MiNa Objavljeno Junij 1, 2018 Opozori Objavljeno Junij 1, 2018 "1." srečni lastnik novega F750Gs-a... Dark, igc1 in Pepper 3
skalaprava Objavljeno Julij 4, 2018 Opozori Objavljeno Julij 4, 2018 Ob 1. 6. 2018 ob 14:14, MiNa pravi: "1." srečni lastnik novega F750Gs-a... pred 12 minutami, MiNa pravi: Ajjajjajj... Zdajle pa ta prvi "srečni" lastnik ni več tako srečen se mi zdi..... Ma kitajci bodo to hitro porihtali in bomo čez čas morda lahko zapisali "Slab začetek, dober konec" MiNa 1
3nity Objavljeno Julij 4, 2018 Opozori Objavljeno Julij 4, 2018 Torej zanj si plačal 9.150€. Zdaj dobiš v zamenjavo nov motor z led lučmi. Tisti, ki ga pa sedaj naroči, dobi tvojega recikliranega in za to še doplača 420€ Biznis in pol
NejcZ Objavljeno Julij 4, 2018 Opozori Objavljeno Julij 4, 2018 Nej mi nekdo razlož tole tujinščino, da vidim o čem se gre?
MiNa Objavljeno Julij 4, 2018 Opozori Objavljeno Julij 4, 2018 Prodajajo kitajski šrot, po nemških cenah. Na kratko. Na dolgo se pa po vseh forumih vžigajo debate... Kawl in BIF 2
Kawl Objavljeno Julij 5, 2018 Opozori Objavljeno Julij 5, 2018 Ne vem zakaj sploh morajo imeti kitajci prste zraven. Pri tej ceni mislim da je to neupravičeno! Joker in Kugelschreiber 2
MiNa Objavljeno Julij 5, 2018 Opozori Objavljeno Julij 5, 2018 Poceni narediš (pravzaprav naredi nekdo zate) nalepiš svojo značko in drago prodaš... DAMI34 1
Kawl Objavljeno Julij 5, 2018 Opozori Objavljeno Julij 5, 2018 pred eno uro, MiNa pravi: Poceni narediš (pravzaprav naredi nekdo zate) nalepiš svojo značko in drago prodaš... Sej to mi je vse jasno , samo to pol ni več dobri stari bavarec. Ampak KITAJC z uradno nalepko BMW
Kugelschreiber Objavljeno Julij 5, 2018 Opozori Objavljeno Julij 5, 2018 (popravljeno) 2 hours ago, Kawl said: Ne vem zakaj sploh morajo imeti kitajci prste zraven. Pri tej ceni mislim da je to neupravičeno! Pa kitajc nima prstov umes. Je u isti poziciji kot kupec. Jebena stranka. Familija Quandt je pač odlična v matematiki in še boljša v oglaševanju. Popravljeno Julij 5, 2018. Popravil Kugelschreiber MiNa 1
motolover Objavljeno Julij 10, 2018 Opozori Objavljeno Julij 10, 2018 iPhoni so narejeni pri Kitajcih in delajo... Kitajci niso skonstruirali agregata, Nemci so.
Popularna objava MiNa Objavljeno Julij 13, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 13, 2018 (popravljeno) Danes sem v Celju dobil omenjen motocikel F850GS na kratek "test". Žal ni nobene slike . Na kratko, prevozil sem meni znano relacijo Celje, Marija Reka, Trbovlje in preko Rimskih Toplic nazaj v Celje. Motor seveda opremljen z vsem, kar je v ponudbi, no manjkala je le oprema za dolga potovanja (kovčki). Splošen vtis (moje mnenje in nikogar ne prepričujem, da je edino pravo...) hm ni nek kvantni preskok glede na to kar trenutno vozim, F700GS. Ves "šnik, šnak" (bonbočki za nekatere) me ni ravno prepričal, Je pa zanimiv "mišji kino" prikazovalnik namesto klasičnih števcev, ki oživi ob pritisku na gumb, ja ključ v žepu jakne... je poln informacij, ki pa jih med vožnjo večinoma ne potrebujem, pravzaprav odvrača pozornost od vožnje - moje mnenje. Lepo pregleden v osnovnem "modu" prikazuje hitrost vrtljaje in nekaj najbolj nujnih podatkov. Kopica nastavitev podajanja moči in vzmetenja, uporabno in enostavno, me je pa malo razočaral QS posebej pri prestavljanju 1-2, 2-3 (odločno pregrobo)3-4 in naprej do 6 pa uglajeno in tako kot sem pričakoval. Agregat je še eden od tistih, ki čaka na vpoklic, precej bolj grob med delovanjem kot Rotax-ov 800, je pa odziven in se zelo rad zavrti. Tudi po zvoku je bolj podoben V motorjem (270 stopinjska glavna gred) kot pa 800ccm predhodnikom. Ciklistika pa zelo podobna kot na "starih" osemstotakih. Nebi zapisal, povsem drug motor, kot je nekdo zapisal v eni drugi temi po menjavi vzmetenja. Toliko. Popravljeno Julij 13, 2018. Popravil MiNa Kugelschreiber, boych, Erik99 in 10 others 12 1
BIF Objavljeno Julij 13, 2018 Opozori Objavljeno Julij 13, 2018 Zelo korektno in objektivno mnenje. Še posebaj, ker je to napisal nekdo, ki si lasti praktično enak motor pred posodobitvami in lahko opravi realno primerjavo. Hvala za opis...zame neprimerno bolj relevanten, kot katerikoli super duper plačani "test" iz kakšne motoristične revije ali samooklicanih doktorjev na youtub-u. Dark 1
motolover Objavljeno Julij 13, 2018 Opozori Objavljeno Julij 13, 2018 6 minutes ago, BIF said: Zelo korektno in objektivno mnenje. Še posebaj, ker je to napisal nekdo, ki si lasti praktično enak motor pred posodobitvami in lahko opravi realno primerjavo. Hvala za opis...zame neprimerno bolj relevanten, kot katerikoli super duper plačani "test" iz kakšne motoristične revije ali samooklicanih doktorjev na youtub-u. Oprosti, ampak to ni niti približno praktično enak motor. Praktično res je samo to, da je vse drugače, kot na prejšnjem modelu.
