MARE 65 Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 pred 1 uro, omek pravi: Oblika pa od vraga...če bi vsaj auspuh imel da bi se vedelo kaj je spredaj in kaj zadaj Odvisno v katero smer gledaš... gusar 1
DAMI34 Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 pred 1 uro, franc pravi: Ja, pa kitajci take prodajajo za 2K. Kitajce dajo take zraven pralnega praha, gratis franc in RobiRoberto 2
franc Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 Stvar ni napačna. Samo, da bi bila zanimiva meni, bi morala biti cena do 5K (cena dveh "skuterjev" ) . lp
franc Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 Za po mestu ne rabiš več. Samo za kaj drugega pa tudi ni. Torej "rabiš" še "prvi" avto in potem je rentabilnost malo vprašljiva. Če bi dnevno delal do 40km po mestu bi bil idealen. Za 1-2 krat tedensko pa nima smisla. lp DAMI34, RobiRoberto in Zivnorc 2 1
Darko3g Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 pred 4 urami, franc pravi: Stvar ni napačna. Samo, da bi bila zanimiva meni, bi morala biti cena do 5K (cena dveh "skuterjev" ) . lp Kaj pa varnost? Bi s tem prevažali otroke v vrtec ali šolo?
DAMI34 Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 pred 8 minutami, Darko3g pravi: Kaj pa varnost? Bi s tem prevažali otroke v vrtec ali šolo? s tem bi šli sami v vrtec saj vidiš kolk je velik Scarabeo 500, gusar in maxxa 3
franc Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 pred 13 minutami, Darko3g pravi: Kaj pa varnost? Bi s tem prevažali otroke v vrtec ali šolo? Če smo preživeli bolhce in yugote, z lahkoto. V mestu so "žrtve" pešci in kolesarji, tole pa je baje (in dejansko) na višjem varnostnem nivoju kot so bili avtomobili nekoč. lp nofla 1
smasher Objavljeno Marec 28 Opozori Objavljeno Marec 28 ČE smo že pri mini električnih avtih so dostikrat nateg, na ne EU trgih si lahko kupijo ljudje Geeli mini panda, ki košta okoli 6 jurjev, tolko koliko ta kao citroen in se lahko 4je vsedejo. Samo EU ki je proti poceni kitajskim avtom nam ne da tega. Torej za enak denar kot tista jajca od amija bi lahko imeli kaj takega ki je za 4 ljudi.
zoranko Objavljeno April 1 Opozori Objavljeno April 1 Ob 27. 3. 2024 ob 9:49, Zivnorc pravi: Hitra kalkulacija: Atlantik od NY do Lisbone ima cca 5000km. ...če vozi s cca 45 km/h, pride na cilj v cca 5ih dneh...oz. cca 120 ur. Poraba velike kontejnerske ladje je recimo od 8-10m3 goriva na uro... torej 1000-1200m3 goriva, da pride na cilj. Milijon do milijon dvesto tisoč litrov goriva porabi ladja, da pripelje Tesle samo preko oceana. To je 20.000 60-litrskih avtomobilskih rezervoarjev goriva. ... zdej ne vem, na kakšnih ladjah prevažajo Tesle, če so to na teh največjih ladjah, ampak, če so ladje manjše, mora biti pa toliko več prevozov, pa ne vem glih, če je kaj bolj ekonomično... po moje je še bolj potratno.... Vse to drži tudi za uvožena ICE vozila iz Amerike in Azije. Seveda, tudi tankerji ne gredo na veter. Ali?
Zivnorc Objavljeno April 2 Opozori Objavljeno April 2 ...nič ne gre na veter. Samo napisal sem, kako zeleni so e-avtomobili. Za vsako stvar za enak premik pod enakimi pogoji se porabi enaka količina energije. Pa nima veze na kak način pridobljene. Več kot je stopenj transformacije energije, več izgub energije se ustvarja. Frenk 67 in gusar 1 1
Sam dePihlja Objavljeno Maj 15 Opozori Objavljeno Maj 15 (popravljeno) Tudi H2 razvoj gre z veliko hitrostjo. Do sedaj je bila ena izmed težav tudi shranjevanje vodika v vozilu. Razvili so ploščat kompakten rezervoar, izvedljiv s sprejemljivimi stroški, ki ne kompromitira uporabnosti vozila na račun prostora/ teže, kar se ICE tiče pa v članku zgoraj. Hkrati je v prihodu EURO7 (Julij 2025). Kake veze ima to z EV? Skupna norma za gospodarska in osebna vozila (do sedaj sta bili to 2 ločeni normi, os. vozila EURO+arabska št., gospodarska vozila EURO+rimska št.) bo prvič določala tudi non-power train emisije, ki imajo vpliv na okolje. Tako bo norma postala primerljiva s tisto, ki se pripravlja za EV: električarji ne bodo več tretirani kot vozila brez emisij, saj se bodo upoštevale vse obratovalne emisije, ki vplivajo na okolje, prav tako bo minimalna zahtevana ž. doba baterije, ki jo bo moral izkazati proizvajalec 160.000km/ 8 let ob točno določenih standardih glede upada kapacitete/ dosega 1 polnjenja na izteku. S tem bi radi preprečili težave z prekomerno izdelavo/reciklažo baterij in vozil. No, ob hitrosti EU birokracije še kakih 20 let, pa bodo zakonske podlage za različne pogone na primerljivem imenovalcu... 😁 Popravljeno Maj 15. Popravil Sam dePihlja Kugelschreiber 1
Luka66 Objavljeno Oktober 29 Opozori Objavljeno Oktober 29 Je xeba se peljat z elektirčnim avtom v BiH še za lastnika T Frenk 67, smasher in DAMI34 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se