said:

Ne vem zakaj sploh morajo imeti kitajci prste zraven. Pri tej ceni mislim da je to neupravičeno!

 

Pa kitajc nima prstov umes. Je u isti poziciji kot kupec. Jebena stranka. Familija Quandt je pač odlična v matematiki in še boljša v oglaševanju. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno

iPhoni so narejeni pri Kitajcih in delajo...

Kitajci niso skonstruirali agregata, Nemci so.

Objavljeno

Je že kdo lastnik novega?

Objavljeno

Zelo korektno in objektivno mnenje. Še posebaj, ker je to napisal nekdo, ki si lasti praktično enak motor pred posodobitvami in lahko opravi realno primerjavo. Hvala za opis...zame neprimerno bolj relevanten, kot katerikoli super duper plačani "test" iz kakšne motoristične revije ali samooklicanih doktorjev na youtub-u.

Objavljeno
6 minutes ago, BIF said:

Zelo korektno in objektivno mnenje. Še posebaj, ker je to napisal nekdo, ki si lasti praktično enak motor pred posodobitvami in lahko opravi realno primerjavo. Hvala za opis...zame neprimerno bolj relevanten, kot katerikoli super duper plačani "test" iz kakšne motoristične revije ali samooklicanih doktorjev na youtub-u.

Oprosti, ampak to ni niti približno praktično enak motor. Praktično res je samo to, da je vse drugače, kot na prejšnjem modelu. 

Objavljeno

@MiNa, jaz te pa popolnoma razumem in verjamem v tvojo oceno. Povsem enake občutke sem imel, ko sem šel preizkusit GSA1200LC. Pravzaprav sem šel kar malo s strahom, da me bodo zasrbeli prsti. Zares všeč mi je bilo dodatnih 20 konjev. Vse ostalo pa...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 10. 7. 2018 ob 19:07, motolover pravi:

iPhoni so narejeni pri Kitajcih in delajo...

Kitajci niso skonstruirali agregata, Nemci so.

Nemci niso več to kar mi mislimo, da so :). Žal.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kot prvo, tisti, ki QS nimate ali ga niste dovolj dolgo uporabljali, ne veste kaj od njega pričakovati. Ni to avtomatik, da bo sam prestavljal za vas. Moj prestavlja odlično tudi med 1. in 2. in 2. in 1., kar je zelo uporabno pri vožnji na terenu. Se je pa to treba tudi naučiti, ne gre kar samo od sebe in na silo pri vsakih obratih. 

Na kratki vožnji motorja ne moreš dobro preizkusiti, niti se nanj navaditi. Za konkreten test bi ga potreboval vsaj en teden in 3.000km. Večina ga dobi za eno uro in naredi neke hitre zaključke na osnovi neznanja uporabe dotičnega motorja. Kratek test pride morda v poštev nekomu, ki podoben in podobno opremljen motor že ima. 

Šnik, šnak? Za uporabljati vse, kar tak motor nudi, moraš biti pripravljen učiti se in ga imeti nekaj časa, spet se bom ponovil, testna vožnja ni temu namenjena. Če si navajen starega analognega motorja, te oprema res samo obremenjuje in ti zmanjšuje pozornost. Lahko bi primerjal star pisalni stroj in računalnik. Ko znaš uporabljati računalnik je delo veliko hitreje in lažje opravljeno, kot s pisalnim strojem. 

44 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Nemci niso več to kar mi mislimo, da so :). Žal.

Najbrž ne govoriš iz izkušenj, glede na motorje v tvojem profilu.

Moje osebno mnenje je, da nikoli ne kupim prve serije ali čakam na prvo serijo. Naj bo to Hondin motor, telefon, mikrovalovka ali avto. Najbolje je kupiti zadnjo serijo preden pride ven nov model. Kar se tiče zanesljivosti, vsekakor pa to ni tako razburljivo, kot imeti nekaj čisto novega, česar drugi še nimajo. 

3 hours ago, vandrovec said:

...isto s.anje, drugo pakovanje...:naughty:

V bistvu ja, če gledaš, da sta to oba motorja z balanco in dvema kolesoma. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 urami, motolover pravi:

Če si navajen starega analognega motorja,

Kolo, motor, avto...., da ne omenim plovil in letal, to so vse priprave, ki nam olajšajo gibanje, so pa povsem analogme. Uporabljamo jih pa bolj ali manj uspešno, kot potrebo ali pa užitek in ja ljudje veliko stvari počnemo iz užitka, ne samo potrebe. Polek nas šamo še bonobi seksajo iz užitka ne vozijo pa nič od naštetega :P.