MiNa Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 @motolover sem zapisal, moje mnenje... Vem, da se marsikdo ne bo strinjal. Dark, Rdeči, BIF in 2 others 5
Joker Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 @MiNa, jaz te pa popolnoma razumem in verjamem v tvojo oceno. Povsem enake občutke sem imel, ko sem šel preizkusit GSA1200LC. Pravzaprav sem šel kar malo s strahom, da me bodo zasrbeli prsti. Zares všeč mi je bilo dodatnih 20 konjev. Vse ostalo pa... 3nity in MiNa 2
vandrovec Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 ...isto s.anje, drugo pakovanje... MiNa 1
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 Ob 10. 7. 2018 ob 19:07, motolover pravi: iPhoni so narejeni pri Kitajcih in delajo... Kitajci niso skonstruirali agregata, Nemci so. Nemci niso več to kar mi mislimo, da so . Žal. ciciban in MiNa 2
motolover Objavljeno Julij 14, 2018 Opozori Objavljeno Julij 14, 2018 Kot prvo, tisti, ki QS nimate ali ga niste dovolj dolgo uporabljali, ne veste kaj od njega pričakovati. Ni to avtomatik, da bo sam prestavljal za vas. Moj prestavlja odlično tudi med 1. in 2. in 2. in 1., kar je zelo uporabno pri vožnji na terenu. Se je pa to treba tudi naučiti, ne gre kar samo od sebe in na silo pri vsakih obratih. Na kratki vožnji motorja ne moreš dobro preizkusiti, niti se nanj navaditi. Za konkreten test bi ga potreboval vsaj en teden in 3.000km. Večina ga dobi za eno uro in naredi neke hitre zaključke na osnovi neznanja uporabe dotičnega motorja. Kratek test pride morda v poštev nekomu, ki podoben in podobno opremljen motor že ima. Šnik, šnak? Za uporabljati vse, kar tak motor nudi, moraš biti pripravljen učiti se in ga imeti nekaj časa, spet se bom ponovil, testna vožnja ni temu namenjena. Če si navajen starega analognega motorja, te oprema res samo obremenjuje in ti zmanjšuje pozornost. Lahko bi primerjal star pisalni stroj in računalnik. Ko znaš uporabljati računalnik je delo veliko hitreje in lažje opravljeno, kot s pisalnim strojem. 44 minutes ago, Scarabeo 500 said: Nemci niso več to kar mi mislimo, da so . Žal. Najbrž ne govoriš iz izkušenj, glede na motorje v tvojem profilu. Moje osebno mnenje je, da nikoli ne kupim prve serije ali čakam na prvo serijo. Naj bo to Hondin motor, telefon, mikrovalovka ali avto. Najbolje je kupiti zadnjo serijo preden pride ven nov model. Kar se tiče zanesljivosti, vsekakor pa to ni tako razburljivo, kot imeti nekaj čisto novega, česar drugi še nimajo. 3 hours ago, vandrovec said: ...isto s.anje, drugo pakovanje... V bistvu ja, če gledaš, da sta to oba motorja z balanco in dvema kolesoma.
MiNa Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 (popravljeno) pred 9 urami, motolover pravi: Če si navajen starega analognega motorja, Kolo, motor, avto...., da ne omenim plovil in letal, to so vse priprave, ki nam olajšajo gibanje, so pa povsem analogme. Uporabljamo jih pa bolj ali manj uspešno, kot potrebo ali pa užitek in ja ljudje veliko stvari počnemo iz užitka, ne samo potrebe. Polek nas šamo še bonobi seksajo iz užitka ne vozijo pa nič od naštetega . Se strinjam, da je "digitalna" pomoč precej stvari olajšala. Avtomobili vozijo brez šoferjev, letala letijo praktično sama... Motor imam pa za tisti prvinski užitek v vožnji-gibanju in mi razen dodatkov, ki povečajo aktivno varnost ves dodatni "šnik šnak" ne pomeni veliko. Seveda proizvajalci morajo pri vsakem novem modelu dodati nekaj več, saj v nasprotnem, "potrebe" po zamenjavi sploh nebi bilo. ... ko si že omenil pisalni stroj, včasih je bila umetnost napisati A4 stran brez napak s hitrostjo 180 znakov na minuto. Drži, da je danes lažje, ker se storjene napake na izpisanem listu ne vidijo (vemo zakaj). Popravljeno Julij 15, 2018. Popravil MiNa DAMI34, Joker in Dark 2 1
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 pred 9 urami, motolover pravi: Kot prvo, tisti, ki QS nimate ali ga niste dovolj dolgo uporabljali, ne veste kaj od njega pričakovati. Ni to avtomatik, da bo sam prestavljal za vas. Moj prestavlja odlično tudi med 1. in 2. in 2. in 1., kar je zelo uporabno pri vožnji na terenu. Se je pa to treba tudi naučiti, ne gre kar samo od sebe in na silo pri vsakih obratih. Najbrž ne govoriš iz izkušenj, glede na motorje v tvojem profilu. Ne zastopim QS - to naj bi bila pomoč, za lažje delovanje? Pa ne gre pri vseh obratih. Pri mojem pikecu gre pri vseh obratih - kadarkoli hočem. Ne govorim iz izkušenj. Vozim se po Nemčiji, opazujem in doživljam funkcioniranje ljudi in države. No, pa tudi od prej imam nekaj izkušenj in tu motor nima nobene veze. MiNa in Snečer 2
motolover Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 Mina, nič ni narobe s tem, da rad voziš motor brez pomagal, zmotilo me je, da si se lotil ocenjevanja le teh, ki jih v bistvu ne poznaš, niti ne znaš uporabljati.
motolover Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 2 minutes ago, Scarabeo 500 said: Ne zastopim QS - to naj bi bila pomoč, za lažje delovanje? Pa ne gre pri vseh obratih. Pri mojem pikecu gre pri vseh obratih - kadarkoli hočem. Ne govorim iz izkušenj. Vozim se po Nemčiji, opazujem in doživljam funkcioniranje ljudi in države. No, pa tudi od prej imam nekaj izkušenj in tu motor nima nobene veze. Seveda je narejen za pomoč in kot tak odlično deluje. Sčasoma bo deloval tudi tako, da ga bo vsak, ki se zapelje samo pol ure, lahko s pridom uporabljal. Zaenkrat temu ni tako, predvsem je problem, da naključni uporabniki ne vedo kaj pričakovati in morda pričakujejo preveč. Testna vožnja in na silo v vsaki prestavi upoprabljati QS, to redno opažam. Osebno ga uporabljam redko, sploh pri turističnih vožnjah prestavljam navzgor brez sklopke in brez gasa, navzdol pa kakor mi pade. Prav pride ravno pri vožnji po terenu, recimo makadamskih in razritih serpentinah, ko imaš že tako ali tako veliko dela s seboj in s težkim motorjem. No, tam dela brez težav in imeti ga je velika prednost. Ne vem kaj je tvoj pikec, moj HP4 je tudi popolnoma drugačen motor in ga zdaj ne tlačim v to temo. Glede Nemčije so najine izkušnje najbrž drugačne, ti se voziš preko, jaz sem tam imel podjetje in delal. Stvari kar dobro funkcionirajo. Pa pustiva zdaj to, da se preveč ne oddaljimo od teme. Lunatic 1
Snečer Objavljeno Julij 15, 2018 Opozori Objavljeno Julij 15, 2018 QS je samo vmesna neposrečena zadeva do pretikanja na klik klik na krmilu... Polizdelek, ki ne dela optimalno. Če bi @Scarabeo 500 hotel imeti QS, bi si ga lahko naknadno nabavil https://www.healtech-electronics.com/products/iqse/ Torej, al ročno menjavanje, al pa avtomatika in klik klik. Vmesne opcije so nateg. @builder mi je posredoval vzržljivostni test pri lahu pri 50k km, kako super imai zaradi QSja zadeva pobrane zobnike. Je pa fajn QS, sploh za ovce in potrošnike, potem pa tudi tu na MS beremo, kako stranka pelje nazaj, se vozi po dvorišču servisa in kaže kako QS ne dela, majstri pa se mu smejijo in pišejo fakturo MiNa, Scarabeo 500, igc1 in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se