Se strinjam, da je "digitalna" pomoč precej stvari olajšala. Avtomobili vozijo brez šoferjev, letala letijo praktično sama...  Motor imam pa za tisti prvinski užitek v vožnji-gibanju in mi razen dodatkov, ki povečajo aktivno varnost ves dodatni "šnik šnak" ne pomeni veliko.

Seveda proizvajalci morajo pri vsakem novem modelu dodati nekaj več, saj v nasprotnem, "potrebe" po zamenjavi sploh nebi bilo.

... ko si že omenil pisalni stroj, včasih je bila umetnost napisati A4 stran brez napak s hitrostjo 180 znakov na minuto. Drži, da je danes lažje, ker se storjene napake na izpisanem listu ne vidijo (vemo zakaj).

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 9 urami, motolover pravi:

Kot prvo, tisti, ki QS nimate ali ga niste dovolj dolgo uporabljali, ne veste kaj od njega pričakovati. Ni to avtomatik, da bo sam prestavljal za vas. Moj prestavlja odlično tudi med 1. in 2. in 2. in 1., kar je zelo uporabno pri vožnji na terenu. Se je pa to treba tudi naučiti, ne gre kar samo od sebe in na silo pri vsakih obratih. 

 

Najbrž ne govoriš iz izkušenj, glede na motorje v tvojem profilu.

 

Ne zastopim QS - to naj bi bila pomoč, za lažje delovanje? Pa ne gre pri vseh obratih. Pri mojem pikecu gre pri vseh obratih - kadarkoli hočem. Ne govorim iz izkušenj.

Vozim se po Nemčiji, opazujem in doživljam funkcioniranje ljudi in države. No, pa tudi od prej imam nekaj izkušenj in tu motor nima nobene veze. :)

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mina, nič ni narobe s tem, da rad voziš motor brez pomagal, zmotilo me je, da si se lotil ocenjevanja le teh, ki jih v bistvu ne poznaš, niti ne znaš uporabljati. 

 

Objavljeno
2 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Ne zastopim QS - to naj bi bila pomoč, za lažje delovanje? Pa ne gre pri vseh obratih. Pri mojem pikecu gre pri vseh obratih - kadarkoli hočem. Ne govorim iz izkušenj.

Vozim se po Nemčiji, opazujem in doživljam funkcioniranje ljudi in države. No, pa tudi od prej imam nekaj izkušenj in tu motor nima nobene veze. :)

 

Seveda je narejen za pomoč in kot tak odlično deluje. Sčasoma bo deloval tudi tako, da ga bo vsak, ki se zapelje samo pol ure, lahko s pridom uporabljal. Zaenkrat temu ni tako, predvsem je problem, da naključni uporabniki ne vedo kaj pričakovati in morda pričakujejo preveč. Testna vožnja in na silo v vsaki prestavi upoprabljati QS, to redno opažam. Osebno ga uporabljam redko, sploh pri turističnih vožnjah prestavljam navzgor brez sklopke in brez gasa, navzdol pa kakor mi pade. Prav pride ravno pri vožnji po terenu, recimo makadamskih in razritih serpentinah, ko imaš že tako ali tako veliko dela s seboj in s težkim motorjem. No, tam dela brez težav in imeti ga je velika prednost.  

Ne vem kaj je tvoj pikec, moj HP4  je tudi popolnoma drugačen motor in ga zdaj ne tlačim v to temo. 

Glede Nemčije so najine izkušnje najbrž drugačne, ti se voziš preko, jaz sem tam imel podjetje in delal. Stvari kar dobro funkcionirajo. Pa pustiva zdaj to, da se preveč ne oddaljimo od teme. 

Objavljeno

QS je samo vmesna neposrečena zadeva do pretikanja na klik klik na krmilu...

Polizdelek, ki ne dela optimalno.

Če bi @Scarabeo 500 hotel imeti QS, bi si ga lahko naknadno nabavil

https://www.healtech-electronics.com/products/iqse/

Torej, al ročno menjavanje, al pa avtomatika in klik klik.

Vmesne opcije so nateg.

@builder mi je posredoval vzržljivostni test pri lahu pri 50k km, kako super imai zaradi QSja zadeva pobrane zobnike.

Je pa fajn QS, sploh za ovce in potrošnike, potem pa tudi tu na MS beremo, kako stranka pelje nazaj, se vozi po dvorišču servisa in kaže kako QS ne dela, majstri pa se mu smejijo in pišejo fakturo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!